بازسازی دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

بازسازی دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

بازسازی دکوراسیون داخلی 

در طراحی خانه خود دجار مشکل هستید و هزینه زیادی دارد با ما همراه باشید بابهترین ها در طراحی دکوراسیون داخلی تعداد زیادی از افراد عاشق ظاهر و تنوع پذیری اتاق هاي سفید میباشند. اما افرادی هم میباشند که فکر می‌کنند اتاق هاي سفیدشان یک چیزی کم دارد. به خصوص اگر جزئیات معماری داخلی یا پرداخت هاي خاص نداشته باشند. یکی از آسان ترین راه ها برای اضافه کردن شور و حال به یک اتاق سفید بهرهگیری از رنگ هست. منظور رنگ هاي روشن و تند در حجم بالاست.

 

به گزارش تالاب:شاید به این فکر کنید که بهرهگیری از رنگ هاي تند با هدف داشتن اتاق سفید در تضاد هست. اما یک رنگ تزئینی پرشور می‌تواند روی سفیدی فضا تاکید کند، به خصوص اگر کمبودی حس کنید اما نتوانید به طور دقیق آن را نام ببرید. اگر شما هم چنین وضعیتی دارید تنها چیزی که در طراحی دکوراسیون داخلی خانه شما کم هست کمی انرژی هست و برترین راه برای اضافه کردن نشاط به هر فضایی رنگ تند هست. اگر هنوز متقاعد نشدید این مشابه ها را بررسی کنید.

 

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ زرد

زرد روشن رنگ تزئینی زیبایی هست چون رنگ نور خورشید هست، با خود امید به همراه دارد، و برترین گزینش طبیعی برای افزایش انرژی محیط هست.

بازسازی دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

 

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ سبز

یکی از راحت ترین رنگ هایي که میتوان با آن زندگی کرد سبز هست رنگ سبز در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار هست، حتی تناژهای تند آن هم طبیعی به نظر میرسد. وقتی دنبال سبز روشن مناسب هستید به فصل بهار فکر کنید، چمن هاي سبز تازه و برگ هاي تازه جوانه زده. این نوع سبزها، لایه هاي سرزنده اي زیر پوست خود دارند که در فضای سفید شما راحت و صمیمی به نظر می‌رسد.

بازسازی دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

 

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ آبی ارغوانی.

روشن ترین درجات آبی در دسته گرم ها قرار میگیرند. سایه هاي میانه و تیره میتوانند حتی به معمولی ترین اتاق سفید هم حسی شاهانه بدهند. در اتاق رختشویی زیر کابینت ها به رنگ تیره اي از آبی درآمدند و تضاد زیبایی با دیوار و کفپوش سفید معمولی دارند. ظاهری شجاعانه و غیرمنتظره هست که هویت زیادی به فضا میدهد.

 

بازسازی دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

 

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ نارنجی.

رنگ نارنجی خوشحال و بدون ترس همۀ وقت انرژی محیط را حفظ میکند. به همین علت این رنگ برای طراحی دکوراسیون و دیگر اتاق هایي که محل میزبانی از مهمان میباشند مناسب هست. یک رنگ مفرح هست پس در فضاهای رسمی از آن بهرهگیری نکنید. از طرف دیگر پس اساس اي فوق العاده برای مبلمان راحت مدرن و آثار هنری رنگارنگ هست.

 

بازسازی دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

 

طراحی دکوراسیون داخلی با بنفش آبی.

بنفش تیره مایل به آبی شاید به نظر خیلی سرزنده نیاید اما بعضی رنگ ها انسجام کافی برای شاداب کردن یک اتاق را دارند. مزیت این رنگ تقریبا غیر تند این هست که فضای کوچک را شلوغ نمی‌کند. برای دکوراسیون اتاق خواب هاي کوچک انتخاب اي بینظیر هست.

 

بازسازی دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ قرمز.

بیشتر تناژهای قرمز به طور طبیعی روشن میباشند. به همین علت برای بعضی ها انتخاب ترسناکی هست. با این حال همۀ وقت به مشتری ها یادآوری میکنیم که قرمز رنگ عشق هست. چه کسی از حضور عشق بیشتر در زندگی استقبال نمی‌کند؟ اگر از این لحاظ به قرمز نگاه کنید بهرهگیری از آن در طراحی دکوراسیون داخلی راحت تر می‌شود. اگر ظاهری نرم تر می‌خواهید این رنگ را با کِرِم یا سفید شیری ترکیب کنید، نه سفید گچی.

 

بازسازی دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

 

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ قرمز بنفش.

بنفش مایل به قرمز یک رنگ سبک و منعطف هست. رنگی غیرمنتظره محسوب میشود پس اگر دنبال المانی هیجان انگیز در دیزاین خانه خود میگردید این رنگ برای شما مناسب هست. به خاطر وجود سایه هاي قرمز در آن، از هر بنفش دیگری سبک تر و گرم تر هست. تعادل دلنشینی برای رنگ سفید خنک ایجاد میکند.

 

بازسازی دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

 

طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ آبی آسمانی.

به نظر من معدود رنگ هایي وجود دارند که از رنگ آسمان صاف در یک روز آفتابی زیباتر باشند. رنگ آبی بهرهگیری شده در طراحی اتاق خواب زیر چنین تصویری را در ذهن ایجاد میکند. شکل خالصی از آبی هست که بعد از ترکیب شدن با دیوارهای سفید گرم و کفپوش هاي چوب جنگلی با جلای سبک فوق العاده جلوه می‌کند. با وجود شاداب بودن، بسیار طبیعی و ساکت به نظر می‌رسد.

 

بازسازی دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

 

 

قبل از تغییر دکوراسیون به هزینه بازسازی منزل نیز فکر کنید

اگر قصد بازسازی خانه خود را دارید یا میخواهید بخشی به آن اضافه کنید، وجود معمار کمک بزرگی خواهد بود. هر زمان که دیواری را خراب می‌کنید یا قصد طراحی دکوراسیون خانه خود را دارید ، وجود معمار نه تنها ایده خوبی هست، شاید از لحاظ قانونی ضروری باشد. شاید استخدام یک فرد غریبه و کمک گرفتن از او در مراحل بازسازی خانه تان کمی وحشتناک باشد، اما با مطالعه این مقاله می‌توانید نگرانی ها را کنار بگذارید.

 

1-در مرحله اول تعیین کنید که به وجود معمار نیاز دارید یا نه. اگر بازسازی خانه شما نیاز به تغییر ساختار هیچ دیواری ندارد، شاید بهتر باشد یک پیمانکار ساده استخدام کنید. پیمانکار ها قادر میباشند اغلب به روزرسانی ها را به تنهایی انجام دهند. تعویض اسباب جانبی و رنگ کاری ها مانند کابینت سازی، کفپوش، نقاشی و نورپردازی برای انها مانند آب خوردن میماند. اما در صورتی که نیاز به تغییر پلان خانه دارید باید از مهندس معماری بهره ببرید.

بازسازی دکوراسیون داخلی 

2- کاندیداهای متعددی انتخاب کنید و برای ملاقات با انها زمانبندی داشته باشید. به طور ناگهانی معماری را انتخاب نکنید و کار را شروع کنید، گذشته از تصمیم گیری قطعی با افراد مختلفی گفت و گو کنید. نقشه هاي طراحی خود را به انها بگویید، از نحوه کار انها سر در بیاورید، و از همۀ مهم تر مطمئن شوید که قادر هستید با شرکت مهندسی یا معماری به خوبی همکاری کنید. قرار هست همکاری نزدیکی با هم داشته باشید پس باید رابطه خوبی برقرار کنید.

 

3- با شرکت هاي طراحی و تولید کار کنید. این شرکت ها هم طراح دکوراسیون میباشند و هم پیمانکار در کارمندان خود دارند، در نتیجه مرحله طراحی/تولید را راحت کرده و ارتباط را بهتر میکند. اگر پیمانکار آشنا ندارید، این برترین گزینش هست. این نوع شرکت ها درحال توسعه میباشند. در حال حاضر شرکت هاي طراحی-تولید زیادی وجود دارد که در پروژه هاي کوچک مانند بازسازی خانه تخصص دارند.

 

جدیدترین مطالب سایت