لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا (11 قطار)

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا (11 قطار)

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا : در عصری کـه زمان یک امر تجملی اسـت، از زرق و برق گذشته اشاراتی داشته باشید و بـه حمل و نقل آهسته و روی زمین بپردازید. چه در حال کاوش در رشته کوه هاي‌ آند باشید و چه در جزایر ژاپنی، سفر با قطار لوکس ثابت می کند کـه از پرواز بسیار جالب تر اسـت.

 

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از لوکس ترین قطار هاي‌ دنیا را را منتشر کرده ایم. دراین قطارهای لوکس در سراسر جهان منتظر طراحی نمادین، خدمات سطح بالا و مجلل مطلق باشید. 

 

11 مورد از بهترین قطارهای لوکس در سراسر جهان

سفر با راه آهن میتواند یکی از لوکس ترین راه هاي‌ معاشرت باشد. و نه، ما فقط در مورد Orient Express صحبت نمیکنیم «اگر چه این در واقع بسیار شیک اسـت». دنیا مملو از مسیرهای ریلی مجلل اسـت و آن ها در اشکال و اندازه‌هاي‌ مختلف هستند. عده اي از انها قصرهای چرخدار واقعی هستند، در حالی کـه برخی دیگر مناظر خیره کننده یا غذاخوری عالی را ارائه میدهند.

 

تعداد زیادی از مسیرهای قطار لوکس در اطراف بسته‌هایي برای مسافران ساخته شده‌اند کـه اغلب شامل سفر های روزانه و توقف در هر گوشه می شوند. بـه عبارت دیگر، این فقط قطار نیست کـه شیک اسـت، بلکه کل سفر اسـت. در این جا انتخاب ما از 11 بهترین مسیر قطار لوکس در جهان اسـت.

 

بیشتر بخوانید: لوکس ترین و گران ترین قایق های جهان 

 

1. اکسپرس شرقی و شرقی

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا در سال 1402

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا

اورینت اکسپرس کـه شهرت جهانی دارد تا حدودی عنوان نادرستی دارد، زیرا بـه تنهایی در اروپا سفر می کند. اما دراین مسیر از بانکوک بـه سنگاپور، جعبه‌هاي‌ بیشتری در جبهه وجوددارد. همچنین از مناظری عبور می کند کـه نفس شـما را بند می‌آورد، اگر این نفس قبلاً توسط دکور و خدمات فوق‌العاده کشتی قاپیده نشده باشد.

 

شگفتی هاي‌ باستانی و شهر های جهان وطنی «نه بـه معنای واقعی کلمه» در تاری از زرق و برق بدیع روی این خیره کننده باهم برخورد می‌کنند. بلیط ها می‌توانند تا 3000 دلار «2450 پوند» افزایش پیدا کنند، اما شـما برای چیزی کـه بـه دست می آورید هزینه زیادی پرداخت می‌کنید.

 

2. کوهنورد راکی

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا در سال 1402

خدمات بی عیب و نقص، غذا هاي خوشمزه و صندلی‌هاي‌ آسان، همه ی بخش جدایی‌ناپذیر تجربه قطار لوکس هستند، اما شـما نمی توانید شکوه و عظمت طبیعت را شکست دهید. قطار کوه‌نورد راکی کانادا این را درک میکند، از این رو مناظر پانوراما، شگفتی مسیر بین ونکوور و بنف را برای لذت بردن همه ی باز می کند.

 

مطمئناً؛ صندلی‌هاي‌ اقتصادی در معرض هستند، اما منظره ندارند، بنابر این تمام تلاش خودرا بکنید و بـه خودتان اجازه دهید این تجربه دو شبه درجه یک را داشته باشید.

 

3. اودیسه دکن

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا در سال 1402

هند دقیقا می‌داند کـه چگونه یک قطار توریستی لوکس را کنار هم قرار دهد. Deccan Odyssey بـه عنوان اسپین آف کاخ مشهور روی چرخ ها، شش مسیر مختلف را ارائه میدهد، از شکوه پنهان گجرات تا جادوی طبیعی ماهاراشترا، اما واقعاً نمی توانید با هیچ یک از انها اشتباه کنید.

 

بسیار گران اسـت «بلیت ها از 7320 دلار یا 5980 پوند شروع می شود»؛ اما چه کسی انتظار دارد قیمت هاي‌ پایین از کلمه “لوکس” پیروی کند؟ احمق ها، همین هستند. شـما اساساً با یک لیموزین روی چرخ در یکی از بزرگ ترین کشور های جهان سفر می‌کنید.

 

4. غان

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا در سال 1402

استرالیا سرزمین تجربه‌هاي‌ نمادین سفر اسـت، و سفر بـه غان درست همان بالا اسـت، یک سفره قطار سرگردان کـه از داروین تا آدلاید در ساحل اسـت. جغرافیدانان مشتاق متوجه خواهند شد کـه قطار از نوک شمالی استرالیا بـه سمت پایین حرکت می کند و غن را راهی منحصر بـه فرد برای دیدن قلب این کشور حيرت انگيز می کند.

 

در مرکز استرالیا تعداد زیادی شتر وجود ندارد «بـه هرحال، تعداد زیادی شتر»؛ اما بی‌نهایت بسیار زیاد ان‌ها باورنکردنی اسـت. این نام برداشتی کوتاه شده از نام اصلی مسیر، افغان اکسپرس اسـت.

 

5. Venice Simplon-Orient-Express

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا در سال 1402

وقتی کسی بـه قطارهای مجلل فکر میکند، اورینت اکسپرس بلافاصله وارد بحث میشود. چطور ممکن اسـت نباشد؟ این قطار نمادین از زمانی کـه برای نخستین بار درسال 1883 حرکت کرد، در ادبیات، سینما و هر چیز دیگری جاودانه شد و مسافت بین پاریس و استانبول «ان زمان قسطنطنیه» را در کمتر از 76 ساعت طی کرد.

 

این قطار بـه دلیلی بـه عنوان مجلل ترین قطار جهان شناخته می شد، تمام پانل هاي‌ شیشه اي، صندلی هاي‌ چرمی و تخت هاي‌ تمیز کـه خوابی را ارائه میکردند کـه، بله، مسافران فقط می‌توانند رویای ان را داشته باشند. هفت خودروی تاریخی برای روز مدرن بازسازی شده‌اند و زرق و برق دهه 1800 را بـه قرن بیست و یکم آورده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: گران‌ترین و لوکس ترین آپارتمان جهان

 

6. هفت ستاره در کیوشو

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا در سال 1402

بهترین تجربه قطار لوکس ژاپن بی شک هفت ستاره در کیوشو اسـت، یک تور دایره اي از هاکاتا کـه طی دو روز از ناکازاکی و یوفوین می گذرد. یک گزینه چهار روزه نیز در معرض اسـت، مناسب برای کسانی کـه پول اضافی دارند و بـه دنبال تجربه هفت ستاره «بله، هفت» راه آهن هستند.

 

قطارها در ژاپن چیز شگفت انگیزی هستند، اما چیزی در مورد هفت ستاره وجوددارد کـه ان را متمایز می کند. این یک جشن باشکوه از هنر ژاپنی اسـت، از دیوارها گرفته تا کابین ها و دستشویی ها.

 

7. ریل رووس

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا در سال 1402

تجربه سفر با قطار ممتاز آفریقا بی شک راه آهن Rovos اسـت، با سفر های متنوعی کـه همه ی چیز را از سفر های 48 ساعته تا سفر های اکتشافی 15 روزه پوشش میدهد. این قطارهای سفارشی، با صندلی‌هاي‌ اسانی زیبا و تمام شرابی کـه می توان انتظار داشت، منظره‌اي دیدنی اسـت. یک خودرو ناهار خوری خیره کننده، سکوهای دیدبانی و غیبت کامل تلویزیون و رادیو را سوار کنید، و تجربه اي نوستالژیک برای بـه خاطر سپردن خواهید داشت.

 

8. قصر میراث روی چرخ

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا در سال 1402

 

قصر Heritage on Wheels «FKA The Palace on Wheels» دارای 14 کابین مجلل با تمام معایب مد اسـت، اما اینبخش ناهار خوری دراین زیبایی اسـت کـه واقعاً نفس را می بندد. غذا بـه خودی خود دیدنی اسـت، اما دکور و طراحی ان؛ ناهار خوری در کاخ Heritage on Wheels را بـه یکی از تجارب رمانتیک عالی هند تبدیل کرده اسـت.

 

نام مشهور از ان زمان بـه بعد، رویال راجستان روی چرخ را بـه اصطبل خود وارد کرده اسـت، اگر چه ناامنی چند سال گذشته، آینده قطار را تا حدودی نامشخص کرده اسـت. تا زمانی کـه هنوز می‌توانید از کشتی بالا بروید.

 

9. قطار آبی

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا در سال 1402

پیمودن مسافت 1600 کیلومتری بین پرتوریا و کیپ تاون با قطار یکی از شگفت‌انگیزترین تجربه‌هاي‌ سفر آفریقای جنوبی اسـت، پس چرا تمام تلاش خودرا نکنید و از لوکس بودن ان استقبال نکنید؟ یکی از زیباترین قطارهای روی کره زمین، قطار آبی اسـت کـه خودرا دریچه اي بـه روح آفریقا میداند و ما تمایل داریم با ان موافق باشیم.

 

10. اسکاتلندی سلطنتی

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا در سال 1402

 

مشهور ترین قطار بریتانیا اکنون بـه عنوان یادآوری مجلل از زمان بسیار متفاوت وجوددارد. این نام همان‌ گونه مورد استفاده قرار میگیرد زیرا قطارهای مدرن بین ادینبورگ و لندن در حال حرکت هستند، اما کسانی کـه بـه دنبال صعود از لوکوموتیو نمادین سال گذشته هستند، باید در جیب هاي‌ خود فرو بروند و همان طور کـه میکنند لباس نه ها را بپوشند.

 

با این حال، ارزشش را دارد، درست اسـت؟ اسکاتلندی پرنده تمرینی در تجمل بریتانیایی اسـت، اتومبیل زمان قرن نوزدهم از نگاه یک مسافر بسیار ثروتمند.

 

11. Belmond Andean Explorer

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا در سال 1402

لوکس ترین قطارهای سراسر دنیا

نخستین قطار خواب لوکس آمریکای جنوبی برای نخستین بار در می 2017 حرکت کرد و عاشقانه ریل ها را بـه رمانتیک ترین قاره ها رساند. این قطار از کوسکو «پایتخت امپراتوری اینکاها، نه کمتر» تا شهر سفید آرکیپا حرکت می کند و بهترین هاي‌ آند پرو را در طول مسیر بـه نمایش می‌گذارد.

 

بیشتر بخوانید: لوکس ترین خودروها در نمایشگاه خودروی فرانکفورت

 

در پایان

اگر قطار بزرگ و آسان اسـت، حتی بـه مقصدی هم نیاز ندارید. یک صندلی گوشه اي کافی اسـت، و شـما میتوانید یکی از ان مسافرانی باشید کـه در حال حرکت میمانند، در مسیرهای پیاده روی میمانند و هرگز نمیرسند یا احساس نمیکنند کـه باید برسند.

جدیدترین مطالب سایت