فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96

فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: اگر چه شما آماده شده‌اید که از کارهایی که همین حالا پیش رو دارید کناره گیری کرده و کار جدیدی را شروع کنید، اما باید بدانید كه فعلاً بهتر است دست نگه دارید و عجیب است که همین حالا از درگیر شدن با پروسه اجتماعی حساس بیشتر از درگیر شدن با کارهای خودتان دلزده نمی شوید. برای رسیدن به اهداف بلند مدت‌تان عزمتان را جزم کنید؛ چراکه اینکار بهتان کمک میکند دیدگاه‌هاي مناسبتان را حفظ کنید. تمرکز کردن روی آینده شما را قادر می‌سازد انرژی‌تان را برای وقت‌هایي که بیشترین نیاز را بهش دارید ذخیره کنید.

فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز نظرات غیر متعارفتان در مورد کار خودتان را هم حيرت زده خواهد کرد!! چرا که اصلا با شخصیت شما جور در نمی آیند! اما حتی احمقانه ترین و بكرترین افكارتان هم نسبت به آن چیزی که در ظاهر بنظر می رسد محافظه کارانه تر هستند. خوشبختانه برای تمام كردن تمام کارهایی که شروع کرده اید به اندازه کافی توانایی دارید. با همه ی این احوال كار عاقلانه‌اي كه باید انجام دهید این است که قبل از این که خیلی دیر شود مطمئن شوید بیشتر از توانایی و زمانتان مسئولیت قبول نکرده‌اید.

فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: شما بطور ذاتی با عوض کردن مسیر و روشتان در وسط راه آسان کنار می آیید! حالا که آگاهی تان نیز بیشتر شده است، دوباره وسوسه شده‌اید روی نگرش جدیدتان در مورد رسیدن به هدف تازه خود کار کنید. اگر چه شما امروز آماده هستید که برنامه‌هایتان را متعادل کنید، اما افراد دیگر حاضر نیستند به این سادگی‌ها نظرشان را عوض کنند. از آن ها انتظار نداشته باشید که سریع با شما همراه شوند. بهشان زمان بدهید، وقتی که خودتان فکر کردید رفتارتان درست بوده، انها هم بزودی بهتان ملحق می شوند.

فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: وقتی که در محل کارتان افراد دیگر خودشان را در اهداف شما سهیم ندادند، وضع مالی شما ازآن چیزی که خودتان انتظار داشتید پیچیده تر میشود. آن ها شاید با کارهای اخیر شما موافق باشند، اما با فلسفه کاری تان و همچنین با اهدافتان مخالفند و عجیب تر از همه ی این که شما نمی توانید بفهمید که کی حمایتشان را قطع میکنند، چرا که در ظاهر نسبت به کارهایی که میکنید مشتاق و علاقه مند هستند. پس حالا باید خیلی بااحتیاط رفتار کنید و بیشتر از چیزهایی که خودشان می خواهند بهتان بدهند به انها اتکا نکنید.

فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: امروز در هفتمین خانه‌تان یعنی خانه “دیگران” کسوف اتفاق می‌افتد و اگر دوستی‌هاي شما همان‌ گونه در کانون بحرانی قرار دارد، شما نمیتوانید در مورد حوادث بیرونی به اسانی آنچه درذهنتان دارید را بر زبان آورید. امروز دوستانی که بهتان نزدیک هستند مثل آینه عمل می کنند و تشویق‌تان میکنند که چیزهایی که شما باور دارید و چیزهایی که واقعا وجود دارند را از هم تمیز دهید. بجای این که به عقل و منطق رجوع کنید به حرف دل تان گوش دهید.

فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه متولدین شهریورماه

فال روز متولدین شهریور: درست وقتی که فکر میکنید می توانید به منظم بودن برنامه‌هاي روزانه تان خاطرجمعی کنید، یک نفر پیدا میشود و همه ی کاسه کوزه‌هایتان رابه هم می‌ریزد!! و هرقدر که قبلا استقامت و پایداری در کارتان داشتید متزلزل می شود. بجای این که خیلی سریع واکنش نشان داده و مبارزه کنید، قبل از این که دست به هر اقدام مهمی بزند مدتی صبر کنید. این حادثه آزمایش سریع واکنش نشان دادن شما در برابر حوادث نیست، بلکه درس صبر و شکیبایی است.

 

فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه متولدین مهرماه

فال روز متولدین مهر: اگر شما بیش از اندازه تحت فشار قرار بگیرید، ناراحت و آشفته میشوید. این که دیگران ازتان چه انتظاراتی دارند اهمیتی ندارد، چرا که شما می توانید بیشتر از انتظارات انها کار کنید. اما اگر به محدودیت‌هاي خود آگاه نباشید، آنوقت مشکلات سر برمی‌آورند. به خاطر چیزهایی که نمیتوانید تغییرشان بدهید اعتراض نکنید و غر نزنید، برای این که اینکار اوضاع را بدتر میکند. درعوض به دیگران اجازه بدهید که بدانند چه کارهایی انجام میدهید و سپس بهترین کاری راکه میتوانید انجام دهید.

فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: امروز شما انرژی زیادی صرف می کنید تا بتوانید در برابر متصل شدن به گذشته تان مقاومت کنید، گذشته‌اي که سعی داشتید از تاثیرات آن در زندگی تان دوری کنید. امروز حتی اگر هیچ ارتباطی با کسی نداشته باشید، ابدا نمیتوانید از زیر بار مسئولیت‌هاي خانواده فرار کنید. خوشبختانه وقتی که متوجه شدید انجام دادن این کارها چقدر حیاتی است، مدیریت کردنشان خیلی برایتان آسان تر میشود.

فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: شما اگر برادر و یا خواهر داشته باشید، اینروزها نقش مهم تری در زندگی تان خواهید داشت و اگر اصلا برادر و یا خواهر نداشته باشید، باید به دوستان صمیمی خود نزدیک شده و از بی تفاوتی بیرون بیایید. آن وقت می‌فهمیدکه انها نمیدانستند چگونه بشما نزدیک شده و یا این که چگونه دوستی شان را تداوم بخشند. ولی هم اکنون فقط دنباله رو و پیرو شما می شوند.

فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: در حالیکه به خاطر فعالیت و سازندگی زیاد و و بالاتر از حد متوسط غرور و اعتماد به نفستان بیشتر شده است، اما شما بطور ذاتی نمی توانید به اسانی در مورد خودتان قضاوت کنید. اما حالا وادار نیستید که برای این که ببینید افراد دیگر چقدر دوستتان دارند فقط کار بیشتری انجام دهید. با زیر سوال بردن مشاهدات خود وقت و انرژی تان را اتلاف نکنید. شما چیزهایی عالی و خوبی در زندگی تان دارید، پس به سادگی این چشم انداز خوب و زیبا را قبول کنید.

فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از این که واقعیت‌ها اینکار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می‌انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت‌ها و حقایق مربوط به خودرا دوباره بررسی کنید.

فال روزانه شنبه 7 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه متولدین ماه اسفند

فال روز متولدین اسفند: در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه “خیال ها و رویاها” کسوف روی داده است و اگر ذهن شما را مثل یک دستگاه تلویزیون درنظر بگیریم، کانال‌هاي آن انقدر سریع عوض میشوند که اصلا نمی‌فهمید چه اتفاقی افتاده است. یک لحظه همه ی چیز عالی و جذاب بنظر می رسد ودر لحظه بعد در حالیکه به عقب برگشتن کار خیلی سختی است شما فکر و خیال دیگری میکنید. لزومی ندارد با این خیالات بجنگید. یک‌بار که اجتناب ناپذیر بودن تغییر را قبول کنید، آن وقت هرجایی که این جریانات اخیر شما رابه دنبالش کشید می روید.

 

جدیدترین مطالب سایت