راز خوشتیپ بودن چیست ؟

مجموعه : دنیای مد
راز خوشتیپ بودن چیست ؟

راز خوشتیپ بودن و جذابیت چیست ؟

 

آیا شما هم جزو دسته ای هستید که بر این باورند، برای داشتن تیپ خوب، باید پول زیادی خرج کرد؟ پس چرا خیلی از پولدار ها اصلا خوش تیپ نیستند؟

 

مرد خوش تیپ

دختر ها و پسرهای زیادی هستند که برای داشتن تیپ خوب، از صبح تا شب در این فروشگاه و آن حراجی، زمان می گذرانند، خون پدرشان را برای گرفتن هزینه کیف و کفش در شیشه می کنند، هر لباسی که مد می شود، جزو اولین مدپوشان هستند، اما بازهم به گروه خوش تیپان تعلق ندارند و آه می کشند.

خیلی ها هستند که شاید هنوز مالک خانه و ماشین نباشند، مستاجر هستند و با اتوبوس و تاکسی رفت و آمد می کنند، اما به پوشیدن لباسهای مارک دار عادت کرده اند، شاید از سر تا پای آنها چند میلیونی بیرزد!

کسانی هم هستند که در عین این که پول زیادی ندارند تا خرج سر و وضعشان کنند، و دور و بر لباس های مارک دار هم نمی روند، اما واقعا خوش تیپ هستند، به نظر شما چرا؟ آیا شما هم مثل خیلی های دیگر تصور می کنید که خوش تیپی امری ذاتی است؟ آیا خوش تیپ بودن به پول زیاد و پوشیدن لباس های مارک دار است و یا یک ویژگی ذاتی است؟

می دانستید که درصد بالایی از افراد خوش تیپ ،محبوب و موفق هستند و از زندگی خودشان راضی اند و به نوعی سلامت روان دارند؟  ما که نه پول زیاد داریم و نه اهل پوشیدن لباس های مارک دار هستیم و در ذاتمان هم از این چیزهای خوب وجود ندارد، آیا محکوم به بد تیپ بودن هستیم؟

مسلما پاسخ خیر است، در اینجا راه کارهایی را برای این افراد آورده ایم که آنها هم به جمع خوش تیپ ها ملحق شوند و از محبوبیت و موفقیت برخوردار شوند:

 

راز خوشتیپ بودن چیست ؟

 

1- اولین ویژگی یک انسان خوش تیپ، یک هیکل زیباست، هیکلی که نه چاق باشد و نه لاغر، نه شکم داشته باشد و نه پا و باسن چاق و رمز داشتن یک هیکل زیبا، ورزش منظم می باشد.

 

ما که نه پول زیاد داریم و نه اهل پوشیدن لباس های مارک دار هستیم و در ذاتمان هم از این چیزهای خوب وجود ندارد، آیا محکوم به بد تیپ بودن هستیم؟

آیا تا به حال به هیکل ورزشکاران دقت کرده اید؟ اکثر قریب به اتفاق آنان، دارای هیکلی فوق العلاده هستند، شکم ندارند، اما اندامشان ورزیده و زیباست، حتی اگر ارزان ترین و زشت ترین لباس ها را هم بر تن افراد ورزشکار کنید، بازهم خوش تیپ به نظر می رسند، پس اگر هیکل خوبی ندارید، ورزش منظم و دقیق را شروع کنید تا به خیل خوش تیپ ها در آیید.

 

2- نظافت شخصی، رمز دوم افراد خوش تیپ است. آیا تا به حال فرد خوش تیپی را دیده اید که بوی نا مطبوع بدهد؟ یا کفشش خاکی باشد؟ یا لباسش چروک باشد؟ یا موهایش نامرتب باشد؟

 

همه افراد، قبل از این که ست آبی رنگ لباستان و یا مدل اروپایی لباس شما را تشخیص دهند، چروکی آن را خواهند دید و نا مرتبی شما باعث دوری دیگران و حتی احساس انزجار، از شما خواهد شد.

 

وقتی یک کیلو خاک روی کفش مارک دار چند صد هزار تومانی شماست، دیگران چگونه می توانند بفهمند که شما چقدر هزینه کرده اید و چقدر خوش تیپ هستید؟

 

یک کفش ارزان تمیز و واکس خورده می ارزد به صد کفش مارک دار گرانی که مدتهاست در آرزوی واکس و نظافت به سر می برد!

راز خوشتیپ بودن چیست ؟

 

3- لبخند، چهره شاد و برخورد صمیمانه قبل از لباس شما، دیگران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
غرور و خود برتربینی، باعث می شود همه از دورتان پراکنده گردند، حتی اگر لباس های میلیونی خارجی برتن می کنید، دیگران می گویند: واه واه واه، فکر می کنه کیه حالا؟؟؟

 

و انسانی که “با یه غوره سردیش می شه و با یه مویز گرمیش” و می گویند “به قیافه ات نناز که به یه تب بنده و به مالت نناز که به شب بنده” انسانی که یک مگس کوچک او را عذاب می دهد و کلافه می کند، چرا غرور؟ آیا شیطان به سبب همین غرور و خودبرتر بینی از درگاه خدا رانده نشد؟

 

پس قبل از این که سر و وضع خود را مارک دار کنید، اول اخلاق و انسانیت خود را درست کنید.

راز خوشتیپ بودن چیست ؟

 

4- تا می توانید از مد فرار کنید. مد که هیکل شما، رنگ پوستتان ، سلایق و علاقه تان را در نظر نمی گیرد، فقط با آمدن هر فصل تغییر می کند و هزینه اضافی است.

در پایان توصیه می کنیم که هر لباسی که شادتان می کند و احساس آرامش و خوش تیپی بهتان می دهد را انتخاب کرده و بپوشید و خوش تیپ باشید.

 

تبیان

جدیدترین مطالب سایت