فال روزانه جمعه 04 اسفند ماه 1396

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه جمعه 04 اسفند ماه 1396

فال روز جمعه 04 اسفند ماه 1396

فال روز های اسفند ماه, فال روز , فال روز متولدین تمامی ماه ها, طالع بینی و روز تولد, فال روز عشق, فال و طالع بینی عاشقانه و طالع بینی ازدواج

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: امروز روز تعطیلی شماست حتی اگر کاری برای انجام دادن داشته باشید اما دنبال راهی هستید که دوستان تان را نیز درگیر کار کنید. خوشبختانه شما اینکار را آن قدر خوب انجام میدهید که برای دیگران خوشایند بنظر میرسد و از رهبری شما استقبال می کنند. واقعا مهم نیست که چه کاری انجام می دهید؛ اینکار یک همدلی تقسیم شده است که امروز را تبدیل به یک روز به یاد ماندنی میکند.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: شما قادرید که درحدود اختیارات خود فرمان دهید و این باعث می شود دیگران بشما بعنوان راهنمای راه خود نگاه کنند. به هرحال فقط چون دیگران شما رابه چشم یک انسان بلند مرتبه می بینند به معنی این نیست که بخواهید مسئولیت‌های بی شماری قبول کنید و به خوبی هم بتوانید از عهده انها برآیید. شما درباره تصمیماتی که باید بگیرید زیاد مطمئن نیستید اما نگرانی اوضاع را بهتر نمیکند. فقط سعی کنید تا آنجا که درتوان دارید و با استفاده از اطلاعاتی که بدست آورده اید بهترین تصمیم را بگیرید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: امروز بسیار آسان میتوانید برای آینده برنامه ریزی کنید اما اگر بخواهید دیگران را نیز درگیر کنید اینکار دیگر زیاد آسان نیست. شاید شما درنظر داشته باشید که دوستان تان را نیز دراین قضیه دخالت دهید اما اینکار بسیار سخت تر ازآن است که فکر می کنید. بنظر می رسد فقط دیگران را دور هم جمع می کنید و به جایی نمیرسید. پس عاقلانه ترین کار این است که شخصی راکه از این جریان بی اطلاع است را ترک کرده و خود به تنهایی به پیش بروید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: ممکن است شما یک تعارض گرایشی – اجتنابی نسبت به نزدیک ترین دوست یا یکی از شرکای صمیمی‌خود داشته باشید. شما می خواهید که يك دوستی و شراکت عمیق تر و نزدیک تر داشته باشید. اما برای‌تان سخت است که شروع كنيد و آسیب پذیری تان را نشان دهید. اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچوقت در زندگی تان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون این که بخواهید به نتیجه‌اي برسید باعث می شود استرس از وجود تان دور شود و بشما اجازه می دهد که به سکوت و سکون باقیمانده در وجودتان غلبه کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: شما اکنون به روابط تان امیدوار هستید اما ممکن است هنوز احساسات تان در نوسان باشد چرا که ماه به هفتمین خانه از “شرکا” شما وارد می شود. شما احتمالا بیش از حد نسبت به نتایج دل کندن و رها سازی حساس هستید. بنابر این اگر شخصی کاری انجام داد و شما را در آن دخالت نداد موضوع را بیش از حد شخصی نکنید و تصمیم نگیرید که دوستی تان را بهم بزنید. به دوستان تان آزادی دهید ودر عین حال به انها اعتماد داشته باشید همانگونه که دوست دارید انها نسبت بشما همین رفتار را داشته باشند.

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

فال روز متولدین شهريور: اگر چه ممکن است در اوایل روز احساس پریشانی و آشفتگی داشته باشید اما متمركز شدن روی کارهای روزمره می تواند برای فراموش کردن استرس و نگرانی مفید باشد و بشما کمک کند تا درطول روز فکرتان مشغول باشد. اما اینکار اکنون برای شما آسان نیست چرا که میتوانید فرصت‌هایي راکه در اختیار دارید ببینید و وادار به پذیرش بعضی از تغییرات غیرقابل اجتناب باشید. افکارتان رابه لحظه حال برگردانید چرا که اینجاست که اتفاقات واقعی رخ میدهد. آینده به وقت خودش خواهد آمد.

 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

فال روز متولدین مهر: شما میتوانید امروز سرزنده و با نشاط باشيد و خودجوش بودن به فریبندگی تان می‌افزاید. شما احتمالا اکنون بیش از همیشه اجتماعی هستید و این از اعتماد به نفس بالای شما سرچشمه می گیرد. خوشبختانه ونوس بازیگوش و با نشاط در هفتمین خانه از “روابط” شما تمرکز شما را پرداختن به خودتان از بین ببرد و توجه شما رابه کسی جلب کند که برای شما نقش آیینه‌اي از تمایلات تان را بازی می کند.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: ممکن است امروز بدلیل تجمع بسیاری از سیاره‌هایي در نشان تان برایتان بسیار سخت باشد که به احساسات خود اعتماد کنید. ولی دیگران از این تجمع نجومی‌بیشترین استفاده را می کنند و اوقات بهتری دارند. اما شما با صدای یاغی درونی خود که بشما یادآوری می کند چگونه زندگی تان را نامتعادل کنید درگیر هستید. شما به خودتان اجازه می دهید که عقل تان به قلب تان دستور دهد که چه کار باید بکنید. نادیده گرفتن آرزوهایی که اینروزها دارید کار جالبی نیست. پس قبل از این که حرکت تان را شروع کنید اول خوب فکر کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: احتمالا امروز دوستان تان به سختی باور می کنند که شما واقعا احساس خوبی دارید. انها فکر می کنند در پشت این خنده‌های ظاهری شما چیزی در تاریکی کمین کرده است. خوشبختانه آن ها ممکن است اشتباه کنند. با این وجود موضوعات عمیق و درونی به سطح می آیند و سرانجام احساس خودارزشی شما را تخمین میزند. درباره این که دیگری درباره شما چه فکری می کند نگران نباشید؛‌ فقط خودتان باشید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: احتمالا شما برای خودتان حد و مرز مالی تعیین کرده اید و اکنون کاری انجام نداده اید که باعث درک بیشتر شما از تصویر مالی شود. حتی ساده‌ترین تصمیم درباره این که چیزی بخرید که مورد نیاز شماست باعث بوجود آمدن یکسری اتفاق می شود و درک و فهم شما را بالا می برد که شما می‌فهمید که یک منبع بی پایان پول ندارید. امروز ایده آشکار ساختن فراوانی اموال خود ممکن است برای تحقق یافتن اسان تر باشد بجای این که واقعا آن قدر که می خواهید داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: امروز برای تان سخت است تاثیری که بر روی اطرافیان تان دارید را ببینید به هرحال بسیار مهم است که قبل از این که کاری انجام دهید که بعداً پشیمان شوید به عواقب آن خوب بیندیشید. حتی اگر نیات شما خوب باشد بازهم ممکن است رفتار عجیبی داشته باشید و آنهایی که از شما حمایت میکنند را اذيت دهید. اما اگر این طور بنظر میرسد که شما خودتان را عقب نگاه داشته‌اید احتمالا شخصی بشما مشکوک میشود. بهترین راه حل اين است كه از قدرت خود آگاه باشید و زمانیکه لازم است از این توانایی خود بهترین بهره را ببرید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روز متولدین اسفند: امروز ممکن است آن قدر مجذوب رویاهای خود شوید که فراموش کنید به دنیای زمینی برگردید. مسلما یک روز تعطیل برای سلامت شما خوب است اما فکر نکنید که قادر خواهید بود مسئولیت‌های روزانه خودرا نادیده بگیرید. طرح ریزی یک راه فرار موقتی ایده خوبی است. به یاد داشته باشید؛ رییس خودبودن خیلی بهتر از این است که منتظر دیگری شوید تا بعنوان یک قهرمان به کمک تان بیاید.

 

جدیدترین مطالب سایت