انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

مجموعه : لوازم آرایشی
انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

انواع مختلفی از چوب ریمل ها وجوددارد و تأثیر قابل توجهی بر ظاهر مژه هاي‌ شـما دارند. انها را می‌توان از مواد مختلف، با انواع موها و اشکال مختلف ساخته شد. عده اي از آن ها کار بلند کردن مژه ها را بهتر انجام می‌دهند، در حالی کـه برخی دیگر برای فر نگه داشتن مژه ها عالی هستند.

 

دراین مقاله از مجله تفریحی تالاب، ما در مورد دسته هاي‌ مختلف ریمل، ویژگی بـه ویژگی بحث خواهیم کرد و توضیح خواهیم داد کـه کدام نوع از برس ریمل برای کدام افکت و نوع مژه مناسب اسـت. در تعداد زیادی از موارد، نوع برس ریمل در اثر نهایی تاثیر بیشتری نسبت بـه فرمول واقعی ریمل خواهد داشت!

 

مواد تشکیل دهنده برس ریمل

ابتدا، بیایید با مهمترین عاملی کـه باید درنظر بگیریم شروع کنیم: آیا برس هاي‌ نایلونی سنتی را ترجیح میدهید یا برس هاي‌ سیلیکونی قالب‌گیری شده مدرن‌تر یا پلاستیکی؟

 

نایلون

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

هنگامی کـه یک برس ریمل سنتی را تصور می‌کنید، بـه احتمال زیاد در حال تصویری از ان هستید کـه از نایلون ساخته شده اسـت. این برس هاي‌ ریمل بـه‌ویژه وقتی با پسرعموهای پلاستیکی‌شان مقایسه می شوند، کرکی بـه نظر می رسند. برس هاي‌ نایلونی از نظر حجم و طول بسیار عالی هستند زیرا انعطاف پذیر هستند و می توانند مژه ها را بـه خوبی بچسبانند. با این حال، انها همیشه در جبهه جدایی خوب نیستند. 

 

بیشتر بدانید: چگونگی استفاده از ریمل

 

سیلیکون

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

سپس میله هاي‌ ریمل سیلیکونی و پلاستیکی داریم کـه برای تفکیک مژه ها عالی هستند. مو هاي انها ضخیم‌تر ودر نتیجه کمی سفت تر اسـت. در مقایسه با برس‌هاي‌ نایلونی، ان‌ها در انتخاب بسیار گسترده‌تری از شکل‌ها، اندازه‌ها و تراکم موهای شان هستند، بنابر این هنگام درنظر گرفتن آن ها باید بـه بخش ما در مورد شکل‌هاي‌ برس توجه کنید.

بـه طور کلی، آن ها برای مژه هاي‌ بسیار متراکم کـه مستعد جمع شدن هستند عالی هستند. اگر مژه هاي‌ شـما نازک یا ظریف هستند، باید مراقب باشید زیرا عده اي از برس هاي‌ پلاستیکی ممکن اسـت روی چشم ها زبر باشند.

 

اندازه برس ریمل

وقتی صحبت از اندازه برس ریمل می شود، منطق معمولی این اسـت کـه هر چه برس بزرگ تر باشد، مژه‌ها ضخیم‌تر میشوند، اما همیشه درست نیست. در اینبخش، چگونگی تاثیر اندازه هاي‌ مختلف برس بر روی ریمل را مورد بحث قرار خواهیم داد.

 

برس ریمل کوچک

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

یک برس کوچک تر همیشه برای کاربرد دقیق تر، کندتر و تدریجی بهتر اسـت. آن ها بـه شـما اجازه می‌دهند دربخش هاي‌ کوچک کار کنید و واقعاً بـه هر قسمت کوچکی از خط مژه خود توجه کنید. میله هاي‌ ریمل کوچک تر بـه اسانی وارد گوشه هاي‌ داخلی چشم می شوند و بـه آرامی مژه ها را می پوشانند، بدون این کـه باعث جمع شدن چشم شوند.

اگر چشمان شـما بسیار کوچک اسـت، استفاده از یک برس کوچک تر بسیار آسان تر خواهد بود، اما اگر چشمان گرد دارید نیز می تواند مفید باشد، زیرا آسان تر ان را در امتداد منحنی خط مژه قرار می دهید. برس‌هاي‌ ریمل کوچک‌تر نیز برای زدن ریمل روی خط مژه‌هاي‌ پایین یا گوشه‌هاي‌ داخلی و خارجی بهتر هستند. 

 

برس ریمل متوسط

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

برس ریمل هاي‌ سایز متوسط ​​طبق معمولً انتخاب مورد علاقه ما هستند. انها تعادلی بین دقت و کاربرد سریع ارائه می‌دهند، بنابر این استفاده از آن ها بـه اندازه کافی سریع و بدون کثیف شدن اسـت. انها در اکثر انواع مژه ها و اندازه چشم ها بـه خوبی عمل می کنند، بـه همین دلیل اسـت کـه رایجترین انها نیز هستند.

 

برس ریمل بزرگ

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

اگر می‌خواهید یک کاربرد سریع و چشمگیر داشته باشید و بـه طور خاص نگران جمع شدن یا لکه شدن نیستید، یک برس ریمل بزرگتر را انتخاب کنید. اگرچه برس بزرگ‌ تر میتوانند کمی ناخوشایند باشند، اما میتوانند حجم فوق‌العاده‌اي را نیز ارائه دهند، بـه‌ویژه اگر عرض ان‌ها از مو هاي بسیار بلند باشد. مزیت دیگر آن ها این اسـت کـه می توانند بـه سرعت ریمل را در تمام طول خط مژه بزنند.

شـما میتوانید کاملاً از یک برس بزرگتر و هم از یک برس کوچک تر استفاده کنید. برنامه خودرا با برس کوچک تر برای تفکیک اولیه شروع کنید، و سپس با یک ریمل با برس پهن تر برای حجم دهی ادامه دهید.

 

اندازه موهای برس یمل

علاوه بر اندازه برس، اندازه و تراکم مو هاي برس ریمل نیز هنگام انتخاب برس ریمل شـما اهمیت دارد!

 

بیشتر بخوانید: نحوه ی صحیح استفاده از ریمل

 

موهای بلند برس ریمل

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

برس هایي با مو هاي بلند «طبق معمولً نایلونی، اما همچنین پلاستیکی» اغلب چشمگیرترین حجم و بهترین پوشش را بـه مژه ها می‌دهند. این بـه این دلیل اسـت کـه موها درست در میان مژه‌ها تکان میخورند تا ان‌ها را از هر طرف بپوشانند.

 

موهای کوتاه برس ریمل

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

اگر نظارت ریملتان سخت‌تر اسـت و اغلب خودتان رابا لکه‌هاي‌ روی ان میبینید، مو هاي کوتاه عالی هستند. مو هاي کوتاه‌تر برس ریمل کمتر از مژه‌ها بـه پلک میرسند. آن ها همچنین کمتر بلند می شوند، کـه می تواند برای خط پایین مژه مفید باشد.

 

موهای متراکم برس ریمل

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

هرچه پرزها روی یک برس محکم‌تر باشند، احتمالا حجم بیشتری خواهند داشت، اگرچه این امر می تواند بـه قیمت تفکیک کمتر باشد. مخصوصاً با مو هاي متراکم نایلونی، مژه‌ها کاملاً با مقدار زیادی ریمل پوشانده می شوند، اما مو هاي برس ریمل نمی توانند از نظر فیزیکی مژه‌ها را از هم جدا کنند، زیرا فاصله‌شان بسیار محکم اسـت. با این حال، این برنامه همچنین می تواند تفاوت ایجاد کند زیرا با تکان دادن برس می‌توانید از جمع شدن ان پیشگیری کنید. 

 

پرزهای فاصله دار برس ریمل

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

پرزهای فاصله دار، تا زمانی کـه فاصله زیادی از هم نداشته باشند، برای جدا کردن مژه ها بسیار عالی عمل می کنند. بـه طور کلی، مو هاي برس هاي‌ پلاستیکی کمی بیشتر از هم فاصله دارند، بنابر این از نظر فیزیکی شکاف بیشتری بین هر مژه وجوددارد و جلوه اي صاف می دهد. 

 

شکل های برس ریمل

فراتر از جنس و اندازه، برس ریمل شـما نیز می تواند تاثیر کمی بر نوع تاثیر ان داشته باشد. بیایید رایجترین شکل ها را یکی یکی مرور کنیم.

 

برس ریمل سیلندر کلاسیک

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

بیشتر برس‌هاي‌ ریمل، سیلندرهای مستقیم با انتهای گرد یا مخروطی هستند، و ما اعتراف میکنیم کـه آن ها ترجیح ما هستند. این شکل کاربرپسندترین شکل اسـت زیرا بازرسی ان آسان اسـت و نیازی بـه ژیمناستیک ذهنی ندارد.

شـما باید برس را کمی زاویه دهید تا مژه هایتان را بـه طور کامل در امتداد خط مژه بپوشانید، اما این برای سایر اشکال نیز صادق اسـت. انتهای مخروطی اجازه می دهد تا گوشه داخلی چشم را لمس کنید.

 

برس های ریمل منحنی

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

طبق معمولً برس هاي‌ منحنی برای فر کردن مژه ها توصیه می شود. در عمل، ما چندان متقاعد نشده‌ایم، اما ما عاشق برس‌هاي‌ منحنی هستیم زیرا عده اي از ملایم‌ترین برس‌هاي‌ پلاستیکی در اطراف هستند.

اگر طول و انحنای خاص ریمل بـه‌خوبی با انحنای خط مژه‌هاي‌ شـما مطابقت دارد، ممکن اسـت متوجه شوید کـه یک برس ریمل خمیده کار بهتری را انجام می دهد و سریع تمام مژه‌هاي‌ شـما رابا ریمل می‌پوشاند… با این حال، پیدا کردن یک برس منحنی کـه مسابقات کاملاً بـه آزمون و خطای زیادی نیاز دارد، بنابر این روی ان حساب نکنید.

 

برس ریمل ساعت شنی

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

بسیار شبیه یک برس منحنی، برس ساعت شنی نیز دارای ان شکل مقعر اسـت، البته بدون منحنی محدب در سمت عقب. بـه طور کلی، چوب ریمل هاي‌ ساعت شنی طبق معمولً با مو هاي نایلونی ساخته می شوند و با فرمول حجم دهنده جفت می شوند. این الزاماًً تابعی از برس نیست، اما این ریمل‌ها طبق معمولً مژه‌ها را کمی بلندتر و حجم چشمگیری می کنند، اگرچه گاهی اوقات شکل مقعر نیز می تواند منجر بـه کمی جمع شدن مژه‌ها شود.

 

برس های ریمل فن

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

شکل برس فن گرد یکی از شکل هاي‌ برس ریمل مورد علاقه ما اسـت. بـه طور معمول از سیلیکون ساخته شده اسـت و شکلی شبیه بـه فن دارد. مو هاي برس پنکه طبق معمولً در قسمت پایه کمی سفت هستند، اما سپس بـه طور جداگانه بیرون می آیند، بنابر این می تواند هم حجم و پوشش چشمگیری و هم تفکیک را ایجاد کند. گاهی اوقات، پایه نیز کمی منحنی اسـت، کـه می تواند مقداری بلندی را افزایش دهد.

 

برس های ریمل مخروطی

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

برس هاي‌ مخروطی شکل چیزی اسـت کـه تعداد زیادی از برندها درسال هاي‌ اخیر شروع بـه معرفی کرده اند، اگرچه ما طرفدار ان نیستیم. ایده این اسـت کـه پایه بسیار بزرگ و پهن اسـت تا در مرکز و قسمت‌هاي‌ بیرونی خط مژه حجم دهد، در حالی کـه انتهای مخروطی ان کاربرد دقیقی بـه گوشه داخلی میدهد. متأسفانه، این همیشه در عمل کار نمی‌کند، و پایه ضخیم می تواند ناخوشایند باشد.

 

برس های ریمل توپ

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

برس‌هاي‌ توپ عمدتاً بـه سطل آشغال تاریخ آرایش منتقل شده‌اند و تعداد کمی از برندها در زمان نگارش این مقاله چنین برس هایي را حمل می کنند. این ریمل ها بـه شکل توپ کوچکی کـه با مو هاي سیخ دار پوشیده شده اسـت، تبلیغ می شوند کـه می توانند کاربرد دقیق تری را در مناطقی کـه دسترسی بـه ان ها سخت اسـت مانند گوشه داخلی چشم ارائه دهند. متأسفانه، نظارت شکل توپ بـه سهولت یک برس کوچک تر نیست، بنابر این تأثیر ان بـه ندرت آن قدر خوب اسـت – فقط وقت گیر اسـت.

 

برس ریمل شانه ای

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

طبق معمولً کوچک، باریک و از سیلیکون ساخته شده‌اند و فقط دریک طرف برس دارای مو هاي زائد هستند. این برس‌ها بـه دلیل داشتن اثر جداکننده مانند شانه مو شناخته شده‌اند، اما حجم‌دهنده یا بلندکننده نیستند. بـه همین دلیل، بـه طور خاص برای مژه هاي‌ پایین بسیار محبوب هستند. 

 

برس های ریمل حباب دار

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

برس هاي‌ حباب دار می توانند بسیار سرگرم کننده باشند، حتی اگر تا حد زیادی حقه باشند. انها درنظر گرفته شده‌اند کـه فر و حجم بهتری بـه مژه‌ها بدهند، ودر حالی کـه الزاماًً بر سایر شکل‌هاي‌ چوب ریمل برتری ندارند، هنوز هم بسیار سرگرم‌کننده هستند. 

 

برس های ریمل نوک توپ

انواع برس های ریمل برای حالت دهی مژه

این تغییر در برس توپ، نوک توپ رابا شکل معمولی برس سیلندر ترکیب می‌کند. انتهای توپ سیخ دار روی برس این نوک دقیق را بـه شـما می دهد، در حالی کـه طول برس مانند یک گره سیلندر معمولی عمل می‌کند تا مژه ها را بـه طور معمول بپوشاند.

 

بیشتر بخوانید: چگونه ریمل های خشک شده را درست کنیم

جدیدترین مطالب سایت