مدل موهای دخترانه نوروزی 1403 + عکس

مدل موهای دخترانه نوروزی 1403 + عکس

مدل موهای دخترانه نوروزی : دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از جدید ترین مدل مو هاي دخترانه برای عید نوروز 1403 را منتشر کرده ایم.

 

11 بهترین ایده رنگ مو برای بلوندها

با طولانی شدن روزها و گرمتر شدن هوا، تقریبا غیرممکن اسـت کـه رویای روزهایی را کـه در بیرون از خانه سپری می کنید، غرق در آفتاب و شرکت در تمام فعالیت‌هاي‌ سرگرم‌کننده آینده نباشید.

 

اما مطمئناً قبل از این کـه فصل بـه طور رسمی فرا برسد، ممکن اسـت بـه دنبال راه هایي برای تغییر ظاهر خود نیز باشید. و اگر شـما هم مثل ما هستید، چیزهای کمی بـه اندازه انتخاب یک رنگ موی روشن جدید رضایت بخش هستند.

 

در جایی کـه پاییز و زمستان بـه عنوان مشوق یال‌هاي‌ تیره‌تر شناخته میشوند، بهار و تابستان ایده‌هایي برای رنگ‌هاي‌ روشن‌تر هستند. با درنظر گرفتن این موضوع، ما با افراد معروف رنگ آمیزی گپ زدیم تا 11 بهترین ایده رنگ مو بلوند را مشخص کنیم. انها را در زیر بررسی کنید.

 

بیشتر بخوانید: 10 مدل رنگ مو فانتزی زنانه و دخترانه

 

1. قطعات پول

مدل موهای دخترانه نوروزی 1402 + عکس

درسال‌هاي‌ اخیر، A-listers مانند بیانسه و کلوئه کارداشیان پول‌هاي‌ زیادی را محبوب کرده‌اند. شارون دورام، رنگ‌ساز استاد شارون دورام کالر در سالی هرشبرگر، میگوید: «[این] یک راه راحت و سرگرم‌کننده برای افزودن کمی ادویه بیشتر بـه موهایتان اسـت. این شامل برداشتن تکه‌هاي‌ موی جلویی و قاب‌بندی صورت و رنگ کردن ان‌ها بـه رنگی متفاوت از بقیه سر اسـت.»

 

بـه گفته مو حرفه اي، محبوب ترین پول در حال حاضر بلوند پلاتینی اسـت، اگر چه رنگ هاي‌ روشن و غیرمنتظره مانند صورتی نئون رایج تر می شود.

 

دورام میگوید: «برای داشتن این ظاهر، از آرایشگر خود بخواهید تا رشته‌هاي‌ متضاد قاب چهره را بـه رنگ دیگری رنگ کند.

 

یک چیز دیگر: جاناتان کلمبینی، رنگ موی معروف و سفیر لورآل پاریس، اشاره می کند کـه قطعات پولی با کنتراست بالا بهترین ظاهر را دارند. بنابر این، هنگام انتخاب رنگ، مطمئن شوید کـه حداقل چند سایه از بقیه موهایتان فاصله دارد.

 

2. بلوند پلاتینیوم

مدل موهای دخترانه نوروزی 1402 + عکس

مدل موهای دخترانه نوروزی

 

بلوند پلاتینیوم مورد علاقه همیشه روشن ترین رنگ در طیف بلوند اسـت. برای رسیدن بـه ان؛ ریتا هازان، رنگ‌ساز معروف مو، می گوید کـه سفیدکننده و صبر کلید اصلی اسـت.

 

او میگوید: برای این کـه بـه این سبک باشید، باید مو هاي طبیعی خودرا سفید کنید. هر بافت و نوع مویی می تواند مو هاي آن ها را سفید کند، اما بـه مرور زمان بسیار آسیب رسان اسـت. دلیل ان این اسـت کـه سفید کننده رنگدانه طبیعی مو هاي شـما را از بین می‌برد و بـه این ترتیب ان را بـه یک سایه تقریبا سفید تبدیل می کند.

 

هازان می گوید: «[بعد از سفید کردن،] از یک تونر برای بـه دست آوردن رنگ دقیق مورد نظر خود استفاده کنید – از سفید فوق العاده تا بژ. وقتی رنگ موی سرشناس و سفیر برند Color Wow وارد شد، بردلی لیک بـه ما یادآوری می کند کـه بلوند پلاتینیومی رنگ مویی اسـت کـه نگه داری بالایی دارد و نیاز بـه لمس مکرر دارد.

 

او با اشاره بـه این کـه انتخاب ریشه تیره‌تر بـه طولانی‌تر شدن زمان بین قرار ملاقات‌ها کمک می کند، اغلب با ریشه‌هاي‌ کثیف بـه بهترین وجه جفت می شود تا بین پوست و موی شـما انتقال ایجاد کند.

 

3. بلوند وانیلی

مدل موهای دخترانه نوروزی 1402 + عکس

مدل موهای دخترانه نوروزی

 

بلوند وانیلی مانند بلوند پلاتینی رنگی بسیار روشن اسـت کـه دارای غنای خنثی اسـت. ریچی کانداسامی، رنگ‌ساز و عضو مجموعه R+Co می گوید: این همیشه یک انتخاب شیک اسـت و همه ی بافت‌ها می توانند این رنگ رابا توجه بـه تناسب رنگ پوست خود تجربه کنند.

 

قبل از رزرو نوبت، کانداسامی توصیه می کند کـه با متخصص رنگ آمیزی خود مشورت کنید تا مشخص شود آیا رنگ موی هدف شـما مکمل رنگ پوست، رنگ چهره و سطح چشم شـما اسـت یا خیر.

 

4. بلوند ساحلی مالیبو

مدل موهای دخترانه نوروزی 1402 + عکس

فکر کنید: بلوند دختر ساحلی کلاسیک. جاستین اندرسون، رنگ‌شناس معروف و یکی از بنیان‌گذاران dpHue، میگوید: «یک بلوند ساحلی کـه آفتاب‌بوسیده شده اسـت، همیشه الهام‌بخش رنگ‌هاي‌ تابستانی درکتاب من خواهد بود. “فقط اشاره اي بـه یک ریشه طبیعی و قفل هاي‌ روشن تا انتها.”

 

با این حال، مانند رنگ‌هاي‌ پلاتینیوم و بلوند روشن‌تر، همیشه یک کار رنگ آمیزی یک بار انجام نمیشود و ممکن اسـت برای رسیدن بـه ان یک جلسه دوم طول بکشد.

 

لیک میگوید برای تطبیق رنگ با خود، عکسی از بلوند باربی بیاورید و از آرایشگرتان بخواهید ان را سفارشی کند تا با بافت مو و رنگ پوست شـما ترکیب شود. او می افزاید: “حتماً بـه آرایشگر خود بگویید کـه هدف شـما این اسـت کـه درخشان و آفتاب گیر بـه نظر برسید.”

 

بیشتر بخوانید: معرفی 10 مدل و رنگ موی برتر

 

5. باترکریم بلوند

مدل موهای دخترانه نوروزی 1402 + عکس

مدل موهای دخترانه نوروزی

 

بلوند باترکرم کمتر بـه ابعاد و بیشتر مربوط بـه رنگ موی روشن و کرمی اسـت. الکس براونسل، رنگ‌شناس معروف کـه یکی از بنیان‌گذاران و مدیر خلاق Bleach اسـت، میگوید: این یک سایه عالی برای کسانی اسـت کـه رنگ موی طبیعی کمی تیره‌تر دارند، زیرا برای داشتن این ظاهر نیازی بـه روشن کردن مو هاي خود بـه پلاتینیوم مطلق ندارند.

 

نکته کلیدی برای میخ زدن بـه این سایه گرم و روشن این اسـت کـه تن رنگی شـما بـه کمال برسد. او می گوید: اگر بـه سالن میروید، از آرایشگرتان یک بلوند خنثی با ته‌رنگ‌هاي‌ گرم بخواهید – این باعث میشود کـه ان را فوق‌العاده خامه‌اي و طبیعی و بدون برنجی بـه نظر برسانید.

 

6. بلوند نرم

مدل موهای دخترانه نوروزی 1402 + عکس

نیکی لي، رنگارنگ مو معروف گارنیر، از سالن Nine Zero One، میگوید کـه بلوند نرم‌ تر از بلوند باترکرم، رنگ بلوند نرم با پایه‌هاي‌ سفید روشن همراه با کمی کرم مشخص می شود.

 

برای بازسازی ظاهر، لي میگوید از رنگ‌ساز خود بخواهید یک «انتهای بلوند یکدست با نوک بالا، و یک شکستگی پایه برای ترکیب ریشه با هایلایت‌ها» از رنگ‌سازتان بخواهید. با این حال، از آنجایی کـه همه ی رنگ‌گرایان تصور کمی متفاوت از معنای ان دارند، او توصیه می کند عکسهای را برای پشتیبان‌گیری بیاورید.

 

7. بلوند مسی

مدل موهای دخترانه نوروزی 1402 + عکس

مدل موهای دخترانه نوروزی

 

بلوند مسی کـه بـه نام بلوند توت فرنگی یا بلوند هلویی نیز شناخته می شود، رنگی با درجه بالا برای چندین رنگ نویس اسـت کـه با انها صحبت کرده اسـت.

 

دورام میگوید این بلوند هلویی، بلوندی گرم با رنگ‌هاي‌ قرمز مایل بـه نارنجی اسـت. بهتر از همه ی، می توان ان را بر اساس رنگ پوست و نوع موی شـما طراحی کرد، بنابر این ایده‌اي برای رنگ موی بلوند اسـت کـه برای هرکسی مناسب اسـت.

 

دورام می‌افزاید: «حتی اگر با پایه‌هاي‌ سبزه شروع می کنید، لازم نیست موها بـه رنگ بلوند یخی‌تر تون شوند تا رنگ مناسبی بـه دست آورند.» “از آنجایی کـه در سمت گرمتر اسـت، کسانی کـه تن هاي‌ زرد یا طلایی بیشتری دارند می توانند بـه این رنگ دست پیدا کنند.”

 

در مورد چگونگی دستیابی بـه ان؛ براونسل، کـه از طرفداران پر و پا قرص رنگ موی بلوند با رنگ مسی نیز هست، میگوید از آرایشگر خود بخواهید «یک بلوند گرم و متعادل با رنگ مسی».

 

8. بروند

مدل موهای دخترانه نوروزی 1402 + عکس

اگر آماده نیستید کـه کاملاً بلوند شوید اما میخواهید بـه ترند مو هاي آفتاب‌بوس‌شده وارد شوید، لیک این «بین» عالی را برای بلوند و سبزه توصیه می کند. اندرسون موافق اسـت و اشاره می کند کـه “این یک ظاهر بدون زحمت، اما ابعادی اسـت کـه می تواند برای تعداد زیادی از چهره ها مناسب باشد.”

 

بهتر از همه ی، تعمیر و نگه داری کم اسـت. با این اوصاف، دورام میگوید این بهترین کار را روی سبزه‌هایي دارد کـه بـه دنبال بلوند شدن هستند.

 

او توضیح میدهد: در حالی کـه من این رنگ را روی همه ی انواع مو دوست دارم، اما این رنگ برای آنهایی کـه سبزه‌هاي‌ طبیعی هستند بهترین کار را دارد، زیرا ریشه‌هاي‌ تیره‌تر ان‌ها بـه اسانی می تواند باهم ترکیب شود. “اگر شـما یک بلوند طبیعی هستید، باید عده اي از هایلایت هاي‌ سبزه را اضافه کنید تا رنگ را عمیق تر کنید.”

 

در هر صورت، او می گوید بهترین راه برای رسیدن بـه ایده رنگ مو بلوند این اسـت کـه از رنگارست خود یک بالیاژ با ترکیبی از سایه هاي‌ سبزه و بلوند بـه همراه ریشه سایه بخواهید.

 

9. بلوند طلایی

مدل موهای دخترانه نوروزی 1402 + عکس

مدل موهای دخترانه نوروزی

 

بلوند طلایی کـه بـه ان بلوند عسلی نیز گفته میشود، گرما را از خود متصاعد می کند، بدون این کـه بـه سبک و روشنی کرم کره باشد. براونسل می گوید: «این انتخاب واقعاً خوبی برای افرادی اسـت کـه موهایی بـه طور طبیعی تیره‌تر دارند تا بـه بلوند تبدیل شوند.

 

برای امتیاز دادن بـه ظاهر، او می گوید از آرایشگرتان یک بلوند طلایی تمام عیار بخواهید. او پیشنهاد میکند: یا یک بالیاژ نرم و رنگ‌آمیزی شده با دست را امتحان کنید – اکنون بـه ان یخ زدگی می گویند. با این حال، اگر می خواهید بـه تدریج بـه این بلوند تبدیل شوید، از هایلایت هاي‌ فریم چهره دراین سایه بخواهید.

 

10. بلوند مروارید

مدل موهای دخترانه نوروزی 1402 + عکس

بلوند مرواریدی تقریبا رنگین کمانی کـه مستقیماً از یک افسانه بـه نظر می رسد. براونسل می گوید: با ته‌رنگ‌هاي‌ بنفش صورتی درخشان کـه وقتی نور را جذب میکنند خیره‌کننده بـه نظر می رسند، این یک پیچش منحصر بـه فرد در بلوند نقره‌اي اسـت.

 

“این برای هر شخصی کـه می‌خواهد یک سایه بلوند کـه بـه سختی می تواند مشخص شود مناسب اسـت: آیا صورتی اسـت؟ نقره اي اسـت؟ آیا بلوند اسـت؟ مروارید اسـت!”

 

با این حال، مانند پلاتین، مو هاي شـما باید بسیار بسیار روشن باشد تا ظاهری زیبا داشته باشید. براونسل می گوید: آماده باشید موهایتان را برای این یکی بـه رنگ زرد کم‌رنگ روشن کنید. اگر آرایشگرتان می گوید کـه این امکان برای شـما وجوددارد، از آن ها یک پایه بلوند یکدست و یخی – بدون رنگ زرد – با درخششی از مروارید کمانی بخواهید.

 

11. بلوند سفید یخی

مدل موهای دخترانه نوروزی 1402 + عکس

مدل موهای دخترانه نوروزی

 

اگر ایده مو هاي بلوند فوق‌العاده را دوست دارید، اما بـه دنبال رنگی کمانی یا رنگین‌آمیزی کامل نیستید، کلمبینی توصیه می کند کـه بلوند یخی را انتخاب کنید.

 

او می گوید: «این سایه من را بـه یاد ان دختر موج سواری می اندازد کـه در ساحل زندگی می کند و نفس می‌کشد، یا نمیکند، اما ظاهر ان را می‌خواهد. این رنگ‌هاي‌ سردتر و رنگ‌هاي‌ خنثی را بـه شـما میدهد و روی مو هاي با بافت ظریف تا متوسط با موج طبیعی یا کاملا صاف بـه نظر میرسد.

 

با این حال، براونسل میگوید کـه در مدل‌هاي‌ موی بسیار نزدیک نیز عالی بـه نظر می رسد. برای بـه دست آوردن ظاهر، او پیشنهاد می کند با یک مشاوره شروع کنید.

 

او می گوید: “شـما برای این ظاهر یخی بـه یک پایه بلوند فوق العاده روشن نیاز دارید، بنابر این اگر آرایشگر شـما می گوید کـه این برای مو هاي شـما قابل دستیابی اسـت، از انها یک بلوند روشن و سفید بدون هیچ نشانه اي از گرما باقیمانده بخواهید.”

 

بیشتر بخوانید: معرفی جدیدترین رنگ موی سال

 

در پایان

تغییر رنگ موهایتان میتواند چهره اي جذابتر و زیباتر بـه شـما ببخشد. با آمدن سال جدید در همه ی دنیا رنگ جدید برای لباس، مو و دکوراسیون از سوی کارشناسان دنیای مد و هنر و برخی برندهای خاص معرفی می شود.

جدیدترین مطالب سایت