پیرزنی در سن 66 سالگی بچه دار شد (+عکس)

پیرزنی در سن 66 سالگی بچه دار شد (+عکس)

مادر شدن پیرزن 66 ساله برای اولین بار

وقتی کـه در سن 66 سالگی امید بـه زندگی را داری و نقشه هاي‌ زیادی برای آینده فرزندی کـه تازه متولد شده می‌کشی و میخوای با فرزندت تازه متولد بشی و مسیر پیری را بـه جوانی طی کنی…نمونه اش این مادر کـه در سن 66 سالگی باردار شد. این زن در ۱۴ سال اخیر، بار‌ها بـه خاطر این موضوع از جامعه طرد شده، اما بـه عشق دخترش بر همه ی این مشکلات غلبه کرده اسـت. دراین پست در مجله سرگرمی تالاب ماجرای این زن بااراده را می خوانید کـه تصمیم گرفت آرزوی مادر شدن خویش را محقق کند.

 

برای خواندن ماجرای زندگی این مادر 66 ساله همراه ما باشید…

پیرزن 66 ساله با فرزندش

پیرزنی در سن 66 سالگی بچه دار شد (+عکس)

علت دیر بچه دار شدن این پیرزن چه بوده اسـت :

آریانا در ۲۰ سالگی ازدواج کرد، اما شوهرش کاملا مخالف بچه‌دار شدن بود. او در نهایت تصمیم گرفت طلاق بگیرد. سپس خودش را وقف شغلش کرد کـه آموزش در دانشگاه رومانی بود.

 

بـه گزارش تالاب آدریانا ۹ سال تحت درمان باروری قرار گرفت و سعی کرد باردار شود، اما همه ی تلاش‌هایش ناموفق بود. تا این کـه تصمیم گرفت لقاح مصنوعی را امتحان کند. او در ان زمان ۶۶ ساله بودو کاملا میدانست کـه بارداری برای او خطر زیادی دارد.

 

اما بیش از هر چیز، می خواست بداند مادر شدن چه حسی دارد. تعداد زیادی از اطرافیانش وی را قضاوت می کردند و برخی افراد تصمیم وی را غیراخلاقی دانسته و بـه او پشت میکردند.

پیرزنی در سن 66 سالگی بچه دار شد (+عکس)

مشکلاتی که آدریانا بعد از بچه‌دار شدن با آن روبرو شد

سرانجام آدریانا سه قلو باردار شد، دو تا از ان‌ها در رحِم مردند و دخترش «الیزا» هم پیش از موعد بـه دنیا آمد، بنابر این مدت زیادی دربخش مراقبت‌هاي‌ ویژه بود. الیزا خیلی زود قوی شد و آدریانا بـه عنوان یک فرد بسیار مذهبی، وی را غسل تعمید داد.

 

سازمان‌هاي‌ مذهبی مختلف تصمیم وی را برای بچه‌دار شدن در چنین سنی، خودخواهی محض می دانستند. حتی در مراسم تعمید، راهبه‌ها بـه آدریانا مثل یک متهم نگاه می کردند، اما آدریانا معتقد بود کـه دخترش فرستاده خداست.

 

این مادر مجرد چطور با دخترش زندگی می‌کرد؟

آدریانا بـه آینده دخترش هم فکر کرده بود. او با دکتری کـه این درمان را برای او انجام داد، قرار گذاشت کـه درصورت مرگ آدریانا، پزشکش پدرخوانده و نماینده رسمی الیزا باشد تا زمانی کـه بـه سن قانونی برسد.

 

اغلب تصور می شود کـه آدریانا مادربزرگ الیزا اسـت. این زن بار‌ها ثابت کرده کـه تصمیمش برای مادرشدن چیزی بیش از یک آرزوی خودخواهانه بوده اسـت؛ و از آنجا کـه آدریانا اکنون بازنشسته اسـت، میتواند تمام زمان خودرا صرف دخترش کند.

 

پیرزنی در سن 66 سالگی بچه دار شد (+عکس)

 

زندگی پیرزن با دخترش

آدریانا استاد زبان و ادبیات رومانیایی و همچنین نویسنده بیش از ۲۵ کتاب کودک اسـت. دختر او عاشق علوم و یک نوجوان منظم اسـت کـه در تعداد زیادی از رقابت‌هاي‌ مدرسه موفق شده اسـت.

 

آدریانا و الیزا عاشق هم هستند. آدریانا بـه عنوان مادر، تمام توان، تجربه و دانش خودرا در اختیار تنها دخترش قرار می دهد. او هنوز سبک زندگی سالم و فعالی دارد و سعی میکند در زندگی اجتماعی الیزا شرکت کند.

 

آدریانا اکنون ۸۰ ساله اسـت و امیدوار اسـت بتواند همان‌ گونه شاهد شکوفایی دخترش باشد تا زمانی کـه یک زن زیبا شود.

امیدواریم خداوند همه ی مادر ها را حفظ نماید.

 

منبع: bartarinha.ir

جدیدترین مطالب سایت