طراوت پوست به طور طبیعی

مجموعه : سلامت پوست
طراوت پوست به طور طبیعی

طراوت پوست به طور طبیعی

 

خیلی از خانمها از اوایل صبح صورت خود را گریم می‌کنند.

 

استفاده از مواد آرایشی زیان هایی را به همراه دارد. صنعت آرایشی بزرگترین استفاده کننده از مواد شیمیایی مضر می‌باشد. یکی از مواد تشکیل دهنده ریمل فرمالدئید می‌باشد، یا رزین پلاستیکی در رژه لب استفاده می‌شود.

 

حتی ممکن است در سایه چشم و سرخاب، پودر تالک آلوده پیدا شود، یا خیلی از وسایل آرایشی دارای حلالهای شیمیایی می‌باشند، که همه اینها سرطان زا هستند. پس چرا ریسک می‌کنید؟

 

همه خانم ها به جای این مواد شیمیایی و مصنوعی باید از روغن های گیاهی و دیگر مواد طبیعی استفاده کنند و سلامتی خود را تضمین کنند.

 

مراقبت از موها:

وقتی از موها مراقبت می‌کنیم یعنی مواظب سلامتی خود می‌باشیم. پوست سر دارای منافذی است که به راحتی مواد شیمیایی را جذب می‌کند. خیلی از محصولات مربوط به مو، از رنگ مو گرفته تا شامپو و اسپری ها، حاوی رنگ ها، قطران زغال سنگ، آمونیاک، فرمالدئید، رزین‌‌های پلاستیکی و رایحه مصنوعی می‌باشند که همه اینها سلامتی انسان را به خطر می‌اندازند، مشکلاتی از قبیل آماس پوستی، سرطان و یا کوری را به همراه دارند.

 

به جای این مواد شیمیایی از مزایای مواد طبیعی و مغذی بهره ببرید. همه شما می‌توانید برای موی خود محصولاتی را در منزل تهیه کنید. مثلا برای تهیه رنگ موی تیره، چای سیاه یا قهوه را استفاده کنید و برای روشن تر شدن از آب لیمو استفاده کنید. برای ساختن شامپو، جوش شیرین پخته شده را روی پوست سر بکشید، سپس آبکشی نمایید.

 

این ماده بهتر از شامپوهای تجاری می‌باشد، چون که این شامپوها مواد شیمیایی را روی مو و پوست سر بر جا می‌گذارند. و آب پرتقال و آب مخلوط به عسل را به عنوان اسپری به کار ببرید.

جدیدترین مطالب سایت