ایده های جدید محوطه سازی استخر روی زمین در حیاط ویلا

ایده های جدید محوطه سازی استخر روی زمین در حیاط ویلا

اگر می خواهید یکی از این ویژگی‌هاي‌ باطراوت را بـه طرح خود اضافه کنید، ایده‌هاي‌ محوطه‌سازی استخر بالای زمین این مقاله ما از مجله تفریحی تالاب ممکن اسـت فقط الهام‌بخشی باشد کـه بـه ان نیاز دارید.

 

جدیدترن ایده های ساخت استخری زیبا

همانگونه کـه انها سرگرم کننده و مقرون بـه صرفه هستند، در مقایسه با استخرهای داخلی، ترکیب آن ها با محیط اطرافشان کمی دشوارتر اسـت. اما، هر ایده‌اي کـه برای استخر روی زمین می خواهید، همان‌ گونه ممکن اسـت ان‌ها را دریک طرح محوطه‌سازی با نتایج عملی و شیک قرار دهید.

 

از نورپردازی زیبا گرفته تا خلق و خوی مناسب گرفته تا کاشت بی‌نظیر کـه سایه و جذابیت زیبایی را ایجاد می کند، بـه علاوه تعداد زیادی از موارد دیگر، ما راه‌هاي‌ مختلفی را برای ایجاد یک استخر روی زمین متناسب با انواع چیدمان‌هاي‌ حیاط خلوت جمع آوری کرده‌ایم.

 

بیشتر بخوانید: هشدار درباره آب استخر ناقل بیماری‌های پوستی

 

1. بهشتی پر از گیاهان بسازید

ایده های جدید محوطه سازی استخر روی زمین در حیاط ویلا

یکی از ساده ترین راه‌ها برای نرم کردن یکی از بهترین استخرهای روی زمین، افزودن شاخ و برگ و شکوفه‌هاي‌ فراوان اسـت. دراین باغ زیبای Chelsea Flower Show 2022؛ استخر دریک عرشه شیک فرو رفته و با گیاهان استوایی خیره کننده احاطه شده اسـت کـه فوراً این مجموعه را بـه یک بهشت ​​خصوصی برای استراحت تبدیل می کند.

 

ودر یک طرف عرشه، یک آب نما شیک نصب شده اسـت کـه فقط جذابیت حسی فضا را بیشتر می کند. علاوه بر این، ما دوست داریم کـه چگونه تیرهای نگهدارنده یک آلاچیق بالای سر بـه عنوان یک صفحه ظریف بین فضای نشیمن و استخر دو برابر شود. این یک راه موثر و جذاب برای منطقه بندی دو منطقه اسـت، بـه ویژه دریک طرح کوچک تر.

 

2. استخر بالای زمین خود را به یک پاسیو سنگفرش شده اضافه کنید

ایده های جدید محوطه سازی استخر روی زمین در حیاط ویلا

استخرهای مخزن استوک نوع دیگری از استخرهای روی زمین هستند کـه مورد توجه صاحبان خانه قرار گرفته اسـت. استخرهای مخزن کـه در اصل برای تغذیه و آب دادن بـه دام‌ها استفاده میشد، در دو سال گذشته بـه یک روند اصلی تبدیل شده‌اند، بـه ویژه بـه دلیل این کـه مردم حیاط خلوت خودرا در طول همه ی‌گیری بازسازی و التیام میدهند تا فضاهای شخصی و آرامش‌بخش برای مقابله با گرما ایجاد کنند.

 

این طراحی فلزی کـه در بالا نشان داده شده اسـت با حیاط سنگ‌فرش‌شده رنگ‌پریده کـه توسط یک نیمه دیوار براق احاطه شده اسـت تکمیل می شود. مبلمان شیک در عین حال کـه فضا را اجتماعی می کند، صحنه را تکمیل می کند.

 

بیشتر بخوانید: آیا استخر برای پوست ضرر دارد؟

 

3. به یک آبگرم شنا با آلاچیق مدرن پناه دهید

ایده های جدید محوطه سازی استخر روی زمین در حیاط ویلا

آبگرم شنا در عرشه‌هاي‌ مرتفع غرق شده اسـت تا پایانی بدون درز داشته باشد. در همین حال، یک آلاچیق بزرگ و پرده‌دار، سایه و سرپناهی برای قسمت نشیمن استخر فراهم میکند. و از آنجایی کـه شامل درهای شیشه‌اي کشویی و بخاری‌هاي‌ یکپارچه میشود، می توان از این منطقه در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد. کاشت سرسبز فراوان، منطقه را بـه کنار استخر میرساند و رنگ و حال و هوای جنگلی را بـه ان اضافه می کند.

 

4. اطراف استخر خود را با درختچه های رنگارنگ احاطه کنید

ایده های جدید محوطه سازی استخر روی زمین در حیاط ویلا

در مورد کاشت، وقتی صحبت از محیط اطراف استخر در سطح زمین می شود، محوطه سازی با درختچه ها را درنظر بگیرید. اگر آن ها را در اطراف مرزهای استخر روی زمین خود بکارید، می توانید از گل ها، شاخ و برگ یا حتی عطر انها لذت ببرید، در حالی کـه آب می‌خورید.

 

فقط ان ها را خیلی نزدیک نکارید تا برگ هایشان در آب بیفتد، در غیر این صورت باید تعمیرات اضافی استخر در بالای زمین انجام دهید. انها یک راه مفید برای غربال کردن یک منطقه از بقیه باغ، یا از همسایگان اطراف هستند، برای افزایش حس حریم خصوصی برای استخر شـما عالی اسـت.

 

5. یک حصار هوشمند برای حفظ حریم خصوصی اضافه کنید

ایده های جدید محوطه سازی استخر روی زمین در حیاط ویلا

اگر میخواهید یک گزینه جای گزین برای غربال کردن استخر بالای زمین خود داشته باشید، تعداد زیادی حصار باغ زیبا وجوددارد کـه یک پس‌زمینه ایده‌آل را فراهم می کند. طرح‌هاي‌ تیغه‌دار در حال حاضر در ترند هستند و نمی توانیم بـه این زودی شاهد سقوط ان‌ها از رادارمان باشیم.

 

آن ها یک تصور معاصر ایجاد میکنند و خطوط افقی برای طولانی کردن ظاهر یک طرح عالی هستند. بـه علاوه، اگر میخواهید شخصیت بیشتری را بـه طرح محوطه‌سازی استخر بالای زمین خود بیاورید، همیشه می توانید آن ها رابا گیاهان بالارونده یا حتی یک رنگ رنگارنگ تقویت کنید.

 

6. استخر بالای زمین خود را در یک عرشه بسازید

 

هنگام انتخاب نحوه احاطه کردن این ویژگی ها، ایده هاي‌ عرشه برای استخرهای روی زمین بسیار ارزشمند اسـت. و این راه‌اندازی نمونه‌اي عالی از یک طراحی فشرده و شیک اسـت کـه با بودجه کم انجام شده اسـت.

 

7. … و در نزدیکی ساختمان باغ نصب کنید

ایده های جدید محوطه سازی استخر روی زمین در حیاط ویلا

چه یک استخر کوچک روی زمین یا یک استخر بزرگ داشته باشید، داشتن یک خانه استخری در نزدیکی شـما می تواند بسیار مفید باشد اگر فضای لازم را دارید. این استخر مستطیل شکل، کـه دریک عرشه وسیع ادغام شده اسـت، با یک فضای سرپناه افسانه اي برای خشک شدن پس از شنا همراه اسـت.

 

ساختمان چوبی ساده همچنین مرکز مناسبی برای رفت و آمد اسـت، و از آنجایی کـه از تابش نور خورشید یا هر بارندگی غیرمنتظره پیشگیري می کند، می توان از ان در تمام طول سال استفاده کرد و بـه خصوص با اضافه شدن چند چراغ دنج و شاید یک بخاری پاسیو.

 

8. دید از استخر بالای زمین خود را به حداکثر برسانید

ایده های جدید محوطه سازی استخر روی زمین در حیاط ویلا

 

اگر در حال ساختن یک سازه مرتفع بـه عنوان بخشی از ایده هاي‌ محوطه سازی استخر بالای زمین خود هستید، درنظر بگیرید کـه منظره از منطقه چگونه بـه نظر میرسد.

 

تنها با استفاده از نرده هاي‌ عرشه برای بخشی از محیط، می توانید جلوه اي از استخر بی نهایت ایجاد کنید کـه می تواند با منظره اي از درختان زینتی، تخت گل ها یا یک چمن کاری دلپذیر جلوی ان را افزایش دهید. اگر ایمنی یک نگرانی اسـت، بـه جای ان پانل هاي‌ شیشه اي را انتخاب کنید.

 

9. مواد را برای محوطه سازی استخر بالای زمین خود مخلوط کنید

ایده های جدید محوطه سازی استخر روی زمین در حیاط ویلا

 

اگر چه چسبیدن بـه یک پالت رنگی مینیمال همیشه یک حرکت خوب برای حس پیچیدگی بی دردسر اسـت، اما احساس نکنید کـه وادار نیستید از ترکیب بافت ها و مواد برای ایده هاي‌ محوطه سازی استخر روی زمین خودداری کنید. در این جا، الوار با رنگ گرم آلاچیق و نیمکت، کنتراست جذابی را بـه یک استخر فلزی مدرن می‌افزایند، در حالی کـه تخته‌هاي‌ سنگفرش کـه با چمن مقاوم در هم آمیخته شده‌اند، هوای آرامی را ارائه می دهند .

 

نورپردازی استخر می تواند نقطه پایان کاملی را برای چیدمان حیاط خلوت ایجاد کند و بـه این معنی اسـت کـه می توانید از غوطه‌ور شدن آخر شب در زیر ستاره‌ها لذت ببرید. رشته‌هایي از چراغ‌هاي‌ فستونی دراین صحنه هنگام غروب خورشید درخشندگی ملایمی را ارائه می دهند یا برای لذت بیشتر، میتوانید فانوس‌هاي‌ شناور با انرژی خورشیدی را بـه خود استخر اضافه کنید.

جدیدترین مطالب سایت