تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

بهترین حرکات ورزشی برای بزرگ کردن سینه

برای خوش فرم کردن و فرم دهی و بزرگ کردن سینه ما راه کارهای مفیدی بشما در این جا پیشنهاد کرده ایم. از این مطلب امیدوارم استفاده کامل را ببرید.

 

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه ، ورزش بزرگ كردن سينه یکی از نیازهای خانمها است که ورزش براي بزرگ كردن سينه خانمها بهترین راهکار است. اگر می خواهید از خطرات مکمل های‌ بزرگ كردن سينه خانمها در امان باشید توصیه می کنیم از ۶ ورزش براي بزرگ كردن سينه خانمها که در ادامه بشما آموزش داده می شود استفاده کنید.

 

برای تمرین یک یا دو بار در هفته را انتخاب کنید و از حرکات مختلف ورزشی و ورزش براي بزرگ كردن سينه خانمها بهره بگیرید. دراین پست از گروه سلامت تالاب به حرکات ورزشی اشاره میکنیم که شما می توانید به کمک آن‌ها سایز سينه خودرا افزایش دهید.

 

امروزه مواد شیمیایی و جراحی‌های‌ گوناگونی برای زنان به منظور بزرگ كردن سينه ارائه می شود که بی شک عوارض گوناگونی در پی دارد. ورزش بزرگ كردن سينه علاوه بر چنین راه حل‌هایي، راهکارهای ورزشی وجود دارند که می تواند به خانم‌ها دراین موضوع کمک کنند.

 

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

چرا سینه‌ های شما کوچک هستند؟

چند دلیل اصلی وجوددارد که چرا سینه‌های‌‌تان آن‌طور که می خواهید بزرگ نیستند. یکی ازآن دلایل این است که شما ممکن است به نوعی اختلال ژنتیکی مبتلا باشید.

 

دلیل احتمالی دیگر در بعضی از خانم‌ها که سینه‌هایي کوچک دارند، این است که در دوران بلوغ دچار نوعی اختلال هورمونی شده‌اند. اگر شما از یک مشکل هورمونی رنج می برید بهترین کار این است که از متخصص غدد زنان، که در زمینه‌ي مشکلات هورمونی زنان تخصص دارد، مشاوره بگیرید.

 

درمان‌ های خانگی موثر برای بزرگ کردن سینه در ادامه آمده اند:

برای بزرگ کردن سینه الزاماً به‌عمل جراحی نیاز ندارید. روش‌هایي ساده‌تر و طبیعی‌تر از رفتن به زیر تیغ جراحی نیز برای رسیدن به سایز دلخواه‌تان وجوددارد. بنابر این اگر به دنبال چنین درمان‌هایي می ‌شد که میتواند کمک‌تان کنند سینه‌هایي بزرگتر داشته باشید، با ما دراین نوشتار همراه باشید.

 

این مطلب بشما ایده‌هایي فوق‌العاده‌ میدهد که میتوانید آن ها را باوجود محدودیت‌هایي که در خانه دارید، انجام بدهید. رسیدن به نتیجه‌ي دلخواه از طریق این روش‌های‌ درمانی ممکن است، زمان ببرد.

 

اما دستکم میتوانید مطمئن باشید که نتیجه‌ي پایانی موثر خواهد بود، همراه با این مزیت که قطعا هیچ‌گونه عوارض جانبی را تجربه نخواهید کرد!

 

ورزش هاي باشگاهي براي بزرگ كردن سينه زنان

برخلاف حرکات قبلی حرکاتی که در قسمت بعد به آن اشاره میکنیم نیاز به وسایل ورزشی موجود در باشگاه‌ها دارد.

 

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

ورزش پرس توپ بزرگ كردن سينه زنان

این تمرین یکی از بهترین حرکت برای سينه و نیروی کلی شماست. اینکار سينه و بازوان شما را تقویت میکند.
برای اینکار یک توپ دکتری با وزن متعادل بردارید. روی زمین دراز بکشید و زانوهایتان را خم کنید به صورتی که پایتان صاف باشد.

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

توپ دکتری را بردارید و به کمک دو دستتان آنرا بالای سینه‌تان حرکت دهید سپس توپ را تا حد ممکن به سمت بالا پرتاب کنید. سپس توپ را در حالیکه دستتان همان‌ گونه صاف است گرفته و به سمت پایین حرکت دهید. این حرکت را در ۳ ست ۱۲ تایی انجام دهید.

 

ورزش بارفیکس بزرگ كردن سينه زنان

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

اگر شما تازه در حال ساختن ماهیچه های‌ سينه خود هستید از میله‌های‌ قسمت پایین دستگاه پارالل در باشگاه استفاده کنید. برای اینکه بتوانید این ورزش را انجام دهید باید وزن متعادلی برای دستگاه انتخاب کنید. رچه این وزن سنگین‌تر باشد، تمرین آسان تر است. وزن متعادلی را انتخاب کنید ودر یک ست ده تایی آنرا انجام دهید. هرچه نیروی شما به مرور بیشتر شود باید وزن دستگاه را کمتر نمایید.

گروه سلامت تالاب :  برای انجام این حرکت دستگاه پارالل بارفیکس را در باشگاه پیدا کنید. وزن متعادل دستگاه را انتخاب نمایید ودر جایگاه مخصوص قرار گیرید. سپس دو میله اطراف کمرتان را بگیرید، زانوهایتان را روی سکو قرار دهید و بگذارید تا حد ممکن پایین بیاید تا دستانتان قفل گردد.

 

حال آرام آرام بدن تان را تا حد ممکن و تا جاییکه فرم بدن‌تان به هم نخورد به سمت پایین بیاورید. در واقع آرنج شما باید زاویه ۴۵ درجه بسازد. پس ازآن دوباره بدن تان رابه سمت بالا بکشید. این حرکت را در ۳ ست ۱۰ تایی انجام دهید.

 

ورزش بازو براي بزرگ كردن سينه زنان

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

این حرکت بسیار ساده است ودر عین سادگی برای تقویت ماهیچه‌های‌ سينه بسیار مفید تلقی میشود و علاوه بر این، یک حرکت گرم کننده بسیار خوب است.
برای اینکار دو دمبل ۲.۵ تا ۵ پوندی «۱ تا ۲.۵ کیلو گرم» را بردارید سپس دستانتان رابه صورت افقی در دو طرف خود قرار داده و دستتان رابه صورت دایره‌اي حرکت دهید. این حرکت را تا زمانی که خسته شدید ادامه دهید.

 

ورزش پرس شانه براي بزرگ كردن سينه زنان

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

این حرکت برای افزایش حجم ماهیچه‌های‌ شانه و نیز ایجاد یک تعادل ماهیچه‌اي بین شانه و سينه بسیار مناسب است. میتوانید آن رابا یک دمبل ۵ پوندی «۲ کیلویی» شروع کنید.

 

برای انجام این ورزش بر روی یک نیمکت با پشتی صاف بنشینید و تکیه دهید. دمبل‌ها را برداشته و به صورت افقی در دو طرفتان قرار دهید تا جاییکه هردو در ارتفاع مشابه به شانه‌ها قرار داشته باشند. کف دستانتان باید رو به پایین باشد. سپس آنرا برای دو تا پنج ثانیه نگه دارید و سپس به سمت پایین بیاورید. این حرکت را در سه ست ۱۲ تایی انجام دهید.

 


حتماً بخوانید:  روش های کاربردی برای بزرگ کردن سینه های خود


 

ورزش هالتر براي بزرگ كردن سينه زنان

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

پرس سينه یک حرکت عمودی است و شما میتوانید آن رابه کمک هالتر و یا دمبل انجام دهید. پیشنهاد می شود حرکت هم با هالتر و هم با دمبل انجام گردد. اگر نمیتوانید ۴۵ پوند که وزن هالتر بدون وزنه است را بردارید از دمبل استفاده کنید.

 

گروه سلامت تالاب : بر روی یک نیمکت تخت دراز بکشید به طوریکه چشمانتان زیر نگه دارنده هالتر قرار داشته باشد. پاهایتان را صاف قرار دهید تا تعادلتان حفظ گردد. انگشت کوچک خودرا بر روی دو قسمت صاف در دو طرف وزنه قرار دهید. این دو نقطه صاف به این منظور تعبیه شده‌اند تا شما بتوانید وزنه را از جایی بلند کنید که تعادل آن حفظ گردد. خاطرجمعی حاصل کنید که مچ دستتان کاملا صاف باشد.

 

وزنه را از جای خود خارج کنید. در حالیکه آرنجتان بر روی وزنه قفل شده است وزنه را تا میانه سينه خود پایین بیاورید. فراموش نکنید که هالتر نباید به سينه شما بچسبد. سپس وزنه را از نزدیکی میانه سينه خود مستقیم به سمت بالا حرکت دهید. این جرکت را در ۳ ست ۱۰ تایی انجام دهید. به مرور که نیرویتان بیشتر میشود باید وزن هالتر را افزایش دهید.

 

ورزش دمبل براي بزرگ كردن سينه زنان

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

دراین حرکت از پرس دمبل استفاده می شود که فشار را در قسمت‌های‌ گوناگون از جمله سينه افزایش میدهد. فشار ممتد چیزی است که اثر حرکت ورزشی رابه منظور تقویت ماهیچه‌های‌ سينه افزایش میدهد.

برای انجام این حرکت دو دمبل متوسط که میتوانید آنرا نگه دارید را بردارید سپس بر روی نیمکت باشگاه تکیه داده و دمبل را بالای سينه خود قرار دهید. لبه دمبل‌ها رابه هم بچسبانید و آن رابه سمت پایین بیاورید به صوتی که سينه شما را لمس نکند.

 

دراین حالت آرنج شما در دو طرف بدن‌تان به سمت پایین حرکت میکند. سپس دمبل‌ها را تا حد ممکن مجددا به سمت بالا ببرید. این حرکت را در ۳ ست ۱۰ تایی انجام دهید. برای آشنایی با این حرکت و مشاهده عکسهای متحرک به مجموعه حرکات بدنسازی «پرس بالاسینه دمبل موازی» مراجعه کنید.

 

اگر تا کنون این حرکت را انجام نداده‌اید باید کسی باشد که بر شما بازرسی کند تا حرکتی را اشتباه انجام ندهید. دراین حرکت با توجه به اینکه نمیتوانید آینه را ببینید باید مطمئن شوید که آرنجتان کجا باید توقف کند.

 

آرنج شما باید زمانی که در حداکثر حالت کشیدگی قرار گرفت متوقف شود اما با این حال شما احتمالا یک خم کوچک بر روی کمر و یا بازوها خواهید داشت. برای انجام حرکت دمبل پروانه‌اي دو دمبل متوسط بردارید ودر حالی‌که دمبل‌‌ها را محکم گرفته‌اید روی نیمکت دراز بکشید و پاهایتان را کاملا صاف روی سطح نیمکت قرار دهید تا تعادلتان حفظ شود. سپس دمبل‌ها را بالای سینه‌هایتان به صورت پروانه‌اي حرکت دهید. این حرکت را در ۳ ست ۱۰ تایی انجام دهید.

 

ورزش هاي خانگي براي بزرگ كردن سينه زنان

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

براي بزرگ كردن سينه خانمها می توانید از ورزش های‌ خانگی استفاده کنید که در ادامه به اختصار آموزش ورزش های خانگي براي بزرگ كردن سينه خانمها آورده شده است.

 

ورزش پرس کف دست براي بزرگ كردن سينه

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

این ورزش ماهیچه‌های‌ سينه را تقویت و استرس را کاهش میدهد. میتوانید اینکار را بر روی یک صندلی در محل کار یا تخت و مبل در خانه یا … انجام دهید.
برای انجام این حرکت، بر روی صندلی صاف بنشینید و کف دستانتان را رو به روی سينه به هم بچسبانید به طوریکه آرنجتان زاویه ۹۰ درجه بسازد.

 

دراین حالت فشار را احساس میکنید. دستانتان باید به صورت افقی قرار گیرد. از نیرویتان برای فشار دادن دو کف دست به یک دیگر تا بیشترین حد ممکن استفاده کنید. دراین حرکت باید فشار اصلی را روی سينه خود بیاورید و نه بر روی کمرتان. تا جاییکه میتوانید ادامه دهید ودر هر بار تمرین ۱۰ مرتبه اینکار را تکرار کنید.

 

ورزش پرس حوله براي بزرگ كردن سينه

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

آیا شما یک حوله دستی دارید؟ این همه ی آن چیزی است که برای این حرکت به آن نیاز دارید. برای انجام این تمرین، یک حوله را برداشته و آنرا در مقابل سينه خود چسبیده به شانه‌ نگه دارید.

 

سپس از دو سمت دو دست خودرا هم زمان به سمت خارج حرکت داده و بکشید. تمرکزتان را بر روی ماهیچه‌های‌ سينه قرار دهید. این حرکت را بدون توقف و برای سه دقیقه انجام دهید.

 

ورزش شناي پا روي ميز براي بزرگ كردن سينه زنان 

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

این حرکت یک حرکت ورزشی پیشرفته ودر سطح بالاست. پیش ازآن که اقدام به این حرکت کنید مطمئن شوید که می توانید ۳ ست از شنا‌های‌ معمولی رابا موفقیت پشت سر بگذارید سپس برای این حرکت تلاش کنید.

 

برای انجام حرکت شنای پا روی میز پا‌های‌ خود رابه کمک یک صندلی، مبل، دیوار و یا هرچیزی که حرکت نکند در فاصله‌اي نسبت به زمین قرار دهید. دراین موارد میزهای داخل باشگاه‌ها نیز بسیار کارآمد هستند. هرچه پایتان در فاصله‌ي بیشتری نسبت به زمین قرار بگیرد سختی آن بیشتر خواهد شد. دستان خودتان را روی زمین و بازتر از شانه‌هایتان قرار دهید و سپس حرکات شنا را انجام دهید.

 


حتماً بخوانید:  12 راه حل برای بزرگ شدن و خوش فرم شدن سینه ها


 

ورزش شنای دیواری براي بزرگ كردن سينه زنان 

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

یکیدیگر از انواع شناها که ساده ترین نوع آن نیز هست، شنای دیواری نام دارد. منظور از شنای دیوار این نیست که باید مانند مرد عنکبوتی از دیوار بالا بروید! شنای دیواری نیز مانند سایر شناهاست با این تفاوت که در شنای دیواری از دیوار بجای زمین استفاده می کنید.

در فاصله ۴۵ تا ۶۰ سانتی متر و رو به دیوار بایستید. کف دو دست خودتان را مستقیما به دیوار بچسبانید. سعی کنید دستانتان را کمی بازتر از شانه‌هایتان نگه دارید و سپس حرکت شانه را انجام دهید.

 

ورزش شنای دست پهن براي بزرگ كردن سينه

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

حرکت شنا که به شنای سوئدی مشهور است، در حالت‌های‌ گوناگون یک حرکت قدیمی برای ساختن پک بوده و گاهی بسیار سخت میباشد. وقتی صحبت از حرکت شنا می شود باید بدانیم که این حرکت انواع مختلفی دارد.

 

از آنجایی که هدف و تمرکز شما بر روی ماهیچه‌های‌ سينه است، باید دستانتان رابه صورت پهن و باز قرار داده و از زیر شانه به سمت بالای شانه حرکت دهید. دراین حالت شما کمتر شانه و ماهیچه‌های‌ سه سر را ورزش میدهید و بیشتر بر روی سينه متمرکز میگردید.

 

برای این حرکت هردو دست خودرا روی زمین قرار دهید به صورتی که بازتر از شانه‌هایتان باشد، همچنین پاهایتان رابه هم بچسبانید به طوری‌كه فقط نوک انگشتان پایتان روی زمین باشد. آرنجتان را خم کنید و بدن تان رابه سمت زمین حرکت دهید به طوریکه چانه‌تان در نزدیک‌ترین حالت به زمین قرار گیرد و سپس دوباره بدن تان رابه سمت بالا بکشید.

 

تعداد زیادی از زنان در ابتدا ممکن است برایشان این حرکت بر روی انگشتان سخت باشد. دراین صورت ابتد به کمک زانوهایتان آن کار را انجام دهید و سپس پس از مدتی که نیروی لازم را بدست آوردید از انگشتان پا استفاده کنید.

 

بزرگ كردن سينه خانمها بهتر است با روش های‌ طبیعی مثل حرکات ورزشی انجام شود. در بازار تعداد زیادی از مکمل ها براي بزرگ كردن سينه خانمها عرضه می شود که همه ی انها عوارض دارد و براي بزرگ كردن سينه توصیه نمی شود.

 


تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

روش های بزرگ کردن سینه زنان 

به‌ صورت خلاصه و مفید به روش های‌ مفید برای بزرگ کردن سینه و فرم دهی سینه در این جا خواهیم پرداخت :

 

۱- ماساژ دادن سینه به طور منظم

ماساژ دادن سینه بطور منظم یکی از بهترین درمان‌های‌ خانگی برای بزرگ کردن سینه بطور طبیعی، درنظر گرفته میشود. ماساژ سینه به مدت حدود ۳۰ دقیقه در روز میتواند بطور موثری سینه‌ها رابه اندازه‌ي یک سایز در ماه بزرگ ‌کند!

 

ماساژ دادن سینه‌ها، جریان خون و همچنین فیتواستروژن‌های موجود در جریان خون را در ناحیه‌ي سینه افزایش میدهد «هورمون‌هایي که تاثیر زیادی در رشد سینه دارند». انجام ماساژ بطور منظم سبب افزایش تولید پرولاکتین نیز خواهد شد، هورمون بزرگ‌کننده‌ي سینه که می تواند در بزرگ کردن سایز سینه بسیار موثر باشد.

 

تمرینات ورزشی برای بزرگ کردن سینه

تمرینات خاصی هستند که روی عضلات سینه تمرکز دارند و به رشد انها کمک میکنند، ودر نتیجه بطور موثر «و طبیعی» سایز سینه را بزرگ می کنند. تمریناتی راکه در ادامه می بینید، میتوانید در خانه انجام دهید و فشار زیادی رو بدن نیز اعمال نمیکنند.

 

۲تمرین فشار دادن دیوار

در مقابل دیوار با فاصله‌اي به اندازه‌ي بازوی‌تان بایستید. کف دست‌های‌‌تان را روی دیوار بگذارید و آنرا فشار دهید. به مدت ۱۰ ثانیه فشار دادن را ادامه بدهید و سپس کمی صبر کنید. برای رسیدن به نتیجه‌ي مورد نظرتان، حدود ۲۰ بار این حرکت را تکرار کنید، یک‌بار صبح و یک‌بار شب.

 

۳- چرخاندن دست‌ها

در حالی‌که دست‌های‌‌تان کنار بدن‌تان است، صاف بایستید. دست‌های‌‌تان را در جهت عقربه‌های‌ ساعت به تعداد ۱۰ تا ۱۵ بار بچرخانید. یک استراحت کوتاه ۵ ثانیه‌اي داشته باشید و بعد دست‌های‌‌تان را در خلاف جهت عقربه‌های‌ ساعت ۱۰ تا ۱۵ بار بچرخانید. این تمرین را حدود ۱۰ دقیقه با فواصل منظم در طول روز انجام بدهید تا بطور موثری سایز سینه‌تان را دریک دوره‌ي کوتاه زمانی افزایش بدهید.

 

۴- کارهای روزمره‌ی خانه

استفاده از وسایل الکتریکی برای انجام کارهای روزمره‌ي خانه باعث شده‌است که زنان بدنی ناسالم و بدون تمرینات فیزیکی داشته باشند. یکی از بهترین راه‌ها برای بزرگ کردن سینه این است که کارهای خانه را خودتان انجام بدهید. انجام این کارها دست‌های‌‌تان را حسابی حرکت می‌‌دهد. یک مثال خوب می تواند، رنده کردن باشد.

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

۵- خوردن مواد خوراکی حاوی استروژن

سایز سینه‌ي شما بطور قابل‌توجهی میتواند به وجود یا عدم وجود هورمون‌های‌ خاصی در بدن‌تان بستگی داشته باشد. در حالی‌که حضور هورمون‌های‌ مردانه مانند تستوسترون میتواند از رشد سینه پیش گیری کند، عدم حضور استروژن میتواند رشد سینه را کم کند و سبب شود که سینه‌هایي کوچک داشته باشید.

 

بهترین روش برای غلبه بر این مشکل، خوردن غذا های غنی از استروژن است. بالا بودن سطح استروژن در بدن، سطوح هورمونی را تنظیم خواهد کرد و کمک‌تان خواهد کرد که در دوره‌ي زمانی کوتاهی به سینه‌هایي بزرگ تر دست بیابید. عده اي از بهترین منابع طبیعی استروژن عبارتند از سوپ سر مرغ، تخم رازیانه، غذا های تهیه شده از دانه‌ي سویا، سبزیجات، حبوبات، میوه‌ها، تخم‌مرغ، تخمه‌ي آفتاب‌گردان، دانه‌ي کنجد، تخم کتان و غیره.

 

6- چربی‌های سالم بخورید.

افزایش مصرف چربی‌های‌ سالم می تواند برای بزرگ شدن سینه کمک‌تان کند، البته منوط به اینکه در قسمت‌های‌ دیگر بدن‌تان اضافه وزن پیدا نکنید. از مصرف چربی‌های‌ ناسالم پرهیز کنید زیرا این چربی‌ها در طولانی مدت مشکلاتی برای سلامتی‌تان ایجاد خواهند کرد.

 

چربی‌های‌ سالم رابا مصرف غذاهایی مانند تخم‌مرغ، مغزها، روغن زیتون، ماهی‌های‌ روغنی، و کره‌ي بادام زمینی و غیره دریافت کنید. و به دنبال مصرف انها ورزش کنید تا مطمئن شوید که چربی به سینه‌های‌‌تان میرسد ودر جای دیگری ازبدن‌تان جمع نمی شود.

 

۷- ترب بخورید.

در چندین و چند مطالعه، ارتباط ترب با رشد سینه مشخص شده‌است. مشهور است که این خوراکی دارای خواص آسترینجنت قدرتمندی است که می توانند جریان خون را در بافت‌های‌ موضعی از جمله بافت سینه افزایش بدهند.

افزایش گردش خون در سینه به سرعت و بطور موثری سایز سینه را افزایش خواهد داد.

 

۸. قرص‌های مکمل طبیعی را انتخاب کنید.

کمبود موادمعدنی و ویتامین‌های‌ خاصی در بدن میتواند به عدم تعادل هورمونی منجر شود. این عدم تعادل می تواند سبب کوچک ماندن سینه‌ها شوند. دراین موارد، انتخاب مکمل‌های‌ طبیعی میتواند از کمبودها پیشگیری کند و رشد سینه را التیام دهد.

 

۹. آمینو اسیدها

آمینو اسیدها علاوه بر بزرگ کردن سینه، به سوزاندن منابع چربی در بدن و به تعویق انداختن روند پیری مشهور هستند. آمینو اسیدها ویژگی‌هایي دارند که می توانند هورمون‌های‌ رشدی راکه برای بزرگ شدن سینه لازم هستند، مورد تقلید قرار بدهند.

استفاده از مکمل‌های‌ آمینو اسید به صورت منظم میتواند بطور موثر، سریع و طبیعی به بزرگ کردن سینه کمک کند.

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

۱۰. ویتامین‌ها

کمبود ویتامین‌ها می تواند اثری منفی روی اندازه‌ي سینه‌تان بگذارد. هرچند هر ویتامین «ویتامین A، C، E و B۶» نقش مخصوص خودش را در رشد سینه دارد، اما ترکیب این ویتامین‌ها روی هم می تواند به بزرگ شدن سینه تا حد زیادی کمک کند. برای مثال، ویتامین A تولید و دوباره جوان کردن سلول‌های‌ پوستی را ارتقاء می دهد.

 

ویتامین C به بازگرداندن کلاژن کمک میکند، و به این ترتیب باعث پر شدن سینه می شود و از پوست و بافت‌های‌ سلولی «آن‌هایي که در سینه هستند» حمایت می کند. ویتامین B۶ به شکل گیری سلول‌های‌ خونی تازه کمک می کند. و ویتامین E به تنظیم سطح کلسترول در بدن کمک میکند و به این ترتیب از جمع شدن چربی در سایر قسمت‌های‌ بدن پیش گیری می کند. این ویتامین‌ها باهم می توانند به بزرگ کردن سینه بطور طبیعی و بدون بروز هر گونه عوارض جانبی طی این فرآیند، کمک کنند.

 

۱۱. لباس‌هایی بپوشید که به بزرگ شدن سایز سینه کمک کند.

لباس‌هایي که می پوشید، می توانند سینه‌های‌ شما را برجسته‌تر نشان بدهند یا باعث شوند که سینه‌ها تختِ تخت بنظر برسند «حتی اگر سایز سینه‌تان نرمال است». همیشه حواس‌تان باشد لباس‌هایي بپوشید که قفسه‌ي سینه‌تان را تخت نمیکنند، چرا که این طور لباس‌ها می توانند برای سینه‌های‌‌تان مضر باشند. اگر سینه‌هایي کوچک دارید، لباس زیر و لباس‌های‌ را انتخاب کنید که دارای ابر هستند و باعث میشوند سینه‌های‌ تان پرتر و بزرگ تر به چشم بیایند.

 

داروهای گیاهی برای بزرگ کردن سینه

گیاهان دارویی خاصی وجود دارند به بزرگ کردن سینه‌ها کمک می کنند. روش گیاهان دارویی برای کمک به بزرگ کردن سینه‌تان، تحریک تغییرات هورمونی استف درست مانند زمانی که زن دوران بارداری یا شیردهی را سپری می کند.

 

۱۲. رازیانه

رازیانه یکی از گیاهان دارویی است که می تواند در بزرگ کردن سینه موثر باشد، زیرا حاوی همان نوع از استروژن است که توسط بدن زنان در طول دوره‌ي بارداری و بلوغ تولید می شود. سالها است که رازیانه به بزرگ کردن اندازه‌ي سینه بطور طبیعی و التیام میل جنسی شناخته شده‌است.

 

۳ ماده‌ي اصلی موجود در رازیانه که باعث تحریک تولید استروژن و متعاقبا بزرگ تر شدن سینه‌‌ها می شود عبارتند از دی آنتول، فوتو آنتول و آنتول. شما می توانید تخم رازیانه همان‌طوریکه هستند مصرف کنید یا چای رازیانه تهیه کنید و آنرا میل کنید.

 

تخم رازیانه را چند بار در روز برای تقویت سطح استروژن در بدن‌تان مصرف کنید. همچنین میتوانید مکمل‌های‌ تخم رازیانه را مصرف کنید.

 

۱۳. شنبلیله

احتمالا این گیاه محبوب‌ترین گیاه دارویی برای بزرگ کردن سینه است. شنبلیله برای بزرگ کردن سینه بطور طبیعی مشهور است، زیرا حاوی مواد خاصی است از جمله دیوسگنین که به افزایش هورمون استروژن در بدن کمک میکند.

 

این هورمون‌هایي که توسط شنبلیله تولید میشوند، با تقلید از اثرات هورمونی که در دوران شیردهی تولید می شود، کمک‌تان می کنند که سینه‌هایي بزرگتر داشته باشید، چرا که این گیاه بعنوان عامل افزایش دهنده‌ي شیر مادر عمل میکند. شما برای بزرگ کردن سینه‌های‌‌تان و التیام رشد آن‌ها، می توانید روزی ۲ تا ۳ مکمل شنبلیله بخورید.

 

۱۴. گیاه دارویی خار مقدس

زمانی که پای بزرگ کردن سینه به شیوه‌های‌ طبیعی وسط باشد، خار مقدس نیز یک گیاه بسیار موثر است. این گیاه بطور عمده در مناطق آسیایی و مدیترانه‌اي به‌عمل می آید، و ازآن به دلایل مختلف دکتری استفاده میشود.

 

خار مقدس به همان شیوه که میزان جریان شیر را در سینه‌های‌ زن شیرده افزایش میدهد، می تواند به بزرگ شدن سایز سینه‌ها نیز کمک کند. زنانی که باردار یا شیرده نیستند افزایش در بافت سینه و رشد آنرا تجربه خواهند کرد، چرا که این گیاه دارویی باعث میشود که بدن‌تان تصور کند قرار است جریان شیر را افزایش دهد و به این ترتیب همان تاثیر را خواهد گذاشت.

 

۱۵. موز

موز ارام بخش طبیعی عضلات است و همچنین به میزان فراوانی منیزیم و پتاسیم دارد. مواد مغذی و موادمعدنی موجود در موز می تواند بطور طبیعی سایز سینه را در زنان افزایش دهد. با این حال، برای این منظور بهتر است سعی کنید موزهای رسیده‌ي پر از فیبر بخورید.

 

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

۱۶. اسموتی خانگی برای بزرگ کردن سینه

۲/۱ قاشق غذاخوری پودر تخم کتان، ۲/۱ فنجان ماست کم چرب و ساده، ۱ کیوی پوست کنده و برش خورده، نصف خیار به صورت پوست کنده و خرد شده، ۱ پرتقال پوست کنده و خردشده، ۱ فنجان گریپ‌فروت و ۳ تا ۴ توت‌فرنگی را در مخلوط‌کن بریزید. اسموتی حاصل را هرروز بخورید. این اسموتی به افزایش تراکم عضلانی در اطراف دور کمر، سینه و ران کمک می کند.

 

۱۷. محصولات لبنی

گنجاندن محصولات لبنی غنی از چربی نیز به افزایش اندازه‌ي سینه کمک میکند. بنابر این شیر، پنیر، کره، پنیر کوتاژ و ماست را بعنوان بخشی از رژیم روزانه‌تان مصرف کنید.

 

۱۸. روغن و ماسک برای افزایش سایز سینه

ماساژ رشد بافت‌های‌ سینه را افزایش میدهد و باعث میشود آن‌ها پرتر شوند. ماساژ موجب جریان خون به سینه‌ي شما میشود. اینکار همچنین باعث می شود سینه آماده‌ي دریافت تمام مواد مغذی از غذاهایی که می خورید باشد تا سایز سینه افزایش بیابد.

 

۱۹. روغن زیتون

برای ماساژ سینه‌ها از روغن زیتون استفاده کنید. ماساژ را در جهت عقربه‌های‌ ساعت به مدت ۱۰ دقیقه و سپس در جهت خلاف عقربه‌های‌ ساعت به مدت ۱۰ دقیقه‌ي دیگر انجام بدهید.

 

۲۰. عسل

شما می توانید عسل خام را در ناحیه‌ي سینه استعمال کنید، یا می توانید آن رابا روغن زیتون گرم مخلوط کنید و بعد با استفاده از ترکیب حاصل به آرامی سینه‌ها را ماساژ دهید تا سایز سینه‌تان افزایش یابد.

 

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

۲۱. ماسک پیاز

پیاز یک ماده‌ي عالی برای بزرگ کردن سینه است که به اسانی در آشپزخانه‌ي شما یافت میشود. آب پیاز رابا عسل و زردچوبه مخلوط کنید و ماسک حاصل را هرروز روی سینه‌تان بمالید تا نتایج قابل‌مشاهده‌اي را تجربه کنید. هنگامی‌ که این ماسک را استعمال می کنید، از پوشیدن لباس زیر تنگ پرهیز کنید چرا که جریان هوا را مسدود میکند.

 

۲۲. روغن کنجد

برای سفت کردن عضلات پستان و افزایش سایر سینه – روغن کنجد نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این روش درمانی در واقع یک روش باستانی است. زنان میتوانند سینه‌شان رابا روغن کنجد گرم ماساژ بدهند تا سایز سینه‌شان افزایش بیابد.

 

۲۳. یام وحشی

یام وحشی حاوی فیتونوترینت‌هایي است که به افزایش تولید استروژن کمک می کند و سایز سینه‌های‌ شما را افزایش میدهند.

 

۲۴. شبدر قرمز

شبدر قرمز دارای انواعی از مواد مغذی «فیتواستروژن‌ها» است که استروژن را افزایش می دهند؛ این گیاه دارویی به این ترتیب باعث افزایش سایز سینه در زنان میشود. ۲ تا ۳ گل شبدر قرمز را بردارید و آن‌ها را بجوشانید. بعد ترکیب را صاف کنید و برای رسیدن به نتایج مورد نظر، آنرا هرروز بنوشید.

 

۲۵. ریشه‌ی قاصدک

هرروز چای ریشه‌ي قاصدک بنوشید. با استفاده از این چای در مدت کوتاهی متوجه نتایج آن خواهید شد. چای قاصدک باید بدون اضافه کردن قند یا شیر آماده شود تا میزان چربی بدن شما افزایش نیابد.

 

تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه

۲۶. پیوراریا میریفیکا

پیوراریا میریفیکا یک عصاره‌ي گیاهی است که خواص طبیعی برای التیام رنگ پوست و رشد مو در زنان دارد. این عصاره همچنین به افزایش سایز سینه کمک می کند.

 

۲۷. نخل اره‌ای

نخل اره‌اي علاوه بر درمان عفونت‌های‌ ادراری، می تواند سبب افزایش سایز سینه نیز بشود. این گیاه دارویی رابه طور مرتب مصرف کنید.

 

۲۸. روغن جوانه‌ی گندم

روغن جوانه‌ي گندم را روی سینه‌ها استعمال کنید و به آرامی به مدت ۱۵ دقیقه آن‌ها را ماساژ دهید. اینکار باعث افزایش جریان خون در ناحیه‌ي سینه می شود و همچنین رشد بافت را در آن افزایش می دهد.

 

۲۹. ریشه‌ی ختمی

ریشه‌ي ختمی یک درمان موثر گیاهی برای افزایش سایز پستان در زنان است.

 

۳۰. گیاه دارویی آب‌تره

آب‌تره غنی از ویتامین E است که ویتامینی ضروری برای افزایش سایز سینه در زنان محسوب میشود. برگ‌های‌ گیاه آب‌تره رابه آب جوش اضافه کنید. سپس ترکیب را صاف کنید و آب حاصل را بنوشید.

 

۳۱. دونگ کوئی

دونگ کوئی یک گیاه دارویی است که تولید استروژن را در زنان تنظیم می کند و به این ترتیب به افزایش سایز سینه بطور طبیعی کمک میکند. برای آن دسته از کسانی که بدلیل عدم تعادل هورمونی سینه‌های‌ پری ندارند، این گیاه دارویی می تواند با تنظیم هورمون‌ها، رشد سینه را التیام ببخشد.

امیدواریم تمرینات ورزشی مناسب زنان برای فرم دهی و بزرگ كردن سينه و دیگر روش های بزرگ کردن سینه مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

جدیدترین مطالب سایت