چگونه پسر ها در دانشگاه خوشتیپ باشند ؟

چگونه پسر ها در دانشگاه خوشتیپ باشند ؟

اصول خوشتیپ بودن پسر ها در دانشگاه ها 

برای خوشتیپ بودن در مکان هاي عمومی باید اصول خوشتیپ بودن را اول ذکر بگیریم بعد تمیز و مرتب باشیم . 

 

انتخاب لباس دانشجویی پسرانه کار سختی نیست اگر برخی از اصول و قواعد کلی را بدانید و رعایت کنید. این اصول کمک‌تان میکنند با هزینه اي نه عمده عمده مدل لباس دانشجویی مناسب خودتان را پیدا کنید. نخستین و مهم ترین سوالی که باید از خودتان بپرسید این هست که کمد لباس دانشجویی من باید چه چیزهایی را در خودش جا دهد.

 

بعد نوبت به انتخاب رنگ و مدل می رسد. در این مطلب تلاش کرده ایم به آلبوم اي از نکات مهم بپردازیم فقط گذشته از خواندن، به خاطر بسپارید قرار نیست تمام انتخاب هایي که معرفی کرده ایم را بخرید و مقدور هست خیلی‌هایشان را الان هم داشته باشید یا برخی هایشان با استایل شما جور نباشند. این نوشته قرار هست بشما ایده‌ دهد، نکات مهم را بگوید و برای خرید لباس اخیر یا ست کردن لباسهای قدیمی کمک تان کمک کند.

 

تیپ دانشجویی پسرانه و اهمیت تی شرت

تیپ هاي دانشجویی پسرانه خرید تی شرت را در اولویت قرار دهید به خصوص که می توانید آن رابه تنهایی یا زیر یک پیراهن مردانه با دکمه‌هاي باز بپوشید. مدل تی شرت‌ برای تیپ دانشجویی پسرانه، باید حاوی دو فرم یقه شود؛ یقه گرد و یقه هفت. تیشرت یقه گرد به خصوص با پیراهنی که روی آن می‌پوشید موثر میشود و تیشرت یقه هفت را می توانید به تنهایی هم بکار ببرید.

 

بعد از تی شرت نوبت به پولوشرت میرسد که نسبت به تیشرت رسمیت بیشتری دارد و استایل جدی تری برایتان می سازد.

 

روزهای اول مهر می توانید سراغ رنگ‌هاي خوشحال و روشن تابستانه بروید. اما اگر همراه دارید تی شرت مردانه اي بخرید که به درد روزهای بعد هم بخورد توصیه ما انتخاب رنگ هاي طوسی، سرمه اي، سفید و مشکی هست.

 

چگونه پسر ها در دانشگاه خوشتیپ باشند ؟

روزهای اول مهر می توانید سراغ رنگ‌هاي خوشحال و روشن تابستانه بروید

 

مدل پیراهن مردانه ام چطور باشد؟

پیراهن مردانه شما با دقت به حالات هوا می‌تواند آستین کوتاه یا آستین بلند باشد. توصیه ما این هست که چناچه در حال حاضر نیت خرید دارید برای به صرفه کردن هزینه ها،  خیلی به فکر خرید پیراهن مردانه آستین کوتاه نباشید. تیپ دانشجویی پسرانه چون نهایتا یک ماه می توانید ازآن بهرهگیری کنید. اگرچه اگر از گذشته پیراهن مردانه آستین کوتاه دارید با خیال راحت ازآن بهرهگیری کنید، ولی وقتی قرار به خرید پیراهن مردانه هست سراغ انتخاب هاي آستین بلند بروید.

 

اگر همراه دارید یک سرمایه گذاری موثر کنید، در کنار یک پیراهن چارخانه یا دقیقا ساده، حتما یک پیراهن جین مردانه  هم بخرید. خوبی جین این هست که به سهولت با خیلی لباس ها ست می شود و تیپ دانشجویی پسرانه اي برایتان می سازد که شیک و اسپرت هست.

 

برای انتخاب رنگ، به تی شرت هایي که دارید دقت کنید. بهتر هست رنگ‌هاي مکمل یا متضاد تیشرت هایتان را انتخاب کنید تا اگر خواستید پیراهن را روی تی شرت بپوشید، ترکیب زیبایی ایجاد شود. در غیر این صورت سراغ رنگ هاي خنثی بروید.

 

دقت به رنگ کفش هم برای شما مهم هست چون گاهی هماهنگی بین رنگ کفش و پیراهن، به خصوص در تیپ اسپرت دانشجویی، ترکیب خوبی به وجود می آورد. به یک ست لباس با پیراهن و کفش سرمه اي و شلوار جین روشن فکر کنید!

 

چگونه پسر ها در دانشگاه خوشتیپ باشند ؟

در کنار یک پیراهن چارخانه یا دقیقا ساده، حتما یک پیراهن جین مردانه  هم بخرید

 

پلیور یا سویشرت مردانه؛ کدام به دردم میخورد؟

سویشرت به سهولت با شلوار جین مردانه ست می شود و تیپ اسپرت می سازد و پلیور یا ژاکت مردانه را میتوان به همراه شلوار کتان برای داشتن یک ست نیمه رسمی پوشید. برای انتخاب هودی یا سویشرت می توانید سراغ رنگ هایي مانند نارنجی، سبز تیره، کرم، مشکی و قرمز بروید.

 

این رنگ ها برای نیمسال اول تحصیلی که هوا خنک و سرد هست، مناسب میباشند. برای انتخاب پلیور هم سراغ رنگ هایي مانند طوسی، سرمه‌اي، مشکی، آبی، قرمز و پرتقالی بروید. برای داشتن یک تیپ ناب می توانید زیر پلیورتان پیراهن مردانه بپوشید و بگذارید یقه اش خودی نشان بدهد. اگر اکثر نیمه رسمی میپوشید سراغ پلیورتان بروید و برای اسپرت پوشی از سویشرت یا هودی بهرهگیری کنید.

 

چگونه پسر ها در دانشگاه خوشتیپ باشند ؟

سویشرت به سهولت با شلوار جین مردانه ست می شود و تیپ اسپرت می سازد

 

کت تک مردانه، ضروری یا غیر ضروری؟

اگر خیلی خیلی به خوش پوشی اهمیت می‌دهید و هزینه اکثر برایتان مهم نیست، توصیه میکنیم کت تک مردانه رابه کمدتان افزون کنید. کت تک مردانه پارچه‌اي دو دکمه به رنگ سرمه اي یا مشکی و تیپ دانشجویی پسرانه کت تک جین مردانه با رنگ تیره دو عضو تازه کمد شما می‌شوند که ست لباس دانشجویی پسرانه شما را تکمیل می کنند. اگر اکثر اسپرت میپوشید کت تک جین را جایگزین کت تک پارچه اي کنید. اگر هم این انتخاب ها را دارید می توانید کت تک پارچه اي را با تیشرت یقه هفت یا پیراهن بپوشید و کت جین را با تیشرت یقه گرد و پولوشرت همراه کنید.

 

اگر اکثر اسپرت می‌پوشید کت تک جین را جایگزین کت تک پارچه اي کنید

 

دو مدل شلوار برای تیپ دانشجویی پسرانه

برای متنوع بودن تیپ دانشجویی پسرانه تان دستکم به دو نوع شلوار احتیاج دارید: شلوار جین و شلوار مردانه کتان.

 

شلوار جین: شلوار جین قابلیت ست شدن با تی شرت، پیراهن و ترکیب این دو را دارد. ضمن این که در فصل زمستان به سهولت با هودی، سویشرت و پلیور مردانه شما ست میشود. توصیه ما این هست که حتما یک شلوار جین مردانه تیره داشته باشید و اگر بودجه افزون آوردید سراغ رنگ هاي روشن‌تر بروید.

 

شلوار پارچه‌اي مردانه: برای روزهایی که همراه دارید رسمی‌تر به نظر برسید، تیپ هاي دانشجویی پسرانه شلوار کتان مردانه انتخاب خوبی هست. اگر لاغر هستید سراغ مدل شلوار مردانه اسلیم فیت بروید و اگر کمی توپر هستید یا افزون وزن دارید از مدل هایي با فیت معمولی کمک بگیرید. رنگ هایي مانند سرمه اي، مشکی، شیری و طوسی انتخاب هاي خوبی میباشند. دو رنگ اول برای زمستان مناسب ترند.

 

چگونه پسر ها در دانشگاه خوشتیپ باشند ؟

تیپ های زیبا دانشجویی 

 

برای متنوع بودن تیپ دانشجویی پسرانه تان دستکم به دو نوع شلوار احتیاج دارید

 

به چه کفشی نیاز دارم؟

کفشی که برای ساختن تیپ دانشجویی پسرانه انتخاب میکنید باید حاوی دستکم یک مدل رسمی و یک جفت کفش روزمره شود. چهار مدل لوفر، اسنیکر، نیم بوت و کفش چرمی رسمی مدل هایي میباشند که بکار شما می‌آیند. اسنیکر برای تیپ روزمره دانشجویی، لوفر برای تیپ نیمه رسمی و کفش مردانه برای ساختن استایل دقیقا مردانه مناسب هست. تکلیف بوت هم مشخص هست؛ ایده آل برای روزهای بارانی و برفی و همراه شدن با جین و کاپشن. هنگام خرید کفش مردانه یادتان باشد رنگ هاي تیره برای روزهای سرد و بارانی نیمسال اول ایده آل میباشند.

 

چگونه پسر ها در دانشگاه خوشتیپ باشند ؟

کفش دانشجو باید یک جفت کفش رسمی و یک جفت کفش روزمره باشد

 

خرید کیف دانشجویی پسرانه یا کوله پشتی؟

کیف چرم مردانه رسمی یا سایر مدل‌هاي کیف دستی، انتخاب هاي خوبی برای روزهایی میباشند تیپ هاي دانشجویی پسرانه که تیپ نیمه رسمی زده‌اید ولی کوله پشتی بکار وقت هایي می‌آید که اسپرت پوشیده اید. اگر همراه دارید کیفی بخرید که با اکثر تیپ هایتان ست شود می توانید سراغ کیف مدل پستچی بروید.

 

چگونه پسر ها در دانشگاه خوشتیپ باشند ؟

کوله پشتی بکار وقت هایي می‌آید که اسپرت پوشیده اید

 

لباس هایی برای گرم شدن

خرید پالتو، کاپشن، ست شال، کلاه و دستکش، تقریبا آخرین چیزی هست که به آن نیاز دارید. هنگام خرید این موارد نکات زیر را درنظر بگیرید:

 

رسمیت پالتو نسبت به کاپشن اکثر هست. اگر هزینه عمده آخرین چیزی هست که می خواهید و خیلی هم اهل تیپ رسمی نیستید، خرید کاپشن مردانه تیره رابه پالتو مردانه ترجیح دهید.

بهتر هست رنگ شال با کلاه و دستکش همخوانی داشته باشد و رنگ هر سه این‌ها به کاپشن شما بیاید. پس گذشته از انتخاب کاپشن سراغ خرید این مثلث گرمایشی نروید.

 

چگونه پسر ها در دانشگاه خوشتیپ باشند ؟

خرید پالتو، کاپشن، ست شال، کلاه و دستکش، تقریبا آخرین چیزی هست که به آن نیاز دارید

 

چند مضمون تکمیلی برای داشتن تیپ دانشجویی شیک

لباس هایتان را لایه لایه کنید. ترکیب پلیور یقه هفت که از زیر یقه آن یک بلوز یقه گرد با رنگ متضاد دیده می شود، پوشیدن بلوز آستین کوتاه روی پلیور آستین بلند ودر انتها پوشیدن پیراهن مردانه روی تی شرت،به جذابیت ظاهری تان افزون می کنند.

 

اگر افزون وزن دارید از تناژهای تیره هر رنگی بهرهگیری کنید و اگر لاغر اندام هستید تیپ دانشجویی پسرانه با خیال راحت سراغ رنگ هاي روشن تر هم بروید.

پسرانی که شانه هاي پهن و میان تنه لاغر دارند تقریبا می‌توانند هر نوع لباسی بپوشند؛ هم تنگ و هم گشاد.

 

چگونه پسر ها در دانشگاه خوشتیپ باشند ؟

اگر لاغر اندام هستید با خیال راحت سراغ رنگ هاي روشن تر هم بروید

 

اگر همراه دارید قدتان بلند به نظر برسد هنگام خرید شلوار سراغ شلوار فاق بلند بروید و اگر قدتان بلند هست و نمیخواهید پاهایتان کشیده به نظر آیند سراغ فاق متوسط بروید.

 

در هیچ شرایطی شلوار فاق کوتاه نپوشید، دانشگاه و غیر دانشگاه هم ندارد.

عناصر اصلی کمدتان حاوی شلوار جین و پارچه‌اي، تی شرت و پولوشرت، پلیور یا کاردیگان، کفش رسمی و روزمره، کاپشن یا پالتو می شود.

 

رنگ‌هایي مانند سفید، مشکی، طوسی و سرمه‌اي را همچون چهار ضلع یک مربع درنظر داشته باشید. هر کدام از این رنگ ها را می توان با آلبوم بزرگی از رنگ هاي دیگر یا حتی با سایر اضلاع ترکیب کرد و نتیجه خوبی گرفت.

 

بهترین تیپ های زیبا دانشجویی 

 

اصول و قواعد کلی را برای انتخاب لباس دانشجویی پسرانه بدانید و رعایت کنید

 

در کنار داشتن رنگ هاي خنثی، چند تکه لباس رنگی هم داشته باشید. رنگ هاي خوشحال سن شما را کمتر می کنند و نشاط بیشتری به ظاهرتان می بخشند.

 

چنانچه می خواهید اساتیدتان را تحت تاثیر قرار دهید ودر آینده با آنها همکاری کنید، از حالا شبیه شغل و موقعیتی که همراه دارید لباس بپوشید.

 

تیپ هاي دانشجویی پسرانه در انتها یادتان باشد گذشته از هر کاری سبک خودتان را پیدا کنید. تصویر هایي از استایل مردانه مورد علاقتان را دریک پوشه اختصاصی جمع کنید. مشاهده نمایید کدام  از این استایل ها اکثر شبیه شخصیت شما هست و پوشیدن آن در محیط دانشکده مشکلی ندارد. قدم بعدی این هست که سراغ شناسایی لباسهای کمدتان بروید و مشاهده نمایید کدام یک از لباسهای مرتبط به این استایل ها را دارید و کدام را ندارید.

 

جدیدترین مطالب سایت