نکاتی در مورد شخصیت بخشی به فضای دکوراسیون خانه

نکاتی در مورد شخصیت بخشی به فضای دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه فضای مناسب 

فضای خانه ي خودتان رابا شخصیت خودتان بچینید در ادامه می‌توانید با نکاتی در مورد شخصیت بخشی به فضای دکوراسیون خانه تالاب را دنبال نمایید .

 

چگونه فضایی متناسب با شخصیت خود در خانه ایجاد کنیم؟

به گزارش تالاب از روی خیلی چیزها می‌توان به شخصیت افراد پی برد. نحوه لباس پوشیدن، سرگرمی ها و حتی موسیقی مورد علاقه شما می‌تواند بیانگوی ویژگی هاي شخصیتی شما باشد. گذشته از تمام اینها از روی دکور و چیدمان خانه هر فرد هم می‌توان تا حدودی به ویژگی هاي شخصیتی انها پی برد چه یک واحد آپارتمان کوچک باشد چه یک خانه ویلایی بزرگ. فضای داخلی خانه می‌تواند انعکاسی از شخصیت شما باشد.

 

انتخاب مبلمان، عناصر دیزاین و وسایل دکوری نشان می‌دهد که این فضا مال شما و مناسب شخصیت شماست. و برای ایجاد چنین فضایی توصیه هاي زیر را درنظر بگیرید.

 

نور خانه را کنترل کنید

نوع و مقدار نور اتاق تاثیر زیادی در ظاهر فضا دارد. اگر تصمیم دارید در خانه تغییراتی ایجاد کنید ابتدا از نور شروع کنید. یعنی تجهیزات نوری مناسب را طوری نصب کنید که نور مناسبی را در فضا ایجاد کند. به علاوه باید نوری که از بیرون می‌آید را بازرسی کنید. بعنوان مثال در انتخاب مدل و پارچه پرده دقت کنید. پرده هاي نازک و روشن نور بیشتری وارد فضای خانه میکند در حالی‌که پرده هاي سنگین هم مقدار نور را بازرسی می‌کند و هم نوعی عایق به حساب می‌آید.

 

نکته: اگر در انتخاب نور دقت نکنید جزئیات دیگر خانه آن طور که انتظارش را داشتید به چشم نمی‌آید.

 

رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید

یکی از مواردی که خیلی واضح و روشن شخصیت شما را نشان میدهد انتخاب رنگ هاست. رنگ ها میتوانند متناسب با فضای داخلی خانه باشند. البته نه به این معنی که همه ی چیز در خانه به یک رنگ باشد. یکی از روشهای بکار بردن رنگ مورد علاقتان در خانه بدون این‌که به چشم ها آسیب بزند این است که آن رابا رنگ هاي خنثی ترکیب کنید. بعنوان مثال اگر به رنگ آبی علاقه دارید آن رابا وسایل سفید رنگ ترکیب کنید.

 

سرگرمی هایتان را ادغام کنید

اگر سرگرمی دلخواهتان بیانگر ویژگی هاي شخصیتی شماست چرا آن رابا دکور خانه ادغام نکنید؟ با اینکار به اسانی می‌توان از روی دکور منزلتان به شخصیت شما پی برد. اگر علاقه زیادی به کتاب دارید در نقطه مرکزی اتاق پذیرایی قفسه کتاب قرار دهید. اگر به موسیقی علاقه دارید دکور متناسب با ژانر مورد علاقتان بچینید. اگر علاقه زیادی به فیلم دارید دکور خانه رابا چند پوستر تکمیل کنید.

 

مبلمان مناسب انتخاب کنید

در رابطه با مبلمان خانه باید به نیازهای شخصی خود توجه کنید. اگر تنها زندگی میکنید و بعد از کار در خانه ترجیح می‌دهید تنها باشید و استراحت کنید ست کامل مبل و صندلی زیاد به کارتان نمی‌آید اما اگر فردی اجتماعی هستید که مهمان هاي زیادی رابه خانه دعوت می‌کنید فقط یک کاناپه یا مبل اسانی برای خانه شما کافی نیست.

 

از عکس ها در دکور استفاده کنید

عکس هاي خودتان را در فضای خانه بکار ببرید. نیاز نیست همه ی جا از عکس هایتان استفاده کنید. اگر یکی از دیوارها کمی خالی است آن رابا یکی از عکس هاي خودتان پر کنید.

 

خانه را طوری طراحی کنید که بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. بهترین راه این است که فضای داخلی خانه را شخصی سازی کنید. اگر توانایی اینکار را ندارید از دیگران که دراین زمینه تخصص دارند کمک بگیرید.

 

جدیدترین مطالب سایت