کار جنجالی این پسر زمان زایمان (+عکس)

کار جنجالی این پسر زمان زایمان (+عکس)

عکس این پسر در دوران جنینی همه را حیرت زده کرد

در این بخش با نمایش تصاویر پسری که در زمان تولدش با گرفتن دست پزشک باعث خبر جنجالی در شبکه های اجتمایی شد شما را دعوت به دیدن مطلب می کنیم با ما در سایت تالاب باشید با بهترین ها . این پسر در زمان تولد با کاری که انجام داد همه را شوکه کرد.

 

اين عكس در ۱۹ آگوست سال ۱۹۹۹ توسط مايكل كلنسى عكاس مجله يو.اس تودي گرفته شده است . جنيني كه در اين عكس دست جراح را در دست خود گرفته جنيني است كه دچار بيماري مادرزادي اسپاينا بيفيدا ( spina bifida )

 

به گزارش تالاب (بيرون زدگي نخاع به علت بسته‌نشدن كانال نخاعي ) بوده است .

در صورتي كه حاملگي و رشد جنين به همين شكل ادامه مي يافت در ماه هاي آتي احتمال مرگ و يا فلج جنين بسيار بالا بود و براي اولين بار در تاريخ پزشكي قرار شد اين جنين در هفته ۲۱ بارداري در داخل رحم مادر توسط جراح تحت عمل قرار گيرد .

 

کار جنجالی این پسر زمان زایمان (+عکس)

کار جنجالی این پسر زمان زایمان

 

نام اين كودك ساموئل و نام جراح دكتر جوزف برونر است . اين عمل در يك مركز پزشكي دانشگاهي ( Nashville’s Vanderbuilt University Medical Center ) انجام شد. اين عكس بارها در اينترنت انتشار يافت بدون آنكه داستان واقعي آن در جايي ذكر گردد

 

و هر چه انتشار يافت بيشتر به افسانه و تخيلات گويندگان آن ارتباط داشت .بعد از عمل ، اين جنين ( ساموئل فعلي ) دست خود را از داخل رحم خارج كرد و انگشت جراح را در دست گرفت و با قدرت فشرد به شكلي كه دكتر برونر در تن خود ارتعاش و مورموري را احساس كرد .

 

در اين لحظه عكاس يو.اس.تودي كه براي ثبت تاريخ اولين جراحي داخل رحم در محل حاضر بود تصويري را شكار كرد كه افكار عمومي جهان را تحت تاثير قرار داد. عكاس مي گويد من در كناري ايستاده بودم و به رحم مادر نگاه مي كردم ناگهان لرزش رحم را ديدم و خواستم

 

کار جنجالی این پسر زمان زایمان (+عکس)

کار جنجالی این پسر زمان زایمان

 

از آن عكس بگيرم كه ناگهان يك دست از داخل آن خارج شد و دست جراح را فشرد . من عكس خود را گرفته بودم و اين داستان آنقدر سريع بود كه پرستار پشت سر من فرياد كشيد وآي چه اتفاقي افتاده است . اين عكس به سرعت در فاكس نيوز و سراسر جهان ارتباطات انتشار يافت.

جدیدترین مطالب سایت