عاقبت فضولی زن همسایه کار دستش داد (عکس)

عاقبت فضولی زن همسایه کار دستش داد (عکس)

عاقبت فضولی همسایه

همیشه ادم های‌ فضول در همه ی جا هستند و البته همیشه هم عاقبت فضولی خوب نخواهد بودو اینم یک نمونه خنده دار از فضولی !! فضول بودن پیرزن همسایه کار دستش داد ! این پیرزن کنجکاو برای سر در اوردن از وضعیت معاشرت همسایه اش از لای نرده های‌ خانه ي او سرک می کشید کـه بلای وحشتناکی سرش آمد.

عاقبت فضولی زن همسایه کار دستش داد (عکس)

فضولی زن همسایه کار دستش داد

 

ماجرا ازین قرار اسـت کـه فضول بودن زن بازنشسته 5 ساعت وی را در دام گرفتار کرد.کنجکاوي پيرزن بازنشسته در کلمبيا کار دستش داد.گفتني اسـت کـه پيرزن مثل خيلي از روزهاي ديگر قصد داشت تا از بودن يا نبودن همسايه اش در خانه مطلع شود کـه ناگهان دچار مشکل شد.

 

از قرار معلوم او براي کسب اطلاعت دقيق تر از حضور همسايه اش سرش را بين نرده های درب ورودي برد تا از نزديک جزئيات داخل خانه را ببيند کـه سرش داخل نرده ها گير کرد و بـه دردسر افتاد.

 

عاقبت فضولی زن همسایه کار دستش داد (عکس)

 

تصاوير منتشر شده تلاش امدادگران براي نجات همسايه فضول را نشان ميدهد.

 

بـه گزارش تالاب طبق گزارشات اين زن کـه مشخص نيست بـه چه دليل اينقدر مشتاق اطلاع از بودن يا نبودن همسايه اش در خانه بوده اسـت بعد از گير افتادن تلاش کرد تا سرش را از ميان نرده ها خارج کند اما موفق نشد و 5 ساعت در همين وضعيت باقي ماند تا در نهايت فردي صداي گريه های وی را شنيد و با امدادرساني تماس گرفت.

 

فضولی تو کار مردم اصلا کار درستی نیست !! هیچوقت فراموش نکنید.

جدیدترین مطالب سایت