سفید سازی دندان با 14 روش طبیعی

سفید سازی دندان با 14 روش طبیعی

طبیعی دندانتان را سفید کنید

بعضی ها حتی با رعایت بهداشت دهان و دندان از زردی دندان هاي‌ خود شکایت دارند اما می‌توان با استفاده از مواد خوراکی خانگی باعث سفیدی دندان ها شد.

خوشبختانه تعداد زیادی از داروهای خانگی وجوددارد کـه شـما میتوانید برای روشن و سفید کردن دندانها و زیبایی لبخند خود استفاده کنید کـه مقرون بـه صرفه و راحت هستند.

 

سفید سازی دندان با 14 روش طبیعی

 

با مطالعه دقیق ادامه اینبخش از سلامت تالاب خواهید دانست کـه چگونه با این 14 راه حل موثر، دندان هایتان را در خانه سفید کنید باما تا پایان مطلب همراه باشید

 خمیر جوش شیرین و پراکسید هیدروژن

با مخلوط کردن یک قاشق چای خوری جوش شیرین، با پراکسید هیدروژن دریک ظرف کوچک یک خمیر نازک درست کنید، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر روی دندان استفاده کنید، و بـه آرامی بـه مدت 2 دقیقه مسواک بزنید سپس بشویید ،و با خمیر دندان بـه طور منظم مسواک بزنید.

قرقره کردن پراکسید هیدروژن

 

با خمیر دندان معمولی مسواک بزنید ؛

1/2 فنجان آب رابا 2 قاشق غذا خوری از پراکسید هیدروژن مخلوط کنید، ودر دهان خود برای 1 دقیقه قرقره کنید. برای حذف پراکسید هیدروژن، مسواک بزنیید و با آب بشویید ؛

هرروز اینکار را تکرار کنید ،تا زمانی کـه دندان هایتان روشن شود.

 استفاده از خمیر نمک دریا + جوش شیرین 

یک قاشق چای خوری جوش شیرین رابا 1/2 قاشق چای خوری نمک دریا با یک کمی آب دریک ظرف کوچک مخلوط کنید، تا یک خمیر نازک ایجاد شود، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر روی دندان استفاده کنید ؛ و بـه آرامی بـه مدت 2 دقیقه مسواک بزنید سپس با آب بشووید و پس از ان با خمیر دندان بـه طور منظم مسواک بزنید.

 

سفید سازی دندان با 14 روش طبیعی
 

مسواک زدن با خمیر پودر +زردچوبه

یک قاشق چای خوری پودر زردچوبه ارگانیک و کمی آب را دریک ظرف کوچک مخلوط کنید، تا یک خمیر نازک ایجاد شود، از مسواک نرم برای مالیدن خمیر روی دندان استفاده کنید و بـه آرامی بـه مدت 2 دقیقه مسواک بزنید مراقب باشید کـه پاشیده نشود، زیرا می‌تواند همه ی جا رارنگی کند! با آب بشویید و پس از ان با خمیر دندان بـه طور منظم مسواک بزنید .

 مسواک زدن با ذغال سنگ فعال 

پودر زغال سنگ با درجه فعال مواد غذایی را روی مسواک مرطوب بپاشید،سپس بـه مدت 2 دقیقه مسواک بزنید.

مراقب باشیدکه پاشیده نشود، چون میتواند همه ی جا را لکه دار کند ! پس از ان ،با آب بشویید و بـه طور منظم مسواک بزنید.

خمیر آب لیمو + جوش شیرین

یک قاشق چای خوری آب لیمو رابا جوش شیرین بـه مقدار لازم ؛ مخلوط کنید ،تا یک خمیر نازک ایجاد شود، سپس با مسواک نرم و بـه آرامی بـه مدت 2 دقیقه مسواک بزنید با آب بشویید، سپس با خمیر دندان بـه طور منظم مسواک بزنید تا آبلیمو از بین برود.

 

سفید سازی دندان با 14 روش طبیعی

قرقره روغن نارگیل

یک قاشق غذا خوری از روغن نارگیل ارگانیک را در دهان بریزید وقرقره کنید ان را در اطراف دهان خود برای 5-20 دقیقه بچرخانید«مانند وقتی کـه دهان شویه استفاده می‌کنید» .؛ جوش شیرین را روی مسواک مرطوب بپاشید و دندان هاي‌ خودرا مسواک بزنید و بشویید.

سرکه سیب 

یک قاشق غذاخوری از سرکه سیب را ،مانند دهان شویه در اطراف دهان خود برای 2 دقیقه شستشو دهید، پس از ان مسواک خودرا در سرکه سیب فرو کرده و برای کمک بـه حذف لکه ها مسواک بزنید بعد بشویید و سپس دندان هاي‌ خودرا با جوش شیرین و خمیر دندان مسواک بزنید تا تمام سرکه سیب حذف شود.

 جوش شیرین +خمیر دندان + هیدروژن پراکسید

 

2قاشق چای خوری جوش شیرین ،با 2 قاشق چای خوری از خمیر دندان و یک قاشق چای خوری از پراکسید هیدروژن مخلوط کنید مخلوط را روی دندان ها پخش کنید و 5-10 دقیقه ان را رها کنید .

دندان ها رابا مخلوط مسواک کنید و سپس بـه طور کامل با آب بشویید، برای حذف تمام پراکسید هیدروژن با خمیر دندان بـه طور منظم و یا جوش شیرین مسواک بزنید.

 خمیر دندان سفید کننده خانگی با اسانس های روغن

مقدار مساوی از روغن نارگیل ارگانیک و جوش شیرین رابا چند قطره روغن نعناع، اسانس نعناع یا روغن چوب دارچین مخلوط کنید، تا خمیر دندان ایجاد شود دندان ها را روزی دوبار مسواک بزنید.

 

سفید سازی دندان با 14 روش طبیعی

 خمیر دندان سفید کننده خانگی با زردچوبه

 

1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل ارگانیک و 1 قاشق چای خوری پودر زردچوبه ارگانیک با چند قطره از روغن نعناع، اسانس نعناع یا روغن چوب دارچین مخلوط کنید، تا خمیر دندان درست شود دندان ها را روزی دوبار مسواک بزنید.

پوست پرتقال +نمک

 

بخش سفید پوست پرتقال را، با نمک دریا بپوشانید سپس بـه آرامی بر روی دندان هاي‌ خود بـه مدت 2 دقیقه مالش دهید بعد آن را بشویید و سپس برای حذف تمام مرکبات، بـه طور منظم با خمیر دندان و یا جوش شیرین مسواک بزنید.

 فرنگی+جوش شیرین

یک توت فرنگی بزرگ را برش دهید و له کنید و با ½ قاشق چای خوری جوش شیرین ،هم بزنید تا صاف و مخلوط شوند مخلوط را بر روی دندانها بپاشید و 5 دقیقه صبر کنید.

بشویید و سپس برای حذف تمام توت فرنگی با خمیر دندان بـه طور منظم و یا جوش شیرین مسواک بزنید.

ساییدن پوست موز روی دندان 

بـه آرامی یک قطعه کوچک از داخل پوست موز را برای دو دقیقه روی دندان هاي‌ خود بمالید بشویید و سپس برای حذف تمامی موز با خمیر دندان بـه طور منظم و یا جوش شیرین مسواک بزنید.

 

همان طور کـه در بالا گفته شد بـه اسانی میتوانید با چند مواد ساده و رایج دندانی سفید و سلامت داشته باشیدد ممنون کـه تا پایان مطلب از مجله تالاب همراه بودید.

جدیدترین مطالب سایت