برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

مجموعه : مدل لباس عروس
برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

درود و درود  بـه همراهان عزیز و همیشگی  مجله تفریحی تالاب !

در اینبخش ما برای شـما همراهان عزیز دراین مقاله قصد داریم تا بـه چگونگی انتخاب یک تاج زیبا براساس ویژگی هاي‌ بدنی شـما پرداخته و انواع تاج ها را بررسی کنیم. با ما در تالاب همراه باشید.

مدل هاي‌ زیادی از تاج عروس در بازار موجود اسـت کـه یا نرم و سبک هستند یا جنسی سخت دارند. پیشنهاد شادیما بـه شـما این اسـت کـه تاج هاي‌ نرم تر و سبک تر را انتخاب کنید تا بـه اسانی بر روی سر و مو هاي شـما بشیند و اذيت دهنده و سنگین نباشد.

برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

انتخاب تاج عروس

از جمله اکسسوری ها و لوازم جانبی مهم برای جشن عروسی تاج عروس بوده کـه در زمان خرید لباس عروس بهتر اسـت در انتخاب تاج عروس نیز دقت نمایید و مواردی هم چون مدل آرایش، مدل مو، فرم صورت و … را مد نظر قرار دهید تا انتخابی بدون نقص داشته باشید.

 


بیشتر بخوانید: مدل تاج عروس جدید و شیک + نکات مهم در انتخاب تاج عروس


 

برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

یکی از اقلام مهم و ضروری کـه جزئی از مجموعه تکمیل کننده استایل عروس می باشد تاج عروس بوده کـه پیش از برگزاری مراسم عروسی باید تهیه گردد و اما در هنگام خرید ان باید یکسری نکات و اصول اساسی را مد نظر قرار داد تا بهترین و مناسب ترین مدل ان را برگزینید. در همین راستا سعی داریم دراین پست بـه منظور کمک و راهنمایی شـما عزیزان بـه بررسی نکات انتخاب تاج عروس بپردازیم.

برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

 

بـه طور کلی روز عروسی برای هر فردی روزی خاطره انگیز و بسیار مهم می باشد بـه همین خاطر عروس خانمها تمایل دارند دراین روز بـه زیبایی بدرخشد و ظاهری بی نظیر داشته باشند. از این معیارها و موارد تاثیرگذار در ظاهر و استایل عروس درکنار انتخاب لباس عروس و انتخاب کفش عروس، انتخاب تاج عروس می‌باشد کـه سبک ها و مدل هاي‌ متنوعی از ان در بازار موجود بوده ولی در زمان تهیه ان بهتر اسـت حساسیت زیادی بـه خرج دهید تا خرید ایده آلی داشته باشید.

 

برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

با توجه بـه این‌که تاج هاي‌ عروس در سبک ها و شکل هاي‌ مختلفی طراحی شده در نتیجه گزینش را تا حدودی برای عروس خانمها سخت کرده اما با توجه بـه موارد مهمی کـه دراین زمینه تاثیرگذار می باشند میتوان خرید درست و بدون نقصی انجام داد و مدل ایده آلی از ان را تهیه نمود.

 

برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

 

بهتر اسـت کـه تاج خودرا پس از تهیه کردن لباس عروس و مشخص شدن مدل موهایتان بخرید و سعی کنید با هم دیگر هم خوانی داشته باشد تا بهترین استایل را در مراسم عروسی خود داشته باشید.
باید درنظر داشته باشید کـه تاج عروس جزو آخرین خریدهای استایل عروسی بـه شمار آمده و ان را باید بـه آخرین مراحل تدارک عروسی خود اختصاص دهید چرا کـه فاکتورها و معیار های بسیاری باید در آغاز تعیین شود و بعد از ان مطابق با ان ها تاج عروسی تهیه گردد. در ادامه بـه معرفی این ملاک ها و موارد مهم و تاثیرگذار پرداخته ایم.

برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

 

استایل فرم صورت 

بـه عبارت کلی باید گفت کـه صورت ها و چهره افراد فرم هاي‌ متفاوتی دارند. انتخاب سبک آرایش و مدل مو متناسب با فرم صورت از جمله مهم‌ترین بخش هاي‌ زیبایی در مراسم عروسی بـه حساب می‌آید. پس از انتخاب نمودن مدل مو و آرایش تاج خودرا انتخاب نمایید. برای اینکار بهتر اسـت کـه با آرایشگر خود مشورت داشته باشید. در صورتی کـه چهره شـما فرم گرد و تپلی دارد بهتر اسـت از تاج هاي‌ بلند و کشیده استفاده نمایید و اگر صورت کشیده اي دارید و یا مدل آرایش موهایتان بـه طرف بالا می باشد بهتر اسـت از تاج هاي‌ ریسه اي استفاده نمایید.

 

برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

طرح و رنگ جواهرات 

از دیگر فاکتورهایی کـه در زمان انتخاب تاج بایستی بـه ان توجه نمایید مدل جواهرات می‌باشد. در صورتی کـه سرویس جواهر و زیور آلات براق و دارای نگین هاي‌ زیادی می‌باشد سعی کنید تاج ساده اي را انتخاب نمایید. همین طور اگر تور و یا کمر لباس و یا بالا تنه شـما با استفاده از دانتل، مروارید و نگین کار شده اسـت بدین ترتیب بهتر اسـت تاج بسیار ساده اي را برای خود انتخاب و تهیه نمایید.

 

برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

بلندی قد زوجین

توجه نمایید کـه عروس باوجود هر میزان تفاوت قدی کـه با داماد دارد فقط با یک انتخاب صحیح می‌تواند خطای دید بـه وجود آورد و این اختلاف قدی را کمتر یا بیشتر جلوه دهد. در صورتی تفاوت قد عروس و داماد زیاد می‌باشد با استفاده از شینیون موی بالا و به کار بردن یک تاج بلند میتوانید این اختلاف را کاهش دهید. در صورتی کـه اختلاف قدتان خیلی کم یا حتی هم قد می باشید از انواع شینیون پایین یا موی باز و از ریسه ها یا تاج هاي‌ ظریف کـه ارتفاع کمی دارند استفاده نمایید یا این‌که از مدل هاي‌ تاج روی پیشانی استفاده نمایید.

 

برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

 

استایل و طرح لباس 

در صورتی کـه لباس عروس دارای نگین و مروارید و سنگ دوزی زیاد می‌باشد بهتر اسـت تاج ساده اي را انتخاب نمایید. همین طور اگر لباس دارای گل هاي‌ دانتل و تزیینی و پر از زرق و برق می‌باشد بهترین کار این اسـت کـه از تاج ساده اي استفاده نمایید. ولی در صورتی کـه لباس ساده اي دارید میتوانید بـه سهولت تاج هاي‌ براق و نگین دار را انتخاب نمایید. 

 

برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

 

باید توجه داشته باشید کـه مطابق با مدل موی خود تاج را تهیه کنید. تاج عروس نقش بسزایی در جذابیت استایل دارد. بدین ترتیب در ابتدا باید مدل موی خودرا انتخاب کرده و دقت نمایید کـه مطابق با فرم صورت و مدل مویی کـه دارید چه نوع تاجی برای شـما مناسب و بهتر می باشد. بنابر این نیاز اسـت کـه یک مدل شینیون موی متناسب با فرم صورت خود انتخاب کنید و بعد مطابق با نوع شینیون، تاج را تهیه کنید. بـه طور معمول آرایشگران ماهر میتوانند دراین رابطه کمک شایانی بـه شـما بکنند.

 

آرایشگر شما میتواند شمارا در این انتخاب یاری کند 

بـه منظور انتخاب تاج در ابتدا بهتر اسـت با آرایشگر خود مشورت داشته باشید. آرایشگر شـما متناسب با میزان تجربه اي کـه دارد شـما را برای انتخاب تاج راهنمایی و کمک خواهد کرد. او در واقع مطابق با مدل مو و نوع آرایش شـما بهترین انتخاب را در اختیارتان قرار میدهد و شـما میتوانید مدل مدنظرتان را کرایه یا خرید نمایید.

برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

 

تاج های رنگی که میتوانید رنگ آن را با استایلتان ست کنید

بـه طور معمول رنگ درنظر گرفته شده برای تاج رنگ نقره اي می باشد. ولی تاج هایي با نگین هاي‌ رنگی و رنگ طلایی هم در بازار موجود می باشند. در صورتی کـه انتخاب صحیحی کرده باشید و هم خوانی و تناسب لازم را رعایت کرده باشید میتوانید از تاج هاي‌ رنگی استفاده نمایید.

 

در زمان انتخاب تاج هاي‌ رنگی بـه رنگ لاک و آرایش خود توجه داشته باشید. در نهایت توجه داشته باشید بـه هر اندازه تاج عروسی شـما سبک تر باشد بـه حالت بهتری روی سر قرار گرفته میشود و موجب ناراحتی نمیشود.

برای عروسی چه نوع تاجی انتخاب کنیم ؟

 

برای تبدیل شدن بـه پرنسس رویاهای خود در روز عروسی یک تاج زیبا نیاز دارید. تاج هاي‌ تزئین شده با گل و گیاه علاوه بر زیبایی خود رایحه خوش بویی دارد کـه بـه شـما آرامش میدهد. امید اسـت از این مطالب لذت برده باشید.

جدیدترین مطالب سایت