فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

فال روزانه دوشنبه

فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

فال روزانه متولدین فروردین ماه
بهرام سیاره بخت شما امروز می تواند شما رابه مكانهایی ببرد كه از نظر احساسی مكانهایی مطبوع برای شما هستند، برای اینكه شما میدانید كه زمان خیلی سریع می‌گذرد. امروز مدت زمان خیلی زیادی بهرام با برج اسد روبه‌رو می شود و قرار است هرچیزی كه باعث یادآوری تجربه‌هاي ناخوشایند در شما میشود را ازتان دور نگه دارد. فقط به یاد داشته باشید كه اگر زیاد به خودتان سخت بگیرید نیت هاي پاك شما نتیجه‌اي معكوس میدهند، بنابر این اگر كسی از شما دلجویی كرد سعی كنید كه با او ملایم‌تر رفتار كنید.

فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
امروز زمانی كه مسائل خانوادگی باعث میشود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما میتواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می توانید برای این مشكلی كه مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی كه شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌هاي خود رابه تعویق بیندازید، این بحرانها كمتر و كمتر می شوند.

فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

فال روزانه متولدین خرداد ماه
شما امروز وادار هستید كه با فردی نیرومند مخالفت كنید، حتی اگر فكر كردن به آن هم آزارتان بدهد باید اینكار را بكنید. خوشبختانه بار اولی كه با او وارد مذاكره بشوید، نسبت به انچه كه فكر می‌كردید ملایم‌تر خواهد شد. بزرگ ترین توانایی شما زرنگی معنوی شماست، بنابر این در برابر این تنش زیاد انعطاف ناپذیر نباشید. اگر شما انعطاف پذیر باقی بمانید و بخواهید از یك مشكل چیزی بیاموزید، درعوض به احتمال زیاد به چیزهایی كه نیاز دارید خواهید رسید.

فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

فال روزانه متولدین تیر ماه
مسائلی كه برای شما ارزشمند هستند با آنهایی كه برای یك گروه ارزشمند هستند بطور عجیبی به هم وابسته‌اند، حتی اگر درنظر اول جدا از هم بنظر برسند. ممكن است امروز شما بیشتر به خودتان خاطرجمعی داشته باشید، برای اینكه شما می توانید قدرت احساسات خودرا درك كنید. اگر توانایی‌هاي شما سیر نزولی پیدا كرده از اینكه از دیگران تقاضای كمك كنید هراس نداشته باشید. طبیعتاً مسئولین شما در محل كار نیاز دارند كه به تقاضای شما اهمیت بدهند، و اگر این اتفاق بیفتد از نظر مالی هم وضع بهتری پیدا خواهید كرد.

فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

فال روزانه متولدین مرداد ماه
شما احساس می‌كنید كه در باغی سحرآمیز با شكوفه‌هاي زیبا قرار گرفته‌اید، برای اینكه امروز بهرام قبل از اینكه نشانه شما را ترك كند با پلوتو روبه‌رو شده است. اگر درگیر یك پروژه خلاقانه یا یك موضوع عاطفی شده‌اید، تا زمانی كه تلاش كنید به نحو احسن خودتان را مطرح كنید، میتوانید خیلی بیشتر پیشرفت كنید. مادامی كه شما از رویاهایتان فاصله نگرفته‌اید و سعی می‌كنید كه به انها جنبه واقعیت ببخشید، روزی خاطره انگیز خواهید داشت.

فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

فال روزانه متولدین شهریورماه
شما قصد دارید آشفتگی‌هاي خودرا كاهش دهید، بنابر این می توانید بطور كامل بر روی چیزهایی كه نیاز دارید و میخواهید امروز اتفاق بیفتد تمركز كنید. اما وقتی حس كنكاوی شما تحریك شود، موضوع پیچده‌تر می شود. برایتان سخت است كه اطلاعاتی را كه در اطرافتان وجوددارد را نادیده بگیرید،ایران ناز  برای اینكه بخشی از آن ها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث میشود كه طرز فكرتان تغییر كند. هم اکنون شما خودتان میدانید كه چه كاری باید انجام دهید، پس همان كار را انجام دهید.

فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

فال روزانه متولدین مهرماه
در حال حاضر شما نسبت به برنامه‌هاي جدیدتان حس بهتری دارید، اما اهمیت ندارد كه چقدر موفق بوده‌اید، در ذهن شما موضوعی وجوددارد كه هنوز شما را ناراحت می‌كند. امروز شما باید فعالیتهای خودرا محدود بكنید، به خصوص اگر نمی توانید از فكر كردن به گذشته آزاد شوید. بجای اینكه از گذشته خود فرار كنید، به بررسی كردن آن بپردازید. یك بار كه ما بتوانید در تاریكی ضمیر ناخودآگاه خود راهتان را پیدا كنید، بنابر این بیشتر از منفی‌بافی دوری خواهید كرد.

فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

فال روزانه متولدین آبان ماه
عصبانیت غیر منتظره شما كمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است كه دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می توانند احساسات شما را تحریك كنند. خوشبختانه فعالیت كردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان آسان‌تر شده است. دنبال كردن غرایز خود اكنون بهترین سلاح در مقابل نگرش‌هاي منفی می باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.

فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

فال روزانه متولدین آذر ماه
شما امروز رفتاری شاد و پر نشاط ندارید، برای اینكه به دنبال یپدا كردن راهی برای بازگو كردن احساسات غیرمعمول خود هستید. اما عدم تمایل شما برای اقرار كردن به جنبه‌هاي بی‌تكلف ذاتتان باعث میشود از شخصی كه بنظر میرسد زیاد جدی رفتار نمی‌كند، خشمگین شوید. سعی نكنید كه افراد دیگر را تغییر دهید؛ در عوض توجهتان را بر روی احساسات خود متمركز كرده و سعی كنید كه بر روی رفتارتان كار كنید تا تبدیل به رفتاری مثبت بشود.

فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

فال روزانه متولدین دی ماه
ممكن است كه شما از افرادی كه زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینكه فكر می‌كنید رفتار انها نشانه ضعفشان است. به فكر اثبات كردن توانایی هایتان نباشید. درسی كه از این موضوع می توانید بگیرید این است كه میتوانید توانایی‌هایتان را بیشتر كرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیكه انعطاف پذیر بودن كمكتان می‌كند كه روز بهتری داشته باشید.

فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

فال روزانه متولدین بهمن ماه
وقتی كه شما احساس می‌كنید خلاق بودن و شاد بودن باعث می شود شما سازنده‌تر باشید، دوباره نیروی تازه‌اي می گیرید. اما نگرش‌هاي بی‌تكلف شما میتواند فریبتان دهد. اگر چه شما با مهارت خاص خود می توانید پرخاشگری فرد دیگری رابه آرامش تبدیل كنید،  همچنین برای قبول كردن یك شغل جدی نیز آمادگی كامل دارید. برای اینكه بتوانید شرایط مناسبی را فراهم كنید، از توانایی‌تان بهره بگیرید تا بتوانید بین شرایط خیلی جدی و موقعیتهای شاد و بی‌تكلف تعادل ایجاد كنید.

فال روزانه دوشنبه 18 دی ماه 96

فال روزانه متولدین ماه اسفند
اسفند: ممكن است شما فكر كنید كه در روزهای آینده یكی از اطرافیان شما می تواند برایتان مشكلی ایجاد كند. تلاش برای جلوگیري كردن از پیشروی این مشكل میتواند سازنده باشد، اما نباید سعی كنید كه مانع بیان كردن ترسها و خشم هاي طبیعی بشوید. اگر شما واقعاً می خواهید این مشكل حل شود باید به دیگران هم اجازه بدهید كه در مورد خود صحبت كنند، آن وقت قادر خواهید بود كه با فكری باز تصمیم بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت