کار عجیب یک رستوران برای سرو غذا روی آی پد اپل

مجموعه : عجیب ترین ها
کار عجیب یک رستوران برای سرو غذا روی آی پد اپل

تصویری از سرو غذا روی آی پد اپل در یک رستوران آمریکایی

 

یک رستوارن مشهور آمریکایی با سرو غذا بروی آی پد اپل برای مشری هایش مورد توجه همگان قرار گرفته است در یک رستوران غذا به  طرز جالبی سرو میشود ظروف غذا مانند تبلت می باشد مثلا اگرغذا کباب باشد زیر بشقاب غذا را طوری تزئین می نمایند که سگی در حال پیدا کردن و خوردن کباب می باشد این رستوران با خلاقیتی که انجام داده است یکی از مشهورترین رستورانهای دنیا شده است

 

که می تواند روزانه صدها نفر برای صرف غذا به این رستوران بیایند در ادامه جزئیات بیشتر و تصاویر سرو غذا روی آی پد اپل در یک رستوران آمریکایی را در سایت تالاب مشاهده خواهید کرد با ما همراه باشید.

 

سرو غذا به شکل متفاوت در رستوران

 تکنولوژی به آرامی به همه چیز رسوخ می کند، حتی به ظروف رستورانی! رستوران کوئینس در سان فرانسیسکو اخیرا برخی از مشهورترین غذاهایش را به جای آنکه درون ظروف چینی معمول سرو کند به روی آی پد های اپل سرو می کند.

 

به گزارش تالاب برخی از رستوران های دنیا سال هاست که به جای استفاده از منوی کلاسیک مرسوم از تبلت استفاده کرده و یا عده ای دیگر از آنها از نرم افزارهای مختلف برای سفارش و پرداخت غذا استفاده می کنند. ولی تاکنون ظروف غذا از تکنولوژی در امان مانده بود.

 

در جدیدترین مورد که اخیرا در رستوران کوئینس مشاهده شده، ظروف تبلتی جای ظروف چینی سنتی را گرفته است، این رستوران توسط مایکل و لیندزی تاسک اداره می شود. آنها غذایی به نام “سگ در جستجوی طلا”را در یک ظرف آی پد اپل سرو می کنند که روی آن ویدئویی از یک سگ پخش می شود که به دنبال قارچ می گردد.

 

کار عجیب یک رستوران برای سرو غذا روی آی پد اپل

سرو غذا به شکل متفاوت در رستورانی در سان فرانسیسکو

 

اگر درمورد ارتباط این غذا با این ویدئو کنجکاو شده اید،می توانیم بگوییم که این غذا حاوی کوفته برنجی های قارچی است. و اگر تمایلی به صرف این غذا ندارید، این رستوران پیشنهاد ویژه دیگری برایتان دارد و آن غذای پای قورباغه داخل ظروف آی پد است که در آن ویدئویی از قورباغه ها درون برکه پخش می شود!

 

مایکل تاسک که بیش از 20 سال است در شهر سان فرانسیسکو زندگی می کند، در مورد این ایده های رستورانی اش می گوید:”ایده آن به سادگی در مورد این است که مهمان را داخل یک ماجراجویی شکار قارچ از زمین وارد کنیم. بیش از بیست سال است در این شهر زندگی می کنم و شاهد انفجار تکنولوژی بودم و می خواستم آن را با علم اغذیه و کمی آموزش ترکیب کنم.”

 

وقتی سرآشپزی به نام ریچی ناکانو عکسی از غذای “سگ در جستجوی طلا” که یکی از دوستانش سفارش داده بود در شبکه اجتماعی منتشر کرد، سر و صدای زیادی به پا کرد. برخی از مردم از این که این غذای بسیار تند 220 دلار قیمت دارد شکایت داشتند و عده ای دیگر نکته اصلی غذای آی پدی را درک نمی کردند، ولی بیش تر از آن، مردم از بهداشت این ظروف اظهار نگرانی داشتند.

 

کار عجیب یک رستوران برای سرو غذا روی آی پد اپلروش های جدید برای سرو غذا به شکل متفاوت

 

برای مثال یکی از کاربران نوشته بود:”این به شدت ناسالم است، آیا مردم نمی دانند که چقدر میکروب روی صفحات لمسی وجود دارد؟”

 

مورد آخر چنان جنجالی شد که تاسک مجبور شد به شبکه اجتماعی فیس بوک آمده و نکاتی را برای مردم شفاف کند. او گفت:”یک قاب ساده شیشه ای برای محافظت صفحه وجود دارد و غذا مستقیما روی آی پد قرار نمی گیرد و این قاب همانند ظروف دیگر برای هر مشتری کاملا شسته و ضدعفونی می شود”

 

رستوران کوئینس اولین رستوران امریکایی است که غذا را روی تبلت سرو می کند ولی قطعا اولین رستوران در جهان نیست. چرا که بر طبق گزارش ها رستورانی در انگلستان وجود دارد که در طی دو سال گذشته از تبلت استفاده کرده است و همچنین رستوران ارزاک در سن سباستین- اسپانیا نیز برای داشتن ظروف شیشه ای که آی پد در آن جاسازی شده مشهور شده است.

 

کار عجیب یک رستوران برای سرو غذا روی آی پد اپل

روش های جدید برای سرو غذا به شکل متفاوت

 

جدیدترین مطالب سایت