راههای مفید تقویت حافظه را بدانید

راههای مفید تقویت حافظه را بدانید

ایروبیک: راههای مفید تقویت حافظه

برای داشتن حافظه اي ماندگار و نیز برای تقویت حافظه باید ورزش هوازی انجام داد از ایروبیک، یکی از برترین ورزش‌هایي هست که به تقویت حافظه و آرامش ذهن کمک می کند‎

 

از نظر محققان، اگر حافظه تان ضعیف شده و مانند گذشته کار نمی کند، باید برای سروسامان دادن به ذهنتان، به انجام هرروز تمرینات ایروبیک بپردازید.

 

حوصله ندارید؟ کلافه‌اید؟ کارایی‌تان پایین آمده و حافظه‌تان مانند گذشته کار نمیکند؟ از نظر محققان، شما برای سروسامان دادن به ذهنتان، به انجام هرروز تمرینات ایروبیک نیازمندید. به باور پژوهشگران، ایروبیک تنها بر سلامت جسم شما تاثیر نمی گذارد، بلکه بر کارکرد مغزتان هم تاثیر گذاشته و حال روانی‌تان را بهتر میکند.

 

محققان انجام ورزش‌هاي هوازی را در بهبود عملکرد مغز موثر می دانند و از نظرشان ایروبیک، یکی از برترین ورزش‌هایي هست که به تقویت حافظه و آرامش ذهن کمک می کند. آن ها انجام این ورزش‌ها را در بهبود حال بیماران گوناگون و حتی کسانی که مبتلا به سرطان میباشند موثر میدانند و تاکید میکنند که اگر هر روز تنها 45 دقیقه تمرین‌هاي هوازی را انجام دهید، اوضاع جسم و روانتان زیر و رو می شود.

 

با دقت به یافته‌هاي پژوهشگران، این تمرین‌ها تاثیر ویژه‌اي بر سلامت افراد بالای 50 سال میگذارد و در تقویت سیستم ایمنی بدنشان نقش موثری بازی می کند.

 

جدیدترین مطالب سایت