روش هایی برای صورتی کردن نوک سینه ی خانم ها

روش هایی برای صورتی کردن نوک سینه ی خانم ها

چگونه نوک سینه ها را روشن کنیم بعد از زمان شیردهی ممکن است کمی نوک سینه هاي سیاه و افتاده شود برای رهنمونی در ادامه میتوانید با روش هایي برای صورتی کردن نوک سینه ي خانمها تالاب را دنبال نمایید. 

 

به گزارش تالاب همه ی زنان علاقه دارند که رنگ نوک سینه همینطور واژن آنها به صورتی و قرمزی گرایش داشته باشد. اما باید بگوییم که این رنگ به خیلی از چیزها مربوط است.

 

 احتمالا خیلی از خانمها به مرور زمان متوجه تغییر رنگ نوک سینه خود می‌شوند در زنجفیل با چند درمان خانگی برای روشن کردن نوک سینه زنان آشنا شوید تا همیشه ازبدن خود لذت ببرید

 

رنگ نوک سینه زنان بر اساس رنگ پوست متمایز است که به ویژگی هاي ژنتیکی زنان و ویژگی هاي زنانه آنها بستگی دارد. هر چند سلیقه خانمها برای رنگ نوک سینه اشان متمایز است اما در کل رنگ نوک سینه به دلایل زیر به مرور زمان تغییر می کند.

 

قاعدگی زنان

بالا رفتن سن

حاملگی و شیر دهی

ساییده شدن پوست سینه

بلوغ

مصرف برخی داروها و عوارض آنها

 

اما برای زنانی که شوهرانشان نوک سینه تیره تر دوست دارند این مسئله اهمیتی ندارد و خیلی از مردها هستند که سلیقه اشان آن گونه است. اما برای خانوم هایي که به هر علتی می خواهند نوک سینه روشن و صورتی رنگ داشته باشند ما چند درمان خانگی جالب و مفید که بسیار موثرتر از خیلی کرم هاي روشن کننده می توانند عمل کنند. فقط کافیست نگاهی به آشپزخانه خود بکنید.

 

سایت تالاب : با استفاده از ویتامین C و عصاره توت و اسید لاکتیک، میتوانید به سهولت نوک سینه را روشن کنید. این مواد طبیعی برای روشن کردن اطراف نوک سینه و نوک آن بسیار مفید است هر چیزی که دارای ویتامین Cرا میتوانید برای ماساژ نوک سینه استفاده کنید مانند گوجه فرنگی، لیمو ترش و گریپ فروت.

 

آربوتین هم یک درمان خوب برای حذف تیرگی نوک سینه است. آربوتین با از بین بردن تیروزیناز و ساخت ملانین تیرگی را از بین میبرد.

 

اما این که این مواد را چطور در آشپزخانه خود بیابید اصلا کار سختی نیست:

پرتغال، خیار، آواکادو، عسل و شیر موادی هستند که میتوانید نوک سینه را روشن کنید. کافیست نوک سینه رابا لیمو ترش پرتغال و خیار ماساژ دهید. یادتان باشد اگر باعث سوزش شدید شد دیگر اینکار را نکنید چون ممکن است حساسیت داشته باشید.

 

یک راه دیگر از قرار زیر است

یک قاشق پودر شیر خشک رابا یک قاشق عسل و یک قاشق لیمو ترش و نصف قاشق روغن بادام مخلوط کنید آنرا روی نوک سینه و اطرافش بگذارید و ۱۵ دقیقه صبر کنید.

 

یکیدیگر از درمان هاي خانگی تیرگی نوک سینه هم از قرار زیر است:

پودر جو دوسر رابا کشک و آب گوجه فرنگی مخلوط کنید و خمیر به دست آمده رابه مدت ۱۵ دقیقه روی نوک سینه و اطرافش قرار دهید. این درمان ها را مدام تکرار کنید تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید.

 

پودر شیرین بیان برای رفع تیرگی پوست

عصاره ریشه شیرین بیان هم یک درمان خانگی مفید برای سفید کردن نوک سینه است. این عصاره برای رفع تیرگی نوک سینه و حتی آلت تناسلی بسیار استفاده میشود ودر کرم هاي روشن کننده بسیار بکار میرود. می توانید پودر ریشه شیرین بیان را از مغازه ها خریداری کنید و ۴ قاشق پر پودر شیرین بیان رادر ۱۵۰ میلی لیتر آب به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید

 

و بعد آن رابا آب لیمو ترش مخلوط کنید تا نتیجه بهتری بگیرید و روی مناطق تیره بدن و نوک سینه بمالید. مطمئن باشید بعد از مدتی به نتیجه دلخواه می رسید.

 

به گزارش تالاب ماساژ نوک سینه با آلوئه ورا هم راهکار دیگری است که برای خیلی ها نتیجه بخش بوده است..لازم نیست هزینه هاي گزاف خرید کرم ها و لوسیون هاي روشن کننده بدهید مطمئن باشید که با درمان هاي خانگی می توانید نتیجه بهتر و بدون عوارضی بگیرید. مضمون اساسی این است که شما به هیچ عنوان نمیتوانید

 

رنگ پوست طبیعی خودرا تغییر دهید فقط می توانید تغییر رنگی که روی پوست ایجاد شده را روشن کنید که به هر علتی رنگ نو ک سینه ممکن است تغییر کند که قبلا به آن اشاره کرده ایم. بنابر این به رنگ پوست بدن خود توجه کنید و رنگ بدن خودرا بپذیرید .

 

یادتان باشد درمان هاي خانگی را باید ادامه دهید تا نتیجه بگیرید ما در زنجفیل بیش از هر چیزی بشما توصیه می‌کنیم که صبور باشید تا درمان هاي خانگی تاثیر خودرا بکنند. اما استفاده بیش از حد بیشتر از روزی یک انتها دو بار ممکن نتیجه عکس بدهد. مضمون دیگر این که ممکن است بدن‌تان به این مواد حساسیت داشته باشد

 

بنابر این قبل از این که آنرا امتحان کنید به میزان خیلی کم روی پوست بمالید تا اگر بدن عکس العمل نشان داد با میزان کم مواد آسیب جدی نبینید.

 

جدیدترین مطالب سایت