20 نکته مهم در مد برای خوش تیپی همیشگی

مجموعه : دنیای مد
20 نکته مهم در مد برای خوش تیپی همیشگی

20 نکته مهم در مد برای خوش تیپی همیشگی

 

برای جذابیت و خوش تیپی به این 20 نکته توجه نمایید.

 

به گزارش تالاب قضاوت در مورد شخصیت انسان ها از روی لباسی که می پوشند یک عادت همیشگی است. هر چند نوع لباس پوشیدن واقعا فقیر بودن و ثروتمند بودن آدم ها را نشان نمی دهد، اما در یک نگاه کلی برای قضاوت در مورد شخصیت آدم ها بسیار اهمیت دارد.

 

1. سفید، رنگی شگفت انگیز است
کفش های سفید، لباس سفید، شلوار جین سفید و هرآنچه که سفید باشد زیباست. فرض هم بر این باشد که شما می توانید آنها را تمیز نگه دارید، باید گفت سفید باعث می شود شما همیشه تر و تازه به نظر برسید و مهم نیست چه زمانی از سال می باشد بلکه هیچگاه پوشیدن لباس سفید را نباید فراموش کرد. اما لباس سفید اصلا مناسب محل کار نمی باشد.

 

2. در مجلس عروسی دیگران لباس سفید نپوشید
هنگامی که در یک مجلس عروسی شرکت می کنید هرگز نباید لباس سفید بپوشید. چرا که لباس سفید عروس در چشم می باشد و لباس شما در این میان جلوه ای پیدا نخواهد داشت.

 

3. لباس زیرتان نباید پیدا باشد
اجازه ندهید تا لباستان آنقدر باز باشد تا لباس زیرتان پیدا شود. به لباس زیری که در زیر لباستان استفاده می کنید بسیار دقت داشته باشید که همرنگ با لباستان باشد.

 

4. کمربند نباید کمرشلوارتان را جمع کند
حتی اگر شما کمربند بستن را بسیار دوست دارید، اما گاهی اوقات پیش خواهد آمد که بستن کمربند نه تنها به زیبا شدن لباستان کمک نمی کند بلکه باعث جمع شدن دور کمرتان شده و آن را چین دار می کند. به همین دلیل اگر می خواهید همیشه کمربند ببندید باید دقت داشته باشید که سایز شلوارتان و اندازه ی دور کمرتان دقیقا فیت بدنتان باشد.

 

5. برهنه نبودن پاها
برای زیباتر نشان دادن اندام و حتی لباس، خانم ها بهتر است همیشه جوراب های زیبا و نازکی به پا داشته باشند. جوراب های بسیار زیبایی برای لباس های کوتاه وجود دارد. این مدل جوراب ها باعث می شود تا لباس زیباتر به نظر برسد.

 

6. لباس در شب باید بدرخشد
درخشیدن لباس همیشه خوب است اما اهمیت درخشش لباس در شب چیز دیگری می باشد. دقت کنید در مراسمی که در شب برگزار می شود لباستان در شب زیبایی خاصی داشته باشد.

 

7. زنان قد بلند کفش پاشنه بلند نپوشند
این مهم است که قد مردان همیشه از زنان باید بلندتر باشد. بنابراین بانوان باید به این نکته اهمیت دهند که چه اندازه کفشی را برای ایستادن کنار همسرشان اتنخاب می کنند و می پوشند.

 

8. زنان کوتاه قامت لباس بلند بپوشند
لباس هر چقدر بلندتر باشد قامت را کشیده تر و لاغرتر و بلندتر نشان می دهد. پس خانم هایی که قامت کوتاه تری دارند بهتر است همیشه لباس های ماکسی بپوشند.

 

9. با کفش جلوباز جوراب نپوشید
اگرچه جوراب پوشیدن برای فصل سرما بسیار مناسب می باشد و پاها را داخل کفش گرم نگه می دارد اما باید بدانید پوشیدن جوراب با کفش جلوباز اصلا جلوه ای نخواهد داشت و بسیار زشت می شود.

 

10. تعداد جواهراتی که آویزان می کنید کم باشد
هر چقدر تعداد جواهراتی که آویزان می کنید کمتر باشد، نما و جلوه بیشتری خواهد داشت. حتی اکر یک تو گردنی تک بیاندازید خیلی شیک تر از آویزان کردن چند مدل گردنبند روی هم می باشد.

 

11. متناسب با اندامتان لباس بپوشید
با توجه به مدلی که هیکلتان دارد بهتر است لباس مناسب با هیکلتان را انتخاب کرده و بپوشید.

 

12. زمانیکه لباس یا دامن رسمی در یک رویداد رسمی (عروسی، مصاحبه شغلی، و…) می پوشید جوراب هم بپوشید
اینکه در یک مهمانی رسمی و به همراه یک دامن مجلسی حتما جوراب بپوشید بسیار اهمیت دارد و این یکی از قانون های لباس پوشیدن کیت میدلتون می باشد که شما هرگز نباید آن را فراموش کنید.

 

13. هرگز جواهرات طلایی و نقره ای را با هم استفاده نکنید
دقت داشته باشید که همیشه یا از جواهرات نقره ای استفاده کنید و یا از جواهرات طلایی اتان. اینکه کدام رنگ به لباس شما بیشتر می آید بسیار مهم است و مهمتر آن است که هرگز هر دو رنگ را با هم آویزان نکنید.

 

14. به کیفیت لباس توجه کنید
اینکه هر چیزی که گران تر باشد حتما جنس بهتری دارد اصلا درست نمی باشد. صرف هزینه های بیشتر دلیل خرید بهتر و با کیفیت تر نمی باشد. بهتر است به هنگام خرید از جنس و کیفیت مناسب پارچه و یا چیزی که می خرید اطلاعات داشته باشید و صرفا دادن پول بیشتر را دلبل بر پر کیفیت تر بودن جنس ندانید.

 

15. شلوار کوتاه و چسبان فقط مخصوص تابستان نمی باشد
اگر عادت به پوشیدن شلوارک و یا شلوار چسبان در طول سال دارید، این اصلا مشکلی ندارد. چرا که به راحتی می توانید در طول تمامی ایام سال و حتی در زمستان هم به همراه چکمه اتان، شلوارک تنگ و چسبان بپوشید.

 

16. نپوشیدن لباس های کسل کننده
در این مورد هر کس خودش می داند که چه لباسی را بهتر است بپوشد تا نه تنها خودش را بلکه دیگران را هم کسل نکند.

 

17. اگر کسی لباسی شکل لباس شما پوشیده بود از او فاصله بگیرید
با پوشیدن لباسی مشابه لباس شما در یک مجلس مهم توسط شخص دیگری، باید کاملا در مجلس از او فاصله بگیرید و این به این معنا نیست که با این کار کمتر احساس خجالت بکنید بلکه با این کار جلوه ی لباستان را بالاتر می برید.

 

18. لباسی با چاپ عکس حیوانات روی آن نپوشید
لباس هایی که چاپ حیواناتی چون یوزپلنگ و گورخر روی آن وجود دارد اصلا مناسب نمی باشد. این حیوانات اصلا با یکدیگر سازگار نبوده و بهتر است به جای آن از لباس های راه راه و شطرنجی و توپ توپی استفاده کنید.

 

19. شما باید مد را جدی بگیرید، چرا که لباس شما از شخصیت شما سخن می گوید
به مدل و نوع لباسی که می پوشید دقت زیادی کنید و مخصوصا به هنگام حضور در جلسات مهمی چون مصاحبه ی شغلی، اینکه چه لباسی می پوشید بسیار اهمیت دارد و یکی از مهم ترین موارد این است که از پوشیدن لباستان لذت کافی ببرید و آن را دوست داشته باشید.

 

20. مد آموخنتی نیست
اینکه بدانید چه لباسی را در کجا و کی بپوشید نیاز به آموزش ندارد و آموختنی نیست. بلکه تنها نیاز به تجربه دارد و باید از دیگران و تجربیات آنها و خود استفاده کرد.

 

جدیدترین مطالب سایت