فال روز چهارشنبه 11 بهمن ماه 96 (فال روز)

مجموعه : فال روزانه
فال روز چهارشنبه 11 بهمن ماه 96 (فال روز)

فال روزانه چهارشنبه 11 بهمن ماه 96

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روز متولدین فروردین: شما امروز سعی میکنید که از عصبی شدن و دچار وحشت شدن پیش گیری کنید و راحت ترین راه هم این است که بگذارید دیگران حواس شما را پرت کنند تا به احساسات دشوار و پیچیده خود فکرنکنید. اگر خودرا در بین خانواده، دوستان و یا همکلاسی‌هایتان محاصره کنید راهی است که میتوانید بوسیله آن از درگیری با احساسات خود پیشگیری کنید به خاطر این که شما باید وظیفه خودرا در پیش بردن گفت و گو و مکالمه انجام دهید. درست است که این یک راه حل دائمی‌نیست، اما غرق کردن خود در بین کسانی که مانند شما فکر میکنند و هم فکر شما هستند میتواند بطور موقت فشار عصبی را از شما دور کند.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روز متولدین اردیبهشت: شما اخیرا به این فکر افتاده‌اید که به مدرسه بازگردید و دوباره تحت آموزش قرار بگیرید و معتقد هستید که اینکار می تواند چشمان شما رابه راه جدیدی درزندگی باز کند. اما حتی درس خواندن و یادگیری بعضی چیزها همان قدر غیر عملی است که یک فیلسوف اهل عمل نیست و به جنبه‌هاي عملی زندگی کاری ندارد. دیگر این که این راه شما را برای مدت طولانی سرگرم نمی‌کند و زود ازآن خسته خواهید شد. از طرف دیگر، اما این می تواند راهی باشد که تمایلات اخیر خودرا ارضا کنید، البته راه‌هاي دیگری برای سرگرم شدن وجوددارد از جمله خواندن متون فرهنگی و دینی و یا مراجعه به برخی کتاب‌هاي مرجع که می تواند اطلاعات شما را نیز به روز گرداند.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روز متولدین خرداد: شما بطور طبیعی کنجکاو هستید، اما این حس کنجکاوی شما تبدیل به فکری دائم درباره مسافرت‌هاي خارجی،‌ جست‌وجو و افکار بزرگ شده است. این موضوعات می تواند بشما کمک کند که از این افکار نگران کننده‌اي که هم اکنون درگیر آن هستید خلاص شوید. هنوز اما فرار کردن از وظایف و مسئولیت‌هایي که در خانه دارید به آن سهولت که فکر می کنید امکانپذیر نیست. ظاهراً، برنامه ریزی برای اهداف طولانی مدت راه حل بسیار راحت‌تر از این است که تلاش کنید کاری را حتماً همین امروز تمام کنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روز متولدین تیر: اگرچه شما آدم بسیار واقع بینی هستید، اما امروز ممکن است روزی باشد که فردی را ملاقات کنید که درها رابه روی شما باز کند. اگر کسی در زندگی شما پدیدار شد، مطمئن شوید که زمانی را صرف این میکنید که بشنوید چه چیزی گفته می شود و شما بتوانید در قبال آن پاسخ گو باشید. هم اکنون زمان این نیست که به تعقیب ماده غاز وحشی بپردازید. پس مراقب این باشید که چه نوع ماجراجویی را انتخاب میکنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روز متولدین مرداد: هنوز موضوع سر کسانی است که دور و بَر شما هستند. دراین زمان ماه وارد هفتمین خانه روابط شما میشود. شما نمی توانید در خلأ وجود داشته باشید؛ همین حالا باید در دوره سهولت از زندگی خود قرار داشته باشید، پس می توانید تمام روز را برقصید و شادی کنید. اما پیشرفت باید بتدریج باشد. اگر بنظر میرسد شما همین حالا به جایی نمی رسید و صاحب عنوانی نمی شوید نگران نباشید. حتی قبل از این که بفهمید، پیشرفت و ترقی ناگهان جلو روی شما پدیدار میشود .

 

فال روزانه متولدین شهریورماه

فال روز متولدین شهریور: شما در تضادها استاد هستید چرا که امروز دراین مرحله پنهانی بسیار مثبت و عملی واقع میشوید. اما مایل نیستید که به خودتان اجازه دهید با افکار درهم برهم در ابرهای توهمات غرق شوید. با این وجود، اجازه نمی دهید تعهدات استوارتان باطل شده و به حقیقت نپیوندند. شما باید همه ی امکانات را درنظر بگیرید، که در نهایت تصمیم خودرا گرفته و با تصمیم تان زندگی کنید.

 

 

فال روزانه متولدین مهرماه

فال روز متولدین مهر: برای شما سخت است که بفهمید منبع الهامات شما کجاست، مثل این است که در فصل تازه‌اي از زندگی تان باد تازه و خوشی می‌وزد. اندیشه‌هاي شما ممکن است باعث بروز چیزهای واقعا زیبایی شوند. به هرحال، او با زبان بیگانه‌اي سخن میگوید؛ و برای شما فرصتی برای رقابت ایجاد می کند تا از اصول و موارد اساسی استفاده کنید. اصلا مهم نیست که چقدر عجیب‌وغریب بنظر میرسد، ایده‌هایي را در دست انجام بگیرید که بدانید بازده آن به سمت شما خواهد آمد ودر آن حوزه عمل کنید تا بتوانید چیز تازه‌اي خلق کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روز متولدین آبان: شما احساس می کنید حتی درونی‌تر از همیشه هستید که طبق معمول دراین موقع از سال بودید. با داشتن ده تا از دوازده سیاره‌اي که در حال حاضر در نشان شما در سومین و چهارمین خانه شما قراردارند، همین حالا زمان این است که با انچه که تا کنون میدانستید به رقابت برخیزید و امور رابه شکلی هدایت کنید که مفید و موثر باشد و چه کسی بشما می گوید که باید…؟ حتی اگر رفتار شما و این حالات تان امروز بعداز ظهر و تمام فردا ادامه داشته باشد، بهتر این است که همه ی چیز را راحت بگیرید تا این که فقط کار کنید، کار، و کار!

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روز متولدین آذر: نخستین انتخاب شما امروز این است که بجای این که به موضوعات عقلانی توجه کنید بیشتر وقت خودرا برای موضوعات احساسی بگذارید. اما این موضوع میتواند بسیار زود خسته کنند شود مگر این که شما ایده‌هایتان رابه پول و منافع مالی تبدیل کنید یا این که فکرکنید بیشتر دوست دارید چه کاری برای سعادتمند شدن انجام دهید. تا می توانید ثابت قدم باشید؛ در آینده نزدیک اوضاع کیهانی تغییر خواهد کرد و بهتر است بگذارید شرایط پیش آمده راه خودرا بروند بجای این که تلاش کنید که شرایطی که برایتان مقدر بوده رابه همان وضع نگه دارید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روز متولدین دی: افکار و اندیشه‌هاي شما بوسیله افراد زیرکی که اطراف شما هستند ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد، اما شما هنوز با هر ایده جدیدی که در هر گام از راه‌تان بوجود می آید مبارزه می کنید؛ اعتقاد داشتن به انچه که تا بحال میدانستید بنظر می رسد مهمتر از یادگرفتن درباره انچه که بعد ها پیش خواهدآمد، است. به یاد داشته باشید ترسیدن از آینده انگیزه سالمی ‌نیست، اگر شما میترسید، روی این افکار منفی خود کار کنید تا تبدیل به عشق و امید شود.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روز متولدین بهمن: شما هنوز احساس میکنید که چیزی در حال تغییر است، اما هر چه روز می‌گذرد شما بیشتر متمایل به این میشوید که خودتان را از هراس و وحشت دور کرده و به اوج برسید. اگرچه این پیشرفت شما ممکن است از چشم دیگران مخفی بماند،‌ بخاطر این که آن ها نشانی از این ندارند که شما دارید ترقی زیادی در جهت رویکردهای درونی می کنید مگر این که شما از راه خود خارج شوید تا به انها توضیح دهید. راز خودرا برای کسی فاش نکنید تا زمانکیه بدانید به کجا دارید می روید.

 

فال روزانه متولدین ماه اسفند

فال روز متولدین اسفند: امروز میتوانید یک کمک واقعی از جانب دوستی دریافت کنید. خوشبختانه، این شایعه‌اي بی مفهوم نیست که از دوردست‌ها برای کمک بشما آمده باشد. بلکه آن پیشنهادی واقعی از طرف کسی است که شما وی را می‌شناسید است- کسیکه می تواند تاثیری فوری و نشاط بخش در روز شما داشته باشد. به وضعیت فعلی قانع نباشید. نگه داشتن آهن روی آتش میتواند حس خوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

 

جدیدترین مطالب سایت