انجام اینگونه آرایش می تواند شما را پیر کند

مجموعه : آرایش صورت
انجام اینگونه آرایش می تواند شما را پیر کند

بیایید با ان روبه‌رو شویم: آرایش کردن یکی از بهترین قسمت هاي‌ روز اسـت. نه تنها یک تجربه آرامش بخش مراقبت از خود اسـت، بلکه بـه شـما امکان می دهد ویژگی هاي‌ خودرا بازی کنید و خلاقیت خودرا ابراز کنید. اما مراقب باشید، چه در دهه بیست سالگی خود هستید و چه از دوران بازنشستگی لذت می‌برید، تکنیک هاي‌ آرایش اشتباه می تواند شـما را پیرتر نشان دهد.

 

البته، این نتیجه عکسی اسـت کـه تعداد زیادی از ما بـه دنبال ان هستیم، بـه همین دلیل اسـت کـه از آرایشگران برتر استفاده کردیم تا اشتباهات آرایشی کـه می توانند شـما را پیر کنند، بیاموزند. برای متداول‌ترین پاسخ و همچنین تغییراتی کـه میتوانید برای معکوس کردن ساعت اعمال کنید، ادامه دهید.

 

استفاده از آرایش روی پوست خشک می تواند شما را پیرتر نشان دهد.

اشتباه اصلی آرایش پیری اصلاً ربطی بـه آرایش ندارد. در عوض، بـه پایگاه شـما مربوط می شود. میکاپ آرتیست حرفه اي مری وینکن وردر میگوید: وقتی آرایش روی پوست خشک و اجزای صورت قرار میگیرد، پوست ان را جذب می کند کـه انگار یک محصول مراقبت از پوست اسـت. این “رنگ ناهموار تولید می کند و یک بیانیه سالم ارائه نمیدهد.”

 

برای پیش گیری از این امر، روزانه با توجه بـه نیاز پوست خود مرطوب کنید. اگر پوست خیلی خشک اسـت، از شب قبل شروع کنید. یک روال شبانه برای پوست خشک ممکن اسـت شامل تونر و سپس کرم یا ژل مرطوب کننده باشد. یک روغن غنی در بالای ان؛ این معامله را مهر و موم می کند و خاطرجمعی حاصل می کند کـه برای اعمال آرایشی درخشان از خواب بیدار میشوید.

 

انجام اینگونه آرایش می تواند شما را پیر کند

 

استفاده زیاد از کرم پودر یکی دیگر از اشتباهات مهم آرایشی است.

همه ی ما این عبارت را کمتر بیشتر اسـت شنیده ایم. بـه نظر می‌رسد، این برای آرایش نیز صدق می کند. «یکی از رایجترین اشتباهات آرایشی کـه افراد را مسن تر نشان می دهد، استفاده بیش از حد از کرم پودر اسـت. فونداسیون میتواند پوست شـما را شبیه بـه چین و چروک‌ها کند و ان‌ها را آشکارتر کند.

 

بیشتر بخوانید: گریم حرفه ای زنان زشتی که با آرایش ملکه میشوند «عکس»

 

خوشبختانه، اجتناب از این امر ساده اسـت. از یک فونداسیون با پوشش سبک یا متوسط ​​استفاده کنید و ان رابا برس یا اسفنج بزنید. آیا ان محصولات را در دست ندارید؟ یک کرم مرطوب کننده بـه کرم پودر معمولی خود اضافه کنید. این یک قوام سبک و قابل ترکیب ایجاد می کند کـه بدون تاکید بر بافت در پوست ذوب می شود.

 

انجام اینگونه آرایش می تواند شما را پیر کند

 

انتخاب رنگ مناسب رژ لب با افزایش سن اهمیت بیشتری پیدا می کند.

در حالی کـه استفاده از فونداسیون مناسب کلیدی اسـت، اما انچه با ان همراه اسـت بـه همان اندازه مهم اسـت و ما معتقدیم کـه یک لمس رژ لب می تواند همه ی چیز را درست کند. با این حال، با افزایش سن، باید یک رنگ دقیق را درنظر بگیرید. «این مهم اسـت کـه نه تنها بـه نحوه تعامل ان با رنگ پوست، بلکه با رنگ دندان هایتان نیز توجه کنید. عده اي از سایه‌هایي کـه بر پایه زرد یا قرمز و بدون رنگ آبی یا بنفش هستند، میتوانند دندان‌ها را زردتر نشان دهند کـه نشانه‌اي از پیری اسـت.

 

درست کردن این یکی ممکن اسـت نیاز بـه آزمون و خطا داشته باشد. توصیه میکنیم برای امتحان کردن کارها بـه صورت حضوری و دریافت مشاوره از افراد حرفه اي، بـه پیشخوان زیبایی محلی خود مراجعه کنید.

 

انجام اینگونه آرایش می تواند شما را پیر کند

 

استفاده از رنگ های تند در ناحیه چشم نیز می تواند شما را پیر کند.

مانند رژ لب، آرایش چشم شـما درصورت انتخاب رنگ یا سایه هاي‌ اشتباه می تواند شـما را پیرتر نشان دهد. بـه عنوان مثال، چشم هاي‌ دودی شیک هستند، اما می توانند اثر پیری نیز داشته باشند. «استفاده از لوازم آرایشی رنگی کـه تیره یا خیلی پررنگ هستند، می تواند خطوط را برجسته کند. “اگر بتوانید بدون بیان خود از طریق رنگ هاي‌ تند یا روشن زندگی کنید، ممکن اسـت بـه شـما کمک کند جوان تر بـه نظر برسید.” او همچنین خاطرنشان می کند کـه سایه‌هاي‌ براق میتوانند بـه طور مشابه خطوط را برجسته کنند.

 

در عوض، از این بـه عنوان فرصتی برای روشن کردن اوضاع استفاده کنید. روی یک پالت سایه چشم خنثی کـه دوست دارید سرمایه گذاری کنید و شروع بـه آزمایش ظاهر جدید کنید. پذیرفتن این مرحله جدید از سفر زیبایی بـه شـما و صورتتان کمک می کند تا احساس شادابی و شادابی داشته باشید.

 

انجام اینگونه آرایش می تواند شما را پیر کند

 

بیشتر بخوانید: 15 نکته مهم برای آرایش صحیح عروس

 

اگر بالای 65 سال دارید، استفاده از این محصول روی چشم شما را پیر می کند

بر کسی پوشیده نیست کـه روال آرایش و مراقبت از پوست شـما با افزایش سن تغییر می کند. در واقع، احتمالاً از زمانی کـه 20 ساله شده‌اید، هر سال آن ها را تغییر داده‌اید. با این حال، وقتی 65 سالگی را پاک کردید، ممکن اسـت با طیف وسیعی از نگرانی‌هاي‌ جدید دست و پنجه نرم کنید، بـه‌ویژه وقتی صحبت از ناحیه ظریف اطراف چشم‌هایتان باشد.

 

از خطوط عمیق‌تر و چین‌وچروک‌ها گرفته تا افزایش خشکی، فاکتورهای بیشتری برای بـه‌روزرسانی رژیم‌تان وجوددارد. ناگفته نماند، چند مورد وجوددارد کـه ممکن اسـت بخواهید بـه طور کلی از فهرست خود حذف کنید. در این جا، متخصصان آرایش و مراقبت از پوست بـه ما می‌گویند محصولی کـه هرگز نباید بعد از 65 سالگی برای چشمان خود استفاده کنید. نادیده گرفتن ان عملاً ساعت را معکوس می کند.

 

انجام اینگونه آرایش می تواند شما را پیر کند

 

بیشتر بخوانید: تصاویر جالب از مقایسه چهره زنان قبل و بعد از آرایش

 

بعد از 65 سالگی از کانسیلر خودداری کنید.

با افزایش سن، پوست شـما – بـه خصوص ناحیه اطراف چشم – بافت بیشتری پیدا می کند. این طبیعی اسـت و جای نگرانی نیست. با این حال، شـما نمی‌خواهید با آرایش توجه بیشتری را بـه ان جلب کنید، بـه همین دلیل ممکن اسـت بخواهید از کانسیلرهای سنگین استفاده کنید. ممکن اسـت بـه پوشیدن کانسیلر برای مخفی کردن انچه در زیر چشمانتان می گذرد عادت کرده باشید، اما با بالا رفتن سن، این نوع آرایش برعکس عمل می کند و هرگونه خطوط ظریف دراین ناحیه را برجسته می کند.

 

مگر این کـه حلقه‌هاي‌ تیره نداشته باشید، از گذاشتن کانسیلر زیر چشم‌ها اجتناب می کنم. “بعضی از ما عادت داریم کـه بـه استفاده از محصولات مشابه ادامه دهیم، حتی اگر انها ضروری نباشند.” آرایش معمولی خودرا بدون کانسیلر امتحان کنید و ببینید آیا ظاهر ان برای شـما مناسب اسـت یا خیر.
بـه سراغ یک رویکرد سبک تر بروید.

 

همه ی نمی توانند – یا میخواهند – بدون کانسیلر استفاده کنند. دراین صورت، راه هایي برای پوشیدن طبیعی تر ان وجوددارد. اگر بـه ان نیاز دارید، یک فرمول کرمی کـه با یک برس کرکی و فقط در گوشه‌هاي‌ داخلی و خارجی استفاده می شود و تا مرکز ترکیب می شود، بهترین کار را بدون این کـه حالت کیکی داشته باشد و بافت اطراف چشم را برجسته کند، انجام می دهد.

 

انجام اینگونه آرایش می تواند شما را پیر کند

 

روال مراقبت از پوست خود را افزایش دهید.

پوست شـما با افزایش سن رطوبت خودرا از دست می دهد، بنابر این مرطوب نگه داشتن ان مهم اسـت. سرمایه گذاری روی یک کرم دور چشم لوکس تضمین می کند کـه آرایش را روی یک پایه کاملا آماده انجام میدهید. اگر می‌خواهید همه ی چیز را بالا ببرید، کرم دور چشم با رتینول را امتحان کنید. “رتینول نوعی ویتامین A اسـت کـه بـه کاهش ظاهر چین و چروک و سایر علائم پیری در اطراف چشم کمک می کند.” همچنین بـه افزایش تولید کلاژن کمک می کند، کـه می تواند بـه حفظ سلامت و جوانی پوست کمک کند.

 

انجام اینگونه آرایش می تواند شما را پیر کند

 

ظاهر آرایشی خود را به روز کنید.

فراتر از کانسیلر، آرایشی کـه روی چشم هایتان میزنید می تواند شـما را پیر کند یا جوان تر بـه نظر برسید. محصول دیگری کـه می‌خواهید از ان اجتناب کنید؟ هر چیزی با زرق و برق. درخشندگی‌ها میتوانند در خطوط ریز و چین و چروک‌ها قرار بگیرند و آن ها را عمیق‌تر نشان دهند، بنابر این هنگام استفاده از ان‌ها با احتیاط عمل میکنم.

 

و یکی کـه همیشه باید بپوشید؟ ریمل. این میتواند بـه بزرگتر و روشن‌تر نشان دادن چشم‌هاي‌ شـما کمک کند. محصولی باکیفیت بخرید کـه در طول روز لکه یا پوسته پوسته نشود یا بـه ظاهر حلقه هاي‌ زیر چشم اضافه نشود.

 

مهمتر از همه ی، بـه یاد داشته باشید کـه هیچ چیز خارج از محدودیت نیست. یک چشم دودی کـه بـه‌درستی انجام شود، می تواند هر شخصی را بـه‌ویژه با مژه‌هاي‌ خوش ذوق، جذاب نشان دهد. یک آرایشگر مورد اعتماد خودرا پیدا کنید و از او بخواهید کـه روش خودرا برای ایجاد ظاهری شیک و بی‌نظیر با سن و سال زیر پا بگذارد.

 

جدیدترین مطالب سایت