12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

بهترین رنگ راهرو : ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز گلچینی از ایده هاي‌ رنگ هاي‌ متنوع راهرو را منتشر کرده ایم. با این سایه هاي‌ مورد تایید طراحان داخلی، جذابیت را بـه یک راهروی باریک یا تاریک بیاورید.

 

بهترین ایده ها برای رنگ آمیزی راهرو

درست مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن یا ناهار خوری، راهروی شـما می‌تواند از یک لایه رنگ تازه بهره مند شود تا ان را برجسته کند. در حالی کـه کاغذ دیواری گرافیکی، هنری و مبلمان جدید همه ی راه هایي برای آوردن سبک بـه هر راهروی باریک یا عریض هستند، نمی‌توانید با یکی از بهترین رنگ هاي‌ راهروی زیر اشتباه کنید.

 

در این جا، ما رنگ‌هاي‌ خنثی دلير، روشن و آرام بخش را برای هر زیبایی کـه می خواهید بـه کار ببرید – از مدرن یا سنتی گرفته تا ساحلی یا التقاطی، بـه اشتراک میگذاریم. تعداد زیادی از ایده‌هاي‌ رنگ پیشنهادی ما مورد تایید طراحان قرار گرفته‌اند، و ان‌ها را برای یک راهرو ورودی یا راهروی منتهی بـه حمام یا اتاق خواب جذاب می‌سازد.

 

مجموعه‌اي از رنگ‌هاي‌ جسورانه و همچنین سایه‌هاي‌ آرامش‌بخش‌تر را خواهید یافت. عده اي از انتخاب‌ها، مانند رنگ‌هاي‌ سیاه و سفید گرم، حتی در لیست ترندهای رنگ برتر ما برای سال 2023 قراردارند. علاوه بر این، ما از گروهی از طراحان داخلی دعوت کردیم تا رنگ‌هاي‌ مورد علاقه‌شان را از پروژه‌هاي‌ گذشته بررسی کنند.

 

1. Pelt توسط Farrow & Ball

12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

این راهروی طولانی و باریک با دیوارهای نقاشی شده در Farrow & Ball’s Pelt و تزئینات در کبوتر سفید بنجامین مور زنده شد. کوپر هرلینگر، مدیر طراحی Liz Caan & Co میگوید: «ما رنگی می خواستیم کـه پس‌زمینه‌اي عالی برای آثار هنری مشتری باشد، از جمله قطعاتی کـه توسط فرزندانشان ایجاد شده‌اند، در حالی کـه با رنگ‌هاي‌ دیگر مورد استفاده در اتاق‌هاي‌ مجاور صحبت میکنند.»

 

یک دونده میسونی توسط استارک، راهرو بـه عنوان یک فضای گالری عمل می کند و شـما را بـه داخل خانه می کشاند، در حالی کـه منعکس کننده شخصیت این خانواده سرگرم کننده اسـت.”

 

2. آلابستر اثر بنجامین مور

12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

طراح سارا وایل از طراحی سارا وایل میگوید: «دراین فضا، ما از آلاباستر بنجامین مور برای رنگ سفید گرم استفاده کردیم. رنگ سفید اطراف، درب ورودی را بـه همراه لوستر و لهجه‌هاي‌ طلایی در سرتاسر ورودی تبدیل می کند. وایل می گوید: «ما اغلب دوست داریم بـه یک سرسرا سفید شفاف بـه عنوان پاک‌کننده پالت در وسط اتاق‌هاي‌ رنگارنگ اشاره کنیم.

 

3. Framboise اثر شروین ویلیامز

12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

وایل میگوید: «ما برای سالن بیرون از این اتاق پودر، فضایی را درنظر گرفتیم کـه مهمانان مهمانی بتوانند بـه سرعت از همه ی فعالیت‌ها فرار کنند. او خاطرنشان می کند کـه گوشه شایعات بـه زیبایی با Framboise شروین ویلیامز نقاشی شده اسـت، “در غیر این صورت بـه عنوان یک نوشیدنی تخمیری تمشک شناخته می شود.”

 

4. ساعت طلایی اثر کلر

12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

طراح Naïka André از NJA Interiors رنگ زرد را بـه خاطر حس سرگرم کننده، شاد و خوش بینانه ان دوست دارد. او می گوید: «هنگام انتخاب رنگ برای این فضا، می خواستیم رنگی را انتخاب کنیم کـه در طلوع و غروب خورشید نشان داده شود. این باعث شد کـه او رنگ رنگ ساعت طلایی کلر را انتخاب کند و ان را بـه “پس زمینه عالی برای مجموعه هنری شگفت انگیز مشتری تبدیل کند.”

 

5. زغال چوب توسط Rust-Oleum

12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

از امتحان کردن رنگ تیره تر، مانند زغالی، روی دیوارهای راهرو نترسید. سایه خوش خلق ودر عین حال زیبا پس زمینه اي عالی برای مبلمان روشن اسـت. رنگ تیره‌تر را در راهروهای منتهی بـه حمام یا اتاق پودر امتحان کنید، یا اگر نواحی اطراف سفید هستند از ان برای ورودی استفاده کنید.

 

6. اسپا اثر بنجامین مور

12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

طراح Michelle Boudreau از Michelle Boudreau Design بـه این راهرو باریک با رنگ سبز آبگرم ملایم ظاهری طراوت بخشید. او میگوید: «تقسیم‌کننده‌هاي‌ چوبی تزئینی جدایی ظریفی را ایجاد میکنند ودر عین حال نور خورشید را از خود عبور میدهند.

 

7. فرشته آبی نوشته بنجامین مور

12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

 

آبی ملایم تنها بـه نور طبیعی فراوان این ورودی اضافه می کند. Carolyn Thayer از Carolyn Thayer Interiors می گوید: «این رنگ بـه عنوان راهی برای ایجاد فضایی دنج در راهرو انتخاب شد، بنابر این صندلی تعبیه‌شده بـه مکانی تبدیل میشود کـه میتوان از همه ی ان دور شد و مطالعه کرد یا پیمایش کرد». با درب بزرگ مجاور مشرف بـه اقیانوس، آبی بـه نظر می رسد کـه رنگی عالی برای تقویت بـه جای مبارزه با رنگ‌ها اسـت.

 

8. سالمون دودی اثر بنجامین مور

12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

 

طراح Amy Kummer از Amy Kummer Interiors می گوید: “دراین راهرو منتهی بـه اتاق رختشویی و اتاق خواب مهمان، ما می خواستیم سرها را برگردانیم و از رنگ هاي‌ سرگرم کننده استفاده کنیم.” از کاغذ دیواری طرح دار در سقف و دیوارها استفاده شده اسـت، در حالی کـه سالمون دودی بنجامین مور روی کابینت ها دیده می شود. کومر می گوید: «راهرو احساس شادی و شادی را برمی‌انگیزد و فضایی شیک را در فضایی معمولی ایجاد میکند.

 

9. فرنچ گری توسط فارو و بال

12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

 

طراح جما هیل از Bayswater Interiors، رنگ خاکستری Farrow & Ball’s French را دوست دارد زیرا “از روز تا شب بین رنگ سبز متفاوت اسـت ودر نور عصر ته رنگ هاي‌ خاکستری بیشتری را بـه نمایش می‌گذارد.” این یک سایه تسکین دهنده اسـت کـه کفپوش سنگ آهکی در ورودی را تکمیل می کند. هیل خاطرنشان می کند: این منطقه ترکیبی از سنتی و معاصر اسـت و بـه نظر می رسد خاکستری فرانسوی در هردو دوره بـه خوبی نشسته اسـت.

 

10. سیاه اثر بنجامین مور

12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

 

خلاق باشید و کنتراست رابا یک پالت رنگ سیاه و سفید، مشابه این تنظیم توسط ML Designs معرفی کنید. «ما می خواستیم با رنگ‌آمیزی درها بـه رنگ مشکی برای گره زدن با کاغذ دیواری فیلیپ جفریس کـه برای طاق‌نما استفاده میکردیم، کمی درام بـه فضا اضافه کنیم».

 

11. گریت برینگتون گرین اثر بنجامین مور

12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

 

سالن پله‌اي برای این پروژه نه تنها فضایی بود کـه روزانه استفاده میشد، بلکه بـه عنوان یک دیوار ویژه برای خانه ردیفی سه طبقه عمل میکرد. بـه همین دلیل اسـت کـه رنگ سبز خزه‌اي عمیق خنثی مناسبی برای این منطقه باریک مشترک بود. این سبز مریمی ملایم فضاها را بـه زیبایی بـه هم گره می زد و بـه خوبی با گرمای ریل هاي‌ چوبی، کف و قاب ها هماهنگ می شد.

 

12. Drift of Mist اثر شروین ویلیامز

12 نمونه از بهترین رنگ راهرو برای ورودی پررنگ

رنگ خاکستری این راهرو دارای رنگ بنفش ملایمی اسـت کـه بـه رانر عتیقه، چوب احیا شده و ترکیبی از قطعات متنوع دراین خانه آرکادی از By Design Interiors, Inc کمک می کند. سقف تیره یک لمس منحصر بـه فرد اسـت کـه دوزی از کنتراست و مدرنیته را اضافه می کند. 

 

 

در پایان

در حین مرور این رنگ هاي‌ رنگ آمیزی راهرو، بـه روحیه اي فکر کنید کـه می خواهید برای خانواده و مهمانان خود ایجاد کنید. هر چه کـه باشد، رنگ مناسب برای شـما وجوددارد!

جدیدترین مطالب سایت