نحوه شستن توالت فرنگی

نحوه شستن توالت فرنگی

شیوه تمیز کردن توالت فرنگی

 

 

در زمان تمیز کردن ونظافت توالت هاي فرنگی دچار مشکل هستید؟جهت تمیز کردن توالت فرنگی به یکسری وسایل احتیاج داریم

 

توالت، دستشویی و سرویس بهداشتی از جمله مکانهایی هست که تمام افراد از آن ها بهرهگیری میکنند و همۀ به تمیزی آن دقت می کنند. تمیزکردن توالت فرنگی بخش مهمی از نظافت منزل هست که بسیار مورد دقت قرار می گیرد. بهرهگیری از توالت فرنگی در منزل‌هاي ایرانی فراگیر شده و لازم هست روش تمیز کردن توالت فرنگی را بدانیم. در ادامه مقاله تمیزکردن توالت فرنگی را به شما آموزش میدهیم.

 

وسایل مورد نیاز جهت تمیز کردن توالت فرنگی

جهت تمیز کردن توالت فرنگی به یکسری وسایل احتیاج داریم. وسایل مورد نیاز جهت تمیزکردن توالت فرنگی عبارتند از:

برس دستشویی
دستکش
اسفنج
تمیز کننده کاسه توالت «مثلا نوشابه»
اسپری ضد عفونی «میتوانید از ترکیب سرکه و آب بهرهگیری کنید» که برای تمیزکردن توالت فرنگی به همۀ آن ها احتیاج داریم.

 

مراحل تمیز کردن توالت فرنگی
شروع کار با کاسه توالت

برای شروع کار از کاسه توالت شروع میکنیم. ماده تمیز کننده کاسه توالت یعنی همان نوشابه را به زیر لبه‌هاي توالت فرنگی بریزید و بگذارید تا از لبه‌ها به پایین بیاید. حالا از برس دستشویی برای تمیز کردن کاسه توالت بهرهگیری کنید و به خوبی کاسه توالت فرنگی را بسابید.

 

پس از اینکه مفید همۀ جا را نوشابه ریختید و با برس تمیز کردید، در توالت فرنگی را ببندید و برای 10 تا 15 دقیقه صبر کنید. پس از این مدت توالت فرنگی تمیز خواهد شد.

 

شروع به تمیز کردن روی توالت کنید

پس از آنکه در توالت فرنگی را بستید، با بهرهگیری از محلول ضد عفونی کننده «ترکیب آب و سرکه» و همینطور یک اسفنج شروع به تمیز کردن ناحیه تانک و در توالت فرنگی بکنید.

 

در توالت فرنگی را باز کنید

پس از اینکه کار به پایان رسید نوبت این هست که در توالت فرنگی را باز کنید. حالا در توالت فرنگی را بعد از 10 تا 15 دقیقه باز کنید و دوباره شروع به تمیز کردن لبه‌ها، گوشه‌ها و اطراف کاسه توالت فرنگی کنید. این بخش شاید کثیف‌ ترین قسمت تمیز کردن توالت فرنگی باشد و شاید چندش آورترین قسمت. با کمی زحمت و بهرهگیری اسپری ضد عفونی کننده می توانید به راحتی تمام کثیفی هاي کاسه توالت فرنگی را از بین ببرید. پس از اتمام اینکار یک‌بار دیگر با برس دستشویی کاسه توالت را تمیز کنید و تمیزی کاسه توالت فرنگی را مشاهده نمایید.

 

دستشویی را تمیز نگه دارید

تمیزکردن توالت فرنگی لازم هست و بهتر هست که همۀ وقت دستشویی فرنگی را تمیز نگه دارید تا از رفتن آبرویتان جلوی مهمان جلوگیري کنید و مهمان ها از مشاهده توالت فرنگی شما لذت ببرند. زیرا وجود کثیفی در لبه هاي زیرین اصلا جلوه جالبی به توالت فرنگی شما نمیدهد و چهره توالت فرنگی را زشت میکند. همینطور در صورتی که پس از هر دفعه بهرهگیری از توالت فرنگی در تمیزی و نظافت آن دقت به خرج دهید، مطمئنا موقع تمیز کردن توالت زحمت کمتری خواهید کشید و دیگر نیازی به تمیزکردن توالت فرنگی نخواهید داشت.

 

جدیدترین مطالب سایت