فال روزانه شنبه 14 اسفند ماه 1395

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه شنبه 14 اسفند ماه 1395

فال روزانه شنبه 14 اسفند ماه 1395

 

با فال روزانه در خدمتتان هستیم در ادامه با فال روزانه شنبه 14 اسفند ماه 1395 سایت تالاب را دنبال کنید.

 

متولد فروردین : احتمالاً امروز از دنده چپ بلند شده‌اید، اما گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید.دوستان و همکارانتان می‌خواهند شما را بی گناه بدانند اما شما باید با آنها بسازید. می‌دانید که زندگی کردن در زمان حال چقدر مهم است پس بدون اینکه خود را درگیر خاطرات شخصی بکنید با زمان و اتفاقاتی که در حال اتفاق می‌افتند پیش بروید.

 

متولد اردیبهشت : ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

 

متولد خرداد : شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی‌خواهید اما با یک دید کلی داشتن می‌توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می‌کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!

 

متولد تیر : افکار عالی و آرمانی‌تان امروز ممکن است که مورد آزمایش قرار گیرند. اگر بخواهید با دیگران درگیر شوید، فکر نکنید که هیچ کاری را درست انجام نداده‌اید. این ممکن است به خاطر این باشد که شما تصمیمات‌تان را فقط و فقط براساس ارزش‌های خودتان می‌گیرید و کاری به این ندارید که در جهان واقعی چه خبر است. نیازی به این نیست که بخواهید باورهایتان را تغییر دهید. فقط روش‌تان را برای رسیدن به اهداف تان تغییر دهید.

 

متولد مرداد : امروز برای افراد دیگر خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی‌تغییر عقیده بدهید، چراکه اکنون شما به چیزهایی که می‌خواهید کاملا مطمئن هستید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید، برنامه‌ای نیز ترتیب داده اید. اما اگر باور کنید که استراژی شما تنها و بهترین استراتژی ممکن است، به مشکل هم برخواهید خورد. یادتان باشد شما می‌توانید ایده تان برای رسیدن به موفقت را حفظ کنید، اما هنوز هم می‌توانید در راه‌های رسیدن به آن تغییراتی ایجاد کنید. علاقه مند بودن برای بازنگری کردن در مسیری که در پیش گرفته اید، شما را از روبرو شدن با مشکلات غیر لازم در پایان راه نجات می‌دهد.

 

متولد شهریور : امروز می‌توانید در یک تیم ورزشی نقش یک توپ زن مصمم و با اراده را بازی کنید، مخصوصا اگر استاد کارهای گروهی باشید. حرفهای اخیرتان ممکن است دیگران را متعجب و شگفت زده کند یا حتی کسی را برنجاند و الان زمان این است که از بیان احساسات درونی تان بپرهیزید چرا که ممکن است به خودتان نیز آسیب وارد کند. خوشبختانه، تصمیم خستگی ناپذیر شما برای بیان کردن افکارتان ممکن است توجه دیگران را به خود جلب کرده و باعث شود تا دیگران را نیز از شما پیروی کنند. به اشتراک بگذارید…

 

متولد مهر : درحالیکه شما به طور موقت از دعواها کناره گیری کرده اید، کشمکش‌های خانوادگی سر بر می‌آورند. باوجوداین کاملا واضح است که فشارهای پشت پرده هنوز در حال رشد هستند و دیر یا زود باید بهشان رسیدگی کنید. بهترین کار این است که به دنبال زمینه های مشترک باشید، بنابراین می‌توانید در مسائل دیگری که امکان صحبت کردن در موردشان در زمانهای دیگر هم امکان پذیر است به پیشرفت‌هایی نائل شوید.

 

متولد آبان : در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید.

 

متولد آذر : با وجود اینکه شما  تلاش بسیاری می‌کنید تا باز هم روی وظایف تان تمرکز داشته باشید،‌ گیجی و حواس پرتی، شما را احاطه کرده و مانع شما شده است. در ظاهر، یک پیچ خوردگی کوچک غیر منتظره است،‌ و به تعطیلات آخر هفته شما مربوط می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا زیر لایه سطحی لغزیده و معانی پنهان را کشف کنید. با این وجود، الان زمان این است که روی کارهای ساده و آشکار تمرکز کنید. امروز شما می‌توانید لحظات خوش را بوسیله توجه کردن به احساسات تان تجربه کنید؛ به جای اینکه تلاش کنید تا اسرار درونی و پنهان کائنات را کشف کنید.

 

متولد دی : ‌ امروز برایتان سخت است که خط و خطوطی که برای برنامه ریزی درباره آینده لازم دارید را رسم کنید. شما ایده‌های بزرگی درباره آنچه که می‌خواهید انجام دهید دارید که باعث می‌شود کنترل اشتیاق و شور و شوق خود را از دست بدهید. با وجود اینکه همه چیز خوب به نظر می‌رسد،‌ اما مشکل از اینجا ناشی می‌شود که شما درمی‌یابید که ممکن است اهداف خود را از دست بدهید. اگر بخواهید خود را مجبور به کاری کنید، این کار نمی‌تواند شما را موفق کند، شاید بهتر باشد که آسوده باشید و استراحت کنید.

 

متولد بهمن : شما معمولاً تا موقعی كه دلیل خوبی نداشته باشید خوش بینی و حس مثبت خود را پنهان نمی‌كنید و البته امروز این كار برای شما سیاستی عاقلانه محسوب می‌شود. شاید شما فكر می‌كنید كه افتخار كردن و بالیدن به اعتماد به نفستان دیگران را می‌رنجاند و حالا شما هم می‌خواهید از این كار اجتناب كنید تا دیگران هم از ایده‌های شما حمایت كنند. خوشبختانه رفتارهای سیساتمدارانه شما به نتیجه خواهد رسید، بنابراین به حس ششم خود اعتماد كنید و آن كاری را كه فكرمی‌كنید بهترین كار است انجام دهید.

 

متولد اسفند : حتی اگر به نظر می‌رسد تصمیم و نیتی برای شما اهمیت چندانی ندارد اما باید اول دیدتان را نسبت به آن واضح کنید. ممکن است زیاد پایبند اصول قدیمی برای تغییر و پیشرفت نباشید؛ اما چه آن را دوست داشته باشید چه نه! شما اکنون در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارید. تجربه برخورد شما بین قدیم و جدید چیزی است که امروز شما را تحریک می‌کند تا دست به یک کار مخاطره آمیز بزنید به خاطر اینکه شما تا زمانی که این مسئله حل نشود آسوده‌خاطر نخواهید شد!

 

جدیدترین مطالب سایت