نکاتی مهم در مورد خالکوبی و تتو

مجموعه : سلامت پوست
نکاتی مهم در مورد خالکوبی و تتو

توصیه هایی در مورد تتو زدن

دراین قسمت از تالاب نکاتی در مورد تتو زدن روی بدن را برای تان آماده کرده ایم، برخی عاشق این کار هستند و حتی معتاد به ان می شوند و برخی هم اصلا این کار را نمی پسندند. اما اکثریت دوست دارند روی بدن شان طرح بکشند و طرح هایي داشته باشند.

 

نکاتی مهم در مورد خالکوبی و تتو

 

مفهوم طرح های تاتو

تاتو یک طراحی دائم بر روي پوست هست که شما به سختی می‌توانید ان را پاک کنید یا تغییر دهید از این رو بهتر اسـت چـه به عنوان تاتو آرتیست و چـه به عنوان مشتري از معانی و مفهوم طرح‌های‌ تاتو که مد نظر شماست آگاهی داشته باشید تا یک تاتوی خوب ماندگار و با مفهوم بربدن خود نقش بزنید.

 

چه ناحیه ای از بدن را تتو بزنیم؟

انتخاب محلی ازبدن که می‌خواهید ان را خالکوبی کنید، میتواند به اندازه انتخاب طرح خالکوبی دشوار باشد. چندین فاکتور را برای این منظور باید درنظر بگیرید: اندازه و نوع خالکوبی که میخواهید و همچنین میخواهید چقدر آشکار باشند.

 

نکاتی مهم در مورد خالکوبی و تتو

 

1.تتو زدن بر روی بازو

با خالکوبی کردن بازو، تاتو های‌‌ آستین برای مردان میتواند به صورت جدی بیان کننده باشد. بنابر این، چه طرح های‌‌ رنگی دوست داشته باشید، چه طرح قبیله اي، سبک های‌‌ ژاپنی یا چیز دیگر، حتماً گزینه اي را انتخاب کنید که نمایانگر شما باشد.

 

2.تتو زدن روی بند انگشت

اگرچه مخفی کردن خالکوبی بند انگشت دشوار اسـت، اما انها یک انتخاب جسورانه برای مردان دلير هستند. به طور خاص، آنهایی برای نمایش خالکوبی ایده آل هستند که دارای دو کلمه چهار حرف، یک کلمه هشت حرف یا هشت علامت باشند.

 

نکاتی مهم در مورد خالکوبی و تتو

 

3.تتو زدن بر روی شانه

خالکوبی شانه میتواند بسیار جذاب و دلربا باشد. همچنین شکل منحصر به فرد گرد شانه امکان طراحی های‌‌ جدی هنری و منحصر به فرد را فراهم می‌کند.

 

4.زدن تتو بر روی سینه

خال کوبی های‌‌ قفسه سینه آقایان می‌تواند فوق العاده به نظر برسد، بی شک به همین دلیل اسـت که این ناحیه یکی از محبوب ترین ناحیه برای خالکوبی ها اسـت.

 

نکاتی مهم در مورد خالکوبی و تتو

البته، اگر هنرمند خودرا عاقلانه انتخاب نکنید، انها همچنین می‌توانند واقعاً بد به نظر برسند. خیلی مراقب باشید.

 

5.تتو ساعد

وقتی صحبت از خالکوبی ساعد میشود، گزینه های‌‌ شما بسیار متنوع هستند. اما به یاد داشته باشید که هر زمان که بخواهید تی شرت یا پیراهن آستین کوتاه بپوشید، هر آن چه که خالکوبی می کنید، نشان داده میشود.

 

6.زدن تتو روی پشت

پشت شما مانند یک بوم نقاشی بوده و منتظر خالکوبی اسـت. بنابر این، این یک مکان مناسب برای خالکوبی تازه اسـت. تنها کاری که باید انجام دهید این اسـت که در مورد طرحی عالی تصمیم بگیرید که با افتخار در فصل تابستان به نمایش بگذارید.

 

نکاتی مهم در مورد خالکوبی و تتو

 

7.تتو پا

اگر قصد دارید خالکوبی داشته باشید که هر زمان که میخواهید ان را به نمایش بگذارید، خالکوبی بر روی پا یک انتخاب عالی محسوب میشود. تمام کاری که شما باید انجام دهید پوشیدن شلوراک اسـت و آثار هنری عالی شما به نمایش در خواهد آمد.

 

8.تتو قسمت داخلی مچ دست

خالکوبی قسمت داخلی مچ دست میتواند بسیار شیک باشد. علاوه بر این، فضای کوچک، ان را کاملاً متناسب با انواع طرح های‌‌ جالب، مانند چشم، حرف اول اسم، نمادها و موارد دیگر میکند.

 

نکاتی مهم در مورد خالکوبی و تتو

 

9.تتو بر روی شکم

برای داشتن ظاهری سکسی که مخفی کردن ان راحت اسـت، ممکن اسـت بخواهید یک خال کوبی شکم را درنظر بگیرید. اما درنظر بگیرید که انها بر روی بدن اندامی خوب به نظر می‌رسند و اگر اضافه وزن پیدا کنید، خالکوبی ها دچار کشیدگی می شوند.

 

10.خالکوبی مچ پا

بریدن کمی از شلوارها تا بالا «یا پوشیدن شلوار کوتاه» و پوشیدن کفش بدون جوراب، باعث میشود که مچ پا یکی از بهترین مکان ها برای خالکوبی کردن باشد.

 

نکاتی مهم در مورد خالکوبی و تتو

 

11.خالکوبی بر روی پهلوها

اگرچه ممکن اسـت یکی از دردناک ترین نواحی برای خالکوبی کردن باشد، اما دنده ها یک بوم نقاشی عالی برای خالکوبی کردن در طرح های‌‌ بزرگ، رنگی و با جزئیات کاملا زیبا ایجاد میکند.

 

12.تتو زدن روی گردن

از آنجا که تاتو گردن حتی با لباس قابل مشاهده اسـت، می‌توانند یک انتخاب خطرناک باشند. اما، اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که می‌توانید در محلی که در ان مشغول به کار هستید خالکوبی قابل نمایش داشته باشید، می توانید برخی از طرح های‌‌ فوق العاده را بر روی گردن طراحی کنید.

 

نکاتی مهم در مورد خالکوبی و تتو

 

13.تتو صورت

اگرچه خالکوبی های‌‌ صورت ممکن اسـت بیشتر قابل قبول باشند، اما هنوز هم سبک خاص خودرا دارند. به همین ترتیب، مهم اسـت که قبل از تصمیم گیری در مورد داشتن خالکوبی، جوانب مثبت و منفی ان را درنظر بگیرید.

 

چگونه تتو بزنیم؟

مهم نیست که چه مدل خالکوبی میخواهید داشته باشید، لازم اسـت از مراحل زیر تبعیت کنید تا خاطرجمعی حاصل کنید که از خالکوبی خود پیشیمان نمی شوید.

 

 

نکاتی مهم در مورد خالکوبی و تتو

 

1.یک تتو آرتیست حرفه ای پیدا کنید

خالکوبی پوست شما از کارهای هنری اسـت که نیاز به کمک یه متخصص دارد. برای حصول بهترین نتیجه، حتماً یک خالکوب لایق را انتخاب کنید که در سبک خالکوبی مورد نظر شما تخصص داشته باشد.

 

2.پیش حرفه ای ها بروید

حتماً به توصیه های‌‌ هنرمند خالکوبی خود گوش فرا دهید. به عنوان یک حرفه اي، انها قادر به ارائه دیدگاه تخصصی در مورد اینکه چه خالکوبی اکنون و وقتی پوست شما پیرتر میشود برای شما موثر خواهد بودو عالی به نظر می‌رسد، خواهند بود.

 

3.طرحی مفهومی انتخاب کنید

برای خالکوبی که درسال های‌‌ پیش رو دوست داشته باشید، بهتر اسـت طرحی را انتخاب کنید که معنی دار باشد. اما، حتماً معنی رابا زیبایی شناسی متعادل کنید تا خاطرجمعی حاصل کنید که خالکوبی شما همان اندازه شیک بوده و احساساتی باشد. اوه، و اگر فکر می کنید نام دوست دخترتان را خالکوبی کنید، به خاطر داشته باشید که روابط میتوانند به اتمام برسند.

 

نکاتی مهم در مورد خالکوبی و تتو

 

4.تتو را با اطمینان انجام دهید

اگرچه تعداد زیادی از مکان های‌‌ کاری با خالکوبی مشکلی نداشته و با ان کنار آمده اند، اما برخی دفاتر شراکتی و ارتش وجود دارند که خالکوبی که نمیتوان پوشاند را ناپسند می‌دانند.

 

پس، قبل از اینکه یک خالکوبی فوق العاده جذاب را بر روی گردن خود انجام دهید، حتماً درنظر بگیرید که چگونه این امر روی اشتغال فعلی و آینده شغلی شما تأثیر خواهد گذاشت.

 

5.نگران درد تتو نباشید

اگرچه خالکوبی کردن میتواند دردناک باشد، اما احتمالا به ان بدی که شما تصور میکنید نخواهد بود. به طور کلی، در بیشتر افراد با تجربه به جای اینکه دردناک باشد، انها را ناراحت میکند.

 

البته، قسمت هایي ازبدن وجود دارند، مانند نیمه بالایی بدن «بدون سر و دست» که نسبت به سایر قسمت های‌‌ بدن حساس تر هستند.

 

6.مواظب تتو خود باشید

مراقبت از خالکوبی خود یک بخش اساسی برای خاطرجمعی از داشتن بهترین ظاهر ان اسـت. از آنجا که مراقبت های‌‌ نامناسب ممکن اسـت به محو شدن و حتی عفونت منجر شود، بسیار ضروری اسـت که پس از خالکوبی از دستورالعمل های‌‌ هنرمند خال کوبی خود پیروی کنید.

 

نکاتی مهم در مورد خالکوبی و تتو

 

آیا تتو زدن شما را جذاب تر می کند؟

اگر نمی دانید که آیا خال کوبی شما را جذابتر می‌کند یا نه، باید بدانید که تنها نیستید. این سوالی اسـت که برای سال ها پرسیده میشود و بحث های‌‌ زیادی در مورد ان وجوددارد. حتی موضوع مطالعاتی بوده اسـت، مانند اینکه دریک فیلم ویدیویی مورد بحث قرار گرفته اسـت.

 

در کشورمان ایران شاید تتو زدن کار ناشایستی به حساب بیاید و خیلی از خانواده ها ان را بد بدانند اما در کشور های‌‌ اروپایی و توصیه یافته برخی به عنوان مد و زیبایی به کار می رود و خیلی طبیعی تر اسـت.

جدیدترین مطالب سایت