لاغری و تناسب اندام با انواع سبزیجات

لاغری و تناسب اندام با انواع سبزیجات

با خوردن سبزیجات خود را لاغر کنید

 

برای لاغری و تناسب اندام برترین راه سرو کردن انواع سبزی ها هست . 

 

لاغری و تناسب اندام با انواع سزیجات , افزایش مصرف میوه ها و سبزیجات برترین گام برای کاهش وزن سریع هست، اما به این مضمون باید توجه کرد که همه ی میوه ها به علت داشتن قند و کالری بالا، چنین خاصیتی ندارند و حتی میتوانند باعث چاقی شوند.

 

برای کاهش وزن موثر باید سراغ میوه ها و سبزی جاتی بروید که فیبر بیشتر دارند و منتهی به کاهش اشتها و پیشگیری از گرسنگی می‌شوند.

 

در این جا ۶ انتخاب گیاهی که بشما رابه اهداف کاهش وزن تان بیشتر نزدیک میکنند، معرفی شده اند:

 

فلفل سبز: سرشار از ویتامين ث بوده که اثر چربی سوزی دارد. بنابر مطالعات، کسانی که گریبانگیر کمبود ویتامين ث میباشند٬ چربی اندوخته بيشتری در بدن خود دارند. پس خوردن ميوه ها و سبزیجاتی که منبع این ویتامين میباشند٬ می‌تواند بدن رابه سمت چربی سوزی سوق بدهد.

 

کلم پیچ: این سبزی٬ سرشار از کلسيم هست که به چربی سوزی و کاهش سایز کمر کمک می‌کند. کلم پیچ شامل آهن و لوتئين «ویتامين چشم» هست.

 

کاهو: کاهو سرشار از فيبر٬ ویتامين ث، فولات و منگنز هست و احتمال تمایل شما به دسر یا پرس دوم بشقاب غذا را بسیار کاهش می‌دهد.

 

لاغری و تناسب اندام با انواع سبزیجات

فلفل سبز سرشار از ویتامين ث بوده که اثر چربی سوزی دارد

 

آووکادو: دارای مقادیر مناسب اسيدهای چرب غيراشباع تک زنجيره هست که در چربی سوزی شکم٬ نقش دارند. همچنين آووکادو شامل ۲۰ نوع ماده مغذی لازم مانند فيبر٬ پتاسيم٬ ویتامين اي و اسيد فوليک هست.

 

کسانی که از آووکادو به صورت منظم در برنامه خوراکی خود بهرهگیری میکنند٬ شکر کمتری مصرف کرده و شاخص توده بدنی و سایز دور کمر آن ها نيز کمتر هست.

 

تخم کدو: شامل موادمعدنی لازم مانند آهن٬ فسفر و منيزیم هست و منبع بسيار مفید عنصر روی نيز بشمار میرود. تخم کدو سرشار از آنتی اکسیدان بوده و بيماریهای قلبی و چاقی را نيز کاهش میدهد.

 

ليمو ترش: بين مصرف ليمو ترش و کاهش وزن رابطه وجوددارد. هنگام خرید، ليموهایی رو انتخاب کنيد که سفت و نسبت به اندازهشان٬ سنگين باشند و پوست براق داشته باشند و رنگشان هم سبز تيره باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت