فال روزانه دوشنبه 30 بهمن ماه 96

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه دوشنبه 30 بهمن ماه 96

فال روزانه دوشنبه 30 بهمن ماه 96

فال روز , فال روز متولدین تمامی ماه ها, طالع بینی و روز تولد, فال روز عشق, فال و طالع بینی عاشقانه و طالع بینی ازدواج

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: امروز ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما بطور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواس تان را جمع کنید! برای این که اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می بینید. خشم خودرا بروز ندهید، برای این که قبل از این که بفهمید چه قدمی باید بردارید، صحبت کردن در مورد ناراحتی‌ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: شما انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌هاي کاری خود فوکوس کرده اید که چشم اندازهای بزرگتری را از دست داده‌اید. هم اکنون زمان این نیست که بجای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه‌هاي خودرا تغییر دهید. البته شما هنوز مجبورید که با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبه‌رو شوید، اما می توانید بطور همزمان با توجه کردن به رویاها و آرزوهای قدیمی که به خاطر کارتان انها را کنار گذاشته بودید، اینکار را انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: شما می خواهید روی ابرها معلق بوده و به فک فرار کردن از دنیای مادی افتاده‌اید. شاید نظر شما در مورد مدینه فاضله رفتن به جزایر جنوبی و یا شاید فقط افروختن آتش و خواندن داستان‌هاي و رمان‌هاي خوب باشد! شما هنوز در حال برنامه ریزی کردن برای نقشه‌هاي خود هستید، ولی اتفاقات پیرامونتان بهتان یادآوری می کند که مسئولیت‌هایي نیز دارید. نجات و رهایی زمانی حاصل میشود که بجای دوری کردن از این مسئولیت‌ها حتماً انها را انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: امروز باد تازه‌اي به زندگی تان می‌وزد، که فراتر از هوشایری و آگاهی تان است. همین حالا زمان مناسبی برای اجرا کردن ایده‌هایتان نیست، شما همین حالا باید آن ها رابه مراحل بالاتر برسانید. اما شاید کمی دلتنگ چیزهای باشید که پشت سر گذاشته‌اید. یادتان باشد اگر بفهمید که احساس کردن آینده چقدر مفیدتر است، دیگر دل تان برای گذشته تنگ نمی شود!

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: هم اکنون پیدا کردن راه‌هاي جدید برای ارتباط برقرار کردن با دیگران- چه از نظر شغلی و چه در زندگی شخصی- برای شما اهمیت ویژه‌اي یافته است. اهیمت این مساله همان‌ گونه به قوت خودش باقی است، اما شما کم کم نسبت به نوع ارتباط‌هایتان بی توجه شده‌اید. با توجه به ورود خورشید به هشتمین خانه تان، یعنی خانه صمیمیت، بهتان پیشنهاد می کنیم در حالی که در جستجوی معنای عمیق تری برای تمام کارهایی که قبلا انجام داده‌اید هستید، بر روی کارهایی که قبلا پایه ریزی کرده بودید کار کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

فال روز متولدین شهریور: شما به خاطر کارهایی که پیش رویتان دارید زیاد خوشبین نیستید، اما این دلیل برای نگرانی بهتان نمی دهد. شما خودتان رابه دست سرنوشت سپرده و تسلیم شده‌اید! با وجود این که تغییراتی که در راهند اموری غیرقابل اجتناب هستند، اما شما بالاخره می توانید تغییراتی در آن ها بدهید. اگر بجای این که تلاش کنید همه ی کارهایتان را یک باره انجام دهید، در برنامه‌هایتان تغییراتی بدهید خیلی آسان تر خواهید بود.

 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

فال روز متولدین مهر: امروز مادامی‌که دیدگاه و نگرش خودرا از دست نداده باشید روز خوبی برای شما از نظر خانواده و خویشاوندان خواهد بود. شما به تصمیم آخرتان خاطرجمعی دارید، اما باید شور و اشتیاقتان رابه نهایت خود برسانید. نسبت به نیازهای خود لجوج و خودسر نباشید، اگر محیطی ایجاد کنید که دیگران هم بتوانند خواسته‌هایشان را بگویند، می‌فهمید که چیزهای بسیار متفاوتی دراین دنیاوجود دارد. اگر شما مشتاق باشید که به حرف‌هاي دوستان‌تان گوش دهید، آن ها نیز چیزهای خیلی زیادی راجع به زندگی بهتان می‌آموزند.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: شما امروز اگر احساسات‌تان رابا واقعیت تطبیق ندهید، زیاد احساس خوبی نخواهید داشت! شما اغلب فقط تا اندازه‌اي احساسات و علایقتان را مجزا می کنید که از ناراحتی و نارضایتی اجتناب کنید. با وجود این امروز آرزوهای برآروده نشده تان سربرآورده‌اند و شما نمی توانید آن ها را زیر قالیچه پنهان کنید!! حتی اگر حقیقت طوری نیست که شما دل تان بخواهد، ولی آنرا از خودتان پنهان نکنید!

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: با وجود این که امروز احساسات شما تقریباً در دسترس دید هستند، شما نمی توانید با اسانی انها رابه عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر میکند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و جنبشی میشود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگر چه شخصی شما را تحت فشار قرار می دهد که سریعتر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما همین حالا اصلا اینکار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک میکند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: اینروزها احساسات جدید در وجود شما غلیان میکنند و تبدیل به آگاهی می شوند، اما شما شاید قادر نباشید احساسات خود رابه کسانی که اطراف‌تان هستند بشناسانید. بحث دراین نیست که میخواهید این مساله مثل راز سرپوشیده باقی بماند، بلکه موضوع فقط این است که شما نمیتوانید لغات مناسبی برای بیان کردن احساسات‌تان و برای تاثیرگذار بودن پیدا کنید. تا جاییکه می توانید اصلا هیچ قضاوتی نکنید. هرقدر که به خودتان و دیگران کمتر سخت بگیرید، در هفته‌هایي که پیش رو دارید آسان تر خواهید بود.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساساتتان امروز کاری با صفا و خوش بنظر میرسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می کنید، یکدفعه افکار غیرقابل پیشبینی از راه میرسند و شما را از خیال واهی بیدار میکنند. هرچه که روز جلو میرود، شما آگاه میشوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار اسانی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

 

فال روزانه متولدین ماه اسفند

فال روز متولدین بهمن: به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساساتتان امروز کاری با صفا و خوش بنظر میرسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می کنید، یکدفعه افکار غیرقابل پیشبینی از راه میرسند و شما را از خیال واهی بیدار میکنند. هرچه که روز جلو می رود، شما آگاه میشوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار اسانی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

 

جدیدترین مطالب سایت