بهترین رنگ حمام + دکوراسیون سرویس بهداشتی

بهترین رنگ حمام + دکوراسیون سرویس بهداشتی

بهترین رنگ حمام : دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بهترین رنگ ها برای سرویس بهداشتی را منتشر کرده ایم. از رنگ‌های‌ خنثی آرام گرفته تا روشنایی نشاط‌آور، این ایده‌های‌ رنگ آمیزی حمام بـه الهام بخشیدن بـه فضای شـما کمک میکنند

 

جدیدترین دکوراسیون سرویس بهداشتی

بـه دنبال ایده رنگ برای حمام هستید؟ ما با طراحان داخلی و کارشناسان رنگ مشورت کرده‌ایم تا بهترین سایه‌هایي را کـه تضمین می شوند هر طرح رنگی حمام را بالا ببرند، کشف کنیم. همانند روند رنگ‌های‌ داخلی درسال 2023؛ ایده‌های‌ رنگ آمیزی برای حمام‌ها در همه ی رنگ‌ها، از آرام و آرامش‌بخش گرفته تا روشن و دلير وجوددارد، بنابر این چیزی برای همه ی وجوددارد.

 

حمام ها اغلب در مورد رنگ نادیده گرفته می شوند، زیرا رنگ سفید بـه عنوان رنگ پیش فرض “ایمن” توسط بسیاری انتخاب می شود. با این حال، همه ی چیز تا حدودی پیش رفته اسـت و بـه جای این کـه فقط یک اتاق کاربردی باشد، حمام ها بـه مکانی برای استراحت با سبک تبدیل شده اند. با این حرکت، ما شاهد روندهای جسورانه تری در حمام درسال 2023 هستیم کـه در ان از رنگ آزادانه تر برای بیان شخصیت استفاده می شود.

 

“ما شاهد تقاضا برای افرادی هستیم کـه سبک و شخصیت خودرا بـه حمام هایشان تزریق می کنند، و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت درسال 2023 وجود ندارد.”

 

ایده های رنگ آمیزی برای حمام – 9 سایه الهام بخش

هنگام تصمیم گیری در مورد رنگ ها، مهم اسـت کـه یراق آلات و وسایل از قبل در حمام خودرا درنظر بگیرید. سرمه ای غنی و سبز انتخاب خوبی برای تکمیل مواد فلزی مانند شیر آب نقره ای هستند تا ظاهر کلی حمام شـما را برجسته کنند.

 

با درنظر گرفتن این موضوع، در این جا رنگ های‌ رنگی توصیه شده توسط متخصصان وجوددارد کـه حمام شـما را بـه روز می کند.

 

بیشتر بخوانید: انواع مد جدید دکوراسیون منزل و اتاق

 

1. آبی پررنگ

بهترین رنگ حمام در سال 2023 - 1402

بهترین رنگ حمام

 

پس از ظهور رنگ‌های‌ خنثی آرام بخش و روند فضای داخلی ژاپنی، رنگ‌های‌ جسورانه در حال بازگشت هستند. “امسال انتخاب‌های‌ جسورانه و کاریزماتیک رنگ خواهد بود. آن ها یک انتخاب عالی برای حمام هستند.”

 

حمام کـه اغلب فضای کوچک‌تری با نور طبیعی کمتر اسـت، فضای مناسبی برای امتحان رنگ‌های‌ غنی‌تر برای ایجاد یک ویژگی واقعی از فضا و تزریق چنین رنگی اسـت. رنگ آبی ملایمی کـه اغلب در حمام ها دیده می شود، بازیگوش کنید ودر عین حال یک واحه آرام ایجاد کنید.

 

اگر از ایده رنگ‌های‌ پررنگ‌تر خوشتان می آید اما کمی میترسید کـه ان‌ها را روی همه ی دیوارها امتحان کنید، بـه جای حمام، لهجه‌هایي را بـه حمام خود وارد کنید: «یک سفید روشن کلاسیک را امتحان کنید و از لهجه‌های‌ آبی روی کابینت و لوازم جانبی استفاده کنید. این بـه ویژه هنگامی کـه با مواد طبیعی و گل های‌ نرم جفت می شود خوب عمل می کند.

 

2. یاسی آرام

بهترین رنگ حمام در سال 2023 - 1402

اگر بـه دنبال یک سایه مد روز هستید کـه آرامش بخش باشد، یاسی انتخاب عالی اسـت. این رنگ کـه توسط پیش‌بینی‌کنندگان روند WGSN بـه‌عنوان رنگ جذاب انتخاب شد، رنگی اسـت کـه در طراحی داخلی محبوب‌تر می شود – با پاستل دانمارکی یکی از بزرگ ترین گرایش‌های‌ طراحی داخلی .

 

لیلاک از طریق رتبه‌بندی محبوبیت بالا می رود. رنگی کـه زمانی کمتر مورد توجه قرار میگرفت، یاسی اکنون راه خودرا از راهروها بـه خانه های‌ ما و حتی حمام می‌رساند.

 

اگر چه ممکن اسـت انتخابی بسیار زنانه بـه نظر برسد، اما در واقع یک سایه واقعا همه ی‌کاره اسـت و ان را بـه یکی از بهترین ایده‌های‌ رنگ برای حمام تبدیل میکند. بـه خوبی با جزئیات برنجی، کرومی، یا مشکی مات،” 

 

درست مانند بهترین رنگ های‌ رنگ اتاق خواب، یاس بنفش نه تنها شیک اسـت، بلکه آرامش بخش اسـت، کـه برای لحظات آرام حمام عالی اسـت. برای حفظ ان احساس ملایم، ان رابا کاشی ها یا لوازم جانبی صورتی یا خاکستری ملایم ترکیب کنید. همچنین با سایه های‌ روشن مانند نارنجی یا زرد برای حمامی با حال و هوای تازه و معاصر بسیار خوب عمل می کند.

 

3. سایه های دراماتیک تیره

بهترین رنگ حمام در سال 2023 - 1402

مشکی ممکن اسـت انتخاب واضحی برای رنگ آمیزی ایده های‌ رنگ برای حمام نباشد، با این حال، اگر بـه درستی استفاده شود، نه تنها لوکس بـه نظر می رسد، بلکه بیانیه ای نیرومند نیز دارد. از ان بـه روشی سنجیده استفاده کنید تا اتاق بیشتر در جنبه نمایشی اشتباه کند تا تیره.

 

اگر چه مشکی می تواند در حمام واقعاً چشمگیر بـه نظر برسد، اما مطمئن شوید کـه بـه اندازه کافی استفاده کنید تا خاطرجمعی حاصل شود کـه فضا همان‌ گونه باز اسـت. «مشکی مات یقیناً هنوز لحظه‌ای دارد، پس چرا چند شیر آب یا حتی یک حمام مناسب در پس‌زمینه‌ای خنثی برای حسی صنعتی و امروزی نصب نکنید؟»

 

اگر چه مشکی میتواند در حمام واقعاً چشمگیر بـه نظر برسد، اما حتما بـه اندازه کافی استفاده کنید. تا خاطرجمعی حاصل شود کـه فضا همان‌ گونه باز اسـت. «مشکی مات یقیناً هنوز لحظه‌ای دارد، پس چرا چند شیر آب یا حتی یک دوش مناسب در پس‌زمینه‌ای خنثی برای حسی صنعتی و معاصر نصب نکنیم؟»

 

اگر هنوز هم می خواهید درام داشته باشید، اما مشکی برای شـما بسیار گوتیک اسـت، بـه جای ان از سایه‌های‌ برنزی تیره یا سبز تیره استفاده کنید. “این برنز تیره کمی سبز، کمی بژ و کمی قهوه ای اسـت اما واقعا غیرقابل تعریف اسـت.” “روشی مطمئن برای ایجاد یک حمام زیبا کـه در ترکیب با چوب، پوشش های‌ برنجی و مقداری سبزی احساس اسانی می کند.”

 

4. خنثی های گرم

بهترین رنگ حمام در سال 2023 - 1402

یکی از ترندهای اصلی حمام کـه پیشبینی می کند بزرگ باشد، استفاده از عناصر طبیعی اسـت و این ژل بـه زیبایی با سایه های‌ خنثی گرم اسـت. هر چند بژ کسل کننده را فراموش کنید، این رنگ های‌ خنثی هر چیزی جز کسل کننده هستند.

 

خنثی ها معنای کاملاً جدیدی پیدا کرده اند. “انها دیگر فقط بژ و خاکستری نیستند، انها بـه نسخه های‌ ملایم و خاموش رنگ هایي تبدیل شده اند کـه ما می شناسیم و دوست داریم.”

 

برای الهام گرفتن از رنگ های‌ گچی استفاده کنید. مانند رنگ‌های‌ خنثی‌تر، رنگ‌های‌ گچی امسال کمی عقب‌نشینی می کنند. “کاهش اشباع، با استفاده از پودینگ خاکستری مایل بـه صورتی مایل بـه خاکستری باعث می شود حمام نرم و بد خلق شود.”

 

سایه هایي مانند این با مواد طبیعی مانند مبلمان چوبی حمام یا وسایل و اتصالات گرانیتی و مرمری بهتر کار می کنند.

 

5. نورهای گرمسیری

بهترین رنگ حمام در سال 2023 - 1402

برای جایی کـه اول صبح می روید، سایه‌های‌ روشن می تواند بـه شـما کمک کند خلق و خوی شـما را بالا ببرد و شـما را برای یک روز خوشحال کند.

 

«حمام‌ها همان‌ گونه می توانند مکانی برای سرگرمی و رنگ‌هایي مانند سبز زیتونی، نارنجی تند، صورتی روشن یا آبی عمیق باشند». «همه ی رنگ‌هایي هستند کـه یادآور مناطق استوایی هستند و روحیه پر انرژی تعطیلات را تلقین میکنند.»

 

حمام مکانی برای آزمایش رنگ های‌ تند اسـت. بـه کمد لباس خود نگاه کنید تا بهترین سایه‌ها را متناسب با خودتان پیدا کنید. “من بـه کمد لباس شـما برای رنگ هایي نگاه میکنم کـه شـما را متملق می کند و انتخاب های‌ رنگی شـما را بر اساس ان قرار میدهد.”

 

یک دیوار ویژه دریک سایه فوق العاده روشن انتخاب کنید تا بدون این کـه زیاد بـه صورت شـما باشد، مویی بـه ان اضافه کنید. اکسسوری‌های‌ سفید یا خنثی نیز بـه کم‌رنگ‌تر شدن این ظاهر کمک میکنند، بنابر این هرروز صبح نیازی بـه دوش گرفتن از عینک آفتابی خود نخواهید داشت.

 

6. سبز آرام

بهترین رنگ حمام در سال 2023 - 1402

سبزهای مریم گلی ملایم یکی از محبوب ترین ایده های‌ رنگ برای حمام بودند و امسال هیچ نشانه ای از ناپدید شدن انها دیده نمی شود. یکی از بهترین رنگ‌های‌ رنگ اتاق نشیمن، این رنگ بـه دلیل خواص ترمیم‌کننده و آرامش‌بخش، برای حمام نیز بـه خوبی کار میکند.

 

عده ای از محبوب ترین سبزیجاتی کـه میتوانیم ببینیم، نعناع، زیتون و مریم گلی هستند. اگر می خواهید کمی ان رابا هم مخلوط کنید، سایه‌های‌ دیگری نیز وجود دارند کـه بـه خوبی با سبزه‌ها جفت میشوند، اما همه ی چیز بـه سایه دقیق بستگی دارد.

 

«سبزها زمانی کـه سایه‌های‌ تیره‌تر با سایه‌های‌ روشن‌تر یا سبزهای طبیعی و با رنگ‌های‌ خاکی ترکیب میشوند، خوب میشوند.» سبزها وقتی با آبی ترکیب می شوند نیز بسیار خوب عمل می کنند. این یک فضای آرام  ایجاد می کند کـه برای حمام عالی اسـت.

 

7. سایه های خاکی

بهترین رنگ حمام در سال 2023 - 1402

اگر ظاهر طبیعی را دوست دارید اما رنگ سبز برای شـما مناسب نیست، سایه های‌ گرم و خاکی بـه خصوص در حمام محبوب تر می شوند. برای داشتن ظاهری شیک، ایده حمام سفید و کسل‌کننده را کنار بگذارید، بـه جای ان از رنگ‌های‌ گرم و دلپذیر مانند بژ شنی، اُخرایی و قهوه‌ای استفاده کنید.

 

این ها رنگ‌هایي هستند کـه یادآور تعطیلات در بيرون از کشور هستند و بـه ایجاد حسی شاد و دنج در حمام کمک میکنند.

 

انتظار داریم رنگ‌های‌ روشن‌تر در حمام‌ها پیشگام باشند: بژ خاکی و زرد ملایم کـه آب و هوای گرم و آفتابی را تداعی میکند و فضایی آرام ایجاد می کند. “زرد ریتمیک ما یادآور سواحل، علف های‌ تابستانی و یونجه تنبل اسـت – مناسب برای استراحت و آرامش.”

 

این سایه‌ها رابا مواد طبیعی و فضای سبز فراوان اضافه کنید. «گیاهان و مواد طبیعی زیادی مانند چوب مکمل این رنگ‌ها هستند کـه در اتاق‌هایي با طراحی کلاسیک یا سبک معاصر بـه همان اندازه خوب عمل می کنند».

 

8. رنگ پریده «اما جالب»

بهترین رنگ حمام در سال 2023 - 1402

وقتی صحبت از رنگ آمیزی حمام بـه میان می آید، رنگ های‌ مایل بـه قهوه ای و بژ ممکن اسـت انقلابی بـه نظر نرسند، اما کار می کنند زیرا فضایی خنک و آرام ایجاد می کنند، اگر می خواهید حسی شبیه آبگرم ایجاد کنید عالی اسـت.

 

امسال وقتی نوبت بـه حمام می رسد، رنگ‌های‌ قهوه‌ای رنگ‌پریده بـه جایی نمیرسند. این خنثی‌های‌ آرام برای یک شب سرد در حمام عالی هستند ودر اکثر شرایط نوری کار میکنند.

 

برای این کـه ظاهر کاملا آرامش بخش باشد، از کاشی کاری خنثی استفاده کنید تا حس تک رنگی لوکس داشته باشید. از طرف دیگر، دیوارهای بژ و مایل بـه شـما این امکان را میدهد کـه با عناصر دیگر لذت بیشتری ببرید. بـه اضافه کردن یک کاشی کف طرحدار با سایه مشابه بـه دیوار یا یک سایه متضاد از کاشی دیوار فکر کنید. بـه نظر می رسد کاشی سبز یا حتی یک کاشی جازی، رنگ و بویی بـه همراه دارد و بسیار امروزی بـه نظر می رسد.

 

اگر اجاره می کنید یا بـه فکر جابه‌جایی هستید، این سایه‌ها نیز عالی هستند، با این حال، یکی از اشتباهات رایج طراحی داخلی کـه باید از ان اجتناب کنید این اسـت کـه همه ی چیز را بیش از حد بژ کنید، بنابر این ان رابا لوازم حمام مانند حوله یا تشک حمام بـه رنگ‌های‌ اخرایی، نارنجی یا سبز زیبا کنید.

 

9. صورتی های ملایم

بهترین رنگ حمام در سال 2023 - 1402

اگر بـه دنبال ظاهری آرامش‌بخش و زنانه هستید، خوش شانس هستید، زیرا یکی از ایده‌های‌ بزرگ رنگ برای حمام امسال صورتی ملایم اسـت. رنگ‌های‌ ملایم صورتی در تزئین حمام محبوبیت بیشتری پیدا میکنند. بـه رنگ‌های‌ ارغوانی، صورتی رژگونه و هلویی روشن فکر کنید. این سایه ها با عنصری از پیچیدگی، لطافتی را بـه اتاق می بخشد.

 

یکی از بهترین ایده‌های‌ رنگ برای راهروها، رنگ‌های‌ صورتی ملایم بسیار متنوع هستند زیرا نه تنها آرامش‌بخش هستند، بلکه مکمل تعداد زیادی از سایه‌های‌ دیگر هستند.

 

این رنگ‌های‌ ملایم‌تر با رنگ‌های‌ تکمیلی محبوب امسال مانند برنج، مس و رزگلد بـه خوبی کار می کنند. صورتی ملایم با رنگ های‌ خاکی و عناصر طبیعی نیز بـه خوبی کار می کند. با تغییر در طراحی خانه بـه طور کلی و شامل عناصر طبیعی، صورتی ملایم بـه خوبی بـه این روند کمک می کند. درنظر بگیرید کـه چند گیاه را بـه اتاق اضافه کنید تا کمی زندگی بـه اتاق بدهید.

 

بیشتر بخوانید: دکوراسیون خانه های نقلی و شیک

 

بهترین رنگ برای رنگ آمیزی حمام کوچک چیست؟

مطمئن نیستید کـه چگونه با رنگ یک اتاق را بزرگتر نشان دهید؟ در حالی کـه رنگ سفید ممکن اسـت یک انتخاب واضح باشد، رنگ های‌ ملایم و کم صدا بهترین گزینه برای ایجاد توهم حمام بزرگتر هستند. رنگ‌هایي را امتحان کنید کـه دیوارهای شـما را دورتر از آنچه هستند نشان می دهند.

 

رنگ‌هایي مانند سپیده‌دم آرام و خاکستری ساحلی دو رنگ ملایم کلاسیک از طبیعت هستند کـه بـه زیبایی کار می کنند تا حتی از کوچک‌ ترین حمام با لوازم بهداشتی ساده سفید بهترین استفاده را ببرند. فقط پرزدارترین حوله سفید کرکی را اضافه کنید تا ظاهر را کامل کنید.

 

نه تنها بـه رنگ‌هایي کـه انتخاب می کنید، بلکه در مورد نحوه استفاده از ان‌ها برای بزرگتر نشان دادن حمام نیز اهمیت دارد.

 

«می توانید از رنگ‌ها و کاشی‌ها باهم استفاده کنید تا بـه تدریج رنگ‌ها رابا بالا رفتن از دیوار بلند کنید، سپس از کم‌رنگ‌ترین رنگ روی سقف استفاده کنید – لازم نیست سفید باشد». آینه‌های‌ ساده و بزرگ کـه بـه دیوارها متصل شده‌اند، سطوح را شفاف میکنند، اما نور را بـه اطراف اتاق می‌تابانند و توهم فضا را ایجاد می کنند.

 

همچنین ایده خوبی اسـت کـه حمام خودرا شلوغ کنید تا محصولات و لوازم جانبی را بـه حداقل برسانید تا بـه ایجاد احساس فضا کمک کنید.

 

باید حمام کوچک خودرا در آغوش بگیرید و گنجی از ان با سایه های‌ جواهر مانند بسازید. حمام‌های‌ کوچک مانند جعبه‌های‌ جواهرات خانه‌های‌ ما هستند و همانگونه کـه درپوشی را برای نشان دادن گنجینه‌های‌ داخل ان برمی‌دارید، وقتی در حمام خودرا باز می کنید، باید چنین باشد.

 

این فرصت عالی برای کمی سرگرمی با رنگ‌هایي اسـت کـه ممکن اسـت آن قدر شجاع نباشید کـه در مقیاس بزرگتر استفاده کنید. درست در چیزی عمیق، تاریک و غنی مانند Sapphire Salute، آبی مخملی مجلل برای دیوارها و سقف شیرجه بزنید یا Teal Voyage را امتحان کنید، رنگ دریای گرم و شفاف زیر آسمان استوایی.

 

آرامش بخش ترین رنگ برای حمام چیست؟

تصور می شود کـه آبی رنگ ذهن اسـت و بنابر این بسیار آرامش‌بخش اسـت، با این حال، برای برخی ممکن اسـت مفاهیم منفی داشته باشد و باعث شود مردم احساس کنند، خوب، آبی! ترکیب سایه‌های‌ آبی در طرح رنگ حمام میتواند بـه شـما کمک کند احساس آرامش کنید و بدبخت نباشید. استفاده از سایه‌های‌ روشن‌تر و جواهری آبی بـه ایجاد فضایی آرامش‌بخش کمک می کند.

 

یک نقطه کانونی را در اطراف یک دوش اتاق مرطوب یا وان بیانی ایجاد کنید کـه رنگ را از طریق یک نور چند رنگی درخشان از فیروزه، لاجورد و یاقوت کبود تجلیل کند.

 

یکیدیگر از گزینه های‌ عالی برای ایده های‌ رنگ آرامش بخش برای حمام سبز اسـت. نمادی از طبیعت و رفاه اسـت، می تواند بـه شـما کمک کند احساس زمین کنید. همچنین طبیعت را بـه داخل می آورد و حسی تازه و مطبوع میدهد کـه پس از یک روز کاری طولانی عالی اسـت.

 

«یک فضای خودمراقبتی ایجاد کنید کـه فضای باز را بـه داخل بیاورد». سایه‌های‌ سبز جنگلی و مریم گلی را ترکیب کنید کـه بـه خوبی با اتصالات طلایی و برنجی جفت می شود. گیاهان آپارتمانی و موادی مانند چوب خیزران را اضافه کنید تا ظاهری کاملاً طبیعی داشته باشید.

 

بیشتر بخوانید: مراحل تغییر دکوراسیون منزل

 

در پایان

در منزل های کوچک باید دقت زیادی داشت تا از وسایل مناسبی گزینش کرد تا فضایی بازی در منزل داشت یک منزل نقلی منزل ای هست کـه زیر ۵۰ متر مساحت داشته باشد، اما داشتن فضای کم علت نمیشود کـه چیدمان منزل های نقلی کاری بسیار سخت و غیرممکن باشد.

جدیدترین مطالب سایت