20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1403

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1403

بهترین مدل موی مردانه : دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از جدید ترین مدل مو هاي نوروزی مردانه را منتشر کرده ایم.

 

مدل موهای مردانه محبوب 1403

هیچ زمانی بهتر از سال جدید برای در آغوش گرفتن ظاهری جدید وجود ندارد. در ادامه کاوش هاي‌ سال گذشته در مورد برش ها و استایل هاي‌ جسورانه تر، امسال عده اي از بهترین تیپ هاي‌ مردانه را کـه در مدتی پیش دیده ایم، ارائه می دهد.

 

از مدل‌هاي‌ کمرنگ و آندرکات کوتاه گرفته تا مدل‌هاي‌ شانه‌اي با قد وسط و حتی بافتن‌هاي‌ مردانه و بافته‌هاي‌ بلند، امسال گزینه‌اي شیک برای هر قد و نوع مو دارد. در این جا محبوب ترین مدل هاي‌ موی مردانه کـه هر مردی باید امتحان کند، آورده شده اسـت.

 

بیشتر بخوانید: 50 مدل موی جدید مردانه و پسرانه پرطرفدار هالیوودی 

 

1. قطع مقررات

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

بهترین مدل موی مردانه

 

برش منظم از مدل موی نظامی الهام گرفته شده اسـت و با طول کوتاه و قسمت کناری ان مشخص می شود. این یک ظاهر ساده اسـت کـه کاربردی و بـه اسانی پوشیده می شود. پهلوها و پشت ان کوتاه نگه داشته می‌شوند و طول بیشتری در بالای سر وجوددارد تا قسمت کناری ایجاد شود.

 

این ترکیب مردانه اسـت و ظاهری بسیار مرتب و صیقلی ایجاد می کند. استفاده از یک محصول یک ظاهر طراحی شده کـه همه ی چیز را در جای خود نگه می دارد و ظاهری براق و صاف ایجاد می کند مفید اسـت. این یک ظاهر عالی برای افرادی اسـت کـه خواهان مدل موی بدون سر و صدا اسـت کـه بتواند بـه خوبی در موقعیت هاي‌ مختلف، از جمله موارد رسمی تر، مناسب باشد.

 

2. بالا و تنگ

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

بلند و تنگ یک مدل موی کوتاه فوق العاده برای مردان اسـت. با الهام از ارتش، یک برش ساده با حسی مردانه و خشن اسـت. نمای کلی کـه با کناره هاي‌ محو یا کوتاه و پشت و روی کمی بلندتر مشخص می شود، بسیار مرتب اسـت و بـه دستیابی بـه ظاهری حرفه اي کمک می کند.

 

شـما می توانید با طول بازی کنید، روی اضلاع بسیار کوتاه و حتی محو شدن پوست تصمیم بگیرید، یا رویکرد سنتی و کلاسیک را انتخاب کنید. بلند و تنگ برای مناسبت هاي‌ مختلف، از جمله موارد رسمی تر، عالی اسـت. این یک برش بدون هیاهو اسـت کـه تقریبا بـه زمان سبکی نیاز ندارد و می تواند برای همه ی بافت ها و انواع موها تنظیم شود.

 

3. Clean Shave

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

بهترین مدل موی مردانه

 

ریش تراش تمیز برای مردانی کـه خواهان ظاهری مردانه و بدون زمان استایل هستند، ظاهری کم هزینه اسـت. کوتاه کردن مو بـه شـما نیاز دارد کـه سر خودرا بتراشید و می تواند ظاهری وحشتناک ایجاد کند. مزیت این برش این اسـت کـه مردان با سرهای تراشیده اغلب قدرتمندتر، سرسخت تر و با اعتماد بـه نفس تر درنظر گرفته میشوند.

 

بهتر اسـت مو هاي صورت خودرا برای یک رویکرد تازه و مدرن اصلاح کنید، اگر چه عده اي از مردان ترجیح میدهند با گذاشتن ته ریش روی چانه خود تضاد ایجاد کنند. برای حفظ قد دلخواهتان بـه طور منظم باید بـه آرایشگر خود مراجعه کنید. با این حال، این یک گزینه فوق العاده شیک و بدون سر و صدا اسـت و شـما می توانید محصولات آرایش خودرا کنار بگذارید.

 

4. فرهای کوتاه

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

نکته مهم در مورد مو هاي مجعد این اسـت کـه فوق العاده همه ی کاره هستند. می توان ان را بـه طرق مختلف طراحی کرد و با طول هاي‌ مختلف سازگار کرد. همان طور کـه گفته شد، کوتاه نگه داشتن ان بی شک یکی از ساده‌ترین راه ها برای پوشیدن ان اسـت. فرهای کوتاه یک راه فوق العاده برای رام کردن قفل هاي‌ شـما و کاهش زمان استایل شـما هستند و بـه این اسانی گره نمیخورند.

 

همچنین می تواند ظاهری مردانه و جذاب ایجاد کند. بافت می تواند حتی ساده‌ترین برش ها را هیجان انگیز و جذاب جلوه دهد. مو هاي خودرا نامرتب بگذارید تا رویکردی آرام تر داشته باشید. یا با برس کشیدن ان را تمیز و براق نگه دارید.

 

5. Buzz Cut با Line-Up

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

بهترین مدل موی مردانه

 

مدل موی آرایشی بـه دلیل شکلی کـه روی خط مو، جدایی یا شقیقه‌ها دارد، بیانگر اسـت. ظاهری متمایز با خطوط مستقیم یا زوایای تیز دارد کـه بـه ایجاد یک برش مدرن و شیک کمک می کند. یکی از بهترین انتخاب‌ها این اسـت کـه ان رابا برش‌هاي‌ وزوز بپوشید، زیرا یک استایل ساده اسـت کـه از اضافه کردن یک ترکیب سود میبرد.

 

این یک گزینه همه ی کاره اسـت کـه با اکثر اشکال صورت بـه خوبی کار می کند و می تواند ویژگی هاي‌ صورت شـما را برجسته کند. همچنین میتوان ان را روی بافت‌ها و انواع مو ایجاد کرد و برای افرادی کـه می خواهند مو هاي نامنظم را رام کنند یا زمان نظافت خودرا کاهش دهند، گزینه‌اي عالی اسـت.

 

6. موهای سیخ دار

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

مو هاي سیخ دار مدلی اسـت کـه از دهه 90 محبوبیت زیادی پیدا کرده اسـت و کاملاً حس گرانج دارد. جذابیت این ظاهر امروزه این اسـت کـه ظاهری بافت ایجاد می کند و می تواند با موهایی با طول ها و انواع مختلف سازگار شود.

 

رویکرد سنتی انتخاب سنبله هاي‌ تعریف شده با طول متوسط اسـت. شـما همچنین می توانید انها را کوتاه نگه دارید یا رویکردی نامرتب را انتخاب کنید کـه بسیار ظریف تر و طبیعی تر اسـت. میخ‌ها با مو هاي بلند کار نمی کنند، مگر این کـه قصد استفاده از یک محصول محکم را داشته باشید، کـه باعث میشود پانک‌تر بـه نظر برسید.

 

7. موهای موج دار با قسمت کناری

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

مو هاي موج دار یکی از پرطرفدارترین انواع مو هستند و میتوانند مو هاي شـما را پرتر و پرپشت تر نشان دهند. می توانید ان را بلند یا کوتاه نگه دارید و بـه روش هاي‌ مختلف از جمله قسمت کناری ان را استایل دهید. یکی از بهترین چیزها در مورد این جدایی این اسـت کـه بـه ایجاد ظاهر حرفه اي تر کمک می کند و می تواند حتی ساده‌ترین ظاهر را مرتب و صیقلی نشان دهد.

 

توجه را بـه چهره شـما جلب می کند و می تواند ویژگی هاي‌ شـما را برجسته و برجسته کند. این جفت می تواند برای هر موقعیتی مناسب باشد، اما اگر میخواهید امواج طبیعی خودرا برجسته کنید، مقداری طول را در بالا نگه دارید. برای کمک بـه حفظ استایل خود، ان رابا یک محصول حالت دهنده مانند پوماد مات یا ژل ترکیب کنید.

 

8. شانه پشت

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

بهترین مدل موی مردانه

 

پشت شانه اي یک مدل موی مردانه کلاسیک اسـت کـه بـه اسانی بـه دست می آید و ظاهری هوشمندانه و شیک ایجاد می کند. با برس زدن موها در قسمت جلویی ایجاد می شود کـه درصورت ایجاد بر روی مو هاي بلندتر بـه حجم دهی کمک می کند. این می تواند برای چندین شکل صورت مناسب باشد و بـه مناسبت هاي‌ مختلف، از جمله رویداد های رسمی تر یا محل کار، مناسب باشد.

 

انتخاب موها در طول متوسط حالت دادن و نگه‌داری آن ها را آسان‌تر می کند، اما همان‌ گونه از ظاهری زیبا و کامل بهره میبرد. این را می توان در چندین بافت مو انجام داد، اما روی موهایی کـه بـه خصوص مجعد نیستند، آسان تر بـه دست می آید. با این حال، شانه زدن با دانه ها دارای یک اشکال اسـت. می توانید بـه مرور زمان بـه فولیکول ها آسیب بزنید.

 

9. Slick Back with Skin Fade

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

پشت صاف با موهایی کـه بـه عقب برس زده شده، دور از خط مو، و با ژل یا محصولی مشابه محکم می شود، مشخص می شود. این مدل موی مردانه کلاسیک اسـت و بسیار محبوب اسـت زیرا ظاهری براق و شیک ایجاد می کند. راه هاي‌ زیادی برای پوشیدن پشت صاف وجوددارد، از جمله مدل دادن بـه ان با بافت هاي‌ مختلف مو و آزمایش در مورد طول در بالا.

 

هر چه طولانی تر، حجم بیشتر اسـت. این مدل را می توان با دیگر مدل‌هاي‌ مو نیز ترکیب کرد، مانند محو شدن، کـه بـه ظاهر ساختار میدهد و تضاد جزئی ایجاد می کند. محو شدن می تواند بـه اندازه دلخواه چشمگیر یا ظریف باشد، موها را تا روی پوست تراشیده یا مانند محو شدن موها طولانی تر نگه دارد.

 

بیشتر بخوانید: مدل موهای جدید پسرانه | مدل موی کوتاه و بلند مردانه و پسرانه جدید 

 

10. حاشیه کوتاه

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

بهترین مدل موی مردانه

 

چه چیزی را در مورد مدل موی حاشیه اي دوست ندارید؟ نکته خارق‌العاده در مورد فرها این اسـت کـه می توان ان‌ها را بـه هر مدل مو اضافه کرد و میتوان ان‌ها را بلند یا کوتاه نگه داشت و با بافت‌هاي‌ مختلف مو سازگار کرد. این می تواند ظاهر شـما را متحول کند و ان را برای ویژگی هاي‌ صورت شـما جذابتر کند.

 

برای ان دسته از مردانی کـه میخواهند اظهار نظر کنند، انتخاب یک حاشیه بلند توجه شـما را جلب میکند، اما حاشیه‌هاي‌ کوتاه‌تر بسیار پوشیدنی‌تر هستند و بـه زمان کمتری برای استایل کردن نیاز دارند. همچنین لازم نیست نگران ورود موها بـه چشم خود باشید.

 

11. Temple Fade With Pompadour

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

مدل موی پومپادور از دهه 50 محبوبیت داشته اسـت و همان‌ گونه مرتبط اسـت زیرا بـه اسانی متناسب با بافت مو و طول دلخواه شـما تطبیق داده می شود. ظاهر با موهایی مشخص می شود کـه برای مدت طولانی تری در بالای سر نگه داشته میشوند و برای ایجاد حجم بـه عقب برس میزنند. پهلوها و پشت ان کوتاه نگه داشته می‌شوند.

 

همچنین می توانید با ست کردن ان با محو شدن شقیقه، یک تغییر مدرن بـه استایل اضافه کنید، کـه ساختار مو را ایجاد می کند و تضاد جزئی ایجاد می کند. محو شدن شقیقه بر روی محو شدن اطراف شقیقه ها تمرکز می کند و خط مو را تقویت می کند. ترکیب این دو ظاهر منجر بـه مدل موی مردانه اي می شود کـه پوشیدن ان آسان اسـت ودر اکثر فرم هاي‌ صورت بـه طرز باورنکردنی جذاب اسـت.

 

12. کوتاه کردن موی نظامی

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

مدل موی نظامی یک اصطلاح گسترده برای چندین مدل مو اسـت کـه از ارتش الهام گرفته شده اسـت. این ظاهرها طبق معمولً از نظر ظاهری مرتب و صیقلی هستند. طبق معمولً موها در بالا بلندتر ودر پشت و پهلوها کوتاهتر هستند کـه باعث ایجاد کنتراست و ساختار مدل مو می شود.

 

می توانید ظاهر رابا رنگ محو انتخابی خود شخصی سازی کنید و ان را بـه طول دلخواه خود تنظیم کنید. مدل موی نظامی برای مردانی کـه خواهان مدل موی کم هزینه هستند، یک ظاهر ایده آل اسـت.

 

13. مدل موی آندروژن

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

بهترین مدل موی مردانه

 

مدل موی آندروژن می تواند دارای عناصر مردانه و زنانه باشد. این سبکی اسـت کـه توسط یک جنسیت مورد علاقه نیست. گزینه هاي‌ زیادی برای مو هاي شـما وجوددارد کـه بـه شـما این امکان را می دهد تا ان را مطابق با اولویت خود و تکمیل بافت مو و طول دلخواه خود تنظیم کنید. کوتاه کردن موی آندروژن می تواند گویا باشد، اما کوتاه کردن مو هاي شـما بـه این روش نیز می تواند با رد هنجارهای جنسیتی، تجربه اي رهایی بخش باشد.

 

14. پمپادور قطع شده

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

یک پومپادور قطع شده بهترین هاي‌ هردو دنیا را برای شـما بـه ارمغان می آورد. مدل مو با حجم و لبه. مدل موی پامپادور در دهه 50 محبوبیت زیادی داشت و امروزه نیز با چند تغییر مدرن باقی میماند. می تواند برای مدل هاي‌ مو و طول هاي‌ مختلف مناسب باشد. اگر چه بـه طور سنتی، ظاهری کاملاً دراماتیک داشت، اما می توان ان را کوتاه‌تر نگه داشت و برای برش پوشیدنی‌تر سازگار کرد.

 

جفت کردن ان با یک آندرکات جدا شده کنتراست جالبی ایجاد می کند و بـه ظاهر شـما لبه می بخشد. با مو هاي کوتاه در طرفین و پشت مشخص می شود و طول را در بالای سر باقی می‌گذارد. این بـه دستیابی بـه ظاهری مردانه و سخت کمک می کند کـه برای مردان در هر سنی جذاب باشد.

 

15. قسمت جانبی با Quiff

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

تصمیم گیری در مورد یک قسمت کناری با یک کیف یک ظاهر کلاسیک و صیقلی برای هر مردی اسـت. این ترکیب بـه شـما امکان می دهد طول را در بالای سر نگه دارید ودر حالی کـه کیف بـه سمت بالا و عقب کشیده می شود، صدا را افزایش دهید. این مدل فوق العاده همه ی کاره اسـت و می توان ان را روی بافت ها و طول هاي‌ مختلف مو انجام داد.

 

برای یک رویکرد ظریف تر، بهتر اسـت موها را کوتاه تر نگه دارید. قسمت کناری یک گزینه کلاسیک و جاودانه اسـت کـه ظاهری حرفه اي و قدیمی هالیوود ایجاد می کند. این یک افزودنی فوق العاده بـه مدل موی شـما اسـت و می تواند حتی ابتدایی ترین استایل را نیز جالب جلوه دهد.

 

16. سزار کات

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

بهترین مدل موی مردانه

 

کات سزار یک ظاهر کلاسیک و جاودانه اسـت کـه می تواند برای مردان در هر سنی مناسب باشد. با طول نسبتاً یکسان در سراسر، از جمله بالا، پشت و کناره ها تعریف می شود. این سبک همچنین دارای یک حاشیه کوتاه اسـت کـه می تواند کنتراست کمی ایجاد کند. گفته می شود، می توان ان را متناسب با بافت موی شـما تطبیق داد و می توانید طول ها و فرهای مختلف را آزمایش کنید.

 

برای یک گزینه کم تعمیر و نگه‌داری، کوتاه کردن ان اسـت. اگر مردی هستید کـه خواهان یک پیچ و تاب مدرن بر روی یک برش کلاسیک هستید، یک تیپر فاید یا آندرکات اضافه کنید.

 

17. کناری با موهای موج دار کوتاه

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

مو هاي موج دار بافتی اسـت کـه می تواند برای مدل هاي‌ مختلف مدل مو مناسب باشد، اما کوتاه نگه داشتن انها گزینه اي کم نگه داری اسـت. یک انتخاب محبوب این اسـت کـه مقداری از طول را در بالا نگه دارید تا بتوانید الگوی مو هاي طبیعی خودرا نشان دهید، اما ان رابا کناره‌هاي‌ کوتاه و پشت برای یک رویکرد جدید و مدرن ترکیب کنید.

 

مو هاي موج دار کوتاه کناره یک گزینه هوشمند اسـت. یک قسمت جانبی همه ی کاره و شیک اسـت و حتی ساده‌ترین ظاهر را مرتب و جلا می دهد. قسمت کناری چشم را بـه سمت مو هاي شـما می کشاند و ویژگی هاي‌ صورت شـما را برجسته می کند. همچنین می تواند روی مو هاي بلندتر نیز چشمگیر بـه نظر برسد، بنابر این کوتاه نگه داشتن ان کمتر بـه چشم می آید و برای استفاده روزمره مناسب اسـت.

 

18. محو شدن مخروطی با پشت صاف

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

تعداد کمی از ترکیب ها باهم ترکیب میشوند، همچنین مدل موی باریک محو و صاف می شود. پشت صاف یک برش بی انتها اسـت کـه می تواند ظاهری صیقلی ایجاد کند و برای آقایان علاقه مند بـه سبک عالی اسـت. این می تواند برای اکثر بافت ها و طول هاي‌ مو مناسب باشد و با برس زدن موها و استفاده از محصولات مو برای نگه داشتن و ایجاد جلوه اي براق، بـه داشتن ظاهری شیک و هوشمند کمک می کند.

 

جفت کردن ان با محو شدن مخروطی می تواند یک لبه مدرن بـه یک برش کلاسیک اضافه کند. موها بـه تدریج از طرفین و پشت کوتاه می‌شوند. این همچنین بـه پخش نسبت ها کمک می کند.

 

19. بوچ کات

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

مدل موی بوچ یکی از ساده‌ترین مدل هاي‌ موی مردانه اسـت، اما این بخشی از جذابیت ان اسـت. بـه نگه‌داری زیادی نیاز ندارد، ظاهری مردانه دارد و بـه اسانی رشد می کند. مدل مو در قسمت بالا، پشت و پهلوها دارای طول یکنواخت اسـت و طبق معمولً حدود یک چهارم اینچ نگه داشته می شود.

 

تعداد زیادی از مردان سادگی ظاهر را می پسندند و این واقعیت کـه طول یکسان اسـت رشد را آسان می کند. گفته می شود، می توان ان را کمی برای مطابقت با ترجیحات شخصی شـما تطبیق داد. این می تواند با نگه داشتن موها کمی بلندتر در بالا باشد و می تواند راهی برای برجسته کردن بافت مو هاي شـما باشد. یا می توانید با انتخاب یک محو شدن مخروطی، یک لبه بـه ان اضافه کنید.

 

20. محو شدن طاس

20 تا از بهترین مدل موی مردانه نوروزی سال 1402

کمرنگ شدن طاس می تواند افزودنی عالی برای چندین مدل موی مردانه باشد و ظاهری هوشمندانه و صیقلی ایجاد کند. دارای پهلوهای کوتاه و پشتی اسـت کـه تا سطح پوست کاهش مییابد و طول بیشتری در بالای سر دارد. این بـه شـما این امکان را می دهد کـه سبک هاي‌ مختلف رابا محو شدن جفت کنید، از جمله pompadour.

 

می تواند تضاد جالبی بین پری مو در بالا و کناره ایجاد کند. این ترکیب مدرن و خنک اسـت و می تواند مطابق با سلیقه شـما با طول هاي‌ مختلف تغییر یابد. برای یک رویکرد ظریف تر، موها را کوتاه تر از بالا بگذارید تا ظاهر ترکیبی تری داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید: چه مدل ریش هایی به چه صورت هایی می آید؟ +عکس

 

در پایان

مدل مو تاثیر زیادی در چهره شـما خواهد گذاشت و از همین رو انتخاب مدل مو نقش بسازی در زیباتر شدن شخص دارد.

جدیدترین مطالب سایت