ایده های جالب برای قفسه های آشپزخانه + 26 ایده

ایده های جالب برای قفسه های آشپزخانه + 26 ایده

دراین قسمت از مجله تالاب بـه شـما همراهان عزیز خواهیم گفت کـه چگونه یک فضای مشخص برای نگه داری وسایل آشپزخانه «ایده های جالب برای قفسه های آشپزخانه» آماده کنید.

 

26 ایده دکوراسیون مدرن که ارزش بازآفرینی را دارد

انباری پیشخدمت بـه هر اتاق، کمد یا منطقه اي اسـت کـه در نزدیکی یا بین آشپزخانه و اتاق ناهارخوری قرار دارد کـه برای نگه داری، آماده سازی غذا یا تمیز کردن استفاده میشود. اگر چه زمانی آن ها در خانه هاي‌ بزرگ یک لوکس بـه حساب می آمدند، اما یک انباری کاربردی در واقع بسیار بیشتر از ان چیزی اسـت کـه فکر می‌کنید قابل معرض اسـت.

 

مانند هر انبار غذا، انباری ساقی مکانی عالی برای نگه داری مواد خشک، کالاهای کاغذی یا لوازم کوچک اسـت. با سینک آماده سازی، یخچال یا مایکروویو داخلی ان را بـه سطح بعدی ببرید. فراموش نکنید کـه فضای پیشخوان را برای خرد کردن و مخلوط کردن رزرو کنید، بنابر این لازم نیست نگران کثیف کردن آشپزخانه اصلی خود باشید – بـه خصوص قبل از میزبانی.

 

انباری پیشخدمت فوق‌العاده همه ی‌کاره اسـت: ان رابا ظروف شیشه‌اي پر کنید تا بـه عنوان یک‌بار خانه تبدیل شود یا قابلمه‌ها، تابه‌ها و ادویه‌ها را مرتب کنید تا شلوغی آشپزخانه را محدود کنید. مهم نیست کـه چگونه از انباری پیشخدمت خود استفاده میکنید، ما متوجه شده ایم کـه فضای مناسبی برای آزمایش طراحی اسـت.

 

در حالی کـه ممکن اسـت انتخاب کنید کـه در آشپزخانه خنثی شوید، درنظر داشته باشید کـه یک روند جدید طراحی را در انباری پیشخدمت بـه ارمغان بیاورید – مانند کاغذ دیواری چشمگیر، رنگ کابینت چشمگیر یا نورپردازی معمولی. شروع بـه مرور این عکس هاي‌ الهام بخش کلاسیک، شیک و جالب از برخی از طراحان مورد علاقه ما کنید.

 

1. یک نردبان نورد اضافه کنید

ایده های جالب برای قفسه های آشپزخانه + 26 ایده

 

قفسه ها رابا قوطی هاي‌ نگه‌داری مواد غذایی، سبدهای غذا هاي بسته بندی شده و ظروف غذاخوری پر کنید. اما، یک نردبان نورد نصب کنید تا خاطرجمعی حاصل کنید کـه می توانید روزانه بـه ان مکان هاي‌ صعب العبور دسترسی داشته باشید.

 

✅ مطالب مشابه: تصاویری از طراحی های شیک آشپزخانه

 

2. بیانیه ای با کفپوش بدهید

بیانیه ای با کفپوش بدهید

در حالی کـه ممکن اسـت در آشپزخانه بـه موارد خنثی پایبند باشید، از کفپوش هاي‌ جسورانه در انباری پیشخدمت دوری نکنید. برای تکمیل کابینت هاي‌ خاکستری-آبی و میزهای مرمری، تیم هاي‌ طراحی JAM و FIG کاشی هاي‌ کف طرح دار را انتخاب کردند.

 

3. در آشپزخانه یک راهروی طاقدار بسازید

از طراح معماری کلی مک دوگال یادداشت کنید و یک آشپزخانه ثانویه فراتر از آشپزخانه اصلی خود بسازید. از این درگاه طاقدار عبور کنید تا فضای اضافی، سینک آماده سازی و قفسه باز کـه با وسایل ضروری پر شده اسـت پیدا کنید.

 

4. یک ایستگاه آماده سازی ایجاد کنید

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

چه در پیشخوان بسازید یا یک جزیره آشپزخانه مستقل بیاورید، فضای سطحی را برای خرد کردن، برش دادن و مخلوط کردن ایجاد کنید. در این جا، طراح کیت مارکر حتی یک نقطه را برای مایکروویو اختصاص میدهد تا آماده سازی را آسان تر کند.

 

5. یک فینیش با براقیت بالا را معرفی کنید

طراحی آشپزخانه مدرن

ایده های جالب برای قفسه های آشپزخانه

با رنگ‌هاي‌ رنگ‌آمیزی با رنگ‌هاي‌ براق، بـه ماکزیمالیستی بروید، همان طور کـه معماران BarnesVanze در این جا با کابینت‌هاي‌ آبی تیره انجام میدهند. لایه اي در سخت افزار برنجی برای شخصیت بیشتر.

 

6. سرمایه گذاری در لوازم خانگی کوچک

چیدمان آشپزخانه

نوشیدنی‌هاي‌ یخچال، سینک‌هاي‌ آماده، حتی ماشین‌هاي‌ ظرفشویی کوچک، پخت و پز یا بارتن را بـه همان اسانی کـه میتوانید در آشپزخانه میتوانید ممکن می‌سازد. طراح Amy Peltier کابینت هاي‌ بالایی و قفسه هاي‌ باز را برای ذخیره سازی اضافه می کند.

 

7. نمایش ظروف شیشه ای و غذاخوری

نمایش ظروف شیشه ای و غذاخوری

قفسه‌هاي‌ باز رابا کاسه‌ها، بطری‌ها و لیوان‌ها بستبندی کنید تا فضا را بـه حداکثر برسانید، اما نمایشگری شیک نیز ایجاد کنید. نکته: دیوارها و قفسه ها را رنگ خنثی نگه دارید تا ظروف غذاخوری شـما ظاهر شود.

 

8. بازی با پاستل

بازی با پاستل

آبی کم رنگ، سبز یا صورتی رنگی شاد ودر عین حال آرامش بخش را بـه انباری پیشخدمت می بخشد. از طراح Bria Hammel کـه کابینت‌هاي‌ آبی روشن رابا سخت‌افزار طلایی جفت میکند، راهنمایی بگیرید.

 

9. فضای ذخیره سازی از کف تا سقف را در نظر بگیرید

فضای ذخیره سازی از کف تا سقف را در نظر بگیرید

در این جا، طراح کیت مارکر با ساختن قفسه هایي تا سقف از فضای عمودی استفاده می کند. ذخیره سازی بالاتر برای مواد یا لوازمی کـه کمتر استفاده میشوند ایده آل اسـت. فقط مطمئن شوید کـه یک چهارپایه برای پله در نزدیکی خود نگه دارید.

 

10. برو سبز

برو سبز

سبز یک انتخاب محبوب برای آشپزخانه ثانویه اسـت «در واقع، ما پیشبینی کرده بودیم کـه رنگ برای سال 2023 یک روند آشپزخانه باقی خواهد ماند». طراح Caren Rideau بـه دنبال یک سایه روشن ودر عین حال آرامش‌بخش برای این انباری اسـت.

 

11. از قوطی و کشو برای نگهداری مواد غذایی استفاده کنید

از قوطی و کشو برای نگهداری مواد غذایی استفاده کنید

مواد و خوراکی هاي‌ روزانه را در شیشه ها و قوطی ها نگه داری کنید. بـه چوب شور و کلوچه ها و همچنین برنج، دانه هاي‌ قهوه، آرد یا شکر فکر کنید. در این جا، الن لوپز از استودیوی طراحی ال دیزاین، یک کانتر Grothouse رابا کابینت هاي‌ سفید و کشوهای مشبک برای نگه داری محصولاتی مانند پیاز و سیب زمینی جفت کرد.

 

12. طرح طبقه باز را در آغوش بگیرید

طرح طبقه باز را در آغوش بگیرید

در حالی کـه یک اتاق کوچک یا کمد برای انباری پیشخدمت بـه خوبی کار می کند، یک دیوار خالی در اتاق غذاخوری یا کنار آشپزخانه نیز بـه خوبی کار می کند. یک انباری تک دیواری برای پیشخدمت برای فضای آماده سازی بیشتر، مانند این مجموعه از The Residency Bureau بسازید و از سبکی کـه بـه آشپزخانه می افزاید لذت ببرید.

 

13. برو گلم

برو گلم

آدری نیومن از JW Kitchens با سقفی بی‌نظیر، لوستر خیره‌کننده و رنگ کابینت خوش‌حال، پیشخوان‌هاي‌ Grothouse را برای ایجاد این انباری بزرگ و دراماتیک پیشخدمت گنجانده اسـت.

 

✅ مطالب مشابه: عکس هایی از آشپزخانه مجلل ستاره ها

 

14. یک سینک آماده سازی نصب کنید

یک سینک آماده سازی نصب کنید

درست کردن قهوه، شستن محصولات و تمیز کردن ظروف بسیار آسان تر اسـت، زمانی کـه انباری پیشخدمت شـما دارای سینک آماده سازی باشد. طراح Kasey Fitzgerald این فضای گوشه را برای بـه حداکثر رساندن عملکرد روشن می کند.

 

15. مخلوط کردن کفپوش

مخلوط کردن کفپوش

حتی اگر انباری ساقی شـما کوچک اسـت، اتاق مناسبی اسـت کـه با کفپوش‌ها جسورانه رفتار کنید. اگر بقیه فضای زندگی شـما از چوب سخت اسـت، کاشی هاي‌ شطرنجی کلاسیک مانند این ظاهر را از طراح Nikki Lugh درنظر بگیرید.

 

16. درهای کابینت جامد را تعویض کنید

درهای کابینت جامد را تعویض کنید

با مبادله درب هاي‌ کابینت چوبی برای پانل هاي‌ شیشه اي شفاف، بـه فضای کوچکی عمق دهید. طراح ربکا دریگز ظروف نوشیدنی و غذاخوری را بـه عنوان دکور نمایش می‌دهد.

 

17. Task Lighting را اضافه کنید

Task Lighting را اضافه کنید

دراین فضای داخلی بـه سبک خانه‌هاي‌ کشاورزی، کیت لستر، طراح، ایستگاه آماده‌سازی رابا نورپردازی دیواری روشن می کند – خرد کردن و آماده‌سازی آسان‌تر شده اسـت!

 

18. با کاغذ دیواری پررنگ شوید

با کاغذ دیواری پررنگ شوید

کاغذ دیواری گلدار یک راه تضمینی برای قرار دادن سبک هاي‌ مختلف دریک فضای کوچک اسـت. طراح کورتنی بیشاپ با تکرار عملکرد یک آشپزخانه گالی، از کابینت هاي‌ آبی در هر طرف اتاق استفاده می کند.

 

19. درب انبار را نصب کنید

درب انبار را نصب کنید

ایده های جالب برای قفسه های آشپزخانه

 

این مجموعه از درهای انبار ناتمام یک سبک خانه مزرعه را بـه این آشپزخانه شیک اضافه می کند. هنگامی کـه درها را ببندید، بـه اسانی یک انبار کوچک، پر از وسایل کوچک و انبار مواد غذایی را پنهان می‌کنند.

 

20. یک مایکروویو داخلی اضافه کنید

یک مایکروویو داخلی اضافه کنید

بـه جای این کـه مایکروویو خودرا در آشپزخانه اصلی خود بـه نمایش بگذارید، ان را در آشپزخانه آماده سازی خود قرار دهید. فراموش نکنید کـه مقداری فضای پیشخوان خالی کنید تا بتوانید قبل از گرم کردن غذا، ان را مخلوط یا خرد کنید.

 

21. یک راهرو را به آشپزخانه دوم تبدیل کنید

یک راهرو را به آشپزخانه دوم تبدیل کنید

در این جا، استودیو فاولکس یک راهرو بیرون از آشپزخانه را بـه یک آشپزخانه آماده شیک تبدیل می کند. آشپزخانه هاي‌ تک جداره در فضاهای باریک مانند راهروها یا روی دیوارهای خالی در ناهارخوری یا اتاق نشیمن بـه خوبی کار میکنند.

 

22. آن را فلزی کنید

طراحی زیبای آشپزخانه

اگر انباری پیشخدمت شـما بـه عنوان یکبار خانه دو برابر می‌شود، دلیل بیشتری برای جسارت دارید. طراح میشل گرسون از کاشی‌هاي‌ فلزی و روکش فلزی برای کابینت‌ها برای ایجاد این طرح چشمگیر استفاده می کند.

 

23. آشپزخانه را گسترش دهید

آشپزخانه را گسترش دهید

اگر چه یک دیوار باریک این دو فضا را از هم جدا می کند، اما این انباری کـه توسط کریستین هریسون از Bungalow 10 Design طراحی شده اسـت، بـه عنوان امتداد آشپزخانه عمل می کند. مجهز بـه سینک دوم، کابینت هاي‌ جادار و یخچال نوشیدنی اسـت.

 

24. با سبک های طراحی آزمایش کنید

با سبک های طراحی آزمایش کنید

اگر بقیه خانه شـما مدرن یا مینیمال اسـت، سبک طراحی متفاوتی را در انباری پیشخدمت امتحان کنید. با کاغذ دیواری بافت دار، پرده زیر سینک و دکور تاریخی، طراح ویتنی پارکینسون از میزهای Grothouse برای زیبایی سنتی و الهام گرفته از کلاسیک استفاده می کند.

 

25. یک مکان برای نوشیدنی تعیین کنید

مکان نوشیدنی در آشپزخانه

ایده های جالب برای قفسه های آشپزخانه

 

با یک خنک کننده نوشیدنی در اندازه کامل، ظروف شیشه اي بـه نمایش درآمده و یک پیشخوان کوچک، طراح Caren Rideau فضایی را برای میکسولوژیست ها درنظر گرفته اسـت.

 

26. آن را خنثی نگه دارید

بـه همان اندازه کـه ما عاشق یک پیشخدمت ماکسیمالیست هستیم، نمی‌توانید با یک پالت رنگ خنثی اشتباه کنید. Kate Marker کابینت سفید، کاشی‌ها و میز رابا سخت‌افزار مشکی جفت میکند تا کمی کنتراست داشته باشند.

 

✅ مطالب مشابه: مدل تزیین شیک آشپزخانه جهیزیه عروس – چیدمان جهیزیه

 

در پایان

از راهروهای باریک، کمدهای کوچک و چیدمان‌هاي‌ توالت گرفته تا آشپزخانه‌هاي‌ بزرگ و فرعی، ما ایده‌هاي‌ پیشخدمت خانه را جمع آوری کرده‌ایم کـه الهام‌بخش پروژه بعدی خانه شـما خواهد بود.

جدیدترین مطالب سایت