فال روزانه یکشنبه 1 اسفندماه 1395

مجموعه : فال روزانه
فال روزانه یکشنبه 1 اسفندماه 1395

فال روزانه یکشنبه 1 اسفندماه 1395

 

با فال روزانه یکشنبه 1 اسفندماه 1395 در ادامه تالاب را دنبال کنید.

 

متولد فروردین :

 

شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می‌توانند تشخیص بدهند که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی‌توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید.

 

متولد اردیبهشت :

 

شما در سابق برای طی کردن مسیر زندگی تان با برنامه ریزی و طرح بیشتری پیش می‌رفتید، می‌توان گفت تمام اقداماتی که انجام می‌دادید حساب شده بود اما در این روزها تمام کارهایتان را با بی‌برنامگی و عجله انجام می‌دهید. به همین دلیل دچار اضطراب و تشویش بسیاری شده‌اید برای این که به وضعیت سابق تان برگردید توصیه می‌کنیم که به زندگی قبل خود ادامه دهید تا آرامش بیشتری را به دست بیاورید.

 

متولد خرداد :

 

آن کتاب های طالع بینی که می‌گویند شما بلد نیستید چگونه تفریح کنید را بیرون بیندازید. با وجود اینکه شما قادرید که در موقع لزوم شادمانی و تفریح خود را به تعویق بیندازید همچنین می‌دانید که کی باید از زندگی تان لذت ببرید. خوشبختانه امروز یکی از آن روزهایی است که می‌توانید استانداردهای خود را تعیین کرده و ممکن است دیگران دیگران سخت بتوانند شما را تحمل کنند. اما در این رابطه نگران نباشید؛ اکنون تا می‌توانید آواز بخوانید و برقصید.

 

متولد تیر :

 

شما بعضی اوقات فراموش می‌کنید که لازم است احساسات تان بعضی اوقات بیان نشود، چرا که اغلب اوقات خیلی آسان تر است که احساسات خود را برای خودتان نگاه دارید. اما قضیه اکنون این نیست؛‌ به خاطر اینکه شما وقتی احساسات خود را بیان نمی‌کنید آنها در قلب تان شدت یافته و تقویت می‌شوند. اگر شما بخواهید به پنهان کردن احساسات در قلب تان ادامه دهید، وقتی شخصی احساسات منفی خود را برای شما بیان کند احساسات نهانی قلب شما نیز خود را نشان خواهد داد و با شدت بیشتری بروز می‌یابند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که صادقانه و آشکارا در لحظه حال واکنش خود را نشان دهید.

 

متولد مرداد :

 

امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای كه رویش كار می كرده اید را تمام كنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع كار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نكنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را كنترل كنید. بهترین حركت برای شما اكنون این است كه به سمت برنامه های كاری شخصی تان رفته و تا جایی كه امكان دارد سریع حركت كنید.

 

متولد شهریور :

 

امروز حتماً به نصیحت دوست و یا همكارتان گوش بدهید، چرا كه در صحبت‌های این فرد حقایقی نهفته است. شاید شما با تمام جزئیات سخنان او موافق نباشید، ولی باید كاملاً گوشی شنوا داشته باشید، برای اینكه این سخنان چیزهایی كه درحال حاضر بدانها نیاز دارید را بهتان خواهد آموخت.

 

متولد مهر :

 

امروز همه چیز برای شما شور و هیجان بیشتری پیدا کرده و شما دوست ندارید قدرت ادراک خود را از دست بدهید. شما حس می‌کنید که مجبورید در مورد نیازهایتان حرف بزنید، بخصوص اگر آنها به چیزهایی که شما از شغلتان می‌خواهید مربوط باشند. اما وقتی احساسات شما انقدر قدرت دارند، منطقی بودن برای شما چالش برانگیز می‌شود. پس زیاد به خودتان سختگیری نکنید. و قبل از اینکه برای دیدن نتیجه کار تغییرات اساسی ایجاد کنید چند روزی را صبر کنید.

 

متولد آبان :

 

امروز احتمالا بسیار سخت کار می‌کنید اما کارتان زیاد موثر نیست و به چشم نمی‌آید. شاید آنقدر دلسرد شوید که حتی خود را تسلیم کنید. اما اکنون زمان مناسبی برای دست کشیدن از کار نیست به خاطر اینکه احتمالا بیشتر از آنچه فکر کنید به خط پایان نزدیک هستید. زمانی که از آن عبور کنید دیگران از نقش مهمی که در این راه داشته‌اید با تحسین یاد خواهند کرد.

 

متولد آذر :

 

امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت كنید. اولین حركت و كشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید كه چیزهای وسوسه كننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر كودك درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ كارهایتان كه روی هم تلنبار شده بروید.

 

متولد دی :

 

امروز وقتی كه همه چیز طبق میل شماست، روز خوب و جذابی برایتان پیش بینی می‌شود. دوستان و خانواده تان نیز با شما همراه و همدل هستند و این موضوع باعث خوشحالی شما می‌شود. حتی اگر در افق دید خود برنامه‌های جدی دارید، همه آنها را به روز دیگری موكول كنید. چونكه آنها فرار نمی‌كنند! فردا كه وقت بیشتری دارید می‌توانید به مسئولیت‌های خود طبق برنامه رسیدگی كنید.

 

متولد بهمن :

 

بعضی اوقات تمایل ذاتی شما برای اینکه خودتان را کنترل کنید و احساسات ناخوشایند خود را بیان نکنید خیلی سخت است و نشان ندادن افکار منفی همیشه کار مناسبی است. اما بعضی اوقات شما براحتی آن را پس می گیرید و منجر به رفتار انفعالی- پرخاشگرانه می شود. امروز سرکوب کردن احساسات تان باعث قوت گرفتن آنها شده و اگر احساسات خود را نشان ندهید تبدیل به یک انفجار عاطفی خواهد شد.تمرین کنید تا تبدیل به یک مشاهده کننده شوید. تغییرات درونی خود را انکار نکنید. در عوض؛ زمانیکه به چیزی پی بردید آن را با دیگران در میان بگذارید.

 

متولد اسفند :

 

زندگی تماما در پول خلاصه نمی‌شود بهتر است به جنبه های دیگر زندگی مانند سلامتی، داشتن فرزندان، پدر و مادر و… نیز بیاندیشید. مدام در فکر به دست آوردن پول نباشید زیرا در این صورت اطرافیا نتان از شما دوری می‌گزینند، کم کم فاصله شما با آنها خیلی زیاد می‌شود، بزرگترین آسیبی که ممکن است به هر انسانی وارد شود این است که اطرافیان یک انسان او را ترک کنند و مجبور باشد به تنهایی به زندگی ادامه دهد.

 

 

جدیدترین مطالب سایت