50 ایده ترسناک و جالب برای مدل ناخن هالووین

مجموعه : ناخن و زیبایی
50 ایده ترسناک و جالب برای مدل ناخن هالووین

ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از مدل هاي‌ طراحی ناخن مانند ناخن هاي‌ بادام شکل بلند با نوک هاي‌ فرانسوی چکه اي سیاه، سفید و نارنجی و طراحی ناخن عنکبوتی برای هالووین را منتشر کرده ایم.

 

مدل های جدید طراحی ناخن هالووین

بالاخره فصل شبح وار فرا رسید، بـه این معنی کـه زمان آن رسیده اسـت کـه آرایش شبح وار دلخواه خود و مهمتر از همه ی، ناخن هاي‌ هالووین خودرا آماده و کامل کنید. فرقی نمی کند با یک لباس مفصل، با مدل موی هالووین و آرایش جادوگر، زامبی‌ها یا شیطنت‌ها، یا ترجیح میدهید لباس نپوشید، ناخن‌ها راهی سرگرم‌کننده برای جشن گرفتن تعطیلات جن زده اسـت.

 

بدون توجه بـه سبک شـما، مجموعه اي برای شـما وجوددارد – از ایده هاي‌ کلاسیک ناخن پاییزی گرفته تا مانیکورهای مشکی و نارنجی جشن و هنر ناخن کدو حلوایی.

 

1. نکات فرانسوی تار عنکبوت

نکات فرانسوی تار عنکبوت

زرق و برق و تاریکی با این طراحی ناخن فرانسوی زیبا و تار عنکبوت دیده می شود. ما عاشق افزودن کریستال نقره هستیم کـه این تصور را ایجاد می کند کـه یک قطره شبنم درخشان از یک شبکه خیس میوفتد.

 


مطالب مشابه: بهترین طرح های ناخن برای شهریور «22 ایده ناخن»


 

2. ارواح لباس پوشیده

ارواح لباس پوشیده

احتمالاً بامزه‌ترین ارواح کوچکی کـه تا بـه حال دیده‌ایم متعلق بـه این دسته از ناخن‌ها هستند. ارواح همگی برای ترفند یا درمان در زیر یک آسمان پرستاره، لباس جادوگر، خون آشام، جک و فانوس و فرانکنشتاین را بـه تن کرده اند.

 

3. ستاره های متالیک

ستاره های متالیک

این ظاهر از ناخن هاي‌ چهارم جولای با تمام ستاره ها و راه راه ها وام گرفته شده اسـت. نوک فویل طلایی نارنجی همراه با نقره‌اي و مشکی بـه‌عنوان تم هالووین خوانده می شود، بدون این کـه عنکبوت‌ها، غم‌انگیزها و ارواح را کاملاً نشان دهند.

 

4. ذرت آب نبات

ذرت آب نبات

هیچ چیز مانند آب نبات هالووین را فریاد نمیزند. این میخ هاي‌ ذرت آب نباتی برداشتی سلیقه اي از شب یادگاران اسـت و فقط بـه چند رنگ لاک نارنجی و یک دست ثابت برای تکرار نیاز دارند.

 

5. فرانکنشتاین فرانسوی

فرانکنشتاین فرانسوی

اگر فرانکشتاین برای مانیکور بـه سالن می رفت، یقیناً این ظاهر را پیدا میکرد. دوخت مشخص همراه با نوک فرانسوی سیبی آب نباتی، یک پیچ و تاب سرگرم کننده در رنگ سبز روشن کلاسیک اسـت کـه وقتی هیولاها بـه ذهن ما می‌آیند بـه آن فکر میکنیم.

 

6. Itty Bitty Bats

Itty Bitty Bats

برای بازسازی طرح ساده ناخن هالووین هنرمند ناخن امی ترن، از یک خلال دندان آغشته بـه لاک ناخن سیاه برای ایجاد نقاط خفاش استفاده کنید. از آنجا، نقاط را بـه هم وصل کنید، بال‌هاي‌ کشیده و بدنه‌اي بـه شکل الماس ایجاد کنید.

 

7. چرخش شبح وار

چرخش شبح وار

این مانوی ناهماهنگ کاملاً حال و هوای ظریف The Nightmare Before Christmas را ایجاد می کند. نوک هاي‌ فرانسوی راه راه سیاه و سفید بـه سبک جک اسکلینگتون و چرخش هاي‌ چشمگیر مورد علاقه ما هستند.

 

8. فیلم ترسناک مانی

فیلم ترسناک مانی

فیلم‌ها الهام‌بخش زیبایی بی‌پایانی بـه ما می دهند «بـه ناخن‌هاي‌ باربی فکر کنید»؛ پس چرا تلنگرهای ترسناک مورد علاقه‌تان رابا هنر ناخن الهام‌گرفته هدایت نکنید؟ این ظاهر از یک طرف دارای نشان کلاسیک Ghostbusters و Slimer اسـت، در حالی کـه از طرف دیگر طرح کلی و چشم شخصیت مشهور Candyman را نشان می‌دهد.

 

9. ارواح روی یک شبکه

ارواح روی یک شبکه

توری هاي‌ نارنجی روشن و چهارخانه اي همراه با نوک فرانسوی مشکی ترکیبی فوق العاده خوب اسـت. ارواح نقاشی شده با دست شایان ستایش را اضافه کنید و طراحی حتی بهتر می شود.

 

10. هنر ناخن Ghostface

هنر ناخن Ghostface

فیلم ترسناک مورد علاقه شـما چیست؟ اگر Scream اسـت، پس باید این مانی را برای قرار بعدی خود نشانه گذاری کنید. نوک هاي‌ فرانسوی راه راه مواج، سیاه و سفید، پرتره شبح وار Ghostface و سلاح انتخابی وی را تحسین می کند.

 

11. وب های فضایی

وب های فضایی

تار عنکبوت کـه بـه عنوان نمادی از هالووین بـه طور جهانی پذیرفته شده اسـت، برای اکثر ناخن‌کاران مبتدی طرحی مورد توجه بوده اسـت. این مانیکور فضایی ظریف و منفی الگو را بـه خود می گیرد «کـه دارای شیب بنفش اسـت» می‌تواند با هر محیط اداری یا لباسی کار کند. بـه علاوه، تنها چیزی کـه برای زنده کردن آن نیاز دارید یک خلال دندان و پولیش دلخواهتان اسـت.

 

12. قطره طلا

قطره طلا

خون جعلی برای هالووین همان آتش بازی در چهارم ژوئیه اسـت. این مانیکور قطره چکان مقدار مناسبی از کیچ و کلاسیک اسـت. برای خودتان، از یک خلال دندان با یک قطره سنگین پولیش در انتهای آن استفاده کنید. آنرا روی ناخن خود بکشید و بـه آرامی بـه سمت کوتیکول بکشید تا ظاهری چکه ایجاد کند.

 

13. دهه 80-شیک

دهه 80-شیک

هالووین زمان مناسبی برای بازگرداندن آن بـه دوران رترو مورد علاقه شماست. این مانوی فضایی منفی با رنگ‌هاي‌ لطیف، الهام‌بخش نهایی اسـت کـه همان‌ گونه با دهه 80 مطابقت دارد، اما با ظاهری ظریف‌تر.

 

14. شعله های سیاه

شعله های سیاه

ممکن اسـت این نخستین چیزی نباشد کـه هنگام فکر کردن بـه هالووین بـه ذهنت ان خطور می کند «مگر این کـه از طرفداران هوکوس پوکوس باشید»؛ اما این میخ هاي‌ شعله مشکی حال و هوای ترسناکی را ایجاد می کنند. ما عاشق سبک بادامی شکل و نحوه تقلید منحنی ها از شعله هاي‌ آتش هستیم. برای ساختن شعله هاي‌ خود، از یک خلال دندان یا قلم پولیش برای ترسیم شعله خود استفاده کنید و سپس بـه آرامی آنرا پر کنید.

 

15. Día de los Muertos «روز مردگان»

Día de los Muertos «روز مردگان»

برای کسانی کـه Día de los Muertos «روز مردگان» را جشن میگیرند، این طرح ارزش توجه دارد. طراحی الهام گرفته از جمجمه قندی بـه یک دست ثابت نیاز دارد، بنابر این ممکن اسـت بخواهید یک قرار ملاقات برای این ظاهر ناخن مناسب با اسکرین شات رزرو کنید.

 

16. بیانیه خونین ناخن

بیانیه خونین ناخن

کسانی کـه قصد ندارند دراین فصل از رنگ‌هاي‌ خنثی دور شوند، این ظاهر را دوست خواهند داشت، جایی کـه تنها یک ناخن سفید شیری خون می‌چکد. این ساده اسـت، اما بسیار جسورانه و پر از شخصیت اسـت.

 

17. ارواح شبح وار

ارواح شبح وار

هالووین بدون ارواح چیست؟ این مانیکور طراحی شبح وار رابا نکات کلاسیک فرانسوی ترکیب می کند.

 

18. اسپل کستر

اسپل کستر

یک طلسم «بـه معنای واقعی کلمه» با طرح فونت استخوانی روی ناخن هاي‌ خود بیاندازید. با «شور وار» بروید یا کلمه دیگری را انتخاب کنید کـه روی انگشتانتان جا می گیرد، مانند «جادوگر بد» یا «آشکار شده».

 

19. ارواح نئون

ارواح نئون

لازم نیست هالووین تماماً غمگین و غم انگیز باشد – فقط بـه این میخ هاي‌ نئونی بـه عنوان مدرک نگاه کنید. ارواح شاد همراه با گل‌ها و قلب‌هاي‌ رنگارنگ، حس نوستالژی دهه 90 را در ما ایجاد می کنند. اگر تا بـه حال یک مانوی هالووین لیزا فرانک وجود داشته باشد، این همان می شد.

 

20. مار گوچی

مار گوچی

این مانیکور مار الهام گرفته از گوچی توسط Hang Nguyen تقریباً خیلی خوب اسـت. همه ی چیز در جزئیات اسـت. ما نمی‌توانیم از خیره شدن بـه پایه لاکی شفاف نیمه شفاف، روبان قرمز درخشان بدن مار شبح وار، یا زبان شکافته شده گیج کننده دست برداریم.

 

21. چکیدن چنگال های سیاه

چکیدن چنگال های سیاه

اگر بـه دنبال یک مانیکور جشن هالووین هستید کـه بـه شـما احساس شیک‌ترین خون‌آشام‌ها را بدهد، دیگر دنبال آن نباشید. این طرح ناخن براق دارای خون قرمزی اسـت کـه از نوک آن می چکد، و اگر دقت کنید، پایه مشکی در واقع یک اثر قطره اي نیز دارد.

 

22. هنر پاپ

هنر پاپ

پاپ آرت بـه این زودی ها الهام بخش ظاهر هالووین را متوقف نخواهد کرد. برای بـه ارمغان آوردن درخشندگی هاي‌ پررنگ و واضح این سبک بر روی ناخن هاي‌ خود، این نگاه را از نارینا چان هنرمند ناخن تهیه کنید. این مدرن و منظره اسـت، درست مانند یک نصب هنری پر سر و صدا.

 

23. در بخیه

در بخیه

آلیشیا تورلو یک مانیکوریست تحریریه مستقر در نیویورک اسـت و طرح‌هاي‌ او رنگارنگ و متنوع هستند، از طبیعت ماکسیمالیست تا مینیمالیست. این ناخن هاي‌ بخیه اي کـه بـه اسانی قابل بازسازی هستند بـه دسته اخیر تعلق دارند. آن‌ها شیک، عروسک‌مانند و کمی بی‌تفاوت هستند. بـه عبارت دیگر، انها برای یک هالووین ساده مناسب هستند. آیا آن ها فیلم کورالین را بـه یاد کسی می‌اندازند؟

 

24. گوری-خوب

گوری-خوب

کره چشم سه بعدی، منگنه بخیه نقره اي، و پاشش خون؟ این طرح یقیناً فقط برای شجاع ترین غول هاي‌ موجود در آنجا محفوظ اسـت.

 

25. رام قرمز

رام قرمز

این مانیکور در بهترین حالت سادگی اسـت. لاک قرمز رنگ مورد علاقه خودرا بگیرید تا پایه نازک و قرمز خونی خودرا ایجاد کنید و با رنگ آمیزی رنگ مشکی رنگ را برای بازسازی ظاهر بـه اتمام برسانید. این یک تاریکی رمانتیک اسـت و ما چیزی کم از وسواس نداریم.

 


مطالب مشابه: مدل ناخن های آبی + 14 ایده طراحی ناخن


 

26. نکات قطره ای

نکات قطره ای

این نکات فرانسوی با جریان آزاد و چکه اي در سایه هاي‌ کلاسیک هالووین سیاه، سفید و نارنجی فقط شایان ستایش هستند. ستاره‌هاي‌ براق و عنکبوت‌هاي‌ جوان حال و هوای نه چندان ترسناک ودر عین حال جشنی را ارائه می کنند.

 

27. ناخن های Peek-a-Boo

ناخن های Peek-a-Boo

می توان گفت کـه ناخن هاي‌ نارنجی و مشکی کلاسیک ترین انتخاب برای هالووین هستند. و با اضافه شدن یک شبح شیرین کـه روی یک ناخن نوک فرانسوی بـه چشم می خورد، ظاهر آن جشن‌تر میشود.

 

28. جزئیات مشکی

جزئیات مشکی

خطوط تمیز همراه با رنگ هاي‌ سیاه و سفید این طرح ناخن را بـه اندازه کافی جادویی می کند. هنرمند ناخن الیزابت گارسیا این ظاهر مانیکور را ایجاد کرد و ما را بـه این سوال وا داشت کـه چگونه این خطوط را تا این حد صاف و بی نقص کرده اسـت. حدس ما نوار راه راه ناخن اسـت، مانند نوار خط راه راه چین گلاز چین.

 

29. نگاه قمری

نگاه قمری

دراین هالووین کمی احساس عدم هماهنگی میکنید؟ ممکن اسـت بـه دلیل فازهای ماه باشد. این خلاقیت هنری کـه یادآور گرگینه اسـت، واقعاً نابغه اسـت و ممکن اسـت اضافه کنیم، مناسب رنگ هالووین اسـت.

 

30. امبره خونی

امبره خونی

اگر نمی توانید تصمیم بگیرید کـه برای هالووین چه چیزی باشید، اجازه دهید این ایده هنری ناخن با قابلیت بازسازی آسان راهنمای شـما باشد – امبره قرمز ساده «کـه می توان با اسفنج و لاک لایه‌اي ایجاد کرد» حال و هوای جدی خون آشام و جادوگر شیطانی را ایجاد میکند. علاوه بر این، کریستال هاي‌ استراتژیک قرار گرفته تنها بـه ظاهر ساده ناخن می افزایند.

 

31. لهجه های گل

لهجه های گل

Betina Goldstein با استفاده از هنر ناخن طلایی و کهربایی گل، ظاهر ساده رویاهایمان را بـه ما می بخشد. این ترکیب تصویر جمجمه قندی را در ذهن ما ایجاد می کند. برای هر محیطی عالی اسـت و رنگ هاي‌ الهام گرفته از پاییز همان چیزی اسـت کـه برای فصل آینده بـه آن احتیاج داریم. بعلاوه، ایجاد آن راحت تر از دیگر آثار جمجمه او اسـت، زیرا وقتی از نزدیک نگاه میکنید، فقط خطوط و نقطه ها هستند.

 

32. مهره های سیاه و سفید

مهره های سیاه و سفید

این ناخن‌هاي‌ مهره‌دار بـه عنوان یادآوری این نکته اسـت کـه حتی تعطیلات با موضوع‌هاي‌ سنگین هنوز هم میتوانند شیک باشند. با این مانی سیاه و سفید کـه حال و هوای اصلی شانل را ایجاد می کند، روابط اجتماعی درونی خودرا هدایت کنید.

 

33. شاخ و برگ پاییزی

شاخ و برگ پاییزی

این اثر مرمری انتزاعی ما را بـه یاد شاخ و برگ هاي‌ پاییزی می اندازد کـه مطمئناً دراین هالووین پیاده روها را می پوشانند. درخشندگی آینه مانند توجه شـما را بـه خود جلب می کند و بـه زیبایی ظاهر کلی می افزاید. دوستان شـما از شـما می پرسند کـه چگونه توانستید این طرح را ایجاد کنید.

 

34. چک های سبز وهم انگیز

چک های سبز وهم انگیز

این یکیدیگر از طراحی‌هاي‌ ناخن اسـت کـه میتوانید فقط با لاک ناخن، خلال دندان و دست‌هاي‌ ثابت آنرا انجام دهید. برای چاپ شطرنجی موج دار، قبل از استفاده از خلال دندان، یک پایه سبز رنگ بزنید تا مربع هاي‌ سیاه ریز روی آن ایجاد کنید. بهترین قسمت؟ لازم نیست انها کاملا متقارن باشند زیرا شـما بـه دنبال ظاهری منحنی هستید.

 

35. دوخت فرانسوی

دوخت فرانسوی

اگر میخواهید ناخن فرانسوی خودرا بـه هالووین تبدیل کنید، جزئیات دوخت را وارد کنید. یک جفت ناخن لهجه‌اي با ته دل، تعادل مناسبی از شیرینی‌هاي‌ ترسناک ایجاد می کند.

 

36. زودیاک

زودیاک

با این میخ هاي‌ صورت فلکی کـه در برابر آسمان سیاه رنگ شده اند، کار را ساده نگه دارید – چقدر مناسب هالووین اسـت. با ردیابی صورت فلکی نجومی خود بـه عنوان یک میخ برجسته، آنرا شخصی کنید.

 

37. عنکبوت های ستاره ای

عنکبوت های ستاره ای

این عنکبوت هاي‌ کوچک و آسمان پرستاره خارج از این دنیا هستند. انها یک انتخاب فصلی عالی برای هالووین هستند – و برای ما خوش شانس اسـت، انها فقط بـه یک خلال دندان، لاک ناخن و چند سنگ قیمتی نیاز دارند تا انها را زنده کند.

 

38. عنکبوت های واقع بینانه

عنکبوت های واقع بینانه

اگر میخواهید عنکبوت‌ها را بـه سطح ترسناک جدیدی ببرید، این مانیکور فضای منفی را کپی کنید کـه شبیه عنکبوت‌هایي اسـت کـه روی ناخن‌هاي‌ شـما می‌خزند. انها کمی پیچیده تر هستند اما هنوز هم قابل انجام هستند. فقط مطمئن شوید کـه یک بطری لاک پاک کننده ناخن در نزدیکی خود برای لمس کردن داشته باشید.

 

39. ماژیک متالیک

ماژیک متالیک

این مانیکور عرفانی و متالیک شبیه یک معجون جادویی اسـت کـه می‌تواند ما را برای همیشه در جوانی ابدی نگه دارد. «همچنین شـما را بـه مدت یک ساعت در سالن ناخن نگه می دارند تا بـه آن ها جان ببخشند.» و با صداهای آژیر جادوگرانه سیاه، بنفش و هولوگرافیک، چه کسی میداند کـه چه نوع جادویی را پیدا خواهید کرد.

 

40. برای فرشتگان

برای فرشتگان

اگر لباس فرشته سرعت شـما بیشتر اسـت، این ظاهر درخشان و براق برای شـما مناسب اسـت. پیچیدگی آن بسیار کمتر ازآن چیزی اسـت کـه بـه نظر می‌رسد: تنها چیزی کـه نیاز دارید یک لاک ناخن درخشان و یک دست برای رنگ آمیزی آن اسـت—نقاط جایزه برای رنگ پایه شفاف برای بی نظم نگه داشتن همه ی چیز.

 

41. مجموعه روحی

مجموعه روحی

جرات بازی کردن با این مجموعه را داشته باشید کـه از تابلوی نمادین Ouija الهام گرفته شده اسـت، کـه در سانس‌ها برای تماس با افراد فراتر از قبر استفاده می شود.

 

42. نکاتی درباره آب سوسک

نکاتی درباره آب سوسک

دراین هالووین، با تکان دادن سر بـه یکی از عجیب‌ترین فیلم‌هاي‌ شبح‌آمیز در اعصار: بیتل جویس، یک مانوی برگشتی را امتحان کنید.

 

43. تو یک گربه هستی، دوه

تو یک گربه هستی، دوه

مانیکور معمولی تمام مشکی گربه رابا ظاهر پلنگی خالدار بپوشید. پس از برداشتن لاک مشکی، قهوه اي و بژ در داروخانه محلی شـما زمان زیادی نمی‌برد.

 

44. جادوگر غریب

جادوگر غریب

این ظاهر ناخن فوق العاده عجیب‌وغریب، درخشان ترین بال ها را برای طراحی مدرن پری و جادویی تحسین می کند. آراسته بـه کریستال هاي‌ درخشان، شـما مانند تینکربل با گرد و غبار پیکسی او در نورلند مجذوب می‌شوید.

 

45. کمی شبح وار از درخشش

کمی شبح وار از درخشش

اگر امسال در مراسم هالووین کامل نیستید، برای داشتن ظاهری مناسب فصلی، بـه سراغ یک مانیکور درخشان بروید. این محصول DIY شامل زرق و برق کاملاً لبه دار برای طراحی سرگرم کننده اسـت.

 

46. گربه سیاه ضروری است

گربه سیاه ضروری است

گربه هاي‌ سیاه یکی از ضروریات هالووین هستند، پس چرا چند عدد را روی ناخن هاي‌ خود رنگ نکنید؟

 

47. متعصب دیزنی

متعصب دیزنی

اگر یک کار کـه یک طرفدار واقعی دیزنی دوست دارد انجام دهد، این اسـت کـه بـه دنبال میکی هاي‌ پنهان بگردید. هشدار اسپویلر – ماوس اصلی را می توان دراین طرح بـه‌صورت خفاش‌هاي‌ بی‌تفاوت در خود دید.

 

48. مینیمالیست هالووین

مینیمالیست هالووین

اسکلت ها و مردگان بـه طور یکسان عاشق این مانیکور هنر ناخن مینیمال هستند. فقط از دو رنگ «رنگ سفید مطلق و مشکی»؛ یک قلم مو و کمی لک استفاده می کند. 

 

49. جادوگران جادو

جادوگران جادو

بـه جای یک مانیکور پیچیده و پر جزئیات، از رنگ مشکی براق و چند چسب ناخن مانند ستاره هاي‌ تصویر شده در این جا استفاده کنید. این بـه لباس جادوگر شـما اضافه خواهد شد، البته بـه صورت ظریف، اما برای هفته بعد از تعطیلات نیز شیک اسـت. دیدن؟ ما در زمان و هزینه شـما صرفه جویی می‌کنیم.

 

50. نقاط شبح آور

نقاط شبح آور

چاپ پلنگی با رنگ‌هاي‌ تند و روشن بـه هالووین تبدیل میشود. اگر چه ممکن اسـت در نگاه اول پیچیده بـه نظر برسند، تنها چیزی کـه برای طراحی این طرح نیاز دارید یک خلال دندان و پولیش هاي‌ انتخابی شماست. ودر صورتی کـه کمی بهم ریخته باشید، اشکالی ندارد – هر نقطه‌اي منحصربه‌فرد اسـت.

 


مطالب مشابه: مدل ناخن بر اساس علامت طالع بینی ماه تولدتان


 

در پایان

خانوما بـه زیبایی خود خیلی اهمیت میدهند یکی از کار هاي‌‌ کـه امروزه همه ی خانمها انجام میدهند رسیدگی بـه ناخن هایشان اسـت مثل کاشت ناخن، کاور، لمینت،طراحی ناخن….خانمها برای زیبایی و تنوع در طرح، بلند شدن و یک دست بودن ناخن هایشان و بعضی ها هم برای پوشاندن حالت بعد ناخن هایشان، آن ها را کاور یا کاشت می کنند.

جدیدترین مطالب سایت