برای چشم های قهوه ای چه آرایشی مناسب است ؟

مجموعه : آرایش چشم
برای چشم های قهوه ای چه آرایشی مناسب است ؟

چشم های قهوه ای و آرایش مناسب 

 

چشم هاي قهوه اي زیبایی هاي خاصی و جذابی دارند که باید با آرایش صورت و چشم ها مناسب باشد . 

 

شما هم دوست دارید آرایش تیره دودی داشته باشید، اما نگران این هستید که به درستی اینکار را انجام ندهید ودر انتها آرایشی نامرتب و خیلی سیاه داشته باشید. شاید اینکار در ابتدا سخت بنظر برسد اما نگران نباشید ما بشما مرحله به مرحله میگوییم چطور آرایش دودی خوشگل را روی پلک هایتان اعمال کنید.

 

۱  » رنگ چشمانتان را بشناسید.  

گذشته از این که بخواهید آرایش دودی را آغاز کنید باید ابتدا رنگ و حالت چشمانتان را بشناسید. برای خانم هایي که چشمان قهوه اي دارند، سایه هاي گرم تر مثل برنزی، هلویی، آبی، سبز و بنفش برترین انتخاب میباشند.

 

برای افرادی که چشمان آبی دارند رنگ هاي طلایی، برنزی، زرد بژ، هلویی و مسی خوشگل میباشند. رنگ هاي بنفش و صورتی نیز برای چشمان سبز مناسب میباشند. اگر چشمان عسلی دارید رنگ صورتی چرک، خاکستری، قهوه اي و بنفش تیره نیز انتخاب هاي خوبی میباشند. حال میخواهید بدانید با چه رنگها و روشی آرایش تیره دودی برای چشمان قهوه اي داشته باشید؟ ما در این مقاله بشما میگوییم.

 

۲ » چشمانتان رابا کانسیلر آماده کنید. 

با بهرهگیری از یک کانسیلر روی پلک و بالای خط مژه هایتان را بکشید.

 

۳ » خط چشم گربه اي بکشید. 

با بهرهگیری از یک خط چشم مشکی یا بنفش، بالای مژه ها و پایین چشمتان را خط چشم گربه اي بکشید. توجه کنید که خط را طولانی تر از ابروهایتان نکشید.

 

۴  » روی خط مژه هایتان را تیره کنید. 

با همان مداد چشم اینبار خطی روی خط مژه ها بکشید تا پرتر دیده شوند.

 

۵ » سایه خاکستری بزنید. 

حالا نوبت به قسمت اصلی آرایش دودی هست، یعنی سایه زدن می‌رسد. یک سایه خاکستری انتخاب کنید و با بهرهگیری از یک براش از گوشه داخلی چشمتان به گوشه خارجی چشم این سایه را بکشید. آنگاه یک سایه تیره تر از یک رنگ دیگر انتخاب کنید و روی سایه خاکستری بکشید. بگذارید کمی از رنگ خاکستری پدیدار باشد تا آرایش چشمتان حالت تیره روشن بگیرد.

 

۶ » آرایشتان را کمی محو کنید. 

در این مرحله ما میخواهیم کاری کنیم که خط چشمی که کشیده اید کمی محو شود و یک خط پدیدار نباشد. با اینکار آرایش تان یکدست تر می‌شود. بنابر این با بهرهگیری از یک براش پر مو به آرامی روی خط چشمتان بکشید تا کمی اکران شده ودر آرایش محو شود.

 

۷ » آرایش خودرا تکمیل کنید. 

تمام مراحل اصلی را انجام داده اید ، حالا برای تکمیل این آرایش چشم فقط کافیست که ریمل بزنید. به ذکر داشته باشید زمانیکه می‌خواهید آرایش دودی داشته باشید باید ریمل بیشتری بزنید.

 

جدیدترین مطالب سایت