فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه

فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین فروردین ماه

دانستن این که شما از دوستی‌هایتان چه انتظاراتی دارید چیز خوبی است، مگر این که خواسته‌هاي شما با چیزهایی که طرف مقابلتان از شما می خواهد تعارض داشته باشد. البته پیدا کردن یک راه حل کاربردی برای این مشکلتان چندان آسان نیست، چراکه شما انقدر مسئولیت دارید که نمی توانید دنبال خواسته قلبی خود بروید. باهمه این احوال بر احساسات خود تکیه نکنید؛ شما اگر همین حالا با حقیت روبه‌رو بشوید انتخاب‌هاي بهتری خواهید داشت.

فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز در حالی که از یک کار به سراغ کار بعدی می روید بدون این که لزومی دراین ببینید که کاری راکه شروع کرده اید تمام کنید، کمی احساس آشفتگی و پریشانی میکنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی آسان حواس تان پرت میشود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.

فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین خرداد ماه

برای شما لذت بردن از انرژی‌هاي فراوانتان در طول روز کاری آسان است، چرا که حتی اگر آن ها شلوغی‌هاي غیرقابل پیشبینی‌اي را وارد زندگی تان کنند، شما بازهم مشتاق رویارویی با این اتفاقات هستید. بجای این که به این اشفتگی‌ها بعنوان گرفتاری نگاه کنید، می توانید آن ها را هیجان و اشتیاقی ببینید که وارد زندگی تان شده است. برای مشکلاتی که هم اکنون پیش می آید به دنبال راه حلی ثابت و دائمی‌نگردید؛ فقط راه خودرا از میان این موقعیت باز کنید. شما بعد ها فرصت این را خواهید داشت که به نتیجه دلخواه برسید.

فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین تیر ماه

توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستی‌هایتان امروز مورد آزمایش قرار می گیرد! شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خودرا نادیده بگیرید، بازهم نمی توانید چشم‌هاي خودرا ببندید. یک بار که بتوانید ببینید که پشت پرده چه خبر است، می خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز انچه شما میبینید را میبینند. انقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیندازد. خیلی زود و به محض این که حقیقت را فهمید به دنبال چاره آن باشید.

فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین مرداد ماه

بازی کردن طبق قوانین افراد دیگر برای مدتی قابل قبول بوده است، اما حالا شما بدون این که به سهم خود اضافه کنید نمیتوانید ادامه بدهید. افرا دیگر در محل کار شاید از شما انتظار داشته باشند که همیشه با رفتاری مشابه عمل کنید، اما شما نیاز دارید دوباره توانایی‌هاي خود رابه کرسی بنشانید یا حداقل مرزها و حد و حدود خودرا شفاف سازید. اگر چه بیش از اندازه کار کردن مفید واقع نخواهد شد، ساکت و ساکن باقی ماندن نیز همانطور خواهد بود. اجازه دهید همکارانتان بفهمند که شما دقیقا چه افکاری در سر دارید.

فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین شهریورماه

شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیت‌ها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما بازرسی کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می کنید که دست و پای شما را بسته‌اند و میخواهید محدودیت‌هایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر میکردید بد نبوده است.

فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین مهرماه

با وجود این که امروز احساسات شما تقریباً در دسترس دید هستند، شما نمی توانید با اسانی انها رابه عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و جنبشی می شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگر چه شخصی شما را تحت فشار قرار می دهد که سریعتر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما همین حالا اصلا اینکار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک میکند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.

فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین آبان ماه

به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساسات‌تان امروز کاری با صفا و خوش بنظر می رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت میکنید، یکدفعه افکار غیرقابل پیشبینی از راه می رسند و شما را از خیال واهی بیدار میکنند. هرچه که روز جلو میرود، شما آگاه میشوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار اسانی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین آذر ماه

شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما رابه زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از این که در مسیر درستی قرار بگیرید نظرتان عوض می شود. نظر خودرا خیلی زود تغییر ندهید، بهتر است صبر کنید تا ببینید که بعداً نیز نظرتان همین خواهد بود یا این که جواب نهایی‌تان با جواب هم اکنون فرق خواهد کرد یا نه؟ پس حواس تان باشد، اهمیت دادن شما به مسائل اورژانسی و فوری بعضی وقتها باعث می شود که تصمیمات جاهلانه بگیرید!

فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین دی ماه

چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه‌تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید، فهمیدن حقیقت کار اسانی نیست، ولی شما نیاز ندارید که اینکار رابا هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالی که راه خود رابه سوی موفقیت ادامه میدهید، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه میکنید.

فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز شما با خاطرجمعی و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می کنید. با وجود این که شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می شود، آماده‌اید که فکر خودرا تغییر دهید. اما خوش بینی شما میتواند مانع و عامل باز دارنده‌اي برای افراد دیگر باشد و انها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خودرا هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

فال روزانه پنجشنبه 28 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین ماه اسفند

هم اکنون درحالیکه شما در جستجوی راه‌هایي هستید که بتوانید شغلتان رابا فرد دیگری یکی و ترکیب کنید، ممکن است رابطه‌هاي دوستی‌تان به مشکل بربخورد. متاسفانه شما هر چه بیشتر دراین رابطه خود کند و کاو و جست‌وجو کنید ممکن است طرف مقابلتان از شما دلزده شود. یاس و ناامیدی در دوستی شما حکمفرما خواهد شد، مگر این که شما قبل از این که برای کار خود برنامه ریزی بلند مدت کنید، قدمی به عقب بردارید و ببینید پشت سرتان چه خبر است.

 

جدیدترین مطالب سایت