فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

مجموعه : فال روزانه
فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

فال روزانه چهارشنبه

فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

فال روزانه متولدین فروردین ماه
فال روز متولدین فروردین: ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون این که حتی خودتان بفهمید باعث می شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمیدهید حتی کوچک‌ترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و بجای این که در رویای موفقیت‌‌هاي آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید

فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
فال روز متولدین اردیبهشت: اگر چه شما واقعا نمیخواهید امروز وقت و انرژی خودرا برای دفاع از عقاید و باورهای خود هدر دهید اما می خواهید دیگران بسرعت دیدگاه شما را درک کرده و آن ها را قبول کنند. اما اینکار راحت نیست به خاطر این که ممکن است یک مین زیر سطح زمین پنهان شده باشد. زمانیکه شما نظرات و باورهای کنونی خودرا بیان می کنید ممکن است بیش از آنکه انتظار داشته باشید از دیگران واکنش احساسی دریافت کنید. همین حالا وقت آن نیست که ثابت کنید چقدر ثابت قدم و سرسخت هستید. برعکس اگر بتوانید در رویکرد خود انعطاف‌پذیر باشد می توانید همه ی چیز را تحت نظارت خود داشته باشید.

فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

فال روزانه متولدین خرداد ماه
فال روز متولدین خرداد: شما واقعا یک درام و نمایش عاشقانه را در زندگی خود دوست ندارید اما هر چیزی که ازآن اجتناب می کنید این درام را بیشتر به زندگی شما نزدیک می کند. ممکن است فکر کنید که می توانید مشغولیت‌‌هاي اجتماعی خودرا بیشتر کنید که بشما نیروی بیشتر داده و بدین‌وسیله بهتر می توانید زندگی‌تان را اداره کنید. اما این سیاست احتمالا امروز نتیجه معکوس خواهد داشت و حتی می تواند باعث ايجاد یک انفجار عاطفی شود. بهتر است که از هرگونه عمل ناخوشایند در طی روزهای آینده اجتناب کنید بجای این که سعی کنید تا به روش خودتان عمل کنید.

فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

فال روزانه متولدین تیر ماه
فال روز متولدین تیر: شما در مرحله طولانی از زندگی‌تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می شوید و تغييراتی كه انها در شما ایجاد می کنند این است که شما تصمیم می گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هرحال اکنون شما دریک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغيير راحت هم نباشد انرژی خودرا برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از این که بتوانید راه بهتری را جای گزین آن کنید.

فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

فال روزانه متولدین مرداد ماه
فال روز متولدین مرداد: شما امروز بیشتر از هیمشه مورد قضاوت ناعادلانه دیگران قرار می گیرید. اما این درباره این نیست که حق با شماست یا خیر؛ بلکه درباره این است که آیا شما حق این را دارید که در زندگی دیگری دخالت کنید یا نه حتی اگر به خاطر صلاح خود فرد باشد. مشکل این است که شما آن قدر بکار خود اعتماد و خاطرجمعی دارید که در درک نظرات و دیدگاه‌‌هاي دیگران شکست میخورید. صبر کنید؛ این که آن چیزی که شما فکر می کنید باید اتفاق بیفتد آنقدرها هم که بنظر می رسد مهم نیست.

فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

فال روزانه متولدین شهریورماه
فال روز متولدین شهريور: اگر شخصی از طرف شما کاری کرده است اما هنوز مسئله پنهانی است بنظر میرسد اکنون زمان آن است که نظر خودرا تغییر دهید. ممکن است دیگران نخواهند کسی از شرایط شان باخبر شود اما اگر از آن ها حمایت شوند احساس خاطرجمعی میکنند. این اختلاف عقاید ممکن است امروز یک جنبش و تغییر بزرگ را بهمراه داشته باشد. اگر هنوز راهی برایتان باقی‌مانده که به عقب بازگردید و خودرا از این ضربه عاطفی رهایی بخشید برای همه ی افرادی که درگیر هستند بهتر خواهد بود.

فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

فال روزانه متولدین مهرماه
فال روز متولدین مهر: دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتي کشف کنید که بتواند همه ی چیز را تغییر دهد. ممکن است شما توان حل همه ی مشکلات را نداشته باشید با این حال آنچه که امروز انجام می دهید میتواند یک نقطه شروع بسیار خوب باشد. برای هر سئوالی که از شما پرسیده میشود جواب “نه” تحویل ندهید؛ آن چنان عمل کنید که انگار زندگی‌تان بستگی به کاری که میکنید دارد.

فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

فال روزانه متولدین آبان ماه
فال روز متولدین آبان: حتی اگر بنظر میرسد تصمیم و نیتی برای شما اهمیت چندانی ندارد اما باید اول دیدتان را نسبت به آن واضح کنید. ممکن است زیاد پایبند اصول قدیمی برای تغییر و پیشرفت نباشید؛ اما چه آنرا دوست داشته باشید چه نه! شما اكنون در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارید. تجربه برخورد شما بین قدیم و جدید چیزی است که امروز شما را تحریک میکند تا دست به یک کار مخاطره آمیز بزنید به خاطر این که شما تا زمانی که این مسئله حل نشود آسوده‌خاطر نخواهید شد!

فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

فال روزانه متولدین آذر ماه
فال روز متولدین آذر: مهم نیست که شما احساس می کنید امروز چقدر خلاق و مبتکر شده‌اید. به خاطر این که آنقدرها هم راحت نمیشود مشکلات اخیری که داشته‌اید را از بین ببرید. در حقیقت اگر تلاش کنید تا مردم را وادار به کاری کنید ممکن است چیزی عایدتان شود. ممکن است مشکلات در زندگی شخصی‌تان خودشان را نشان دهند اما تاخير و تعلل در حل آن ها نشانه‌اي است كه باید به آن توجه شود. سر و کله زدن با موانع موجود تنها مشکلات را تشدید کرده و اوضاع را ناگوار تر خواهد کرد.

فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

فال روزانه متولدین دی ماه
فال روز متولدین دی: شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی خواهید اما با یک دید کلی داشتن می توانید حلقه اي رابه طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه این که بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!

فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

فال روزانه متولدین بهمن ماه
فال روز متولدین بهمن: آشفتگی و سراسیمگی شما امروز قبل از این که شروع به پراکنده شدن کند به سطح بالاتری می رسد. البته ممکن است دیگران فکر کنند که این مسئله زیاد مهم و موثر نیست با این حال شما لبخند میزنید به خاطر این که تصورات خیالی شما و بينش متعادلی راه بهتری را دراین زمان بشما نشان خواهد داد. اما دوری کردن از سختی‌‌ها و ناملایمات راه حل جالبی نیست؛ مهم این است که شما بتوانید اکنون مشکلات را در آغوش بگیرید همچنانکه آن ها میتوانند بشما چیزهای زیادی درباره شخصیت واقعی‌تان بشما یاد دهند.

فال روز چهارشنبه 20 دی ماه 96

فال روزانه متولدین ماه اسفند
فال روز متولدین اسفند: ممکن است احساس کنید که بوسیله نیروهای نامرئی تحت فشار هستید. با این وجود ممکن است همکاران شما فقط به دنبال این باشند که دراین بحران شدید مالی به فکر حفظ دارایی و منافع خود باشند درحالیکه تلاش میکنند تا زیاد جلب توجه نکنند. بهترین سیاست شما امروز این نیست که کمربند خودرا محکم ببندید؛ به خاطر این که قادر نیستید تا همه ی متغیرها را تحت بازرسی داشته باشید. ممکن است دیگران بیش از انچه شما فکر می کنید آماده بعهده گرفتن مسئولیت باشند.

 

جدیدترین مطالب سایت