فال روزانه یکشنبه 24 دی ماه 1396

مجموعه : فال روزانه

فال روزانه یکشنبه

فال روزانه یکشنبه 24 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین فروردین ماه
فال روز متولدین فروردین: ممكن است شما امروز ترجیح دهید كه كیفیت روش كار خود را در طول روز تقویت بخشید، به یان صورت كه با شتاب و به سختی وظیفه ای را انجام دهید تا به وظیفه و مسئولیت دیگری هم برسید. متاسفانه، به اتمام رساندن كارها به این معنی نیست كه شما آن كار را به خوبی انجام داده اید. اگر الان زمانی برای این نگذارید كه برگردید و كارهایی كه تابحال انجام داده اید را بررسی كنید،‌ ممكن است زمانیكه بعدا ایراد آن را متوجه شوید ناامید شوید كه مجبور هستید به عقب برگردید و كاری را كه قبلا به پایان رسانده اید دوباره انجام دهید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
فال روز متولدین اردیبهشت: یافتن قدمی‌ مطمئن باعث می‌شود شما در مسابقه امروز برنده شوید، اما باید از افتادن در دامی‌ كه شما را به این فكر می‌اندازد كه دیگران در مورد شما قضاوت می‌كنند اجتناب كنید. آن كیفیت كار شما نیست كه شما نگرانش باشید؛‌ ممكن است احساس كنید كه دیگران از شما می‌خواهند كه سریع تر كار كنید. اما الان باید شجاعت و جرات این را پیدا كنید كه برای خودتان بایستید و اجازه دهید همه بدانند كه شما هر چه در توان داشته اید انجام داده اید و بهترین كار ممكن را انتخاب كرده اید. خوشبختانه، آنها در نهایت زمانیكه به اهداف‌تان برسید متوجه می‌شوند كه شما چقدر مفید و فعال هستید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین خرداد ماه
فال روز متولدین خرداد: در یك تسلسل ماندن می‌تواند امروز برای شما ایجاد دردسر و مشكل كند،‌ به خاطر اینكه ذهن تان سرگردان شده و برای تان تمركز روی یك كار بسیار سخت خواهد بود. اما شما فشاری كه دیگران روی شما وارد می‌كنند را حس می‌كنید و تمام تلاش تان را می‌كنید تا این مشكل را حل كرده و این فشار را از روی دوش خود بردارید. با وجوداین،‌ كوتاه ترین راه می‌تواند شما را كاملا از مسیرتان منحرف كند. اگر تمركزتان كم شده زیاد به خودتان سخت نگیرید و زمان را تلف نكنید، فقط سعی كنید تا تمركز خود را روی كارتان برگردانید و به جلو حركت كنید تا ببیند چه پیش می‌آید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین تیر ماه
فال روز متولدین تیر: زمانیكه دیگران سعی می‌كنند تا شما را در فشار بگذارند تا سخت تر كار كنید شما احساس كاملا ناخوشایندی دارید.اما نمی‌توانید كاری بكنید؛‌ شما بیشتر ترجیح می‌دهید تا زیر كنترل دیگران باشید تااینكه خودتان با اختیار خودتان كار كنید. متاسفانه، احتمالا نیاز دارید كه فعلا سركشی‌های درون تان را سركوب كنید و بهترین كاری كه می‌توانید برای به پایان رساندن وظایف تان انجام دهید. خوشبختانه، تلاش بی پایان شما امروز از نظرها دور نمی‌ماند و به هدف تان نیز خواهید رسید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین مرداد ماه
فال روز متولدین مرداد: معمولا برای شما سخت است كه بخواهید احساسات خود را مهار كنید و آنها را تحت كنترل داشته باشید. حتی با وجود اینكه شما در ارائه بهترین كاری كه می‌توانید توانا هستید و بسیار خوب عمل می‌كنید، امروز احتمالا زیاد در وانمود كردن موفق نخواهید شد. قلب تان را با كارایی و بازده در كار نپوشانید. شما می‌توانید همانطور كه با احساسات خود روراست هستید كارتان را نیز به نحو احسنت انجام دهید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین شهریورماه
بعضی چیزها باید داده شوند و اگر شما هنوز هم بر ایجاد تغییرات اصرار دارید،‌ پس باید آماده باشید كه نیروهایتان را برای یك تحول اساسی ذخیره كنید. ممكن است زمانی طول بكشد تا این كار انجام شود، اما شما احتمالا می دانید این درگیری‌ها از كجا ناشی می شوند و چه كار باید بكنید تا برای انها راه حلی بیابید و انها را حل كنید. پیش بروید و همه ی نقشه‌هایي را كه در ذهن تان دارید را امتحان كنید،‌ اما یك راه حل را قبل از اینكه ببینید شرایط و اوضاع چگونه است انتخاب نكنید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین مهرماه
دوستان و همكلاسی‌هاي شما امروز بسیار رك و صریح بنظر می رسند، اما اوضاع آن جوری نیست كه چشم‌هایتان می بیند، ‌بلكه خبرها بیشتر از اینهاست! قبل از اینكه كاری را به پایان برسانید مواظب باشید، چرا كه ممكن است همه ی جوانب را درنظر نگرفته باشید. اگر چیزی درست نبود حتماً سئوال كنید و از درست بودن آن مطمئن شوید؛ اگر اهداف و نیات شما ضعیف باشند اشتباه از خود شماست نه دیگری، پس فكر نكنید دیگری زیر پای شما را خالی كرده است.

فال روزانه یکشنبه 24 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین آبان ماه
شما طبق معمول از اینكه كاری را درست انجام دهید راضی و به آن قانع هستید، اما امروز ماه وارد دهمین خانه یعنی خانه ‘وضعیت’ شما می شود و نیازهای شما رابه آگاهی از انچه كه انجام می دهید نشان می دهد. این حرف به این معنی نیست كه اعتماد به نفس شما پایین است یا اینكه از كاری كه دارید می‌كنید مطمئن نیستید. بلكه درباره این است كه كاری را بكنید كه شایسته آن هستید. اگر وادار شدید راه تان را بازبینی كنید و آنرا دوباره بررسی كنید، از این بابت شرمنده نباشید. حتی ممكن است باعث شود شما احساس ناخوشایندی بكنید، یا برعكس ممكن است بطور شگفت انگیزی قدردانی شایسته‌اي از شما بشود.

فال روزانه یکشنبه 24 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین آذر ماه
اكنون زمان بسیار خوبی برای ثبت نام در یك رشته جدید درسی یا در دست گرفتن و خواندن كتاب جدیدی درباره فلسفه است،‌ یا اصلا میتوانید دیدگاه جدیدی در زمینه سیاست برای خود ایجاد كنید یا انگیزه‌هاي دینی خودرا تقویت كنید. خوشبختانه،‌ شما این توانایی را دارید كه ایده‌هاي خودرا با افكار قدیمی‌خود تطابق داده و انها رابا هم هماهنگ كنید بدون اینكه بنیادهای عقلانی شما را تهدید كنند. همان‌ گونه ذهن خودرا برای دریافت ایده‌هاي جدید باز بگذارید و این موقعیت خوب را برای بسط دادن ذهن تان از دست ندهید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین دی ماه
ایران نازممكن است امروز نسبت به روز قبل احساس پریشانی و نگرانی بیشتری كنید چرا كه بنظر می رسد اوضاع به پایداری و ثبات دیروز نیستند، اما این به معنی این نیست كه هر چیز كوچكی ناپایدار بنظر می رسد؛ ‌فقط به این معنی است كه شما امكان تغییر و تحول را در فضا میبینید و این شما را نگران می‌كند. بجای اینكه مدام سعی كنید تا از شرایط غیرقابل اجتناب پیش گیری به عمل آورید،‌ تصور كنید كه اگر نتوانید شرایط به روال گذشته برگردانید، باید چه بكنید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین بهمن ماه
امروز باید به دقت مواظب حرفی كه میزنید باشید به خاطر اینكه شما به سرعت صحبت می‌كنید و ممكن است كلمات متفاوت با انچه كه در ذهن تان می شنوید از ذهن تان بیرون بیاید. وقتی در مورد حرفهای شما برداشت نادرستی می شود بسایر برای تان سخت خواهد بود كه بخواهید شفاف سازی كنید و این كار همزمان و هم انرژی شما را هدر میدهد، پس بهترین راه این است كه آرام بگیرید و با آرامش صحبت كنید تا در همان بار اول منظورتان را بدرستی به دیگران برسانید.

فال روزانه یکشنبه 24 دی ماه 1396

فال روزانه متولدین ماه اسفند
شما هدفی دارید كه باید آنرا امروز انجام دهید و بهترین كار این است كه با گفتار شفاهی یا ارتباط كتبی آنرا دنبال می‌كنید. گرچه شما همان كارها و وظایف هر روزه را انجام می دهید كه در برنامه هر روزه تان دارید و به روال همیشه است،‌ اما امروز برای اینكه مشكل خود رابه دیگران نشان دهید كارهایتان را بیشتر نمایشی انجام میدهید. فال ایران ناز اما شما اجازه ندارید كه دیگران را بدون اینكه خودشان بخواهند وادار به توجه كنید. بهترین كاری را كه میتوانید انجام دهید و بعد ازآن اجازه دهید چند روزی كارها به حال خود باشند قل از اینكه دوباره بخواهید برای حل آن دوباره تلاش را از سر بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت