در نظافت به این توصیه ها دقت کنید

در نظافت به این توصیه ها دقت کنید

در نظافت به این توصیه ها دقت کنید

 

توصیه هایی برای تمیزی و نظافت خانه بصورت خیلی حرفه ای و سریع را در اینجا بخوانید.

 

– همواره از قسمت بالای منزل یا اطاق شروع به تمیز کردن بکنید. (منظور از بالا دورترین نقطه نسبت به درب ورودی اطاق یا منزل می باشد)

 

– هرگز تمیز کردن را نیمه کاره رها نکنید و تا پایین اطاق آنرا ادامه دهید.

 

– تمام لوازمی را که برای تمیز کردن نیاز دارید همراه خود به اطاق مورد نظر ببرید تا لازم نباشد برای برداشتن لوازم، مدام اطاق را ترک کنید.

در نظافت به این توصیه ها دقت کنید

 

– برای بهتر تمیز کردن ناچار هستنید تلفن را از پریز بکشید و حتما” تلویزیون را خاموش کنید. روشن کردن ضبط صوت برای گوش دادن به موسیقی می تواند فعالیت منزل شما را به تفریح تبدیل کند پس در صورت امکان حتما” اینکار را بکنید.

 

– دقت کنید که اطاقی که گرد و خاک دارد اما مرتب و منظم می باشد به مراتب بهتر از یک اطاق تمیز اما نا مرتب است پس حتما” اطاق را مرتب هم بکنید. پس تمیز کنید و سپس مرتب و همینطور به پایین اطاق نزدیک شوید.

 

– یک اطاق هنگامی تمیزتر بنظر می رسد که هوای پاکی داشته باشد، قوطی های نوشابه یا بسته های غذاهای آماده نیمه و سایر ملزوماتی که ممکن است تولید بوی نامطبوع کند را از اطاق جمع کنید و با باز کردن پنجره ها بگذارید هوای تمیز وارد اطاق شما شود.

 

– همواره همراه خود یک یا دو سطل یا کیسه بزرگ برای جمع آوری آشغال و یا لوازمی که بنظر اضافه یا مزاحم در اطاق می آیند به همراه داشته باشد.

 

– اگر به غیر از خود شما … دیگری هم در منزل زندگی می کند از آنها بخواهید با شما همکاری کنند. هر فرد را مسئول تمیز کردن اطاق خود نمایید و سعی نکنید همه کارها را خودتان انجام دهید.

 

– اگر فرصت کافی ندارید حتما” قبل از شروع بکار کارهای اولیت بندی کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت