آشنایی با رنگ موهای گیاهی در خانه

آشنایی با رنگ موهای گیاهی در خانه

آشنایی با رنگ موهای گیاهیپوشاندن مو های سفید

 

با ورود رنگ هاي شیمیای در آرایشگاها و نیز در دسترس مردم باعث شده دیگر از رنگ هاي پر خاصیت گیاهی بهرهگیری کمتری شود.

 

برای پوشاندن مو هاي سفید در منزل و با رنگ گیاهی، راه‌هاي زیادی وجود دارد که در ادامه با برترین، موثرترین و در دسترس‌ترین آن‌ها آشنا خواهید شد.

 

چای سیاه 

یک رنگ موی طبیعی مخصوص پوشاندن رنگ سفید موها.

 

یک قاشق غذاخوری چای سیاه 

یک فنجان آب

 

چای را در یک فنجان آب بجوشانید و اجازه دهید تا چند دقیقه در آن بماند و استراحت کند. بعد از این که سرد شد، مو هاي سفیدتان را به این محلول آغشته کنید و بعد با آب بشویید. اینکار را هر دو هفته یک‌بار تکرار کنید تا تمام مو هاي سفید رنگ بگیرند.

 

حنا 

۲ قاشق چایخوری برگ چای سیاه 

۴ قاشق غذاخوری پودر خالص حنا 

یک قاشق غذاخوری آبلیمو

 

حنا را در یک فنجان آب بریزید و اجازه دهید چند ساعت تا یک شب در آن خیس بخورد. چای سیاه را هم در یک فنجان آب بجوشانید و بعد از این که سرد شد، آن را به حنا اضافه کنید. سپس آبلیمو را به آن اضافه نمایید و هم بزنید تا مفید مخلوط شوند.

 

این رنگ مو را یک ساعت روی موهایتان بمالید و بعد با آب و شامپو بشویید و هر ماه آن را تکرار کنید تا سفیدی موهایتان را به طور کامل بپوشاند.

 

مریم گلی 

چند عدد برگ مریم گلی را در ۲ فنجان آب بجوشانید و بگذارید تا سرد شود. سپس موهایتان را به آن آغشته کنید و بعد از دو ساعت آن را بشویید. مریم گلی یکی از موثرترین رنگ مو هاي طبیعی برای مو هاي سفید و خاکستری هست.

 

قهوه 

یک ظرف بزرگ قهوه خالص را دم کنید و اجازه دهید تا قهوه‌تان کاملا غلیظ شود. بعد از این که سرد شد، موهایتان را به آن آغشته کنید و اجازه دهید تا ۲۰ دقیقه روی موهایتان باقی بماند و بعد با آب بشویید.

 

این رنگ مو برای پوشاندن سفیدی موها بسیار بینظیر هست و همینطور رنگ قهوه‌اي بسیار خوشرنگی هم در موهایتان ایجاد میکند. آن را هر هفته دو بار تکرار کنید تا برترین نتیجه را بگیرید.

 

رزماری و مریم گلی 

یک فنجان برگ مریم گلی 

۳ تا ۴ قطره روغن رزماری 

۲ فنجان آب

 

به گزارش تالاب:برگ مریم گلی را در ۲ فنجان آب بجوشانید و بعد از این که سرد شد، روغن رزماری را به آن اضافه کنید. این رنگ مو را ۱۰ دقیقه در موهایتان ماساژ دهید و بعد اجازه دهید تا ۱۰ دقیقه دیگر هم روی آن باقی بماند و بعد بشویید.

 

جدیدترین مطالب سایت