روش هایی برای کوتاه کردن موهای خود

روش هایی برای کوتاه کردن موهای خود

چگونه موهایمان را کوتاه کنیم ؟ 

 

برای کوتاه کردن مو هاي خود از طریق خودتان کافیست به چند روش و مضمون دقت کنید در ادامه میتوانید تالاب را دنبال نمایید. 

 

آیا تا به حال تلاش کرده اید موهایتان را در خانه خودتان کوتاه کنید؟

 

طبق معمول نتیجه کوتاه کردن مو افتضاح میشود. این چالش برای خیلی از ما پیش آمده هست که از مدل موهای مان خوشمان نمی‌آید و فکر میکنیم با یک قیچی همه ی مشکلات برطرف شده و مدل موی جدیدی خواهیم داشت اما نتیجه با تصورات ما خیلی فرق دارد.

 

همه ی وقت این چنین نخواهد بود، کارهایی هست که شما خودتان میتوانید در خانه انجام دهید حتی کوتاه کردن مو که کار سختی بنظر می‌رسد، ساده باشد.

 

هرچند ما بشما توصیه نمی‌کنیم موها را در خانه کوتاه کنید. توصیه ما بشما همه ی وقت مراجعه به آرایشگر حرفه اي هست.

روش هایی برای کوتاه کردن موهای خود

این نکات را هنگام کوتاه کردن مو در خانه رعایت کنید :

 

۱ » موهایتان را خیس نکنید : 

موهایتان را در حالی‌که خشک میباشند کوتاه کنید یا در برترین حالت وقتی از حمام خارج شدید آن رابا حوله خشک کرده وموهای مرطوب را کوتاه کنید.

 

۲ » از قیچی هاي کوچک برای کوتاه کردن مو بهرهگیری کنید : 

شما یک آرایشگر خبره نیستید که بتوانید با انواع قیچی کار کنید، بنابر این برترین کار این هست که یک قیچی کوچک و تیز انتخاب کرده تا بادقت بیشتری بتوانید موهایتان را کوتاه کنید. شما باید قیچی در دست بگیرید که کار کردن با آن برایتان آسان باشد.

 

۳ » مدل موهایتان را حفظ کنید : 

کوتاه کردن مو همه ی وقت با تغییر مدل آن همراه نیست. اگر فقط می‌خواهید مو را یکدست کنید و نوک آنرا کمی کوتاه کنید اینکار را مقدور هست، خودتان انجام دهید اما اجرای یک مدل موی اخیر و متمایز چیزی نیست که براحتی در خانه انجام شود.

 

۴ » فقط جاهایی راکه میبینید کوتاه کنید : 

باید سعی کنید موها در دیدرس باشد، از آینه برای مو هاي پشت سر بهرهگیری نکنید با اینکار نمی‌توانید انها را یکدست کوتاه کنید.

 

برترین کاراینست که همه ی موها را پشت سر جمع کرده و ببندید، کش بعدی را در جایی که میخواهید موها را کوتاه کنید ببندید، حالا می‌توانید با نگه داشتن دسته جمع شده اندکی که میخواهید را کوتاه کنید.

 

آنگاه موها را باز کرده و دورتان بریزید و هم اندازه بودن آنرا چک کنید، اگر جایی ناهمسانی وجود داشت، آنرا یکسان سازی کنید.

 

روش دیگر اینست که موها را بالای سر ببندید و همین کار را انجام دهید ، یعنی دسته موها را بالای سرتان گرفته و کوتاه کنید، با این روش مو مدل دیگری کوتاه خواهد شد و حالت کوتاهی یکدست را نخواهد داشت.

 

همین کار را میتوانید با مو هاي جلوی سر هم انجام دهید و چتری ها را کوتاه کنید. برای کوتاه کردن چتری قیچی را مستقیم نگیرید. سعی کنید سر قیچی کمی به سوی سقف باشدتا چتری ها نرم و مرتب بایستند و رو به بیرون قرار نگیرند.

 

جدیدترین مطالب سایت