چگونه بهترین کیف های مجلسی را خریداری کنیم ؟

مجموعه : مدل کیف
چگونه بهترین کیف های مجلسی را خریداری کنیم  ؟

نکاتی برای خرید کردن بهترین کیف مجلسی

 

برای داشتن کیف مجلسی در ادامه میتوانید سایت تالاب را دنبال نمایید.

 

چگونه برترین کیف هاي مجلسی را خریداری کنیم ؟ , به گزارش تالاب اگر تمام قوانین خوش پوشی در مهمانی ها را رعایت کنید اما کیف مجلسی زنانه‌اي در دست بگیرید که مناسب نیست، انگار هیچ کاری نکرده‌اید.

 

برای انتخاب و خرید کیف زنانه مجلسی، ما به کمک‌ تان آمده‌ایم تا بتوانید با بهرهگیری از چند قانون کلی، مدل‌هاي خوشگل و مناسبی گزینه کنید.

 

مدل کیف مجلسی زنانه پروژه دار یا ساده؟

وقتی لباس تان پروژه دارد، بهتر هست سراغ کیفی بروید که ساده هست. وقتی هم کیف تان پروژه دارد، باید لباس ساده بپوشید. این طورجدید ترین نیست که اگر این قانون را هنگام خرید کیف مجلسی زنانه رعایت نکنید فاجعه رخ بدهد اما حقیقت این هست که ترکیب ساده و پروژه‌دار طبق معمول شیک تر از پروژه‌دار و پروژه‌دار هست.

 

چگونه بهترین کیف های مجلسی را خریداری کنیم  ؟

وقتی کیف تان پروژه دارد، باید لباس ساده بپوشید

 

چه رنگی بخرم؟

اگر لباسی که قرار هست در مهمانی به تن کنید مشکی هست، می توانید سراغ کیفی با رنگ غالب مشکی بروید اما باید یادتان باشد قرار نیست این کیف تماما مشکی و ساده باشد. در عوض بهتر هست کیفی انتخاب کنید که روی آن با طلایی یا نقره اي کار شده هست.

 

مضمون‌ي بعدی بکار خانم هایي می‌آید که پوشیدن لباس‌هاي رنگی رابه لباس مشکی ترجیح می‌دهند. این خانمها میتوانند از کیف مجلسی زنانه اي بهرهگیری کنند که یک یا دو درجه تیره تر از رنگ پیراهن مجلسی شان باشد. برای مثال اگر پیراهن شما همچون یکی از این خانمها، آبی روشن هست بهتر هست کیف سرمه اي یا آبی تیره در دست بگیرید.

 

چگونه بهترین کیف های مجلسی را خریداری کنیم  ؟

اگر لباس مجلسی تان مشکی هست از کیف مشکی با تزیینات طلایی و نقره اي بهرهگیری کنید

 

چه فرمی گزینه کنم؟

فرم متداول کیف مجلسی زنانه، مستطیل هست اما قرار نیست قطعی باشد و نتوانید سراغ فرم‌هاي دیگر بروید. بهرهگیری از کیف‌هاي مثلثی، دایره‌اي و بیضی همچون اشکال هندسی متعارف و کیف‌هایي که فرم‌هاي متمایز دارند، مانند مدل‌هایي که شبیه قلب میباشند، برای شما آزاد هست.

 

یک مضمون‌ي دیگر را هم به خاطر داشته باشید؛ اگر قدتان بلند هست و لاغر هستید، از کیف هاي گرد و اگر قد کوتاه و تو پُر هستید سراغ مدلهای مستطیلی بروید.

 

چگونه بهترین کیف های مجلسی را خریداری کنیم  ؟

اگر قد کوتاه و تو پُر هستید سراغ مدلهای مستطیلی بروید

 

چه اندازه‌اي باشد؟

جواب این سوال به وسایل لازم که قرار هست در مهمانی به همراه داشته باشید، بستگی دارد. اگر وسایل تان چندان نیستند، با خیال راحت سراغ مدلهای دستی یا Clutch Bag با سایز کوچک بروید یا از مدلهای دوشی کوچک بهرهگیری کنید.

 

اما اگر وسایل زیادی دارید، سراغ کیف‌هاي بزرگ تر دوشی بروید. وسایل لازم که حتما باید در کیف شما باشند حاوی کلید، گواهینامه، اندکی پول نقد و کارت بانکی، رژ لب و تلفن همراه همراه میشود. هر چیزی به غیر از اینها به وسایلتان افزون شد، کیف بزرگتری در دست بگیرید.

 

چگونه بهترین کیف های مجلسی را خریداری کنیم  ؟

اگر وسایل زیادی دارید، سراغ کیف‌هاي بزرگ‌تر دوشی بروید

 

سراغ کدام جنس نروم؟

جیر، چرم، پولک دوزی، مروارید دوزی، ساتن و ابریشم جزو متداول ترین یراق آلات و جنس‌هاي کیف مجلسی زنانه میباشند و شما در انتخاب تک تک شان آزاد هستید. فقط یک مضمون‌ي مهم رابه خاطر داشته باشید: ساتن و ابریشم مقدور هست زودتر از جنسی مانند چرم یا جیر کثیف شوند و تمیز کردنشان هم سخت تر هست. کیف هاي پولک دوزی یا مروارید دوزی شده هم ریسک گیر کردن به لبه هاي تیز و پاره شدن دارند. بنابر این سراغ این جنس کیف ها بروید اگر خیلی مراقب شان هستید.

 

چگونه بهترین کیف های مجلسی را خریداری کنیم  ؟

ساتن و ابریشم زودتر از جنسی مانند چرم یا جیر کثیف شوند و تمیز کردنشان هم سخت تر هست

 

بند داشته باشد یا نه؟

کیف بدون بند، نظیر‌ي کلاسیک کیف مجلسی زنانه هست. خانم‌هایي که نیت بهرهگیری از این مدل کیف‌ها را دارند باید حواس‌شان باشد که با در دست گرفتن کیف بدون بند، عملا یک تنها یک دست‌شان آزاد هست. اما بهرهگیری از کیف‌هاي دوشی به آن‌ها آزادی عملی بیشتری می دهد و احتمال جا گذاشتن یا گم شدنش هم کمتر هست. بهتر هست بند کیف شما از زنجیر تهیه شده یا ترکیبی از چرم و زنجیر باشد. جدید ترین نوع کیف هم مدل هایي هست که مچ بند دارند و دور مچ دست قرار می گیرند.

 

چگونه بهترین کیف های مجلسی را خریداری کنیم  ؟

کیف بدون بند، نظیر‌ي کلاسیک کیف مجلسی زنانه هست

 

با چه چیزهایی ست کنم؟

اگر هنگام ست کردن لباس، زیورآلات و کیف مجلسی تان، به برخی ریزه کاری ها توجه کنید، زیبایی بیشتری به خودتان هدیه کرده‌اید.

 

سعی کنید بین تزئینات لباس و کیف‌تان هماهنگی وجود داشته باشد. مثلا اگر روی سرشانه‌هاي پیراهن‌تان پولک دوزی شده هست، کیف تان هم میتواند یک نوار پولک دوزی شده داشته باشد.

 

اگر کیف شما قفل یا بند طلایی دارد، باید از زیورآلات طلایی بهرهگیری کنید. اگر سراغ سیلور یا نقره بروید ترکیب زیبایی ایجاد نخواهید کرد.

 

در صورتی که از جواهر یا سنگ‌هاي رنگی در زیورآلات تان بهرهگیری می کنید میتوانید بین رنگ پارچه‌ي کیف و رنگ سنگ هاي زیورآلات تان هماهنگی به وجود بیاورید. مثلا زمرد رابا کیف سبز ست کنید و یاقوت رابا قرمز.

 

چگونه بهترین کیف های مجلسی را خریداری کنیم  ؟

اگر کیف شما قفل یا بند طلایی دارد، باید از زیورآلات طلایی بهرهگیری کنید

 

جدیدترین مطالب سایت