تولد جنین گوساله‌ای شبیه چهره انسان

مجموعه : عجیب ترین ها
تولد جنین گوساله‌ای شبیه چهره انسان

درگذشت جنین گوساله‌ای شبیه چهره انسان

 

این گوساله که تازه متولد شده بود و چهره شبیه به انسان دارد و نیز بعد از یک ساعت از جهان رفت گاهی شنیدن یک سری حرفا دور از باور هست اما اینبار تولد این گوساله همۀ را به تعجب واداشت..

 

جسد این گوساله که یک ساعت پس از تولد جان خود را از دست داد، به یک مرکز مراقبت از حیوانات در هند تحویل داده شد. گفته میشود این حیوان بخاطر مدل گوش‌ها، بینی و چشم‌هایي که دارد اکثر به انسان شبیه هست تا یک گوساله.

 

به گزارش تالاب :به دنبال انتشار اخبار مربوط به تولد چنین گوساله‌اي، مردم روستاهای اطراف به شهر «مظفرنگر» در ایالت اوتار پرادش در هند هجوم آوردند تا این حیوان را -که به عقیده انها مقدس بوده و نماد «ویشنو»، یکی از خدایان هندو هست- از نزدیک ببینند.

 

تولد جنین گوساله‌ای شبیه چهره انسان

جنین گوساله‌ای شبیه چهره انسان

 

فیلم‌ها و تصویر هاي منتشر شده از این موجود عجیب‌الخلقه نشان می دهد مردم تاج گل نثار آن کرده و حتی در مقابلش تعظیم میکنند. این حیوان پس از مرگ در یک جعبه شیشه‌اي محافظت می شود.

 

یکی از افرادی که برای تماشای گوساله مقدس آمده بود گفت: خداوند این حیوان را از بدن یک گاو بیرون آورده هست. ما به این جا آمده ایم که مورد بخشش و رحمت آن قرار بگیریم. ما معتقدیم که این نماد «ویشنو» هست. این همان شخصیتی هست که در کتاب مقدس هندی‌ها آمده هست.

 

مدیر این مرکز محافظت از حیوانات گفت: این یک معجزه هست که گوساله در این محل نگه داری میشود. هزاران نفر از مردم برای مشاهده این حیوان مقدس جمع شده‌اند.

 

ما آن را تا سه روز آینده می سوزانیم و خیلی زود یک معبد برای آن می‌سازیم.این درحالیست که یک دامپزشک برجسته در هند با رد همۀ این خرافه اعلام کرد: این حیوان بخاطر رشد نکردن کامل یک ژن، به این شکل متولد شده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت