برترین برندهای رنگ مو در جهان را بهتر بشناسیم

برترین برندهای رنگ مو در  جهان را بهتر بشناسیم

برترین برندهای رنگ مو در  جهان را بهتر بشناسیم

رنگ مو از جمله محصولاتی است که در جهت ایجاد تنوع و زیبایی بیشتر و  پوشش دهی موهای سفید مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه برند های متنوعی با ترکیبات مختلف برای انواع سلیقه ها تولید و روانه بازار شده اند. انتخاب و استفاده از محصولات مختلف از برند های نا معتبر می تواند به ساقه مو آسیب بزند و سبب خشکی و کدر شدن آن ها شود.

 

استفاده از کیت های رنگ مو با محتویاتی چون تیوپ رنگ، اکسیدان، دستکش، درپوش شانه دار، ماسک مو، شامپو مخصوص و دفترچه راهنما توانسته است مراجعه به آرایشگاه ها را محدود کرده و کار رنگ آمیزی را در منزل راحت تر نمایند. استفاده از برترین برند های رنگ مو در جهان چون رنگ های مو لورآل، گارنیر و پلت می تواند ضمن رنگ آمیزی مو ها در رنگ های دلخواه، پوشش دهی قوی موهای سفید، تغذیه مو ها، نرم و درخشان کنندگی و عدم آسیب به مو ها را به همراه داشته باشد.

 

رنگ های لورآل با مراقبت سه گانه از مو ها، گارنیر با ترکیبات گیاهی و پلت با عصاره های مختلف طبیعی و تغذیه کننده جز برترین برندها در دنیا  و ایران به شمار می آیند. ما در این مقاله به معرفی بهتر این برند ها پرداخته ایم و در ادامه معیارهایی را که برای ارزشیابی این برند ها می توانند دخیل باشند را مطرح نموده ایم؛ تا بتوانیم راهنمایی باشیم در راستای انتخاب بهتر و خرید آگاهانه شما. پس با ما همراه باشید.

 

برترین برندهای رنگ مو در  جهان را بهتر بشناسیم

رنگ مو لورآل، مراقبت 3 گانه از مو

از محبوب ترین برند های رنگ های مو در دنیا است که قابلیت استفاده آسانی دارد. با مراقبت سه گانه از موها به عنوان محصولی که ضمن رنگ آمیزی تاثیر بالایی در تغذیه مو با مواد غنی خواهد داشت؛ مطرح است.

 

کیت های رنگ  مو لورال  با محتویاتی شامل درپوش برس دار، یک جفت دستکش، اکسیدان، تیوپ رنگ، شامپو سر و ماسک مو امکان رنگ کردن را در منزل فراهم کرده و با پوشش دهی بی نظیر موهای سفید ماندگاری بالایی نیز دارد. فرمولاسیون رنگ های این برند غنی از کراتین و پروتئین های مورد نیاز مو می باشند که به تقویت کلاژن مو پرداخته و در نهایت آن ها را صاف، نرم و ابریشمی خواهند کرد. با شستن مو ها با شامپوی مخصوص که دارای PH سازگار با پوست کف سر است، موهایی خشک و کدر را تجربه نکرده و بدون آسیب به رنگ اولیه مو عمل خواهد کرد. ماسک مو، تغذیه کننده بی نظیر فولیکول ها بعد از رنگ آمیزی است که سبب براق و درخشان شدن مو ها نیز می شود.

 

رنگ بندی غنی و متنوع این برند از دیگر مزیت هایی است که لورآل پاریس را در میان برند های مطرح جهان یکه تاز نموده است و این امکان را به شما می دهد که با محافظت از موهای خود در برابر اثرات مضر رنگ، موهایی سالم و سرزنده داشته باشید. از طیف های رنگی متنوع و غنی این برند می توان به بلوند روشن، بلوند تیره، قهوه ای چوبی، کاراملی، مشکی پر کلاغی، مسی، قهوه ای شکلاتی، بلوطی دودی، عسلی، طیف های قرمز، قهوه ای فندقی و … اشاره نمود که رنگ های چشم نوازی را برای هر نوع سلیقه ای فراهم کرده اند.

 

برترین برندهای رنگ مو در  جهان را بهتر بشناسیم

رنگ مو گارنیر محصولی کاملا گیاهی و فاقد آمونیاک

رنگ مو گارنیه از برند های مطرح فرانسوی است که رنگ های طبیعی و  فاقد مواد مضر را برای خانم های باسلیقه فراهم کرده است. از بهترین رنگ های مو طبیعی و بر پایه گیاهی است که دارای ترکیبات فاقد آمونیاک می باشد. به لطف روغن های گیاهی چون شی باتر، زیتون و آووکادو فولیکول های مو به شدت تغذیه شده و حالت کدر آن از بین خواهد رفت. قابلیت پوشش دهی صد در صدی موهای سفید را داشته و ماندگاری طولانی مدت و تا 8 هفته دارد.

 

کیت های Garnier نیز به لطف محتویات شامل تیوپ رنگ، اکسیدان، دستکش و ماسک مو استفاده آسانی داشته و می توانید به راحتی در منزل استفاده نمایید. ماسک مو این کیت مناسب برای استفاده پس از رنگ آمیزی است و با محتویات غنی شده با مواد مغذی سبب تقویت، درخشندگی و زیباتر شدن موها می شود. از آنجایی که محصولات این برند فاقد آمونیاک می باشد بنابراین پس از رنگ آمیزی مو ها را بدون ساییدگی، خشکی و کدری به رنگ دلخواه شما خواهد رساند.

 

گستردگی طیف رنگ این برند نیز متنوع بوده و شامل رنگ هایی با پایه مسی، بلوند، قهوه ای، قرمز و … و رنگ های بلوند دودی، مشکی پر کلاغی، عسلی، قهوه ای بلوطی، کاراملی، فندقی، بلوند خیلی روشن و …. می باشد.

 

رنگ مو پلت حاوی انواع عصاره های گیاهی

پلت از مارک های زیرمجموعه برند شوارتزکوف می باشد که با طیف رنگی گسترده و ایجاد رنگ طبیعی و زیبا در مو ها طرفداران بیشماری به خود جلب کرده است. کیت های پلت نیز شامل تیوپ رنگ، اکسیدان، دستکش، ماسک مو و دفترچه راهنما می باشد که در زمان رنگ آمیزی و بعد از آن تغذیه و تقویت مو ها را بر عهده خواهد داشت. از مزیت های بارز Palette قابلیت پوشش دهی صد در صدی موهای سفید است که با ایجاد ظاهری طبیعی در رنگ مو ها، جلوه ای زیبا و جذاب به ارمغان خواهد آورد. از محتویات تشکیل دهنده کرم رنگ ، عصاره های طبیعی چون عسل، روغن آرگان، روغن کاکائو، کراتین، پانتنول و سایر روغن های مغذی می باشد. وجود رنگ دانه های غلیظ و متراکم، ماندگاری رنگ را افزایش داده و سبب تثبیت و درخشندگی رنگ بر روی تار های مو خواهد شد. ماسک مو بعد از رنگ آمیزی محافظت ویژه از فولیکول ها نموده و سبب حالت نرمی و ابریشمی در آنها خواهد شد.

پلت نیز دارای تنوع رنگی گسترده ای بوده و تمامی طیف رنگ های کاراملی چون کاراملی روشن، تیره، کاراملی دودی، قهوه ای دارچینی، بلوند، بلوند صحرایی، بلوند تیره، بلوند روشن، مشکی، مشکی پرکلاغی و … را شامل می شود.

 

معیارهایی که برای ارزیابی بهتر رنگ های مو در نظر گرفته می شود

برترین برندهای رنگ مو در  جهان را بهتر بشناسیم

تغذیه مو : رنگ مو باید ضمن رنگ آمیزی مو ها حاوی مواد مغذی و روغن های تغذیه کننده باشد تا بتواند مو ها را از ریشه تا نوک تقویت نماید و باعث درخشش طبیعی و ظاهری زنده در مو ها شود.

 

رنگ بندی غنی و متنوع: رنگ بندی متنوع سبب جلب رضایت افرادی با سلیقه های مختلف خواهد شد. از این رو برند هایی را انتخاب کنید که تنوع رنگی بالایی داشته باشند.

 

ماندگاری بالا: محصولاتی با رنگدانه های غلیظ و متراکم ماندگاری بالایی دارند و سبب تثبیت بیشتر رنگ در تارهای مو خواهند شد.

 

قابلیت پوشش دهی موهای سفید: رنگ هایی که دارای غلظت بالا و ماندگاری طولانی مدتی می باشند، قابلیت پوشش دهی 100 درصدی مو های سفید و ایجاد جلوه ای طبیعی در موها خواهند داشت.

 

نرم و براق کنندگی: محصولاتی که در محتویات آن روغن های تغذیه کننده به کار رفته است با حفظ سلامت ساختار مو ها سبب نرمی و ابریشمی کردن موها و خوش حالتی آنها خواهد شد. با ایجاد لایه محافظ در پوست سر، زیبایی آن ها را نیز دو چندان می کنند.

 

استفاده آسان: محصولاتی که دارای محتویاتی شامل رنگ، اکسیدان،  درپوش شانه دار، ماسک مو، شامپو، دستکش و دفترچه راهنما است کار را برای رنگ آمیزی مو ها در منزل آسان تر خواهد کرد.

 

عدم وجود مواد مضر: رنگ موهایی که بر پایه مواد گیاهی و طبیعی ساخته شده اند؛ می توانند در حفظ سلامت مو ها موثر باشند. برخی برند ها با ترکیبات فاقد آمونیاک، بدون آسیب رساندن و خشکی، زیبایی موها را دو چندان خواهند کرد.

 

سخن آخر

برای خرید برترین برند های رنگ مو در جهان ما به شما فروشگاه اینترنتی زز زاگرس را پیشنهاد می کنیم. این فروشگاه با سال ها تجربه در زمینه فروش محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده و دارا بودن ضمانت اصالت کالا و بازگشت محصول در 7 روز توانسته است مشتریان بی شماری به خود جلب کند. انواع برند های خارجی و مطرح جهان از جمله رنگ مو گارنیر، رنگ مو لورآل و پلت را می توانید با بهترین قیمت و کیفیت از سایت اینترنتی این فروشگاه در بستر آنلاین خریداری نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. همه ی این محصولات اصل بوده و با مواد مغذی و  بدون آسیب به ساختار مو،  رنگ دلخواه شما را فراهم خواهند کرد.

جدیدترین مطالب سایت