کت و شلوار مردانه مناسب برای عروسی تابستانی + 20 مدل

کت و شلوار مردانه مناسب برای عروسی تابستانی + 20 مدل

انتخاب کت و شلوار مردانه مناسب برای عروسی تابستانی می تواند یک چالش واقعی باشد. بدیهی اسـت که میخواهید شیک و جذاب ظاهر شوید . ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز گلچینی از بهترین مدل هاي‌ کت و شلوارهای مردانه را منتشر کرده ایم.

 

بهترین مدل های کت و شلوارهای مردانه تابستانه

در بسیاری از مناطق جهان، تابستان فصل اوج عروسی اسـت. دلایل زیادی برای این وجوددارد: آب و هوا اغلب زیبا اسـت «و قابل پیشبینی تر اسـت»؛ مردم احساس آرامش بیشتری می کنند، و جشن هاي‌ بیرون از خانه می‌توانند تا شب بیشتر ادامه داشته باشند بدون این که مهمانان سرد شوند.

 

عروسی‌هاي‌ تابستانی مناسبت‌هاي‌ فوق‌العاده‌اي هستند، اما برای مردانی که میخواهند لباس مناسب خودرا بپوشند، یک مشکل کوچک ایجاد می کنند: کدام کت و شلوار بپوشند.

 

در جاییکه لباس‌هاي‌ تابستانی معمولی ممکن اسـت شامل شلوارک و تی‌شرت باشد، بسیاری از کدهای لباس عروسی بـه کت و شلوار نیاز دارند – حتی اگر یک گزینه کتانی راحت‌تر و بدون کراوات باشد. وقتی هوا گرم اسـت، مهم اسـت که پارچه سبک وزن و ترکیب رنگ مناسب را برای کت و شلوار خود انتخاب کنید تا در طول روز بیش از حد گرم نشوید.

 

خوشبختانه، کت و شلوارهای عروسی تابستانی بسیار زیبایی وجوددارد. با کمک یک استایلیست، بهترین کت و شلوارهای تابستانی را بررسی کردیم که بـه شـما ظاهر و احساس خنکی می بخشد.

 

بهترین کت و شلوار مردانه مناسب برای عروسی تابستانی

 

1. بهترین کت و شلوار کتانی Brunello Cucinelli دو سینه کت و شلوار کتانی با استخوان شاه ماهی

مدل کت و شلوار مردانه تابستانه

 

 

برونلو کوسینلی که مورد علاقه افرادی مانند رایان رینولدز، جاستین تیمبرلیک و کریس پاین اسـت، یکی از بهترین طراحان کت و شلوار لوکس اسـت. اگر بـه دنبال یک قطعه سرمایه گذاری هستید، این ترکیب کت و شلوار دو طرفه اوج ظرافت برای هر عروسی تابستانی اسـت. بـه علاوه، رنگ تیره‌تر، بـه اندازه یک گزینه روشن‌تر، چین و چروک‌هایي را که ممکن اسـت در طول روز ایجاد کنید، نشان نمی دهد.

 

2. بهترین کت و شلوار پشمی عرضه کت و شلوار خاکستری روشن هاوانا

مدل خاص کت و شلوار مردانه تابستانه

سایه خاکستری روشن این کت و شلوار باعث می شود که دریک عروسی تابستانی احساس اسانی کنید. در حالیکه ممکن اسـت پشم رابا زمستان مرتبط کنید، این ماده در واقع در از بین بردن رطوبت و مقاومت در برابر چین و چروک و بو عالی اسـت. دراین فرم و رنگ سبک، انتخابی عالی برای کت و شلوار تابستانی اسـت.

 

✅ مطالب مشابه: 21 مدل از بهترین کت و شلوار دامادی خنک ویژه تابستان

 

3. بهترین کت و شلوار ایتالیایی با الگوی شاه ماهی و کتانی کرتیس بژ

مدل ویژه کت و شلوار مردانه تابستانه

استخوان شاه ماهی روی این کت و شلوار 3 سوراخ، بافت بسیار زیبایی بـه ان بخشیده اسـت. کتانی دارای قابلیت تنفس اضافی اسـت و دریچه هاي‌ دوگانه در ژاکت باعث حرکت راحت تر می شود. همچنین اگر رنگ بژ مورد علاقه شـما نیست، در رنگ هاي‌ آبی سلطنتی و آبی روشن عرضه می شود. توجه داشته باشید که شلوار ناتمام اسـت و نیاز بـه تغییر دارد.

 

4. بهترین برای عروسی ساحلی تد بیکر پشمی و کتانی و شلوار تد بیکر

مدل خاص کت و شلوار مردانه تابستانه

ما ایده پوشیدن کت و شلوار شنی رنگ «یا دراین مورد سنگی» را برای عروسی ساحلی دوست داریم. دریافت موضوعی بیشتر از این سخت اسـت!

 

این کت و شلوار همچنین در رنگ‌هاي‌ سرمه‌اي و سبز روشن موجود اسـت، این کت و شلوار توسط برند کلاسیک مدرن تد بیکر، که یکی از سبک‌هاي‌ هالی کاتز برای کت و شلوارهای عالی اسـت، ارائه میشود. این ست که از ترکیبی عالی از کتانی و پشم با آستر ویسکوز ساخته شده اسـت، در عین حال که احساس تنفس می کند، مناسب ساحل بـه نظر میرسد.

 

5. کت و شلوار بدون ساختار

مدل جدید کت و شلوار مردانه تابستانه

بین ظاهر بدون ساختار ژاکت و موادی که ترکیبی از پنبه و کتان اسـت، این کت و شلوار برای یک عروسی آرام تر ایده آل اسـت. این گاه بـه گاه و همه ی کاره اسـت، بنابر این برای اضافه کردن ان بـه کمد خود بسیار مناسب اسـت.

 

6. بهترین ترکیب کت و شلوار آبی کتان پشم هندوچینو Stockport

مدل کت و شلوار مردانه تابستانه جدید

این کت و شلوار که از ترکیب پشمی واقعاً زیبا ساخته شده اسـت، برای هوای گرم تر بـه خوبی عمل می کند. رنگ آبی تیره نیز کمی حس دریایی بـه ان دارد. ما دوست داریم که سایت امکان سفارشی سازی را نیز فراهم کند.

 

7. کت و شلوار کت و شلوار کت و شلوار پشمی بروکز برادران ریجنت

مدل کت و شلوار مردانه تابستانه تک

یک کت و شلوار چکمه اي رنگ روشن مانند این طرح کلاسیک از Brooks Brothers می تواند انتخابی دوست داشتنی برای یک جشن روزانه باشد. این کت و شلوار، که دارای یک شانه نرم و شلوار اسـت که برش مستقیم دارد، از پشم رنگ شده با نخ تنفسی ساخته شده اسـت – بـه این معنی که می‌توانید بـه اسانی انها را در تابستان بپوشید و احساس خفگی نکنید.

 

8. کت و شلوار بند کشی تاد اسنایدر ایتالیایی Seersucker مدیسون در کرم Pinstripe

مدل کت و شلوار مردانه تابستانه ویژه

یکیدیگر از برندهای مورد علاقه کتز برای کت و شلوارهای مردانه عالی، تاد اسنایدر برای هر موقعیتی چیزی در اختیار دارد. اگر در جایی در عروسی شرکت می کنید که دمای هوا بالا میرود و بیدار میماند، بـه کت و شلواری نیاز دارید که بتواند ان را تحمل کند – و این شماره بند کشی اسـت.

 

این کت و شلوار ساخته شده از پنبه قابل تنفس «یکی از پارچه هایي که کاتز برای کت و شلوارهای تابستانی توصیه می کند» و با الگوی چشمگیر تزئین شده اسـت، این کت و شلوار برای مراسم عروسی در هر نقطه از ناپل، ایتالیا تا ناپل، فلوریدا در اوج تابستان عالی اسـت.

 

9. کت و شلوار باریک جونز ممتاز

مدل کت و شلوار مردانه تابستانه شیک

این کت و شلوار جک اند جونز که در طیف وسیعی از پاستیل هاي‌ تابستانی موجود اسـت، بـه دلیل قیمت مناسب خود امتیاز بیشتری کسب می کند. استایل تک سینه و تناسب باریک این ست ترکیبی عالی از شیک و غیررسمی اسـت و بـه خوبی با یک پیراهن طرح دار برای یک مراسم روزانه یا با یک پیراهن سفید و کراوات ساده برای یک مراسم رسمی تر ست می شود.

 

10. کت و شلوار پشمی ایتالیایی کش دار Bonobos Jetsetter

مدل کت و شلوار مردانه تابستانه جدید

یک کت و شلوار آبی در تمام طول سال در کمد لباس شـما ضروری اسـت، اما این کت و شلوار انتخابی عالی برای عروسی تابستانی اسـت. بررسی نور حال و هوای آرام‌تری بـه ان میدهد، که برای ست کردن با کفش‌هاي‌ قایق و دکمه‌هاي‌ سفید ساده مناسب اسـت. ما همچنین دوست داریم که Bonobos این کت و شلوار را در سه لباس مختلف برای تکمیل هر نوع بدن و ترجیح ارائه می دهد.

 

11. رالف لورن بنفش لیبل کنت کت و شلوار بافتنی دست دوز

مدل کت و شلوار مردانه تابستانه خاص

برای یک عروسی رسمی، شـما بـه یک کت و شلوار زیبا و جاودانه نیاز دارید، اما نه الزاماًً یک تاکسیدو تمام عیار. این ست پارچه‌اي از رالف لورن تعادل کامل را ایجاد می کند و رنگ خاکستری مایل بـه آبی تیره بـه ان کمک می کند کمی تابستانی‌تر از کت و شلوار مشکی بـه نظر برسد.

 

با توجه بـه این نکته، این ژاکت و شلوار از پشم «که علیرغم این که با هوای سردتر همراه اسـت، پارچه اي قابل تنفس اسـت» ساخته شده اسـت که با کتان و ابریشم توسا ترکیب شده اسـت، که هردو برای خنک نگه داشتن هوا در هنگام گرما ایده آل هستند.

 

12. کت و شلوار روشن عروسی ASOS DESIGN

مدل جدید کت و شلوار مردانه دامادی جدید

وقتی صحبت از عروسی هاي‌ تابستانی می شود، کت و شلوارهای رنگ روشن همیشه ایده خوبی هستند. ما عاشق ASOS برای یافتن عالی با قیمت هاي‌ مناسب تر هستیم و این کت و شلوار بژ نیز از این قاعده مستثنی نیست. ساخته شده از یک کرکره کتان، بـه شـما کمک می کند در طول روز نیز خنک بمانید، که باید در هنگام خرید کت و شلوار عروسی تابستانی اولویت شماره یک باشد.

 

13. کت و شلوار باریک J.Crew Ludlow

مدل جدید کت و شلوار مردانه دامادی

همانگونه که دراین مدل مشخص اسـت، این کت و شلوار باریک را می توان بـه اسانی با کفش هاي‌ کتانی و ژاکت پوشاند. اما میتوان ان را برای یک عروسی غیررسمی‌تر نیز پوشاند، و از پشم تمام فصل ساخته شده اسـت، بنابر این بسیار متنوع اسـت.

 

14. پوست کوسه ای هندوچینو همیلتون

مدل کت و شلوار مردانه دامادی

بافت این کت و شلوار پشمی از پوست کوسه باعث می شود که این خاکستری هر چیزی بـه جز ضخیم باشد. شیک، پیچیده و همه ی کاره، این مدل را می توان در هر زمانی از سال پوشید.

 

15. کت و شلوار سبز دریایی

کت و شلوار سبز دریایی

این رنگ سبز دریایی پررنگ منحصر بـه فرد و متفاوت اسـت و برای یک رویداد تابستانی بسیار مناسب اسـت. این پارچه از پارچه کشسان راحت ساخته شده و با پارچه پیراهنی قابل تنفس، سبک و رطوبت گیر ساخته شده اسـت، این لباس شـما را خنک نگه می دارد.

 

16. کت و شلوار مجلسی برنزه

کت و شلوار مجلسی برنزه

کتانی قهوهای مایل بـه زرد برای یک روز گرم تابستانی ترد بـه نظر می‌رسد. تنفس و راحت اسـت، این یکی را می توان بـه صورت جداگانه بـه صورت غیررسمی نیز پوشید.

 

17. کت و شلوار پشمی مناسب Canali Kei Trim

کت و شلوار پشمی مناسب Canali Kei Trim

مطمئناً دراین کت و شلوار آبی روشن بسیار شیک که جایی بین رنگ آبی آسمانی و آبی مایل بـه خاکستری قرار می‌گیرد که برای ماه هاي‌ تابستان عالی اسـت، اظهار نظر کنید. اگر چه این کت و شلوار 100 درصد پشمی ساخته شده اسـت، اما سبک بافت صفحه نمایش این کت و شلوار Canali ظاهری شبیه کتانی بـه ان می بخشد، اما با هیچ یک از چروک هایي که ممکن اسـت از کت و شلوار کتانی داشته باشید. نیازی بـه گفتن نیست، ما طرفداران بزرگ این یکی هستیم.

 

✅ مطالب مشابه: 21 مدل کت و شلوار عروسی برای جشن های معمولی

 

18. کتان بژ الیور ویکس

رنگ پارچه کت و شلوار

بارزترین مزیت این کت و شلوار الیور ویکس این اسـت که کاملاً قابل تنظیم اسـت: چه از نظر اندازه و چه در مورد جزئیاتی مانند جیب یا روکش شانه «هرچند ما ظاهر بدون روکش را برای عروسی تابستانی معمولی دوست داریم». جدای از تناسب کامل، این لباس از کتانی ایتالیایی با بافت زیبا ساخته شده و برای پوشیدن در ماه هاي‌ گرم طراحی شده اسـت.

 

19. کت و شلوار کت و شلوار پال اسمیت

مدل جدید کت و شلوار مردانه دامادی خاص

پل اسمیت یک طراح ساکن لندن اسـت، بنابر این میتوانید شرط ببندید که آن ها یک یا دو چیز در مورد خیاطی کت و شلوار میدانند. این یکی در رنگ هاي‌ قهوه اي مایل بـه زرد، سبز یا آبی روشن عرضه می شود – که همه ی آن ها برای عروسی تابستانی فوق العاده بـه نظر می‌رسند – و از کتانی سبک وزن و تنفس پذیر ساخته شده اسـت.

 

بهتر اسـت؟ در حالی‌که کتانی طبق معمولً مستعد چروک شدن اسـت، این کت و شلوار از پارچه مقاوم در برابر چروک ساخته شده اسـت که هنگام پوشیدن ان بـه همان اندازه که در حال پاره کردن زمین رقص هستید زیبا بـه نظر می‌رسد.

 

20. کت اسپرت مدیسون کتان ایتالیایی تاد اسنایدر

مدل جدید کت و شلوار مردانه دامادی شیک

اگر ترجیح می‌دهید یک کت کت و شلوار را بدون شلوار هماهنگ کنید، یک کت اسپرت بهترین راه اسـت. این یکی از تاد اسنایدر در رنگ‌هاي‌ خاکی و باتیک دریایی عرضه میشود که هردو کاملاً برای عروسی‌هاي‌ تابستانی مناسب هستند. ساخته شده از کتانی آماده برای آفتاب، فوراً ظاهر شـما را بـه سطح “میهمان خوش پوش” ارتقا می دهد.

 

در کت و شلوار عروسی تابستانی به دنبال چه چیزی باشید

مواد پارچه کت و شلوار

کت و شلوار عروسی تابستانی رابا مواد سبک وزن مانند پنبه یا کتان انتخاب کنید. اگر چه ما ظاهر یک کت و شلوار 100 درصد کتانی را دوست داریم، فقط توجه داشته باشید که این کت و شلوار بـه اسانی چروک می شود، بنابر این ممکن اسـت بهترین گزینه برای یک موقعیت رسمی تر نباشد – یا اگر قبل از عروسی بـه اتو دسترسی ندارید.

 

اگر این یک نگرانی اسـت، ترکیب کتانی کار می کند، اما “پنبه سبک یا مقاوم در برابر چروک بهترین اسـت.” کت و شلوار کتان آبی پشمی از ترکیب پشم و کتان ساخته شده اسـت از چین و چروک و تعریق جلوگیری می کند.

 

رنگ پارچه :

رنگ کت و شلوار شـما برای عروسی تابستانی قطعا در اولویت اسـت، اما اگر بـه یک جشن روزانه می‌روید، ممکن اسـت ترجیح دهید رنگ روشن تری را انتخاب کنید تا خنک بمانید. «آبی کبالت یا خاکستری مریم گلی، حتی خاکی یا رنگی سرگرم کننده مانند پاستل همیشه در تصاویر عالی اسـت. “اگر یک کت و شلوار جامد انتخاب می کنید، یک پیراهن با طرح هاي‌ سرگرم کننده کنتراست خوبی ایجاد می کند.” 

 

چگونه در یک کت و شلوار در عروسی تابستانی عرق نکنیم؟

نخستین قانون کلی این اسـت که یک پارچه سبک و/یا کت و شلواری با رنگ روشن انتخاب کنید که ذاتاً بـه شـما کمک می کند کمی خنک تر باشید. با این حال، اگر نگران عرق کردن دریک روز گرم هستید «مرتبط»؛ کاتز خاطرنشان می کند که ممکن اسـت ارزش ان را داشته باشد که دئودورانت خودرا عوض کنید یا حتی بـه یک متخصص پوست مراجعه کنید تا از موقعیت هاي‌ چسبنده جلوگیری کنید.

 

✅ مطالب مشابه: مدل کت و شلوار دامادی جدید + تیپ و استایل مخصوص دامادی

 

در پایان

یک کت و شلوار خوب باید مانند یک دستکش مناسب شـما باشد، بنابر این اگر کت و شلوار خودرا بـه صورت آنلاین سفارش میدهید، “مطمئن شوید که همه ی چیز را امتحان کرده‌اید و مطمئن هستید که ان طور که باید مناسب اسـت.” 

جدیدترین مطالب سایت