پنجره چوبی و کاربرد آن در طراحی

پنجره چوبی و کاربرد آن در طراحی

پنجره چوبی سنتی از زیباترین سبک های پنجره آلومینیومی میباشد که این روزها دل بسیاری از علاقه مندان را بدست آورده است. پنجره و درب آلومینیومی طرح چوب برای بسیاری از افراد حس نوستالژی را بوجود میاورد و خانه های چوبی را یادآور میشود. از این رو طرفداران این سبک از درب و پنجره ها روز به روز بیشتر میشوند.

 

این محصولات علاوه بر آن که از نمای ظاهری جذاب و دلربایی بهره مند هستند، ایمنی و مقاومت فوق العاده ای نیز دارند. در حقیقت استفاده از فلز محبوب آلومینیوم در پنجره چوبی سنتی برای افزایش ضریب امنیت، مقاومت، استحکام و ماندگاری میباشد.

 

پنجره های آلوود از جذاب ترین و کاربردی ترین تولیدات شرکت آلومینیوم پیمان میباشند. این شرکت پر تجربه با استفاده از مرغوب ترین نوع فلز آلومینیوم و خط تولیدی مکانیزه بهترین سفارشات را برای مشتریان خود آماده میسازد. چنانچه شما نیز به پنجره چوبی آلومینیومی یا همان آلوود علاقه دارید، میتوانید با مشاورین ما در آلومینیوم پیمان تماس بگیرید.

 

پنجره چوبی و کاربرد آن در طراحی

پنجره سنتی و چوبی

همان طور که میدانید وجود پنجره های چوبی در خانه میتواند حس و حال محیط را به خوبی تغییر دهد. پنجره های چوبی به دلیل ظاهر جذاب و زیبایی که دارند، یک منظره چشم نواز را پیش روی افراد قرار میدهند و عامل اصلی حس مثبت شناخته میشوند. با این حال پنجره های چوبی سنتی فاقد امنیت لازم بوده و در بسیاری از موارد از طریق آتش سوزی صدمات جبران ناپذیری را شکل داده اند. امروزه شرکت آلومینیوم پیمان با استفاده از آلومینیوم های طرح چوبی، دست به تولید محصولی زده است که هم از ایمنی پنجره های آلومینیومی برخوردار است و هم به مانند پنجره های سنتی و چوبی زیبا و درخشان است.

 

این سبک از پنجره ها به سرعت نظر علاقه مندان را به خود جلب کردند و به راحتی به خانه ها راه یافتند. در ضمن بسیاری از افراد خوش سلیقه از پنل مشبک دکوراتیو در کنار پنجره چوبی آلومینیومی استفاده میکنند تا به زیبایی خانه های خود دامن بزنند.

 

ظاهر سنتی در بافتی مدرن با پنجره چوبی آلومینیومی

استفاده کردن از آلومینیوم در ساختار پنجره سنتی باعث شده است تا این محصولات ظاهری سنتی اما بافتی مدرن داشته باشند. بدین طریق شما میتوانید از پنجره هایی محکم، با دوام و ضد آتش سوزی در ظاهری چوبی و زیبا بهره مند شوید. پنجره های آلوود میتوانند تا سالیان متمادی بدون افت کیفیت مورد استفاده قرار بگیرند و تمام هزینه ای که صرف خریدشان شده است را جبران کنند.

با پنجره چوبی سنتی آلومینیوم پیمان عصر کلاسیک را در ساختاری مدرن به خانه های خود بیاورید.

 

انواع پنجره چوبی سنتی

از آن جایی که ساختار این پنجره ها از پروفیل آلومینیوم میباشد، با دو نوع رایج از پنجره ها روبرو هستیم:

پنجره لیفت اند اسلاید: پنجره ای لیفت اند اسلاید در واقع همان پنجره کشویی میباشند. این پنجره ها از نوع خاصی از یراق آلات استفاده میکنند که به پنجره امکان باز و بسته شدن به صورت عمودی یا افقی را میدهد. وزن و ابعاد این پنجره ها متفاوت از یکدیگر میباشند و میتوان آن ها را در طرح های گوناگونی خریداری کرد.

 

پنجره لولایی: پنجره های چوبی سنتی لولایی همان طور که از نامشان پیداست به صورت جانبی باز و بسته میشوند. برای این کار تنها کافیست پنجره را از سمت چپ یا راست حرکت داد تا باز یا بسته شود. این پنجره ها عایق بسیار خوبی در برابر حرارت و دما میباشند و میتوانند ایمنی مناسبی را به کاربران خود هدیه دهند.

شرکت آلومینیوم پیمان با استفاده از طرح های متفاوت توانسته است به سلایق گوناگون افراد پاسخ دهد. چنانچه شما نیز قصد خرید پنجره چوبی سنتی زیبا و با کیفیت را دارید، میتوانید آلومینیوم پیمان را انتخاب اول خود قرار دهید.

جدیدترین مطالب سایت