طراحی ناخن با مدل حیوانات وحشی + 14 مدل ناخن

مجموعه : ناخن و زیبایی
طراحی ناخن با مدل حیوانات وحشی + 14 مدل ناخن

دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب طراحی ناخن با مدل حیوانات وحشی را خواهید دید که بـه شـما کمک میکند دستانی جذاب و زیباتر داشته باشید.

 

ایده های طراحی ناخن با مدل حیوانات وحشی

 این طرح‌هاي‌ وحشی بـه طور یکسان در TikTok و Instagram با میلیونها اشاره بـه این روند در شبکه‌هاي‌ اجتماعی در حال افزایش هستند. در حالی‌که بی شک چند نمونه از مانیکورهای چاپ حیوانی را در فید خود مرور خواهید کرد، ما میخواهیم بـه شـما در مورد این روند لاک ناخن شروع کنید. 

 

1. مانیکور پوست مار پاستلی چند رنگ با لهجه های نگینی

مانیکور پوست مار پاستلی چند رنگ با لهجه های نگینی

ناخن هاي‌ پوست مار بـه سمت چپ و راست ظاهر میشوند. در حالی‌که پالت هاي‌ رنگی خنثی با همه ی چیز مطابقت دارند، ما نمی‌توانیم ظاهر این ناخن هاي‌ پاستلی پوست مار را دوست نداشته باشیم. با رنگ‌هاي‌ گرم و سرد، بـه جز سنگ‌هاي‌ قیمتی هماهنگ، نمی‌توانستیم کاری نکنیم.

 


✅ مطالب مشابه: 30 طرح زیبای ناخن که باید در بهار امسال امتحان کنید


 

2. مانیکور چند رنگ با طرح نمای نزدیک بال پروانه

مانیکور چند رنگ با طرح نمای نزدیک بال پروانه

در حالی‌که ناخن‌هاي‌ طرح حیوانی اغلب با گربه‌هاي‌ بزرگ و گورخرها صحبت میکنند، ما این جا هستیم تا بـه شـما یادآوری کنیم که می توانید هرگونه طرحی را در مانتی خود بیاورید. مورد در نقطه؟ این ناخن هاي‌ عجیب‌وغریب بال پروانه که بـه لطف رویکرد نزدیک خود احساس تازگی می کنند.

 

3. مانیکور نامتناسب با ناخن های گورخری، زرافه ای و پلنگی و ناخن های مشکی یکدست

مانیکور نامتناسب با ناخن های گورخری، زرافه ای و پلنگی و ناخن های مشکی یکدست

البته، اگر بـه ظاهر پرینت‌هاي‌ حیوانات کلاسیک علاقه دارید، همیشه میتوانید از بیانیه‌اي جاودانه استفاده کنید. اگر در انتخاب فقط یک چاپ مشکل دارید، از ترکیب و تطبیق چند چاپ نترسید. برای این که انها احساس منسجم کنند، سعی کنید روی هر ناخن رابا یک کت مات بپوشانید.

 

4. طراحی ناخن چند رنگ ناهماهنگ با شکلک، گل، فلس، ابر و چاپ گورخر

طراحی ناخن چند رنگ ناهماهنگ با شکلک، گل، فلس، ابر و چاپ گورخر

برای بیان یک بیانیه لازم نیست روی هر ناخن چاپ حیوانی بزنید. در این جا، می توانید ببینید که چگونه ترکیب یک زن و شوهر از پرینت‌هاي‌ حیوانی با دیگر گرایش‌هاي‌ محبوب مانند ستاره‌هاي‌ درخشان، قیچی‌ها، و ناخن‌هاي‌ صورت‌خنده می تواند تاثیر بسیار رنگی ایجاد کند.

 

5. طراحی ناخن با مقیاس تمساح سبز تیره

طراحی ناخن با مقیاس تمساح سبز تیره

بـه دنبال یک ایده مانیکور با چاپ حیوانی خوش خلق تر هستید؟ این هنر ناخن با چاپ کروک سبز زیتونی و مشکی را کپی کنید، که بـه لطف روکش فوق العاده براقش، احساس خنکی خاصی دارد.

 

6. مانیکور خنثی با خطوط پلنگی صورتی، آبی، سبز پاستلی و زرد

مانیکور خنثی با خطوط پلنگی صورتی، آبی، سبز پاستلی و زرد

آیا امیدوارید ایده اي برای هنر ناخن با چاپ حیوانی با کار آسان انجام دهید؟ این گزینه رنگارنگ را بررسی کنید. می خواهید با یک پایه خنثی شروع کنید، سپس پس از خشک شدن، یک خط رنگ را وسط هر ناخن بکشید. پس ازآن، با استفاده از یک برس ناخن با آستر، اشکال کوچک سیاهی را اضافه کنید تا لکه هاي‌ پلنگی ایجاد کنید. برای ظاهر نهایی با کت تاپ بـه اتمام برسانید.

 

7. مانیکور پوست مار نئون صورتی و سبز

مانیکور پوست مار نئون صورتی و سبز

ما زمانی را دوست داریم که ناخن‌کارها طرح‌هاي‌ حیوانی رابا رنگ‌هاي‌ شاد و جسور دوباره تصور کنند. این مانی با چاپ سرخابی و مار سبز بـه طور خاص ظاهر میشود، و انتخاب رنگ ها از یک طرف برعکس طرف دیگر ظاهری جذاب ودر عین حال منسجم ایجاد میکند.

 


✅ مطالب مشابه: 40 طرح و مدل جدید ناخن بهاری + عکس


 

8. مانیکور نئون پلنگی

مانیکور نئون پلنگی

برای داشتن ظاهری مینیمالیستی با طرح ناخن، پایه اي شفاف یا شفاف با لکه هاي‌ پلنگی انتخاب کنید. کمی رنگ بـه آن‌ها اضافه کنید تا یک مانی ساده ودر عین حال بیان‌کننده داشته باشید.

 

9. مانیکور ببری قهوه ای و مشکی

مانیکور ببری قهوه ای و مشکی

نشان دهید که باحال ترین گربه شهر با طرحی از نقش ببر خنثی هستید. پیچیدگی راه راه ها می تواند دشوار باشد، بنابر این توصیه می‌کنیم برای بهترین نتیجه، این عکس را بـه عنوان الهام بخش قرار ملاقات بعدی ناخن خود بگیرید.

 

10. مانیکور ناهماهنگ چند رنگ با طرح های پاپایا و گورخر

مانیکور ناهماهنگ چند رنگ با طرح های پاپایا و گورخر

ما هرگز از رنگ‌ها دوری نمیکنیم، بنابر این این ظاهر جسورانه ناخن پاپایا و طرح حیوانی انتزاعی ما را متوقف کرد.

 

11. مانیکور لاک پشتی با لهجه های سفید انتزاعی

مانیکور لاک پشتی با لهجه های سفید انتزاعی

لاک لاک پشت همیشه در همه ی جا از مانیکور گرفته تا عینک آفتابی وجوددارد و ثابت می‌کند که یکی از همه ی کاره ترین چاپ هاي‌ حیوانات اسـت. با اضافه کردن چند طرح انتزاعی با پولیش سفید، آنرا تکان دهید ودر عین حال خنثی نگه دارید.

 

12. ناخن های استیلتو با نوک فرانسوی پوست مار رنگارنگ

ناخن های استیلتو با نوک فرانسوی پوست مار رنگارنگ

ناخن‌هاي‌ استایلتو تند هستند و چاپ مار نیز تند هستند، بنابر این این مانیکور تیز و رنگارنگ با چاپ حیوانی بسیار خشن بـه نظر میرسد.

 

13. مانیکور نوک فرانسوی طرح‌دار نامتناسب با شکلک‌ها، نقطه‌ها، پیزلی و چاپ گاو

مانیکور نوک فرانسوی طرح‌دار نامتناسب با شکلک‌ها، نقطه‌ها، پیزلی و چاپ گاو

بـه یاد داشته باشید: ناخن هاي‌ نامتناسب برای سال 2023 بسیار جذاب هستند، بنابر این این مانیکور با رنگ صورتی گاوی در مد اسـت.

 

14. مانیکور با دو طرح گل و سه ناخن چاپ گاوی انتزاعی

مانیکور با دو طرح گل و سه ناخن چاپ گاوی انتزاعی

برای یک مانیکور با چاپ حیوانی که دارای پرینت گاوی برجسته‌تر اسـت بدون این که انحصاری باشد، سعی کنید چندین ناخن را بـه صورت انتزاعی درنظر بگیرید، سپس یک پس‌زمینه پاستلی با طرح گل روی بقیه انتخاب کنید. چه در شهر زندگی کنید و چه در کشور، این ظاهر مطمئناً با حال و هوای تازه مزرعه خود شـما را شاد می‌کند.

 


✅ مطالب مشابه: جدیدترین مدل های طرح ناخن برای روز عروسی


 

در پایان

یکی از خوبی هاي‌ هنر این اسـت که هر زمان می‌توان چیز جدیدی ازآن بیرون آورد و روش هاي‌ جدید را برای خلق آثاری نو بـه کار برد. لاک زدن هم جزو آن دسته از هنرهایی اسـت که می‌توان با کمی خلاقیت، طرح هاي‌ فوق العاده زیبایی ازآن خلق کرد.

جدیدترین مطالب سایت