راهنمای انتخاب روشویی کابینتی

راهنمای انتخاب روشویی کابینتی

تکنیک های انتخاب روشویی کابینتی

 

برای داشتن برترین و خوشگل ترین روشویی دستشویی می‌توان با کمک از مقاله زیر گزینه بهتری داشت روشویی فضای سرویس بهداشتی با دقت به نوع و کاربردشان انواع متنوعی دارد

 

روشویی از جزییات اصلی فضای سرویس بهداشتی می باشد که با دقت به نوع و کاربردشان انواع متنوعی دارد. امروزه روشویی ها نیز مثل هر کالای دیگری با طراحی هاي منحصر به فرد عرضه می‌شود که پر طرفدارترین انها روشویی کابینتی می باشد؛ به همین منظور در این مقاله با ما همراه شوید تا جزییات خرید یک روشویی مناسب را با شما در بین بگذاریم.

 

روشویی کابینتی چند نوع دارد و هر کدام چه ویژگی هایی دارند؟

روشویی کابینتی در دو حالت روشویی کابینتی ایستاده «پایه دار» و روشویی کابینتی دیواری مورد بهرهگیری قرار می‌گیرند، در هر دو حالت هم به صورت ساده و هم به صورت فول ست طراحی میشوند که نوع روشویی هاي کابینتی فول ست شامل آینه و باکس هم میشوند.

 

آیا امکان استفاده از روشویی کابینتی برای سرویس بهداشتی های خیلی کوچک هم وجود دارد؟

به طور کلی در کوچکترین سرویس هاي بهداشتی هم می‌توان از روشویی هاي کابینتی بهرهگیری کرد. به طور مثال روشویی هایي با عرض ۲۵ سانتی متر و یا روشویی هایي که در کنج قرار می‌گیرند برای چنین فضاهایی مناسب هست.

 

بدنه روشویی کابینتی از معمولا چه جنسی ساخته میشود؟

جنس سینک و رویه آن بر چه مبنایی انتخاب می شود؟

روشویی ها غالبا با جنس پی وی سی ضد آب ساخته میشود تا در مقابل رطوبت و آب مشکل ایجاد نکند، اما برای تولید روشویی هاي کلاسیک از چوب اکثر بهرهگیری میشود، همینطور برای سینک و رویه ي روشویی ها معمولا از سرامیک، سنگ طبیعی و یا سنگ هاي مصنوعی مثل کورین و کوارتز بهرهگیری می‌شود.

 

راهنمای انتخاب روشویی کابینتی

روشویی ها غالبا با جنس پی وی سی ضد آب ساخته میشود تا در مقابل رطوبت مشکل ایجاد نکند

 

در انتخاب جنس و نوع سینک برای روشویی کابینتی چه مواردی باید در نظر گرفته شود؟

سنگ انتخابی روشویی حتما باید آنتی باکتریال باشد.

سنگ هاي انتخابی باید مقاوم و عاری از هرگونه درزی باشند.

سنگ انتخابی حتما باید با نوع روشویی شما همخوانی داشته باشد، به طور مثال از سنگ هاي مدرن نمی‌توان برای روشویی هاي کلاسیک بهرهگیری کرد.

 

در مدلهای سرامیکی درجه ي سنگ انتخابی بسیار مهم هست. به طور مثال سرامیک هاي درجه یک برترین مشابه برای بهرهگیری روشویی کابینتی در فضای مرطوب سرویس بهداشتی هست.

 

در صورت سفارش روشویی کابینتی از سفارش تا آماده شدن محصول مورد نظر، چه مدت زمان نیاز است؟

با دقت به مدل روشویی ها، جنس، ابعاد و تعداد روشویی ها متغییر هست، اما معمولا بازه اي بین ۷ تا ۱۰ روز کاری تحویل سفارشات زمان بر هست.

 

هزینه سفارش و تولید روشویی کابینتی بر چه اساسی تعیین میشود و بازه ي حدودی قیمت روشویی کابینتی را از گرانترین تا ارزان ترین بفرمایید.

 

قیمت گذاری روشویی ها به صورت پک صورت می‌گیرد، برای قیمت روشویی کابینتی ابعاد، متریال بهرهگیری شده برای بدنه و سنگ رویه به همراه رنگ آن تاثیرگذار هست.

 

راهنمای انتخاب روشویی کابینتی

سنگ انتخابی روشویی حتما باید آنتی باکتریال باشد

 

با توجه به مرطوب بودن فضا نحوه ی نگهداری و نظافت روشویی کابینتی چگونه است؟

در روشویی هاي تمام پی وی سی و دارای رنگ حتما باید در نظر داشته باشید که به صورت مداوم از آب داغ بهرهگیری نشود، چرا که آب داغ سبب تغییر حالت در این روشویی ها میشود. همینطور برای شست و شوی چنین محصولاتی نباید از شوینده هاي خیلی قوی مثل سفید کننده و وایتکس نباید در این محصولات بهرهگیری شود، زیرا باعث تغییر رنگ این محصولات خواهد شد.

 

آیا نصب روشویی کابینتی نیاز به مهارت خاصی دارد و برند شما نیروی ماهر را برای این منظور در اختیار مشتریان قرار می دهد؟ 

 

خیر نیاز به مهارت خاصی ندارد و غالبا افرادی که مهارت لوله کشی و انجام امور تاسیساتی را دارند می‌توانند نصب روشویی کابینتی را انجام دهند، اما ترجیحا بهتر هست برای نصب چنین محصولاتی از نصاب ماهر بهرهگیری شود. در صورت درخواست مشتری، نصاب ماهر و متعهد برای انجام اینکار در اختیار مشتریان قرار میدهند.

هزینه ي نصب این محصولات نیز بستگی به نوع روشویی، تعداد، فول ست بودن و یا ساده بودن محصول و شهر و منطقه محل نصب دارد.

 

 

جدیدترین مطالب سایت