چگونه به راحتی مادر شویم ؟

چگونه به راحتی مادر شویم ؟

روش هایی برای باردار شدن 

 

کلمه مادر کلمه ي مقدسی و بزرگواری هست برای مادر شدن چند مضمون ضروری هست در ادامه میتوانید تالاب را دنبال نمایید. 

 

چگونه به سهولت مادر شویم ؟ حالا که می خواهید تغییری به زندگی‌ خانوادگی‌تان بدهید و مادر شوید، بدانید که باید ماه‌ها گذشته خودتان را آماده کنید. به گزارش تالاب قرار نیست فقط در دوره بارداری به فکر سلامت خود و جنین‌تان باشید و زمانی که در تلاش برای بارداری هستید هم مهم هست که در دسترس بعضی مواد غیرضروری که می تواند بر باروری شما اثر بگذارد، قرار نگیرید. در این جا چند مورد از مهم ترین‌ها را مرور میکنیم.

 

رنگ کردن منزل بدون حضور شما
قرار گرفتن در دسترس رنگ‌هاي بر پایه روغن و رنگ‌هاي شامل سرب و جیوه در دورانی که در تلاش برای بارداری هستید به هیچ وجه پیشنهاد نمیشود. طبق گفته انجمن آمریکایی بارداری رنگ‌هاي لاتکس با اتیلن گلیکول اتر و بیوسیاید را به هیچ وجه نباید در رنگ‌آمیزی منزل بهرهگیری کنید.

 

قرار گرفتن در دسترس این مواد شیمیایی خطر ابتلا به سو مصرف مواد را بالا میبرد و کودک شما را در دسترس خطر نارسایی جسمی و روحی قرار می دهد. با دقت به گزارش بنگاه بازرسی و پیشگیری از مریضی‌ها مسمویت سرب می تواند از مادر به جنین منتقل شود و سقط جنین و زایمان زودرس، وزن کم هنگام تولد، مشکلات آموزش، قضایا رفتاری و آسیب مغز، کلیه یا عصب را باعث ‌شود.

 

اگر فکر میکنید باید منزل را برای آمدن کوچولو آماده کنید اینکار رابه همسرتان بسپارید و منزل را ترک کنید تا رنگ منزل تمام شود و هوا سالم برای تنفس محیا شود.

 

غذای کنسروی ممنوع
بعضی از خطرات در آشپزخانه نهفته هست. BPA یک ماده شیمیایی هست که در پلاستیک یافت می شود و میتواند به مواد خوراکی برسد ودر باروری و حتی رشد جنین خوب باشد.

 

بجای غذا هاي کنسروی شامل BPA از میوه‌ها و سبزی‌ها بهرهگیری کنید اما به خاطر داشته باشید که حسابی آن ها را بشویید تا آفات آن دفع شود. نوع دیگری از پلاستیک که خطرناک هست فتالات هست اما هنوز اثرات بالفعل قرار گرفتن انسان در دسترس فتالات از طریق داروها و تولیدات بهداشتی شناخته نشده و تحقیقات بیشتری ضروری هست.

بی‌خیال عطر شوید
وقت آن هست درمورد عطری که بهرهگیری می کنید تجدید نظر کنید. عطر شامل مواد شیمیایی هست که مقدور هست سطح هورمون را مختل کرده و بر باروری و ایجاد شیر مادر هنگام بارداری اثر بگذارد. از محصولاتی که فتالات دارند یا شامل اسانس‌هاي مصنوعی میباشند، بهرهگیری نکنید. روی برچسب عطرها طبق معمول مواد شیمیایی بکار رفته در آن نوشته نمیشود بنابر این برترین کار این هست که دراین زمان از زدن عطر خودداری کنید.

 

رنگ مو، فقط گیاهی
خوشبختانه تا زمانی که میخواهید اقدام به بارداری کنید میتوانید مو هاي‌تان را رنگ کنید اما مطمئن شوید که شامل مواد شیمیایی زیان آور نیست. بیشتر رنگ‌هاي مو در حال حاضر پایه گیاهی دارد و به این ترتیب رنگ کردن موها در طول بارداری نیز نگرانی ایجاد نمی کند زیرا از طریق پوست ربایش نمی شود.

 

پیشنهاد میشود زنان از رنگ مو هاي با پایه گیاهی بهرهگیری کنند. در صورتی که در بارداری بخواهید از رنگ مو بهرهگیری کنید بهتر هست بعد از هفته 10 بارداری اینکار را بکنید تا ارگان‌هاي جنین تکمیل شده باشد. 

 

چگونه به راحتی مادر شویم ؟

پیشنهاد میشود زنان باردار از رنگ مو هاي با پایه گیاهی بهرهگیری کنند

 
کرم‌هاي ضد پیری، خطرناکند
هنگامیکه می خواهید اقدام به بارداری کنید، از کیف لوازم آرایش‌تان لوازمی مثل پنکیک که شامل رتینوئید بوده و چین و چروک را کاهش می دهد خارج کنید. رتینوئیدها یک دسته از ترکیبات مربوط با ویتامین A میباشند که وقتی به صورت خوراکی مصرف میشوند میتوانند مانع رشد جنین شوند.

 

بنابر این به مادرانی که در تلاش برای باردار شدن میباشند پیشنهاد می شود از این کرم‌ها بهرهگیری نکنند. مواد جای گزین رتینول دراین زمان اسید گلیکولیک و ویتامین C میباشند.

 

مکمل‌ها را بدون نسخه مصرف نکنید
وقتی درمورد داروهای بدون نسخه صحبت می شود به این معناست که این داروها روی زنان باردار آزمایش نشده و عوارض آن مشخص نیست. بنابر این بهتر هست از تولیدات زیبایی و بهداشتی بدون تجویز دکتر بهرهگیری نکنید.

 

سایت تالاب : بهتر هست به محض این که متوجه بارداریتان شدید بهرهگیری از هر نوع دارو و مکمل و تولیدات بهداشتی را کنار بگذارید و به پزشکتان اطلاع دهید تا او رژیم خوراکی را بررسی و تنظیم کنید ودر صورت لزوم دارو تجویز کند.  

 

چگونه به راحتی مادر شویم ؟

  به محض این که متوجه بارداریتان شدید بهرهگیری خودسرانه از هر نوع مکمل را کنار بگذارید

 
اسکراب‌ها و صابون‌هاي بدون پارابن باشند
فراموش نکنید لیست مواد بکار رفته در شامپو، کاندیشنر و صابونتان را بخوانید. پارابن نوعی نگهدارنده به غرض جلوگیري از رشد باکتری‌هاست و توانایی این را دارد که ساخت استروژن کند. در حالیکه هر فردی چه مرد چه زن بدنش استروژن ساخت می کند و ساخت بیش از حد آن بر باروری اثر میگذارد.

 

استروژن هورمون‌ها را در هردو جنس تنظیم می کند و زمانی که هورمون‌ها از تراز خارج شوند شانس ایجاد تخمک یا اسپرم سالم کاهش پیدا میکند. بنابر این در محصولاتی که تهیه می کنید حتما دقت کنید که موادی مثل پروپیل پارابن، اتیل پارابن و … وجود نداشته باشد و 6 ماه گذشته از بارداری و بعد ازآن از بهرهگیری از انها خودداری کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت